Seks wanneer je thuis woont

27-12-2012 22:07 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen,

Hoe doen jullie dat?

Ik ga sinds kort met een hele leuke jonge man om.

We hebben het super leuk samen en doen ook leuke dingen.

Maar we hebben zo ook onze bankhangavondjes sinds een maandje of twee. We merken dat het heel erg moeilijk wordt om ons in te houden en ik ben bang dat het ook niet lang meer gaat lukken.

Beiden wonen we nog thuis en hij is het meeste bij mij. Gelukkig heb ik een slotje op mijn deur , maar hoe doen jullie dat? Hebben jullie gewoon seks thuis?

En nog even een extra vraagje, ergens benauwd het me een beetje. We zien elkaar de afgelopen week bijna om de dag. Heb erg weinig ervaring met relaties. Maar is dat voor het begin niet te veel? Het voelt goed en het is 'kerstvakantie'. Maar moet ik het ook afremmen?



Alvast een fantastisch 2013 toegewenst!
quote:bootje_op_de_golven schreef op 27 december 2012 @ 23:35:

Grappig dat dat zo verschillend is Fiorah. Als wij bij mijn schoonouders logeren hebben we ook gewoon seks, net als thuis.
Alle reacties Link kopieren
Wat is daar zo schokkend aan Arrrrrmand?
Hahahaha nee, sorry, ik las 'Als wij bij mijn schoonouders logeren hebben we ook gewoon geen seks, net als thuis.'
Alle reacties Link kopieren
Haha
Alle reacties Link kopieren
Als je ergens logeert kun je je toch wel gewoon een nachtje inhouden?



Ik had nooit seks in het huis van mijn ouders als ze thuis waren. Wel bij mijn schoonouders destijds, maar dat waren rasechte hippies.
Alle reacties Link kopieren
Een nachtje wel, maar als niemand er last van heeft?



Maar we logeren altijd langer ivm de afstand.
Alle reacties Link kopieren
Altijd stilletjes
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 28 december 2012 @ 01:13:

Een nachtje wel, maar als niemand er last van heeft?



Maar we logeren altijd langer ivm de afstand.Volgens mij denkt men wel vaker dat niemand er last van heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 28 december 2012 @ 07:15:

[...]





Volgens mij denkt men wel vaker dat niemand er last van heeft.



Door een krakend bent, ja ken je weinig aan doen, en dat kan voor een ander idd vervelend zijn. Heb mijn moeder ook wel eens snachs wakker gehouden daardoor.



Maar als je een goed bed heb dan moet het niks uit maken.



Ik en vriend hebben overal sex. Wij kunnen best stil zijn,dus geen issue voor de andere.
Het is nooit een issue geweest bij zowel vriend thuis als bij mij.



We zijn net zoals mijn ouders en schoonouders mensen met behoeften en schamen ons daar niet echt voor. Dat houdt niet in dat iedereen mee hoeft te genieten, maar er gaan geen deuren op slot, gewoon zachtjes en een beetje rekening houden met anderen.



Zusje is wel een keertje mijn kamer binnengestormd 's ochtends vroeg toen we net 'klaar' waren. Ze had niet door dat vriend was blijven slapen. Dat was een gênant momentje, maar nu lachen we er alleen maar heel hard om. Het heeft er wel voor gezorgd dat we nu eerst bij elkaar aankloppen voordat we de deur zo opengooien.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor/zie mensen regelmatig zeggen dat niemand last van ze heeft of 'dat er niemand van wakker is geworden'... nou, als je sekst in 'gezelschap', is de kans groot dat je wel gehoord wordt. Ieder zijn ding, maar mijn ding is het dus niet.
Alle reacties Link kopieren
33 jaar geleden deden we dat al gewoon op onze kamertjes bij ouders thuis.



En de verkeringen van mijn kinderen mochten gewoon blijven slapen, dan begrijp je echt wel dat er wat gebeurd.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel eens betrapt door mijn broer, ondanks dat we erg stil bezig waren, en hij zei: maak je maar niet druk ik zeg niks tegen mam. Maar deed dit vervolgens wel!! Ik had geen slot op mijn deur en door gebrek aan privacy wilde k het ook niet meer doen. Maar soms gebeurt het gewoon, en dan is het extra spannend en opwindend!!
Alle reacties Link kopieren
quote:tijgermeid schreef op 28 december 2012 @ 15:03:

Ik ben wel eens betrapt door mijn broer, ondanks dat we erg stil bezig waren, en hij zei: maak je maar niet druk ik zeg niks tegen mam. Maar deed dit vervolgens wel!! Ik had geen slot op mijn deur en door gebrek aan privacy wilde k het ook niet meer doen. Maar soms gebeurt het gewoon, en dan is het extra spannend en opwindend!!



Heb ik ook weleens. Zit ik op de bank tv te kijken, en opeens lig ik boven op hem in me naakie, in bed.



Magic? Of gewoon ment to be?



DUZZZZ.
Alle reacties Link kopieren
quote:gurly3 schreef op 28 december 2012 @ 15:05:

[...]





Heb ik ook weleens. Zit ik op de bank tv te kijken, en opeens lig ik boven op hem in me naakie, in bed.



Magic? Of gewoon ment to be?



DUZZZZ.hahaha inderdaad zo ging het ook echt, en had er niet eens erg in :P
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Wacht maar tot je kinderen krijgt!
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 27 december 2012 @ 22:23:

Ga maar oefenen in zo stil mogelijk. Over tien jaar heb je meeluisterende kinderen. En dan kan de deur weer op slot.
Alle reacties Link kopieren
Als je een muziekje aanzet kun je al wat meer lawaai maken. Je zou ook eens een hotelkamer kunnen reserveren. Heb je net wat meer privacy.
Alle reacties Link kopieren
quote:gurly3 schreef op 28 december 2012 @ 10:34:

[...]





Door een krakend bent, ja ken je weinig aan doen, en dat kan voor een ander idd vervelend zijn. Heb mijn moeder ook wel eens snachs wakker gehouden daardoor.



Maar als je een goed bed heb dan moet het niks uit maken.



Ik en vriend hebben overal sex. Wij kunnen best stil zijn,dus geen issue voor de andere.In je eigen huis (waar je met je ouders woont), ok. Maar als ik logees heb en ze gaan liggen seksen ben ik echt nog amused. Zou wel de laatste keer zijn dat je bij me logeert.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 28 december 2012 @ 18:55:

[...]





In je eigen huis (waar je met je ouders woont), ok. Maar als ik logees heb en ze gaan liggen seksen ben ik echt nog amused. Zou wel de laatste keer zijn dat je bij me logeert.



Dat kan.maar waarom?

Als een bevriend stel tegen jou bijv zou zeggen of jij komt er achter dat ze sex hebben gehad, zonder dat jij er op dat moment iets van hebt gemerkt.

Wat vind jij daar storend aan,if i may ask?
Alle reacties Link kopieren
quote:gurly3 schreef op 28 december 2012 @ 19:25:

[...]





Dat kan.maar waarom?

Als een bevriend stel tegen jou bijv zou zeggen of jij komt er achter dat ze sex hebben gehad, zonder dat jij er op dat moment iets van hebt gemerkt.

Wat vind jij daar storend aan,if i may ask?Wat mij betreft is je seksleven privé. Dat wil niet zeggen dat ik nooit over seks praat met mijn vriendinnen, maar ik hoef niet direct geconfronteerd te worden met hun seksleven bij mij thuis. Heeft wat mij betreft met beleefdheid te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 28 december 2012 @ 20:01:

[...]





Wat mij betreft is je seksleven privé. Dat wil niet zeggen dat ik nooit over seks praat met mijn vriendinnen, maar ik hoef niet direct geconfronteerd te worden met hun seksleven bij mij thuis. Heeft wat mij betreft met beleefdheid te maken.

Dat snap ik, maar als jij er niks van merkt en het achteraf pas zou horen. Dan ben je er niet op dat moment mee geconfronteerd toch?



Naja goed ieder zijn normen.
Alle reacties Link kopieren
quote:gurly3 schreef op 28 december 2012 @ 20:03:

[...]



Dat snap ik, maar als jij er niks van merkt en het achteraf pas zou horen. Dan ben je er niet op dat moment mee geconfronteerd toch?



Naja goed ieder zijn normen.



Eeehhh... Dan HOOR ik het toch ook, ook al is het achteraf?



Seks kun je als volwassene in je eigen huis doen. Als jij niet in staat bent je een nachtje in te houden uit beleefdheid naar de gastvrouw of -heer ben je in mijn ogen zwak, en als je het spannend vindt om het in mijn huis te doen vind ik je onbeschoft.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er zo erg aan seks, de reden waarom de mens leeft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven