Seks

07-05-2016 14:22 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoelang kunnen jullie zonder seks?



Mijn max was 5 maanden zonder toen ik nog in Amsterdam woonde.

Nu woon ik in een dorp en heb al 7 maanden geen seks gehad. Ik mis het wel hoor.

Met zoenen zou ik al genoegen nemen maar ik kom geen leuk persoon tegen.

Tips?
Alle reacties Link kopieren
Tinder ?
Ergo meer seks in een stad dan op t platteland? Of wat is je punt met het benoemen van de locatie precies?
Alle reacties Link kopieren
Heb ik geprobeerd en heb gedate met iemand maar hij is niet mijn ding.

Ben van tinder af en wil 'gewoon' iemand tegenkomen, zomaar spontaan
Ik had tien jaar geen seks.

Het went hoor.
Alle reacties Link kopieren
Omg! Echt!?

Nou, bij mij went het niet... Ik vind het een basisbehoefte. Is mijn mening hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:tennis2012 schreef op 07 mei 2016 @ 14:28:

Heb ik geprobeerd en heb gedate met iemand maar hij is niet mijn ding.

Ben van tinder af en wil 'gewoon' iemand tegenkomen, zomaar spontaan De kans dat je "gewoon" iemand tegenkomt waar het mee klikt is getalsmatig natuurlijk kleiner in dorp dan stad. Ben je op zoek naar een relatie of alleen de seks?
Alle reacties Link kopieren
Maandje of 2
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
De kans is mininaal. Hmmm ik wil de intimiteit, zonder relatie nog
Alle reacties Link kopieren
16 jaar
test
Het is geen basisbehoefte als in "als je zin hebt kun en moet je het pakken", maar in een relatie vind ik een bepaalde mate van intimiteit er wel bij horen en heb je als het goed is wel zin in elkaar om een bepaalde mate van intimiteit met enige regelmaat te ervaren, op welke manier dan ook.



Is die relatie er niet of zijn de omstandigheden er niet naar dan is het wel iets wat gemist kan worden. Het komt en gaat per periode. Seks is leuk als je het kan doen met iemand waarbij jullie het elkaar graag willen geven en laten ontstaan. Het is vooral de huidhonger, het aanraken, het volledig kunnen ontspannen samen met iemand die aandacht geeft en ik aandacht kan geven, wat ik dan mis.



Seks met iemand die niet zo leuk is, sla ik liever over en dan komt het er op neer dat je dus een tijdlang geen seks hebt. Het verlangen komt en gaat ook. Als er niemand is waar je graag seks mee hebt, zul je het moeten accepteren en je gedachten ergens anders op zetten. Soms makkelijker gezegd dan gedaan, maar het kan wel.



Dus ik heb ook wel eens jaren zonder seks gedaan. Dit terwijl ik ook niet graag leef zonder seks en intimiteit, maar dan maak je je leven verder maar zo aangenaam mogelijk met de dingen die je wel leuk vindt en probeer je het gemis van een partner, van intimiteit, van seks van je af te zetten en weet je ook dat dat leven met iemand die jou dat niet wil geven maar je er wel bij bent, nog erger is.



Beter geen seks, geen intimiteit, geen samengevoel als je alleen bent, dan geen seks, geen intimiteit, geen samengevoel binnen een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik met je eens!

Het is soms moeilijk om mn gedachten te verzetten maar lukt vrij snel. Zoals ik eerder zei, ik vind het een basisbehoefte, een mens heeft gewoon aanraking nodig, niet omdat het moet maar met iemand waar je je fijn bij voelt etc. Gewoon seks voor de fun hoeft voor mij niet
Aanraken maakt in principe allerlei stofjes ook vrij. Met aanraken, goede seks, strelen, krijg je ook een beter immuunsysteem. Veel mensen zijn ook gebaat bij aanraken. In een goed contact maakt het gelukkiger, geeft het het lichaam daadwerkelijk bepaalde processen die een lichaam ook wel op een bepaalde manier nodig heeft om zich beter in haar vel te voelen. Het werkt op veel vlakken door. Dus niet alleen dat aanraken bepaalde stofjes geeft, maar ook het contact met die ander, het op elkaar afstemmen van bepaalde lichaamsprocessen etc.



Helaas kun je het niet altijd om de hoek zomaar verkrijgen.
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt helemaal. Zelf geniet ik er veel van. Het zal vast wel weer komen binnenkort.

Dankje wel voor je reactie
Oef! Ik heb nooit langer dan een maand zonder seks gedaan. En dat waren dan periodes dat er 'iets' was, ziekte of bevallen of relatiecrisis ofzo.



Ik zou inderdaad niet zo lang zonder seks willen.
Verhuizen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, vind het verder prima waar ik woon.

Kan het niet afdwingen, dus dan maar geduld hebben zzzzzz
Alle reacties Link kopieren
xx
anoniem_285763 wijzigde dit bericht op 22-05-2016 16:14
Reden: niet interessant
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 07 mei 2016 @ 14:39:

Het is geen basisbehoefte als in "als je zin hebt kun en moet je het pakken", maar in een relatie vind ik een bepaalde mate van intimiteit er wel bij horen en heb je als het goed is wel zin in elkaar om een bepaalde mate van intimiteit met enige regelmaat te ervaren, op welke manier dan ook.



Is die relatie er niet of zijn de omstandigheden er niet naar dan is het wel iets wat gemist kan worden. Het komt en gaat per periode. Seks is leuk als je het kan doen met iemand waarbij jullie het elkaar graag willen geven en laten ontstaan. Het is vooral de huidhonger, het aanraken, het volledig kunnen ontspannen samen met iemand die aandacht geeft en ik aandacht kan geven, wat ik dan mis.



Seks met iemand die niet zo leuk is, sla ik liever over en dan komt het er op neer dat je dus een tijdlang geen seks hebt. Het verlangen komt en gaat ook. Als er niemand is waar je graag seks mee hebt, zul je het moeten accepteren en je gedachten ergens anders op zetten. Soms makkelijker gezegd dan gedaan, maar het kan wel.



Dus ik heb ook wel eens jaren zonder seks gedaan. Dit terwijl ik ook niet graag leef zonder seks en intimiteit, maar dan maak je je leven verder maar zo aangenaam mogelijk met de dingen die je wel leuk vindt en probeer je het gemis van een partner, van intimiteit, van seks van je af te zetten en weet je ook dat dat leven met iemand die jou dat niet wil geven maar je er wel bij bent, nog erger is.



Beter geen seks, geen intimiteit, geen samengevoel als je alleen bent, dan geen seks, geen intimiteit, geen samengevoel binnen een relatie.Volgens de pyramide van Maslow (universele behoeften van de mens) behoort seks tot de primaire behoeften.





Volgens zijn theorie zou de mens pas streven naar bevrediging van de behoeften die hoger in de hiërarchie geplaatst werden nadat de lager geplaatste behoeften (primaire) bevredigd waren.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal mee eens!veel vrouwen hebben nog nooit fijne seks gehad en hebben vaak daardoor een slechte associatie. Terwijl het veel plezier en ontlading kan geven
Ontlading en genot kun je ook door zelfbevrediging krijgen en dat gaat bij veel vrouwen makkelijker dan door middel van seks (penetratie), dus in die zin zou je misschien beter kunnen zeggen dat een orgasme een primaire menselijke behoefte is.



Oh ja, ook nog even een antwoord op de vraag van TO: hoe lang kun je zonder seks: lang, maar zonder intimiteit met een ander en zelfbevrediging een stuk korter.
Ik kom juist het lekkerst klaar door penetratie. Zonder penetratie hoeft van mij seks niet.



Dus niet alle vrouwen over 1 kam graag.
Iris, wat ben je lang weggeweest. Ben je weer terug voor even, of gewoon terug?

Dat zou gezellig zijn!
Ik heb ongeveer 2,5 jaar zonder gezeten. Dat ging best en ik miste het niet. Kan ik me nu trouwens niet meer voorstellen Het scheelt misschien dat er een zwangerschaps- en ontzwangerperiode in viel.
quote:Vogelaarster schreef op 07 mei 2016 @ 17:18:

Ik kom juist het lekkerst klaar door penetratie. Zonder penetratie hoeft van mij seks niet.



Dus niet alle vrouwen over 1 kam graag.Uiteraard niet. Ik ging even uit van de grote aantallen. 70% van de vrouwen volgens mij niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven