Seksklets 50!

03-05-2013 22:50 2466 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een lekkere hitte.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad!! Zalig! Ik heb me vanochtend ff giga aan de slag gezet qua werk en het huishouden er meteen achteraan. Nu fris gedoucht en klaar voor het weekend!!
Alle reacties Link kopieren
Joehoe, jahoe hier ;)



Ik moet de komende dagen rustig aan doen. Zoooo lastig voor me. Maar wil wel presteren zondag. Of tenminste..... uitlopen in een redelijke tijd die LadiesRun.



Niks sekserigs aan hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Zet hem op hè Jahoe, nog irritant ook waarschijnlijk die warmte als je hebt getraind in de kou.........



hier ook niks sekserigs te vertellen, zit op mn werk de klok vooruit te kijken, ik wil ook weekend!
Alle reacties Link kopieren
Heb mezelf maar eens een tikje zitten bezatten, baalbui van mislukte date verdrinken. Godnondekanonne, maanden op die date zitten wachten, laat ie het zo afweten.



Nog maar een wijntje, dan.
Heb je afgezegd, Elle! Je had anders morgen je date gehad hè. Wat een loser, balen!!

Hoe reageerde hij?
Alle reacties Link kopieren
Boos, gekwetst, teleurgesteld. In een mailtje van half drie vannacht, nadat ik sinds 3 uur 's middags niks meer had gehoord. Heb dus om een uur of elf een nog behoorlijk net mailtje gestuurd dat ik er geen heil meer in zag. Telefonisch contact zag ik even niet zitten, kennelijk vond hij het ook niet de moeite om me voor zich te winnen. Nou, dan maar zo.



Oh well.
Alle reacties Link kopieren
Hips.
Snapt hij ook waarom je afzegde? Bijzonder toch hoe de hand en de eigen boezem maar slecht gevonden worden hè? Next!!!!





Proost!
Alle reacties Link kopieren
Hij had het niet echt begrepen, nee. Denk dat we toch echt op een heel andere golflengte zitten. Ik ben er klaar mee.



*klink!*
Alle reacties Link kopieren
Proost elledj....



een wereld vol vissen hoor
Tja, his loss maar toch ook een beetje de jouwe hè, je had het toch heel anders in je hoofd en je had ook zin in morgen. Kutsooi. En nu? Op zoek naar welwillender exemplaar?



*schenkt ook maar een wijntje in dan*
*doet gezellig wijntje mee*



Elle, ook al voelt het nu kl@#! je hebt groot gelijk dat je hebt afgezegd. Als de voorpret er al niet is en hij het nu al zo laat afweten, dan had de date vast een tegenvaller geworden.

Maar balen is het wel als je er al zo lang naar uitkijkt. Hij moest eens weten wat hij misloopt!



Ben zelf ook weer aan het aftellen naar de volgende date, en dan merk ik dat de de lust die van onze gespreken afspat zeker de spanning en het plezier vergroot.
Alle reacties Link kopieren
Elledj; BALEN !! Voor hem meer, maar je zit er maar ook mee....



Xpuzzledx; wanneer is jouw date?



Vandaag een heerlijke (niets sex) dag gehad!! Helaas is m'n foon overleden, dus is "even" wennen! Niet whatsappen, geen Wordfeud, geen Kik, geen mail checken. En ook geen wekker, waardoor ik vanochtend iets later dan gepland wakker werd.... En ook geen lunchdate vandaag, want tsja, had m'n nummer gegeven voor exacte locatie-afspraken..... Heb net al wel mailtje verstuurd.....
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn hengel maar weer eens uitwerpen, ja.



Oh, balen, Zijenhij! Misschien komt het nog goed via de mail.
Komende week al zijenhij, dus hoef niet zolang meer af te tellen
Alle reacties Link kopieren
Geen mail helaas.....



Ik ga maar ns kijken waar het koopzondag is..... Er is maar een beperkte tijd dat ik zonder foon kan.....grumbel.....
Alle reacties Link kopieren
@elledj...en ik zwom voorbij ;)
Alle reacties Link kopieren
(haalt verschrikt haar hengeltje in voor de moderatoren haar er ongenadig uitflikkeren)



Lekker weertje vandaag, hè?
Alle reacties Link kopieren
Ligt er maar net aan waar je van houdt:)

Hier schijnt de zon niet en ik persoonlijk vind het lekker als hij schijnt!!



Maar aangezien ik toch aan het werk ben, vind ik het niet zo heel erg hoor.



Lekker weekend gehad?
Alle reacties Link kopieren
Neen, ik heb het hele weekend nog zwaar lopen balen. Nu weer aan het werk, beetje afleiding zoeken. Ik zit dus ook binnen, heb liever een zonnetje als ik vrij ben



Jij nog wat leuks of lekkers meegemaakt dit weekend?
Alle reacties Link kopieren
Hmm een baalweekend is niet echt iets waar je naar uit kijkt.

Dan ben je idd bijna blij dat je weer mag werken.



Nee niet echt iets lekkers, wel leuke en gezellige dingen.

De lekkere dingen komen hopelijk snel weer, volgend weekend zou een mooie gelegenheid zijn, dan heb ik het tot nu toe nog erg rustig.
Alle reacties Link kopieren
Moguh all!



Balen Elle maar als je van tevoren al het idee hebt dat het niks gaat worden kan je het maar beter afzeggen. En als ie nu al geen moeite wil doen dan gaat dat ook niet gebeuren als je recht tegenover hem zit....



Lekker weekend gehad hier, beetje aanklooien met de kids en in het huis.



Vrijdag date met nr2, zin in
Alle reacties Link kopieren
Lekker MrsT!



Marcello; lekkere dingen plannen hoor!



Na een K-dag op het werk, lekker uit eten geweest met vriendinnetje! Soms moet je jezelf kietelen!
Alle reacties Link kopieren
Hey elle, ik heb her en der wa gelezen over je op handen zijnde escapades en de daarbij behorende ontstane twijfels. Dat je hebt afgezegd begrijp ik wel, maar dat je telurgesteld bent in dat hij zich niet meer voor zich ging winnen niet......JIJ hebt hem nu toch afgewezen? Als je dat doet, is het irreeel om een tegengestelde actie te verwachten lijkt me. Hij voelt zich ws. gekwetst en vernederd, dat zijn weinig opwindende emoties voor de meeste mensen, dan ga je ook niet meer heel erg je best doen. Positieve feedback werkt altijd nog beter dan negatieve conditionering.... :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven