Seks racisme

18-05-2016 23:14 295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik moet dit even kwijt hier. En ben benieuwd of meer vrouwen/ mannen dit tegekomen.



Ik ben een vrouw en heb een heel donkere huidskleur. Ik ben in Afrika geboren en als baby geadopteerd. Maar los van dat ben ik zo Nederlands als wat.



Waarom is de meerderheid van de blanke Nederlandse man (waar ik toevallig nou op val) nou zo verborgen racistisch?

De volgende punten zijn steeds terugkerende thema's in mijn (seksuele) contacten met deze mannen. Het is dus niet bij iedereen zo, gelukkig maar. Het gaat echter wel om de meerderheid :(



1. Je hoeft je niet te excuseren voor het formaat van je penis. Ik heb dan wel een zwarte huidskleur. Dat wil niet zeggen dat ik ook een 'negerpenis' norm heb. Ik val niet op negers en het zal me worst wezen als dat zou verschillen. Geen van mijn vriendinnen met een blanke huid heeft ooit een excuserend vriendje gehad. En er wordt zo heel vaak een soort keuring ontlokt. Zo van: dit is em, je zal wel beter gewend zijn, maar wat vind je ervan....waarom in hemelsnaam?



2. Maak geen foto's van mijn 'zwarte' hand om je geslachtsdeel. Ik ben geen trofee. Ook al is het voor jezelf een dingetje dat je afgetrokken wordt door een 'negerin'. ( is daadwerkelijk 2 keer gebeurd).



3. Ik zie er heel Afrikaans uit. Dat betekent echt niet dat ik HIV heb. En je hoeft het echt niet zeggen dat je niet verwacht dat ik HIV heb als je je condoom pakt. Geen van mijn blanke vriendinnen heeft nooit een HIV opmerking gehad op dit soort momenten.



Marjo
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 19 mei 2016 @ 09:00:

Ik snap dat het vervelend is. Maar denk dat het inderdaad het soort man is.

Mannen die echt op donkere vrouwen vallen zullen dat niet zo aanpakken.

Die hand om zijn pik, laten we eerlijk zijn; het steekt mooi af. Net zoals ik als ik felrode nagellak draag. Dat vinden ze gewoon geil uitzien.

Andersom zal het wel net zo zijn. Ga eens als blanke griet naar een land met een meerderheid van donkere bevolking, hun reactie zal niet anders zijn.

Behalve dan misschien met de penisvraag.

Maar tot nu toe heb ik die vraag ook wel vaker gehoord. Zal wel een mannending zijn.Maar om daar nu een foto van te maken gaat toch iets te ver.
Ik ben geshockeerd!
Alle reacties Link kopieren
Wow wat badmeester zegt.



Zelf heb ik die HIV opmerking wel eens gehad, omdat ik Nederlander ben, dat ging meer als in Tja nederlanders die hebben nogal een los sex moraal, niet dat ik denk dat je iets hebt, maar toch. (In het buitenland dus)
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
ik heb dit nog nooit eerder gehoord.

Wel van een blonde vrouw dat ze als een soort trofee werd neer gezet door een donkere man.



Maar ik denk dat er genoeg blanke en donkere mannen zijn die trots zijn als ze weer een vrouw in bed hebben gekregen.



Maar denk dat het ook wel een bepaald type is.



Vind het wel vervelend voor je maar ik denk dat er niet veel tegen te doen is.



Gelijk kappen als ze zo'n soort opmerking maken.
Je leeft maar 1 keer
Heeft idd meer te maken met het type dat jij opzoekt, dan met "de blanke Nederlandse man" die racistisch zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Opmerkingen die ik kreeg

"Ik heb altijd al eens met een donker iemand willen vrijen."

"Ik wist niet dat dit roze was bij jullie."

Vond ik niet erg. Had niet het gevoel dat ze het gemeen bedoelden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 19 mei 2016 @ 06:56:

Eentje: ' ik dacht altijd dat zo'n kleur make up was'

' ze heeft die kleur overal' zei de jongen naast me.

'ja ik zie hier een stuk been,'Lag je met een achtjarige in bed?
Alle reacties Link kopieren
Dit is gewoon erg vervelend.

Ik ben zelf ook geadopteerd en heb een lichte huidskleur.

Omdat ik uit Zuid-Amerika kom, is het me in het verleden nog weleens overkomen dat scharrels niet konden wachten om de lakens met me te delen, want ik zal 'wel lekker wild zijn, net zoals alle Latina's'.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZsaZsa2015 schreef op 19 mei 2016 @ 12:49:

Dit is gewoon erg vervelend.

Ik ben zelf ook geadopteerd en heb een lichte huidskleur.

Omdat ik uit Zuid-Amerika kom, is het me in het verleden nog weleens overkomen dat scharrels niet konden wachten om de lakens met me te delen, want ik zal 'wel lekker wild zijn, net zoals alle Latina's'.



Dit zijn meer stereotypes, maar racistisch? Nee, racisme is voor mij toch echt wat anders. Dit is toch eerder een compliment?



Dat het op een gegeven moment je keelgat uit komt, dat kan ik me voorstellen. Maar goed, dat hebben alle stereotypes. Van niet al te snuggere Belgen tot aan blowende Nederlands en van de Chinese oogjes tot aan de Franse stokbroden. Ik weet zeker dat iedereen zich schuldig maakt aan het gebruik van deze stereotypen, de vraag is alleen of dat zo erg is? Je kan het beledigend opvatten, maar je kan er ook om lachen. Het is maar net waar je gelukkiger van wordt.

Als iemand me wilt in bed noemt, zou ik dat wel leuk vinden om te horen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 19 mei 2016 @ 13:31:

[...]





Dit zijn meer stereotypes, maar racistisch? Nee, racisme is voor mij toch echt wat anders. Dit is toch eerder een compliment?



Nee. Juist niet. Je word zo gereduceerd tot stoeipoes.

Opmerkingen in dezelfde trant: alle Kaaskoppen zijn frigide.

Alle mannelijke negers hebben een enorme pik.

Moslima's met een hoofddoekje zijn het geilst.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZsaZsa2015 schreef op 19 mei 2016 @ 13:35:

[...]





Nee. Juist niet. Je word zo gereduceerd tot stoeipoes.

Opmerkingen in dezelfde trant: alle Kaaskoppen zijn frigide.

Alle mannelijke negers hebben een enorme pik.

Moslima's met een hoofddoekje zijn het geilst.



Ja dat is voor mij eerder stereotypen en hokjesdenken dan racisme. Racisme heeft voor mij een veel meer negatieve lading en heeft ook daadwerkelijk invloed op je eigen leven. Dus een baan niet krijgen vanwege je afkomst, of een winkel/bus niet in komen door je afkomst. Dat is wat anders dan "Alle Nederlanders gebruiken drugs" of "Alle Aziaten zijn harde werkers".

Kan jij overigens oprecht en eerlijk zeggen dat je nooit in hokjes of stereotypes denkt? Ik doe het namelijk wel, en volgens mij iedereen. Het is zo goed als onmogelijk uit te schakelen.



Overigens ken ik de stereotypes dat kaaskoppen frigide zijn en moslima's met een hoofddoekje het geilst zijn, niet. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZsaZsa2015 schreef op 19 mei 2016 @ 13:35:

[...]





Nee. Juist niet. Je word zo gereduceerd tot stoeipoes.

Opmerkingen in dezelfde trant: alle Kaaskoppen zijn frigide.

Alle mannelijke negers hebben een enorme pik.

Moslima's met een hoofddoekje zijn het geilst.



Precies!!!



Zie dat de bagatalisantjes alweer druk in de weer zijn. Volgens mij is seks nog steeds èèn van de intiemste dingen die ik met iemand kan delen, zou me vreselijk opgelaten en misbruikt voelen als blijkt dat het alleen gaat om een iemands geile fantasie over sex met een zwarte vrouw te bevredigen. Ben namelijk veel meer dan mijn kleur en hoop dat als we zover zijn dat de kleren uitgaan je dus intiem met mij wil zijn en niet mij op gaat zadelen met alle rare waanideeen die jij over mijn kleur hebt. Heb ook weleens van een man gehoord dat hij nog nooit met een donkere vrouw was geweest en dat hij een beetje onzeker was. Dat vond ik wel eerlijk en lief. Vroeg alleen of ik het licht uit moest doen zodat hij het niet zou merken maar ga verder daar niet al te serieus op in. Komop zeg, ben geen tropische verrassing hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 19 mei 2016 @ 13:31:

Als iemand me wilt in bed noemt, zou ik dat wel leuk vinden om te horen. Wilt?
Alle reacties Link kopieren
Wat een hufters!
Accept the things you cannot change and change only the things you can change: yourself
quote:prik schreef op 19 mei 2016 @ 12:47:

[...]



Lag je met een achtjarige in bed?



Nou...mijn vriendin zei later na wat details van die nacht (weinig dus) dat ik ws in zo'n film terecht was gekomen van een volwassene die een dag lichaam had geruild met zijn kleine broertje ofzo.

Voelde me op meer gebieden wat pedo zeg maar
quote:khemam schreef op 19 mei 2016 @ 15:11:

[...]





Precies!!!



Zie dat de bagatalisantjes alweer druk in de weer zijn. Volgens mij is seks nog steeds èèn van de intiemste dingen die ik met iemand kan delen, zou me vreselijk opgelaten en misbruikt voelen als blijkt dat het alleen gaat om een iemands geile fantasie over sex met een zwarte vrouw te bevredigen. Ben namelijk veel meer dan mijn kleur en hoop dat als we zover zijn dat de kleren uitgaan je dus intiem met mij wil zijn en niet mij op gaat zadelen met alle rare waanideeen die jij over mijn kleur hebt. Heb ook weleens van een man gehoord dat hij nog nooit met een donkere vrouw was geweest en dat hij een beetje onzeker was. Dat vond ik wel eerlijk en lief. Vroeg alleen of ik het licht uit moest doen zodat hij het niet zou merken maar ga verder daar niet al te serieus op in. Komop zeg, ben geen tropische verrassing hoor!



Dank!

Precies hoe dat dan voelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 19 mei 2016 @ 15:11:

[...]





Precies!!!



Zie dat de bagatalisantjes alweer druk in de weer zijn. Volgens mij is seks nog steeds èèn van de intiemste dingen die ik met iemand kan delen, zou me vreselijk opgelaten en misbruikt voelen als blijkt dat het alleen gaat om een iemands geile fantasie over sex met een zwarte vrouw te bevredigen. Ben namelijk veel meer dan mijn kleur en hoop dat als we zover zijn dat de kleren uitgaan je dus intiem met mij wil zijn en niet mij op gaat zadelen met alle rare waanideeen die jij over mijn kleur hebt. Heb ook weleens van een man gehoord dat hij nog nooit met een donkere vrouw was geweest en dat hij een beetje onzeker was. Dat vond ik wel eerlijk en lief. Vroeg alleen of ik het licht uit moest doen zodat hij het niet zou merken maar ga verder daar niet al te serieus op in. Komop zeg, ben geen tropische verrassing hoor!Zelfde hier.
Waarom is de meerderheid van de blanke Nederlandse man (waar ik toevallig nou op val) nou zo verborgen racistisch?



Om hoeveel mannen gaat het dan?
quote:ZsaZsa2015 schreef op 19 mei 2016 @ 13:35:

Nee. Juist niet. Je word zo gereduceerd tot stoeipoes.





Dat is nog steeds geen racisme eh; dat is gewoon objectificatie van vrouwen.

Dat je met zo'n type mannen (of vrouwen die hetzelfde met mannen doen) niet bijster veel opschiet tussen de lakens, is uiteraard zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sinjoren schreef op 19 mei 2016 @ 16:00:

[...]





Dat is nog steeds geen racisme eh; dat is gewoon objectificatie van vrouwen.

Dat je met zo'n type mannen (of vrouwen die hetzelfde met mannen doen) niet bijster veel opschiet tussen de lakens, is uiteraard zo.Met dat kleine verschil dat ras/kleur dus het object is en niet het geslacht. Maakt het echt iets heel anders hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 19 mei 2016 @ 16:08:

[...]





Met dat kleine verschil dat ras/kleur dus het object is en niet het geslacht. Maakt het echt iets heel anders hoor.Dit
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 19 mei 2016 @ 15:11:

[...]





Precies!!!



Zie dat de bagatalisantjes alweer druk in de weer zijn. Volgens mij is seks nog steeds èèn van de intiemste dingen die ik met iemand kan delen, zou me vreselijk opgelaten en misbruikt voelen als blijkt dat het alleen gaat om een iemands geile fantasie over sex met een zwarte vrouw te bevredigen. Ben namelijk veel meer dan mijn kleur en hoop dat als we zover zijn dat de kleren uitgaan je dus intiem met mij wil zijn en niet mij op gaat zadelen met alle rare waanideeen die jij over mijn kleur hebt. Heb ook weleens van een man gehoord dat hij nog nooit met een donkere vrouw was geweest en dat hij een beetje onzeker was. Dat vond ik wel eerlijk en lief. Vroeg alleen of ik het licht uit moest doen zodat hij het niet zou merken maar ga verder daar niet al te serieus op in. Komop zeg, ben geen tropische verrassing hoor!



Ben het helemaal met je eens.

Blijkbaar moeten sommige mensen het eerst zelf ervaren voordat ze zich in een ander kunnen inleven.
Het zijn hoe dan ook eikels.
Mijn donkere collega vertelde dit ook. Ze kreeg best veel welwillend bedoelde opmerkingen over haar kleur, maar dit is toch echt wel racisme hoor, ook al was het dan positief bedoeld.



Dingen over goed kunnen dansen en inderdaad het spannende exotische hapje.



De nieuwe Mona reclame over donkere pudding ofzoiets speelt hier ook op in, dus het is geen inbeelding van de dames in kwestie.
quote:khemam schreef op 19 mei 2016 @ 16:08:

Met dat kleine verschil dat ras/kleur dus het object is en niet het geslacht. Maakt het echt iets heel anders hoor.Waarmee je in één beweging niet alleen het begrip racisme erodeert, maar tegelijk elke objectificatie van niet gekleurde vrouwen reduceert tot een minder belangrijk iets, aangezien dat dan geen racisme is... Echte slachtoffers van racisme en de verzamelde vrouwenbewegingen nemen het je ongetwijfeld in dank af .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven