Seks terwijl je kinderen thuis zijn

05-03-2017 07:32 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien de normaalste zaak vd wereld, maar ik heb er moeite mee. Seks hebben terwijl mijn kinderen thuis zijn en slapen. Seks is sowieso beladen voor mij en het idee dat een ander me kan horen helpt ook niet mee.

Ben ik hier de enige in?
Alle reacties Link kopieren
Geen moeite mee... Anders kun je nooit meer sex hebben... hoe doen jullie dat nu dan? En hoe oud zijn jullie kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net nog seks gehad terwijl er 3 kinderen boven liggen. Tja, anders komt het er nooit meer van, er zijn altijd kinderen in huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Medjouldadel schreef op 05 maart 2017 @ 07:35:

Geen moeite mee... Anders kun je nooit meer sex hebben... hoe doen jullie dat nu dan? En hoe oud zijn jullie kinderen?.



Euh heel weinig dus....6 en 10
Alle reacties Link kopieren
Nee geen last van maar zou dat ook niet trekken zo lang weinig tot geen sex. De kinderen zijn 1 en 2 dus uit logeren gaan ze ook nog niet vaak.



Mijn ervaring is dat als ze slapen ze meestal zo ver weg zijn dat je een bom kan afsteken.

Is het de angst dat ze binnenlopen of dat ze je horen?
Alle reacties Link kopieren
Lopen ze nog zomaar jullie slaapkamer in? Anders is wellicht een slot op de deur een oplossing.

Qua geluid, mijn kinderen zijn er in ieder geval nog nooit wakker van geworden.... je hoeft toch ook niet de boel bij elkaar te schreeuwen?
Gewoon je slaapkamerdeur op slot en aan je kinderen uitleggen dat ze jullie niet mogen storen als de deur op slot is. Volgens mij is het niet goed voor je relatie als je geen goed seksleven onderhoudt.
Geen moeite mee. Ze slaapt echt wel door. En wat de rest ook zegt, dan kan je het bijna nooit doen. Dochter is hier bijna altijd thuis. Ik zou zo weinig wel effect op de relatie vinden hebben. Als mijn man daarmee aan zou komen, zou ik daar niet zo blij van worden eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal wel moeten .

Gelukkig heb ik er geen moeite mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen moeite mee, ze slapen toch. Wij doen zelfs aan nickelodeon seks. Zondagmorgen kinderen voor tv parkeren beneden traphek dicht en gaan.

Zou wel moeite hebben met niet tot nauwelijks seks en ik denk jou man ook. Doe er wat aan anders moet je over een jaar topic openen man gaat vreemd
Tja. Dat worden nog saaie 15 jaar die er komen gaan dan voor jou en je man.

Ze slapen toch ook wel eens neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren
Ja tuurlijk wel. Wanneer moet je het anders doen? Je kinderen zijn toch altijd wel thuis, of je moet beide in de bijstand zitten en overdag samen thuis zijn



Wij slapen zelf op zolder (zonder slot op de deur nog) en alle kinderen op de 1e verdieping. Dat vind ik gevoelsmatig wel heel fijn. Oudste zijn 8 en gelukkig nooit tijdens de seks naar boven gekomen. Jongste is 2 die komt zijn ledikant nog niet uit .



Net zoiets als met vakantie. Wij boeken dan altijd een familiekamer zodat de kinderen in de woonkamer slapen en wij in de slaapkamer. We hebben wel het fatsoen om die extra slaapkamer te huren, maar dat dunne tussenwandje houdt ons dan niet tegen . Het is ook voor ons vakantie hé.



Als kinderen eenmaal slapen worden ze echt niet wakker hoor, of je moet misschien alles bij elkaar gillen maar dat lijkt me sterk.



Ik denk dat jij sowieso al geen zin hebt/moeite hebt met seks zoals je zelf aangeeft en dat je de kinderen daarvan als "excuus" wil gebruiken. Werk hieraan samen om een middenweg te vinden als je man andere behoeftes heeft anders gaat het jullie vroeg of laat opbreken. Is dit al 10 jaar zo?
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
En nu ik er over nadenk heb ik als kind echt helemaal niks meegekregen van het seksleven van mijn ouders. Praten over seks en bloot waren geen taboe, dus ik denk dat ze het echt wel deden.. de viespeuken..
Alle reacties Link kopieren
Hier is slapen ook echt slapen. Ze komen nooit hun bed meer uit eigenlijk. Of ze moeten zien zijn, dan is het anders.

Ik ben opgevoed met een heel raar idee over seks. Echt jammer hoor want het staat me al het hele volwassen leven in de weg.
quote:sandra1905 schreef op 05 maart 2017 @ 07:51:

En nu ik er over nadenk heb ik als kind echt helemaal niks meegekregen van het seksleven van mijn ouders. Praten over seks en bloot waren geen taboe, dus ik denk dat ze het echt wel deden.. de viespeuken..Dat verklaart dat jij zo bent zoals je bent nu...
Ow, vakantie! Wij slapen met 3en in de caravan. Langs ons bed zit een schuifdeurtje. En ja, ook daar doen we het gewoon ik ga geen 2,5 week geen seks hebben hoor.
quote:binkie schreef op 05 maart 2017 @ 07:54:

Hier is slapen ook echt slapen. Ze komen nooit hun bed meer uit eigenlijk. Of ze moeten zien zijn, dan is het anders.

Ik ben opgevoed met een heel raar idee over seks. Echt jammer hoor want het staat me al het hele volwassen leven in de weg.Tijd om er iets aan te doen...
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 05 maart 2017 @ 07:51:

En nu ik er over nadenk heb ik als kind echt helemaal niks meegekregen van het seksleven van mijn ouders. Praten over seks en bloot waren geen taboe, dus ik denk dat ze het echt wel deden.. de viespeuken..Hahaha ik werd wel een keer wakker savonds laat en toen zag ik het licht in hun slaapkamer branden en hoorde van alles. Dat vond ik vreemd dus ik daar aan de deur... deur op slot. Toen hebben ze me weggestuurd zonder de deur open te doen haha. Toen dacht ik wel "iellllhhh". Maar verder heb ik er niks aan over gehouden hoor, ben best goed terecht gekomen
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
quote:Corona67 schreef op 05 maart 2017 @ 07:55:

[...]



Dat verklaart dat jij zo bent zoals je bent nu... Dit beschouw ik als compliment..
quote:sandra1905 schreef op 05 maart 2017 @ 07:57:

[...]



Dit beschouw ik als compliment.. Ik geef alleen maar complimenten hier op vief hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Whomi schreef op 05 maart 2017 @ 07:56:

Ow, vakantie! Wij slapen met 3en in de caravan. Langs ons bed zit een schuifdeurtje. En ja, ook daar doen we het gewoon ik ga geen 2,5 week geen seks hebben hoor.Beweegt de caravan dan? Dat de buren dat van buiten zien zeg maar
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
quote:carrie-bradshaw schreef op 05 maart 2017 @ 07:59:

[...]





Beweegt de caravan dan? Dat de buren dat van buiten zien zeg maar



En hij moet groot genoeg zijn..
Alle reacties Link kopieren
Seks is net zo normaal als ontbijten, stofzuigen, afwassen etc., maar dan veel en veel leuker. Die dingen doe je toch ook als je kinderen thuis zijn? Is niks geheimzinnigs aan (ze hoeven het natuurlijk niet te zien (de seks)). Dat ze weten dat het gebeurt is juist prima. Hoort bij het leven vind ik.
Love is the meaning of life
quote:Corona67 schreef op 05 maart 2017 @ 08:06:

[...]



[afbeelding]



En hij moet groot genoeg zijn..Amaai...
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het wel hoor to.

Bij onze eerste reageerde ik net als alle mensen hierboven, hij sliep altijd goed.

helaas slaapt onze tweede slecht en wordt veel wakker. Aangezien ze ons handen vol energie kost pakken we elk uurtje slaap die we maar kunnen krijgen :( toch denk ik iedere keer als we het doen heerlijk moeten er toch echt meer tijd voor maken haha

Gelukkig gaan ze vaak uit logeren ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven