Seks terwijl je kinderen thuis zijn

05-03-2017 07:32 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien de normaalste zaak vd wereld, maar ik heb er moeite mee. Seks hebben terwijl mijn kinderen thuis zijn en slapen. Seks is sowieso beladen voor mij en het idee dat een ander me kan horen helpt ook niet mee.

Ben ik hier de enige in?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het steeds lastiger worden, de kinderen worden ouder (tieners), gaan dus steeds later naar bed en ze slapen niet zo diep meer als toen ze kleutertjes waren.

Moeten we dus ook een weg in zien te vinden.

Soms als ze al slapen en wij nog even tv kijken in de slaapkamer, dan komt er eentje om de hoek of dat ding niet zachter kan....... tja.......lastig.
summer is a state of mind
quote:carrie-bradshaw schreef op 05 maart 2017 @ 07:59:

[...]





Beweegt de caravan dan? Dat de buren dat van buiten zien zeg maar Als je hem goed hebt neergezet niet, die van ons staat wel zo stevig dat hij niet de volgende ochtend 3 meter verder staat en gewoon een beetje rustig doen. Ik heb nog nooit een caravan gezien op de camping waarbij ik dacht "die mensen zijn het aan het doen"
quote:Whomi schreef op 05 maart 2017 @ 08:39:

[...]

Als je hem goed hebt neergezet niet, die van ons staat wel zo stevig dat hij niet de volgende ochtend 3 meter verder staat en gewoon een beetje rustig doen. Ik heb nog nooit een caravan gezien op de camping waarbij ik dacht "die mensen zijn het aan het doen" Ik heb wel eens geluiden uit een tentje horen komen die niets aan je verbeelding over lieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 05 maart 2017 @ 08:42:

[...]



Ik heb wel eens geluiden uit een tentje horen komen die niets aan je verbeelding over lieten.



Ik ook, maar is dat erg? Ik dacht bij mezelf vooral dat ik het fijn vond dat die mensen zo van hun vakantie en elkaar genoten. Het zou toch wat zijn als je tijdens de (voor veel mensen zeldzame) vakantie niet eens op die manier mag genieten van de tijd die je ineens voor elkaar hebt.

Vooruit, het is niet handig om op een camping op standje brandalarm te gaan, maar op mijn vakantie de handjes boven de deken moeten houden, daar pas ik voor.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor. Als ze slapen of tv kijken kun je een bom laten ontploffen zonder dat ze het doorhebben. Dus dan kun je gerust seks hebben.
quote:laylalala schreef op 05 maart 2017 @ 09:05:

[...]

Ik ook, maar is dat erg? Ik dacht bij mezelf vooral dat ik het fijn vond dat die mensen zo van hun vakantie en elkaar genoten. Het zou toch wat zijn als je tijdens de (voor veel mensen zeldzame) vakantie niet eens op die manier mag genieten van de tijd die je ineens voor elkaar hebt.

Vooruit, het is niet handig om op een camping op standje brandalarm te gaan, maar op mijn vakantie de handjes boven de deken moeten houden, daar pas ik voor. Het ging richting standje brandalarm en was zo vroeg in de avond dat er nog nauwelijks kinderen in bed lagen.
quote:sssssst schreef op 05 maart 2017 @ 09:26:

[...]



Het ging richting standje brandalarm en was zo vroeg in de avond dat er nog nauwelijks kinderen in bed lagen.Weet de hele camping meteen dat je er bent
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder kwam ooit van een paar weken alleen op vakantie terug, leuk natuurlijk. Na een uurtje vraag ik opeens (ik zal een jaar of 13 geweest zijn): "hé, waar zijn mama en papa?" Waarop mijn broer zegt: "wat denk je?"



Ik was nog nooit eerder geconfronteerd met het feit dat mijn ouders seks hadden, maar was er ook niet gechoqueerd over - uiteraard hadden ze dat.



Wij hebben nooit moeite gehad met seks vanwege kind. Ook niet het eerste half jaar, toen ze nog bij ons op de kamer sliep. Toen ze anderhalf was is ze weer bij ons op de kamer komen slapen en toen was het anders. Toen zijn we er ook achter gekomen dat seks ergens anders dan in bed niet echt ons ding is, dus we waren blij dat ze na drie maanden weer op een eigen kamer sliep. Achter een schuifdeur in een caravan zie ik ons ook nieg gauw doen.



TO: staat je partner hier net zo in als jij? Want anders lijkt me dit wel een dingetje waar je aan moet werken. En geef dat verwrongen beeld ook alsjeblieft niet door aan je kinderen.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
Kinderen zitten wel eens zo verzonken voor tv, tablet of weetikveelwat, we zijn wel eens naar boven gesneakt, ging goed. Ook al zijn ze wat ouder nu, we laten ons niet tegenhouden. Proberen zachtjes te doen, tv aan enzo, maar weet wel bijna zeker dat ze ons horen ????

En als de deur dicht is dan weten ze ook wel dat we even tijd voor ons zelf nemen
Alle reacties Link kopieren
Geen moeite mee hoor, je kunt toch moeilijk een paar jaar (zo goed als) zonder?
Alle reacties Link kopieren
quote:c_est_moi schreef op 05 maart 2017 @ 08:39:

Ik vind het steeds lastiger worden, de kinderen worden ouder (tieners), gaan dus steeds later naar bed en ze slapen niet zo diep meer als toen ze kleutertjes waren.

Moeten we dus ook een weg in zien te vinden.

Soms als ze al slapen en wij nog even tv kijken in de slaapkamer, dan komt er eentje om de hoek of dat ding niet zachter kan....... tja.......lastig.Ja, daar hebben wij ook wel een beetje last van. Mijn oudste is echt een avondmens en ik echt niet. Maar daar staat dan wel weer tegenover dat wij nu heerlijke zondagochtendseks hebben. De kids redden zichzelf wel, kruipen 2 verdiepingen beneden achter een scherm en horen of zien niks.
Alle reacties Link kopieren
Wij doen dat (natuurlijk) wel, maar ik heb voor mijn "rust" gevoel wel een slot op de slaapkamer gezet. Niet dat een van hen ooit geprobeerd heeft binnen te komen, maar het geeft mij rust. Densondanks houden we ons wel in, pas als de kinderen helemaal niet thuis zijn gaan we echt helemaal los.
-
Ja, je bent de enige.
Heeft je man er ook moeite mee, trouwens?
quote:mow1986 schreef op 05 maart 2017 @ 07:46:

Wij doen zelfs aan nickelodeon seks. Zondagmorgen kinderen voor tv parkeren beneden traphek dicht en gaan.

Alle reacties Link kopieren
Als kind (ben zelf 25 en woon niet meer thuis, maar slaap er wel af en toe) van actieve moeder/vriend moet ik zeggen dat ik wel blij ben dat ze het nog doen, maar ons huis is behoorlijk gehorig en soms denk ik echt omg, moet dit nou echt als mijn zusje/stiefbroertje/ik thuis slapen?!?!



Laatst dacht ik op zondagochtend even fijn onaangekondigd een bakkie te gaan doen thuis, kom ik binnen ligt de huiskamer vol met kleding..toen ben ik maar stil naar huis gegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:LotteL schreef op 05 maart 2017 @ 16:09:

Als kind (ben zelf 25 en woon niet meer thuis, maar slaap er wel af en toe) van actieve moeder/vriend moet ik zeggen dat ik wel blij ben dat ze het nog doen, maar ons huis is behoorlijk gehorig en soms denk ik echt omg, moet dit nou echt als mijn zusje/stiefbroertje/ik thuis slapen?!?!



Laatst dacht ik op zondagochtend even fijn onaangekondigd een bakkie te gaan doen thuis, kom ik binnen ligt de huiskamer vol met kleding..toen ben ik maar stil naar huis gegaan.Whahahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:taxi87 schreef op 05 maart 2017 @ 08:25:

Ik herken het wel hoor to.

Bij onze eerste reageerde ik net als alle mensen hierboven, hij sliep altijd goed.

helaas slaapt onze tweede slecht en wordt veel wakker. Aangezien ze ons handen vol energie kost pakken we elk uurtje slaap die we maar kunnen krijgen :( toch denk ik iedere keer als we het doen heerlijk moeten er toch echt meer tijd voor maken haha

Gelukkig gaan ze vaak uit logeren ;)Die van TO zijn al een stuk ouder denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Dus ja je bent de enige...
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivavivi schreef op 05 maart 2017 @ 16:56:

Dus ja je bent de enige...Gezien de andere reacties valt dat wel mee. Maar ik heb wel iets om over na te denken en te veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Wel de enige met zul je oude kinderen die het haast nooit doet. Anderen grijpen de gelegenheid aan bij bv uit logeren van de kinderen gaan. Of als ze pubers hebben dan zijn ze zoekende. Die van jou slapen goed. Niemand hier laat zich weerhouden door een paar kinderen die liggen te slapen. Jij wel.

Lijkt me goed om er idd iets aan te doen. Slot, logeren.. succes. Je jeugd schudt ook niet zomaar van je af.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen, probeer het gewoon eens uit en daarna nog een keer. Als je het vrij weinig tot helemaal niet doet, dan weet je ook niet hoe het is. Zolang je niet in volle glorie seksend met lawaai langs de kinderkamers loopt lijkt het me geen probleem?
Alle reacties Link kopieren
quote:mow1986 schreef op 05 maart 2017 @ 07:46:

Ik heb er geen moeite mee, ze slapen toch. Wij doen zelfs aan nickelodeon seks. Zondagmorgen kinderen voor tv parkeren beneden traphek dicht en gaan.

dvanaf welke leeftijd kan dit?
quote:taxi87 schreef op 06 maart 2017 @ 06:58:

[...]





vanaf welke leeftijd kan dit? Een uur na de bevalling.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 06 maart 2017 @ 07:12:

[...]



Een uur na de bevalling.







Optimist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven