seksuele intimidatie

24-09-2015 22:09 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik ben een meisje van 18 jaar en ik studeer, afgelopen woensdag tijdens de les heeft mijn leraar mij op mijn kont geslagen, seksuele opmerkingen gemaakt zoals: Ik heb vvanaf hier goed uitzicht. Wij waren namelijk spelletjes aan het doen zoals schipper schipper mag ik overvaren, hierna moet je een opdracht verzinnen en af en toe mest je dan als een kikker of op handen en voeten naar de overkant dan maakte onze leraar dus de opmerking : Goed uizicht hier vandaan.

Ook heeft hij een ander meisje beledigd die al overgewicht heeft maar dit werd nog even onder de neus gewreven. Ook pkte hij mij en een klasgenootje steeds beet in de schouders.



Kan ik hiervan aangifte doen bij de poltie? iik voel mij niet goed hierbij en durf de lessen van deze leraar ook niet meeer inn



Groetjes

Meisje1997
Alle reacties Link kopieren
Wat voor rare opleiding is dit?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou klagen bij de school bij de directeur of een klachtenbureau van de school. Daarna zou ik een echte opleiding kiezen want dit klinkt als de kleuterschool ....doe je spw???
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waarschijnlijk is er binnen je opleiding een vertrouwenspersoon. Deze kan je helpen met een klacht indienen.
Aangeven bij de directeur en melding politie
Je zit op de kleuterschool?
Alle reacties Link kopieren
melding politie Hahaha haha stel je niet zo aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe de opleiding dienstverlener, de les was niet voorbereid dus moesten we improviseren om opdrachten te doen voor onze doelgroep dit was dus onder andere een estafette en schipper schipper mag ik overvaren.