Seks terwijl je kinderen thuis zijn

05-03-2017 07:32 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien de normaalste zaak vd wereld, maar ik heb er moeite mee. Seks hebben terwijl mijn kinderen thuis zijn en slapen. Seks is sowieso beladen voor mij en het idee dat een ander me kan horen helpt ook niet mee.

Ben ik hier de enige in?
Alle reacties Link kopieren
we hebben 2 tieners in huis, en doen het nog, als de jongste de kamer binnen loopt, om iets te vragen, geeft m'n vrouw altijd nog antwoord met een stoicijns gezicht, we hebben het dekbed over ons heen
Alle reacties Link kopieren
sex meestal na middernacht
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 05 maart 2017 @ 08:06:

[...]



[afbeelding]



En hij moet groot genoeg zijn..lol
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook wel eens vluggertjes beneden, s'avonds, dan weet ik zeker dat mijn puber niks hoort. Die hoort dan te slapen maar heeft oren als een vleermuis...
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 06 maart 2017 @ 14:23:

Wij hebben ook wel eens vluggertjes beneden, s'avonds, dan weet ik zeker dat mijn puber niks hoort. Die hoort dan te slapen maar heeft oren als een vleermuis...





En al hij wat hoort;



Wees blij dat je een seksende pa en ma hoort , en geen ruziemakende pa en ma..... dat geluid is echt vele malen vervelender!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
quote:2east schreef op 06 maart 2017 @ 15:05:

[...]





En al hij wat hoort;



Wees blij dat je een seksende pa en ma hoort , en geen ruziemakende pa en ma..... dat geluid is echt vele malen vervelender!Het is een meisje, en als wat hoort gaat ze al walgend stampen op de grond of woeste boze geluiden maken. Niet echt lust bevorderend.
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 06 maart 2017 @ 15:52:

[...]





Het is een meisje, en als wat hoort gaat ze al walgend stampen op de grond of woeste boze geluiden maken. Niet echt lust bevorderend.



haha!



Mijn moeder vertelde een tijdje terug dat mijn stiefbroertje van 9 aan de deur had zitten luisteren toen ze aan het vrijen waren, hij vond de geluiden wel interessant. Na de daad ging de vriend van mijn moeder naar de wc, trok de slaapkamer deur open en toen begonnen ze alledrie kei hard te gillen. De volgende ochtend zaten ze alle drie met een rood hoofd aan de ontbijttafel. Maar ze hebben uitgelegd wat de "liefde bedrijven" is en waarom etc. Mijn moeder had zoiets van, we kunnen er beter eerlijk over zijn, dan dat dat jochie op internet allemaal rare dingen gaat opzoeken ofzo.



Hij vroeg daarna aan mij of ik ook weleens met een vriendje in bed "apen geluiden" heb gemaakt :')
Haha, in Vlaanderen was 'Samsonseks' zelfs woord van het jaar: seks op zondagochtend als de kids beneden Samson & Gert kijken Dus blijkbaar is dat redelijk gangbaar.
quote:LotteL schreef op 06 maart 2017 @ 17:20:

[...]





haha!



Mijn moeder vertelde een tijdje terug dat mijn stiefbroertje van 9 aan de deur had zitten luisteren toen ze aan het vrijen waren, hij vond de geluiden wel interessant. Na de daad ging de vriend van mijn moeder naar de wc, trok de slaapkamer deur open en toen begonnen ze alledrie kei hard te gillen. De volgende ochtend zaten ze alle drie met een rood hoofd aan de ontbijttafel. Maar ze hebben uitgelegd wat de "liefde bedrijven" is en waarom etc. Mijn moeder had zoiets van, we kunnen er beter eerlijk over zijn, dan dat dat jochie op internet allemaal rare dingen gaat opzoeken ofzo.



Hij vroeg daarna aan mij of ik ook weleens met een vriendje in bed "apen geluiden" heb gemaakt :')

Ik had ooit een buurmeisje van ik schat een jaar of vijf die de slaapkamergeluiden van papa en mama (mama voornamelijk) luidkeels na ging doen bij het buitenspelen. Awkward….



(Nu wil TO waarschijnlijk helemaal niet meer, sorry. )
quote:beetjegek schreef op 06 maart 2017 @ 14:23:

Wij hebben ook wel eens vluggertjes beneden, s'avonds, dan weet ik zeker dat mijn puber niks hoort. Die hoort dan te slapen maar heeft oren als een vleermuis...





Dat dachten mijn ouders dus ook, maar met een gehoor van een vleermuis hoor je dat echt wel
quote:Filee schreef op 06 maart 2017 @ 17:41:

[...]







Dat dachten mijn ouders dus ook, maar met een gehoor van een vleermuis hoor je dat echt wel

Zo hoorde ik ooit van iemand dat hun puberdochter op een zondagmorgen ineens de slaapkamer in kwam..



"Waar is papa?

*korte stilte....*

"Gadverdamme!!! Ik geef papa nooit meer een kus!!!"



quote:Corona67 schreef op 06 maart 2017 @ 18:12:

[...]



Zo hoorde ik ooit van iemand dat hun puberdochter op een zondagmorgen ineens de slaapkamer in kwam..



"Waar is papa?

*korte stilte....*

"Gadverdamme!!! Ik geef papa nooit meer een kus!!!"



Als je echt niet wil dat de kinderen iets horen ... Wekelijks of om de 2 weken ergens laten logeren?



Als je een rijhuis hebt en naast de muur slaapt ... hou dan wel rekening dat de buren je kunnen horen .
Alle reacties Link kopieren
quote:RikM schreef op 06 maart 2017 @ 17:31:

[...]



Ik had ooit een buurmeisje van ik schat een jaar of vijf die de slaapkamergeluiden van papa en mama (mama voornamelijk) luidkeels na ging doen bij het buitenspelen. Awkward….



(Nu wil TO waarschijnlijk helemaal niet meer, sorry. )Haha ik moet er gewoon hard om lachen
Ik hoor mijn puber.......dat is pas erg
quote:tantesidonia schreef op 06 maart 2017 @ 18:26:

Ik hoor mijn puber.......dat is pas erg



Met zichzelf?

Of met vriendje / vriendinnetje?
Met zijn vriendinnetje. En het libido van een puber.....pffffff.
quote:tantesidonia schreef op 06 maart 2017 @ 18:30:

Met zijn vriendinnetje. En het libido van een puber.....pffffff.



Voordeel lijkt mij dat jij / jullie je ook kan amuseren in bed tegelijkertijd .

Hij zal er alleszins geen last van hebben.
quote:Mietrot schreef op 06 maart 2017 @ 18:27:

[...]





Met zichzelf?

Of met vriendje / vriendinnetje?

Kan ook handig zijn, want jullie kunnen tegelijkertijd ook jullie gang gaan zonder gehoord te worden



Ik quote de verkeerde zie ik nu...
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 06 maart 2017 @ 17:41:

[...]







Dat dachten mijn ouders dus ook, maar met een gehoor van een vleermuis hoor je dat echt wel dat hoop ik toch niet zeg!
quote:Mietrot schreef op 06 maart 2017 @ 18:32:

[...]





Voordeel lijkt mij dat jij / jullie je ook kan amuseren in bed tegelijkertijd .

Hij zal er alleszins geen last van hebben.Was het maar zo'n feest; single en op het moment niks spannends. Tis triest; mijn zoon heeft een seksleven en ik niet
quote:tantesidonia schreef op 06 maart 2017 @ 18:44:

[...]





Was het maar zo'n feest; single en op het moment niks spannends. Tis triest; mijn zoon heeft een seksleven en ik niet



Je kan jezelf ook makkelijk verwennen
Alle reacties Link kopieren
Onze kinderen (6 en 8) zijn al lang en breed op de hoogte van de bloemetjes en de bijtjes en weten ook dat papa en mama en eigenlijk alle volwassene koppels aan seks doen.

Als ze het hier al horen of per ongeluk binnenlopen is dat echt geen geheim/ drama.

Dat doen grote mensen die van elkaar houden gewoon. Net als kusjes geven als je elkaar lief vind.

Als je er open over bent met je kinderen hoeft het echt geen issue te zijn en kun je zelf weer heerlijk genieten!
Niks moet, Niksen mag
Alle reacties Link kopieren
quote:c_est_moi schreef op 05 maart 2017 @ 08:39:

Ik vind het steeds lastiger worden, de kinderen worden ouder (tieners), gaan dus steeds later naar bed en ze slapen niet zo diep meer als toen ze kleutertjes waren.

Moeten we dus ook een weg in zien te vinden.

Soms als ze al slapen en wij nog even tv kijken in de slaapkamer, dan komt er eentje om de hoek of dat ding niet zachter kan....... tja.......lastig.Hier hetzelfde. Ik vind het juist lastiger nu ze pubers zijn, want altijd wakker (en langer) als wij wakker zijn en ze zijn echt niet meer onwetend. Dus naar boven sneaken is iets wat nu echt wel opvalt. Overdag lukt dus eigenlijk bijna nooit meer en blijft alleen stiekem 's avonds in het donker over. Klein huisje met dunne muurtjes, dus alles valt op helaas
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 06 maart 2017 @ 18:12:

[...]



Zo hoorde ik ooit van iemand dat hun puberdochter op een zondagmorgen ineens de slaapkamer in kwam..



"Waar is papa?

*korte stilte....*

"Gadverdamme!!! Ik geef papa nooit meer een kus!!!"



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven