Entertainment alle pijlers

Over de oceaan

16-05-2024 21:42 31 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Op RTL4. Wie kijkt ook?

Ik vind ze dapper, maar ik word dan ook al zeeziek op spiegelglad meer. En ondanks al die ruimte om je heen lijkt me het soort van claustrofobisch.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-05-2024 18:22
Reden: titel aangepast
28.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook. Interessant om te zien wat er allemaal komt kijken bij zo'n grote zeilreis. Ik zou het best ook wel willen maar zou alleen bang zijn om zeeziek te worden en dit ook lang te blijven. En die bedden vond ik ook wel erg klein.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was niet thuis. Ga morgen terug kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Klein stukje gezien. Ik heb nog wel aantal vragen bv hoe komen ze aan eten maar ga vanavond alles goed terugkijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heftig hoor 3 weken geen contact met je naasten. Ik zou dat echt niet kunnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet nog kijken ergens dit weekend. Het lijkt me leuk en vind het zelf heerlijk op ruig water.
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
17-05-2024 06:03
Klein stukje gezien. Ik heb nog wel aantal vragen bv hoe komen ze aan eten maar ga vanavond alles goed terugkijken.
Dat wordt in de uitzending uitgebreid uitgelegd. In het kort: ze nemen een grote voorraad voedingsmiddelen mee die ze in alle kleine hoeken van het schip stoppen. Er is zelfs een lange lijst waar in welk kastje of achter welk deurtje wat ligt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heet het programma niet Over de Oceaan?

Dan herkennen misschien meer mensen de titel van het topic.

Zelf heb ik geen tv, dus ik zal het verder niet volgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
17-05-2024 14:04
Heet het programma niet Over de Oceaan?

Dan herkennen misschien meer mensen de titel van het topic.

Zelf heb ik geen tv, dus ik zal het verder niet volgen.
Ja ik had dezelfde gedachte. Beter even de titel wijzigen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu de eerste aflevering.
Het lijkt me fantastisch maar ik word vaak al zeeziek op een waterfiets :|
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb net de eerste aflevering gezien. Het lijkt mij persoonlijk vreselijk, zou er ook nooit aan meedoen, maar vind het wel leuk om naar te kijken. Met z’n allen op een boot, alles beweegt altijd, de krappe ruimtes, en bovendien is het eng als je doordenkt wat er allemaal kan gebeuren. Maar dapper van de deelnemers.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja dapper vind ik het ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
17-05-2024 14:04
Heet het programma niet Over de Oceaan?

Dan herkennen misschien meer mensen de titel van het topic.

Zelf heb ik geen tv, dus ik zal het verder niet volgen.
Oeps, je hebt helemaal gelijk :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het vanmiddag teruggekeken, ik snap niet dat ze dit durven, midden op de oceaan en dan die kleine ruimte beneden met "bedden".... ik word al claustrofobisch als ik ernaar kijken brrrrrr.... echt heel dapper dus!
Nooit van m'n leven dat ik aan zoiets mee zou doen, doodeng (afgezien van het feit dat ik na 15 minuten al kotsend over de railing zou hangen).
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het vandaag bekeken, heel leuk! Was een beetje bang voor wéér een programma met BN-ers maar dat lijkt me leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Malibu123 schreef:
18-05-2024 20:04
Ik heb het vanmiddag teruggekeken, ik snap niet dat ze dit durven, midden op de oceaan en dan die kleine ruimte beneden met "bedden".... ik word al claustrofobisch als ik ernaar kijken brrrrrr.... echt heel dapper dus!
Nooit van m'n leven dat ik aan zoiets mee zou doen, doodeng (afgezien van het feit dat ik na 15 minuten al kotsend over de railing zou hangen).
Ja, dit. Ze zeggen wel dat zeeziekte meestal max 3 dagen duurt, maar ik ben ervan overtuigd dat ik 3 weken kotsend overboord zou hangen, aangezien het bij mij ook nog heel lang aanhoud als ik alweer op vaste land sta.
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
18-05-2024 20:39
Ik heb het vandaag bekeken, heel leuk! Was een beetje bang voor wéér een programma met BN-ers maar dat lijkt me leuk.
Ja, was ik ook beetje bang voor, maar lijkt toch echt iets heel anders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het leuk! Om naar te kijken dan :bonk:

Dacht dat het de zoveelste expeditie met bn'ers was maar dit vind ik toch echt anders.

Het programma is een stuk serieuzer met enorme verantwoordelijkheden. Daar gaat geen gemiddelde influenzers aan meedoen. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tweede aflevering gezien en vind het nog steeds leuk om naar te kijken maar wat mij betreft hadden er wel meer 'zeilen' en wat minder andere trash in mogen zitten. Het hele stuk over de carrière van Caroline Tensen en het interview met haar kinderen is wat mij betreft echt too much. Ik vind haar een prima persoon trouwens maar doe zoiets in een of andere talkshow.
poesminoes wijzigde dit bericht op 24-05-2024 13:11
Reden: Spelfout
0.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
24-05-2024 10:49
Tweede aflevering gezien en vind het nog steeds leuk om naar te kijken maar wat mij betreft hadden er wel meer 'zeilen' en wat minder andere trash in mogen zitten. Het hele stuk over de carrière van Caroline Tensen en het interview met haar kinderen is wat mij betreft echt to much. Ik vind haar een prima persoon trouwens maar doe zoiets in een of andere talkshow.
Helemaal mee eens. Ik heb dat (best wel lange) stuk doorgespoeld.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is de grote Carolineshow, heel jammer. Had meer ingezeten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb 2e aflevering nog niet gekeken. Zou jammer zijn als ze iedere aflevering grotendeels één kandidaat in de 'spotlight' gaan zetten.
Ik zie liever actie en interactie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net de 2de aflevering gezien, wat een leuke groep!
Veel interessanter als toen met Marco Kroon en die vriendin van Meiland in Alle hens aan Dek

Ik ben het wel eens met alle info over 1 persoon. De videoboodschap van André vond ik nog wel leuk, maar die fragmenten uit de podcast hadden niet gehoeven.
Volgende week is Roelof aan de beurt, dus ik denk elke aflevering een ander persoon. Er komen 8 afleveringen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh nee hè, ik dacht dat alle kandidaten in de eerste aflevering al werden 'voorgesteld' :facepalm: . Tja ze moeten wel wat te filmen hebben behalve het bootje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Stokbroodje schreef:
24-05-2024 20:41
Oh nee hè, ik dacht dat alle kandidaten in de eerste aflevering al werden 'voorgesteld' :facepalm: . Tja ze moeten wel wat te filmen hebben behalve het bootje.
Dat denk ik dus ook. Er gebeurt natuurlijk niet super veel. Dus helaas veel stukjes herhalingen. Ik dacht de 1e 10 minuten dat ik me vergist had en per ongeluk aflevering 1 weer zat te kijken.

Vind deze manier van uitzenden (veel herhalingen en 1 persoon per aflevering) niet echt leuk om naar te kijken.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven