Seks wanneer je thuis woont

27-12-2012 22:07 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen,

Hoe doen jullie dat?

Ik ga sinds kort met een hele leuke jonge man om.

We hebben het super leuk samen en doen ook leuke dingen.

Maar we hebben zo ook onze bankhangavondjes sinds een maandje of twee. We merken dat het heel erg moeilijk wordt om ons in te houden en ik ben bang dat het ook niet lang meer gaat lukken.

Beiden wonen we nog thuis en hij is het meeste bij mij. Gelukkig heb ik een slotje op mijn deur , maar hoe doen jullie dat? Hebben jullie gewoon seks thuis?

En nog even een extra vraagje, ergens benauwd het me een beetje. We zien elkaar de afgelopen week bijna om de dag. Heb erg weinig ervaring met relaties. Maar is dat voor het begin niet te veel? Het voelt goed en het is 'kerstvakantie'. Maar moet ik het ook afremmen?



Alvast een fantastisch 2013 toegewenst!
Alle reacties Link kopieren
Woon al een hele tijd niet meer thuis maar hoe ik dat deed? Nou, niet. Althans, niet als er iemand thuis was. Ik moet er niet aan denken dat mn moeder (of erger: oma) zoiets van mij zou horen per ongeluk. Vind dat ook niet respectvol. Andersom had mijn moeder ook nooit mannelijk bezoek in die zin als ik thuis was.
Alle reacties Link kopieren
Ja, in de oertijd hadden wij dat die hoogst enkele keer dat vriend mocht blijven slapen. Als die andere keren was het vooral auto-gebeuren. Ben jong uit huis gegaan, dat snap je vast na dit verhaal.



Gewoon doen, kan jou het schelen. Maak niet teveel lawaai, anders krijg je vast genante grappen aan het ontbijt. Geniet van je nieuwe lief!
Bij mij thuis deed ik gewoon mijn kamerdeur op slot en bij m'n vriendinnetje thuis gewoon stiekem, zo vaak als het kon.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon, zachtjes. Kan best
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ja, gewoon doen.
Ik heb best wel een ruimdenkende moeder, dus toen ik eindelijk met een serieus vriendje thuis kwam mocht ie gewoon blijven slapen. En ja, dan deden we het ook. Het was wel de bedoeling dat we niet de kalk van het plafond neukten, en het werd ook erg op prijs gesteld als we af en toe beneden even een bakkie kwamen doen. En ze had ook graag dat we een condoom gebruikten. Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook. Matras op de grond, tegen het piepen/bonken/andere lawaai makerij. En in de auto
Alle reacties Link kopieren
Hoezo zou dat niet kunnen? Ik woon nu samen, maar toen ik nog thuis woonde deden wij dat gewoon bij mij thuis maar ook bij hem hoor. Als je niet de longen uit je lijf krijst, dan is het geen hond die het hoort hoor.



En mijn ouders, en zijn ouders klopten altijd netjes aan op de deur, ze maakte die nooit zomaar open. Dus, geen slotje voor nodig.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
inderdaad gewoon thuis, deur op slot en zachtjes doen.



Als teveel contact je benauwd moet je het even afremmen en anders gewoon gezellig blijven afspreken;-)
Alle reacties Link kopieren
Ga maar oefenen in zo stil mogelijk. Over tien jaar heb je meeluisterende kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal! Denk dat we het ook maar gewoon moeten doen idd. Het wordt frustrerend ;) Benauwen is misschien niet het goede woord. Bang dat we nu zo veel afspreken dat hij er snel zat van is... Heb zelf een vorige relatie gehad wat voor mij een beetje een overkill was. Maar ja.. ik moest ook altijd naar hem toe en hij deed niet echt moeite voor mij. Dus had toen opeens zo iets van laat maar, arriverderci!
Ik deed het gewoon thuis. Mijn ouders waren er heel duidelijk in, die vielen mij nooit lastig als vriend er was en we waren op mijn kamer. Als we gingen eten bijvoorbeeld riepen ze van beneden dat we aan tafel gingen over tien minuten. Ging heel relaxt eigenlijk. Maar ze gaven ook duidelijk aan dat seks onder hun dak geen probleem was (al vond ik dat dan weer erg genant!).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus echt geruime tijd moeten nadenken over dat 'thuis wonen'. Natuurlijk woon ik thuis, waar anders, bij de buren?
Alle reacties Link kopieren
Altijd gedaan met vriendjes. Je ouders doen het toch ook daar thuis?



Nu woon ik met huisgenoten en we hebben ook seks. Dus.



Ik zie het probleem niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewoon seks ja, bij m'n moeder thuis. Daar heb ik verder ook geen slot voor nodig die snappen best dat ze niet zomaar binnen moeten vallen.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon seks hebben. Ik en vriend zijn nu al een tijdje uit huis beiden maar toen dat nog niet het geval was is zijn moeder wel eens binnen gekomen.



Ze deed snel de deur dicht. Toen de deur weer open om sorry te zeggen. Schaamde me kapot. Dag erna zei ze nog : Sorry he van gister.



We liggen nog steeds in een deuk als we het erover hebben.

Maar het was iig geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Das toch een extra spanning om te zorgen dat je niet gehoord word en toch intens te genieten.



en als je dan alleen bent alle remmen los gaan dat heel de buurt zoiets heeft van: Zo die geniet!! hahaha
Alle reacties Link kopieren
Nou ga ik heel even laten merken dat ik door mijn Aspie vriend word beïnvloed...



Waar ik ook woon, ik woon altijd thuis. Ook nu ik samenwoon, woon ik thuis. En ja, we hebben regelmatig seks, gewoon thuis dus, want ja, we gaan het niet op een bankje in het park doen
Alle reacties Link kopieren
Brrrr, mijn ding is het nooit geweest. Ik heb bij voorkeur geen seks in het huis waar mijn familie vlakbij is, en de familie van mijn vriend ook. Dus nee, niet als er iemand thuis is... maar goed, ik woon al een hele tijd niet meer 'thuis' dus ik heb eigenlijk geen recht van spreken. Mochten we allebei nog wel bij ouders wonen, dan denk ik dat het wel zou gebeuren... maar liever niet, gruwel.
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat dat zo verschillend is Fiorah. Als wij bij mijn schoonouders logeren hebben we ook gewoon seks, net als thuis.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon rustig doen. En misschien dan beperken tot de orale methoden. Die geven geen krakende of piepende problemen.
Alle reacties Link kopieren
Ja grappig he? Ik weet ook niet waardoor dat komt, rationeel kan ik het allemaal heel mooi beredeneren hoor, waarom het wel kan en ook prima is. Wij zijn thuis ook altijd open geweest over seks maar ik moet er echt niet aan denken. Alleen de suggestie al. Ook het idee dat zijn ouders ons zouden horen of zien, daar raak ik de zin spontaan van kwijt. Terwijl ik echt niet zo preuts ben verder, maar bij familie dus wel.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder heeft daar nooit zo'n punt van gemaakt. Wel in het begin, toen ik met mijn huidige man de eerste keer bij haar ging logeren (we woonden toen al praktisch samen, wat mijn moeder overigens toen nog niet wist). Dus eerste keer had mijn moeder een klapbedje klaargezet in de badkamer, voor hem of voor mij..



Maar toen ik verteld had dat we ook een keer samen hadden geslapen in Krasnapolsky in Amsterdam, was dat meteen over. "Ik neem aan dat jullie in Krasnapolsky ook geen aparte kamers hadden", zei ze. Vanaf dat moment konden we samen slapen in een tweepersoonsbed.



Wel altijd rustig en stil gedaan: je hoeft niet altijd gillend en schreeuwend klaar te komen....! Dus een beetje zelfbeheersing kan geen kwaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven