seks zonder aantrekkingskracht

21-10-2014 00:56 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst hoorde ik een nogal tegenstrijdig gesprek, het gaat immers niet over mij maar ik kan geen hulp bieden, misschien heeft iemand van jullie een idee.



Een vriendin van mij kreeg van haar sekspartner te horen dat hij haar niet meer seksueel aantrekkelijk vond maar dat hij bang is als ze elkaar zullen zien om ruzie te krijgen en toch weer tot seks uitkomen, kan dit eigenlijk wel?
leef je leven
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het hele idee van een sekspartner, dat je er seks mee hebt.



Bang zijn voor seks met je sekspartner. Heel bijzonder...



Heb je dat gesprek niet stiekem gedroomd? Of maar half goed afgeluisterd?
Alle reacties Link kopieren
En nú is dus uit? Kan me niet voorstellen dat een vrouw met z'n man een relatie voorzet met zulke wetenschap (wat een hufter!).

Verder denk ik dat als ze elkaar zien hij niet omhoog zal kunnen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Dus sekspartner (stiekem toch de jouwe?) is bang dat wanneer ze elkaar zien, dat er ruzie komt (waarom?) en dat het dan op seks uitdraait (goedmaakseks?).



En nu is jouw vraag of dit kan. Ja, dit kan want blijkbaar is hij daar "bang" voor. Of bedoel je of het kan dat iemand seks wil met iemand die hij niet meer seksueel aantrekkelijk vindt? Kan ook. Zou de mijne echter niet zijn. Moet toch wel iets van aantrekkingskracht zijn, lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamavk schreef op 21 oktober 2014 @ 01:01:

Volgens mij is het hele idee van een sekspartner, dat je er seks mee hebt.



Bang zijn voor seks met je sekspartner. Heel bijzonder...



Heb je dat gesprek niet stiekem gedroomd? Of maar half goed afgeluisterd?Samen met mijn vriendin hebben we die berichten gelezen ;) helaas stond het er letterlijk in. Misschien zal hij wel niet in een normale toestand verkeerd hebben maar zij is natuurlijk wel overstuur -_-
leef je leven
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 21 oktober 2014 @ 01:03:

En nú is dus uit? Kan me niet voorstellen dat een vrouw met z'n man een relatie voorzet met zulke wetenschap (wat een hufter!).

Verder denk ik dat als ze elkaar zien hij niet omhoog zal kunnen krijgen. Vind het raar, hij heeft net een vaste relatie achter de rug en hij werd bedrogen en mijn vriendin is bijna in een relatie misschien jaloezie en inderdaad, maar ze hadden ook gesprekken over het feit dat ze zei dat de seks binnen een relatie niet kon tippen aan de seks tussen die dude en haar, natuurlijk was hij erg boos, vond het grappig maar ik kan niet veel zeggen daarop het is haar sekspartner geweest :/
leef je leven
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 21 oktober 2014 @ 01:14:

Dus sekspartner (stiekem toch de jouwe?) is bang dat wanneer ze elkaar zien, dat er ruzie komt (waarom?) en dat het dan op seks uitdraait (goedmaakseks?).



En nu is jouw vraag of dit kan. Ja, dit kan want blijkbaar is hij daar "bang" voor. Of bedoel je of het kan dat iemand seks wil met iemand die hij niet meer seksueel aantrekkelijk vindt? Kan ook. Zou de mijne echter niet zijn. Moet toch wel iets van aantrekkingskracht zijn, lijkt me.Vind die situatie al erg raar tussen die twoo hoor, ze hadden jaren seks erg goede seks, hij was zelfs boos wanneer ze zei dat de seks in haar relatie beter is en dan zend hij zo'n zaken, het is allemaal wat tegenstrijdig voor mij maar natuurlijk is alles mogelijk en ik vraag mij af behalve vrouwen in de bizz of er wel één vrouw is die zo'n seks wil? :s
leef je leven
Alle reacties Link kopieren
Wat voor seks? Ik vind het maar een vaag verhaal.
Waar heb je het in godsnaam over?
Tja, ik snap er heu- le- maal niks van!
Alle reacties Link kopieren
Bezopen verhaal.



Misschien kan ze hem blinddoeken?
Alle reacties Link kopieren
quote:snoezie_x3 schreef op 21 oktober 2014 @ 00:56:



Een vriendin van mij kreeg van haar sekspartner te horen dat hij haar niet meer seksueel aantrekkelijk vond maar dat hij bang is als ze elkaar zullen zien om ruzie te krijgen en toch weer tot seks uitkomen, kan dit eigenlijk wel?

het maakt niet uit wat hij bedoelt. Jouw vriendin moet geen contact met deze vent willen. Wat een sukkel.

Gewoon negeren, gegevens deleten etc. Uit haar leven met deze loser

En dan maakt het dus geen rukt uit, wat hij precies bedoelde, want hij bestaat voor haar niet
Alle reacties Link kopieren
Beats me.
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt dus dat wanneer je iemand sexueel onaantrekkelijk vindt er toch seks mee kunt hebben? Ja dat kan. Vooral mannen kunnen dat, als er maar een gat inzit enseau.
Snap geen hol van dit verhaal. TO typ eens normale Nederlandse zinnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 21 oktober 2014 @ 09:10:

Snap geen hol van dit verhaal. TO typ eens normale Nederlandse zinnen.Dit zijn normale zinnen, alleen geen Hollandse.
leef je leven
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 21 oktober 2014 @ 08:37:

[...]



het maakt niet uit wat hij bedoelt. Jouw vriendin moet geen contact met deze vent willen. Wat een sukkel.

Gewoon negeren, gegevens deleten etc. Uit haar leven met deze loser

En dan maakt het dus geen rukt uit, wat hij precies bedoelde, want hij bestaat voor haar nietIk zei dit haar ook zoveel maar ze luisterde niet, ze contacteerde zijn ex omdat ze echt wou praten, eigenlijk maar erg voor de jongen waarmee ze nu iets opbouwt. Ze kan en wil niet aanvaarden dat hij haar eerst mooi vond, later gebruikte (met toestemming) en dan nog eens zei dat ze niet meer mooi zou zijn ;) tjah ik weet niet wat ik ermee moet doen :p
leef je leven
Alle reacties Link kopieren
Laat "je vriendin" eens zelf het verhaal vertellen, want er is geen touw aan vast te knopen.



Hij wil niet meer samenkomen en zij zit praktisch in een nieuwe relatie, snap ik dat goed? Dan is er toch geen enkel probleem meer en maakt het geen fuck meer uit wat iedereen verder precies zegt??
Alle reacties Link kopieren
quote:snoezie_x3 schreef op 21 oktober 2014 @ 13:15:

[...]





Ik zei dit haar ook zoveel maar ze luisterde niet, ze contacteerde zijn ex omdat ze echt wou praten, eigenlijk maar erg voor de jongen waarmee ze nu iets opbouwt. Ze kan en wil niet aanvaarden dat hij haar eerst mooi vond, later gebruikte (met toestemming) en dan nog eens zei dat ze niet meer mooi zou zijn ;) tjah ik weet niet wat ik ermee moet doen :pWaarom moet jij er iets mee doen??
Alle reacties Link kopieren
quote:snoezie_x3 schreef op 21 oktober 2014 @ 13:12:

[...]



Dit zijn normale zinnen, alleen geen Hollandse.





Hshjkb kksxb sdkksd ks jhsd jhsd js kk skl kso ?



Is ook een helemaal normale zin, alleen ook geen Hollandse.



En dat op een Hollands Forum.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:harry13 schreef op 21 oktober 2014 @ 13:20:

[...]





Hshjkb kksxb sdkksd ks jhsd jhsd js kk skl kso ?



Is ook een helemaal normale zin, alleen ook geen Hollandse.



En dat op een Hollands Forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:harry13 schreef op 21 oktober 2014 @ 13:20:

[...]





Hshjkb kksxb sdkksd ks jhsd jhsd js kk skl kso ?



Is ook een helemaal normale zin, alleen ook geen Hollandse.



En dat op een Hollands Forum.Babytaal?
Alle reacties Link kopieren
Jemig, is er iemand die dit prutteltaaltje wel snapt? Het is niet eens spreektaal.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Wat is 'z'on sex' voor een sex?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven