Seks racisme

18-05-2016 23:14 295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik moet dit even kwijt hier. En ben benieuwd of meer vrouwen/ mannen dit tegekomen.



Ik ben een vrouw en heb een heel donkere huidskleur. Ik ben in Afrika geboren en als baby geadopteerd. Maar los van dat ben ik zo Nederlands als wat.



Waarom is de meerderheid van de blanke Nederlandse man (waar ik toevallig nou op val) nou zo verborgen racistisch?

De volgende punten zijn steeds terugkerende thema's in mijn (seksuele) contacten met deze mannen. Het is dus niet bij iedereen zo, gelukkig maar. Het gaat echter wel om de meerderheid :(



1. Je hoeft je niet te excuseren voor het formaat van je penis. Ik heb dan wel een zwarte huidskleur. Dat wil niet zeggen dat ik ook een 'negerpenis' norm heb. Ik val niet op negers en het zal me worst wezen als dat zou verschillen. Geen van mijn vriendinnen met een blanke huid heeft ooit een excuserend vriendje gehad. En er wordt zo heel vaak een soort keuring ontlokt. Zo van: dit is em, je zal wel beter gewend zijn, maar wat vind je ervan....waarom in hemelsnaam?



2. Maak geen foto's van mijn 'zwarte' hand om je geslachtsdeel. Ik ben geen trofee. Ook al is het voor jezelf een dingetje dat je afgetrokken wordt door een 'negerin'. ( is daadwerkelijk 2 keer gebeurd).



3. Ik zie er heel Afrikaans uit. Dat betekent echt niet dat ik HIV heb. En je hoeft het echt niet zeggen dat je niet verwacht dat ik HIV heb als je je condoom pakt. Geen van mijn blanke vriendinnen heeft nooit een HIV opmerking gehad op dit soort momenten.



Marjo
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geadopteerd. Wat ik ergerlijk vind zijn mensen die op een kindertoontje en goed articulerend tegen mij praten of in het Engels of mijn man allerlei vragen over mij stellen zelf al sta ik er bij.

Ik word door veel mannen sexy gevonden. Ja dat is mede door mijn huidskleur. Vind ik helemaal niet erg. Zelf val ik niet op donkere types.

O ja vroeger dacht ik altijd dat lange mannen groot geschapen zijn. Nu weet ik wel dat dit niet zo is.
quote:Het-groepje schreef op 20 mei 2016 @ 18:51:

[...]





Racistisch voor wie?

Voor de bezoekers van bijlmerplein of over jou en je lust tot het voor andere mensen bepalen wanneer ze zich racistisch bejegend mogen voelen?Racistisch van jou. Aangaande de door jou gesuggereerde houding van die bezoekers van het bijlmerplein ten aanzien van mij en mijn sandwichbord. Want je bedoelde echt niet dat ze een vriendelijk gesprekje met me aan zouden gaan. Nee, je bedoelde dat ze agressief zouden worden, die bezoekers van het bijlmerplein. Racisme is het, zeg ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 20 mei 2016 @ 19:20:

[...]





Vooral die overprivilliged houding wekt irritatie op. Dat je met je huidskleur het ultieme gelijk hebt.



Heb je het nu over jezelf?

Als huidskleur een factor is in een kwetsende opmerking staat iemand in zijn volle recht om een ander daar op te wijzen lijkt mij. dat is niet privilliged dat is gewoon common sense.



Of verwacht je dat iemand als een sufferd met je meelacht?
quote:Rooss4.0 schreef op 20 mei 2016 @ 19:17:

"Once you go black" is volgens mij vooral een vrouwenuitspraak.

Ooh is dat zo? Van blanke vrouwen?



Dan is het belachelijk van die vrouwen, want het is een zwarte pik, geen gouden pik .
quote:khemam schreef op 20 mei 2016 @ 19:27:

[...]





Heb je het nu over jezelf?

Als huidskleur een factor is in een kwetsende opmerking staat iemand in zijn volle recht om een ander daar op te wijzen lijkt mij. dat is niet privilliged dat is gewoon common sense.



Of verwacht je dat iemand als een sufferd met je meelacht?Het valt je zelf niet op dat je neerbuigend doet en ridiculiseert omdat je ultieme gelijk betwist wordt?
quote:poezewoefje schreef op 20 mei 2016 @ 19:23:

Ik ben geadopteerd. Wat ik ergerlijk vind zijn mensen die op een kindertoontje en goed articulerend tegen mij praten of in het Engels of mijn man allerlei vragen over mij stellen zelf al sta ik er bij.

Ik word door veel mannen sexy gevonden. Ja dat is mede door mijn huidskleur. Vind ik helemaal niet erg. Zelf val ik niet op donkere types.

O ja vroeger dacht ik altijd dat lange mannen groot geschapen zijn. Nu weet ik wel dat dit niet zo is.Poezewoefje dat van die lange mannen klopt echt wel hoor!
quote:Amand schreef op 20 mei 2016 @ 19:24:

[...]



Racistisch van jou. Aangaande de door jou gesuggereerde houding van die bezoekers van het bijlmerplein ten aanzien van mij en mijn sandwichbord. Want je bedoelde echt niet dat ze een vriendelijk gesprekje met me aan zouden gaan. Nee, je bedoelde dat ze agressief zouden worden, die bezoekers van het bijlmerplein. Racisme is het, zeg ik.



Nu zoek je argumenten.



Als je in de Bijlmer zou gaan staan met een bord waarin je Zwarte Piet goed praat vind ik het niet meer dan logisch dat de bewoners daar die inderdaad overwegend zwart zijn niet zo lief op je reageren, want je stelt ze dan gelijk aan Zwarte Piet, die een karikatuur van een domme zwarte slaaf is. Zou ik ook niet blij van worden.



Maar pretty please with sugar on top back on topic?
quote:poezewoefje schreef op 20 mei 2016 @ 19:23:

Ik ben geadopteerd. Wat ik ergerlijk vind zijn mensen die op een kindertoontje en goed articulerend tegen mij praten of in het Engels of mijn man allerlei vragen over mij stellen zelf al sta ik er bij.

Ik had vroeger een buitenlandse achternaam en toen werd er duidelijk anders op mij gereageerd dan nu. Een keertje zei iemand dat ik zo goed Nederlands sprak. Please, ik ben hier geboren en getogen.
quote:Amand schreef op 20 mei 2016 @ 19:29:

[...]





Het valt je zelf niet op dat je neerbuigend doet en ridiculiseert omdat je ultieme gelijk betwist wordt?

Ik zie totaal geen neerbuigendheid of ridiculisering in haar posts.



Ik lees iemand die haar ervaringen vertelt en wie kan dat beter dan een ervaringsdeskundige?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 20 mei 2016 @ 19:29:

[...]





Het valt je zelf niet op dat je neerbuigend doet en ridiculiseert omdat je ultieme gelijk betwist wordt?



Amand jij hebt er echt een houtje van dingen om te draaien en belachelijk te maken. Lees even terug en kijk dan nog eens wie hier precies doet waar jij mij nu van beschuldigd.



Ga ook verder niet meer met jou in discussie hierover want je bent eigenlijk gewoon aan het narren nu.
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 20 mei 2016 @ 19:20:

Het is dat ik niet snel opgeef maar er zitten er een paar tussen waar je mannen in het algemeen van op zou geven.X- D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 20 mei 2016 @ 19:20:

Het is dat ik niet snel opgeef maar er zitten er een paar tussen waar je mannen in het algemeen van op zou geven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 20 mei 2016 @ 19:17:

"Once you go black" is volgens mij vooral een vrouwenuitspraak.Het wordt gebruikt door blanke vrouwen en donkere mannen, volgens mij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:khemam schreef op 20 mei 2016 @ 19:36:

[...]





Amand jij hebt er echt een houtje van dingen om te draaien en belachelijk te maken. Lees even terug en kijk dan nog eens wie hier precies doet waar jij mij nu van beschuldigd.



Ga ook verder niet meer met jou in discussie hierover want je bent eigenlijk gewoon aan het narren nu.Doei!
Jongens, ik zit net aan een roseetje en olijfjes om even lekker te forummen! Zullen we weer vriendjes zijn en op grond van argumenten verder discussiëren?
Ik wil het over stinkende kutten hebben!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 20 mei 2016 @ 19:49:

Ik wil het over stinkende kutten hebben!!!Wel ? Is je schoonmoeder soms op visite ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Is dat ontopic badmeester?
quote:badmeester schreef op 20 mei 2016 @ 19:49:

Ik wil het over stinkende kutten hebben!!!

Zit je zo omhoog?



Cornalie nog niet kunnen strikken?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 mei 2016 @ 19:50:

[...]





Wel ? Is je schoonmoeder soms op visite ?
quote:khemam schreef op 20 mei 2016 @ 19:51:

Is dat ontopic badmeester?Ach het is half on topic, is al een hele verbetering
quote:iris1969 schreef op 20 mei 2016 @ 19:51:

[...]

M

Zit je zo omhoog?



Cornalie nog niet kunnen strikken? Coralie is er nog niet eens op ingegaan! Maar ik vind die hele discussie hierbiven vermoeiend want het is vrij duidelijk wie er gelijk heeft mijns inziens.
quote:badmeester schreef op 20 mei 2016 @ 19:56:

[...]





Coralie is er nog niet eens op ingegaan! Wat jammer nou. Een forumromance is zo leuk .
Alle reacties Link kopieren
Ben jij van je vrouw af, Badmeester ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Amand schreef op 20 mei 2016 @ 19:24:

[...]



Racistisch van jou. Aangaande de door jou gesuggereerde houding van die bezoekers van het bijlmerplein ten aanzien van mij en mijn sandwichbord. Want je bedoelde echt niet dat ze een vriendelijk gesprekje met me aan zouden gaan. Nee, je bedoelde dat ze agressief zouden worden, die bezoekers van het bijlmerplein. Racisme is het, zeg ik.



Ik lees alleen maar je eigen angsten en vooroordelen en suggereer alleen iets over je stelligheid.

Als je hier beweert dat jij bepaalt wat racisme is (schattig) en zwarte Piet geen racisme is.

Nou, verlicht de mensen dan maar. Niet zo angstig zijn hoor, klinkt wat slachtofferachtig. Zo...anders dan je je in de gequote opmerkingen klonk.

Op het forum een vent, dan op bijlmerplein ook denk ik dan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven