Seksspeeltjes

26-11-2011 12:43 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Allemaal,



Ik heb onlangs een vrouwenavond georganiseerd (soort van tupperware avond, waarbij er seksartikelen verkocht worden). Ik vond het erg gezellig en heb uiteraard ook eea gekocht. Nu ben ik benieuwd of jullie een seksspeeltje hebben, zo ja wat? Hoe gebruik je dit, met partner, alleen? Wat heb je hieraan uitgegeven?



Mijn vriendinnen reageerden namelijk allemaal een beetje preuts...





Liefs,
Alle reacties Link kopieren
Dubbel?
Common sense is not so common.
Voltaire
Alle reacties Link kopieren
*
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een aantal speeltjes, harstikke leuk! Gebruiken ze alleen maar samen, mijn man vindt t heel leuk mij zo te verwennen en voor hem is t ook wel eens lekker! Niks om preuts over te doen.. Lekker van genieten!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb behoorlijk wat speeltjes. Meestal gebruik ik ze alleen maar ook vaak samen. Onzin om daar preuts over te doen. Is toch juist leuk?!!
Alle reacties Link kopieren
wij hebben ook behoorlijk wat speeltjes, mijn vriendin speelt er alleen maar ook regelmatig samen met mij mee. niks om je voor te schamen. heeft iemand hier ervaring met een pussy pump?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de We Vibe III gekocht bij [spam]

Het is een toy voor duo gebruik, mijn vriend is er ook erg blij mee! Het leuke ervan is dat hij super krachtig is en je hem kunt bedienen met een afstandsbediening.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 02-09-2013 11:35
Reden: Spam is niet toegestaan
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je gekocht? Ik heb een trilei, een tarzan en een tasvibrator( kleintje om mee te nemen) Mijn volgende aankoop wordt de wevibe. Wel duur maar lijkt me fantastisch.
Alle reacties Link kopieren
Ja, die wevibe ben ik ook nieuwsgierig naar.
Alle reacties Link kopieren
De We Vibe III is super, je kunt zeggen dat hij duur is maar aan deze vibrator heeft mijn vriend ook wat. Je hebt power, een afstandsbediening en hij kan in bad!
Wat leuk dat er hier ook lekker reclame wordt gemaakt voor websites
Alle reacties Link kopieren
Bij ons is het een geweldige toevoeging op ons sexleven ,dit houd het afwisselend en spannend.

Tja we geven er soms wel wat aan uit maar dit mag de pret niet drukken.
Ik heb een nieuwe vriend en nog geen speeltjes gebruikt. Maar, mijn twee vibrators liggen al klaar! Heb ook een soort spelletje, met kinky opdrachten, erg leuk om in the mood te komen!
Alle reacties Link kopieren
Speeltje voor bij de vrouw is ok, maar voor mezelf heb ik ze niet nodig
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 vibrators.

1. Een realistische met een extra stuk voor de clitoris. Ik heb er toen 10 euro voor betaald geloof ik. Ik heb 'm 1 keer proberen te gebruiken maar hij was super dik en dat materiaal vind ik niet prettig.

2. Is een zwarte met zo'n Ed Hardy achtige opdruk, een klassieke. Volgens de bovenstaande sites is ie 20 euro, ik heb 'm zelf ooit gekregen. Die heb ik, ik geloof, 2-3 keer gebruikt.



Ik gebruik wanneer ik alleen ben geen speeltjes, ik mis toch de spanning en de passie. Ik heb welleens gebruik gemaakt van speeltjes met een partner, dit had altijd wel iets.
Alle reacties Link kopieren
wij hebben een vibrator, een trilei, een cockring en wat 'grappige' lingerie voor de stemming .



Wij vinden het beiden een leuke aanvulling en ook fijn om zo elkaar klaar te laten komen, zonder penetratie. Zo houd je het spannend, vind ik zelf...
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ervaring met speeltjes voor mannen? Mijn man is daar nogal terughoudend in dus wij hebben nooit iets geprobeerd. Is er een speeltje voor mannen waar jullie samen met je partner plezier mee hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vibrator in de kast liggen voor noodgevallen.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Obsession, ze zeggen dat zo een trilringtje over de penis voor bijde lekker is
Alle reacties Link kopieren
quote:obsession schreef op 04 maart 2012 @ 19:29:

Hebben jullie ervaring met speeltjes voor mannen?



Ligt ook waar je aan gewend bent/op gericht bent.



Condoom met noppen / penis sleeve, je hebt ze met de noppen naar binnen en buiten, maar net wie extra geprikkeld moet worden.

Touw/ zachte boeien .

Blinddoek.



Tegenvaller: die durex vibrerende ring (trilt te weinig)



Tja, en verder moet je het of samen beslissen/kiezen, of je moet verrassen... uiteraard zijn er veel extremere dingen te vinden, maar je geeft aan geen ervaring te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het eens dat de durex vibrerende ring wat tegen valt. Waar je wel mee kunt beginnen is de Marc Dorcel powerclit, deze vibreert wel heel goed en als de batterij op is kan je hem gewoon vervangen door een een batterij bij de action vandaan. Deze vibrator is erg goedkoop en leuk om mee te beginnen. De We Vibe III is ook leuk voor duo gebruik maar deze is niet met goedkopere exemplaren te vergelijken. Dan is het een bijvoorbeeld een daf versus een ferrari, ze rijden allebei maar er zit wel kwaliteitsverschil in.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben zelf een speeltje bedacht door een flosser om te bouwen tot vibrator. Werkt vele malen beter dan de reguliere spullen die te koop zijn. 10.000 trillingen per minuut ....
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met de Great American Challenge
Alle reacties Link kopieren
Geat american Challange is dus wat mij betreft catagorie extreem...



Linkje omdat plaatjes niet meer kunnen:



http://images.cheezburger ... 16/129159083818296685.jpg (plaatje is niet extreem)
Die We vibe he. Ik ben net even aan het kijken op internet maar kom er nou niet echt uit hoe je dat precies gebruikt. Hoe werkt dat? Ik zie hier dat je die in je vagina doet en dat je tegelijkertijd neukt met je vriend? Lijkt me nogal omslachtig en moeilijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven