seksuele intimidatie

24-09-2015 22:09 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik ben een meisje van 18 jaar en ik studeer, afgelopen woensdag tijdens de les heeft mijn leraar mij op mijn kont geslagen, seksuele opmerkingen gemaakt zoals: Ik heb vvanaf hier goed uitzicht. Wij waren namelijk spelletjes aan het doen zoals schipper schipper mag ik overvaren, hierna moet je een opdracht verzinnen en af en toe mest je dan als een kikker of op handen en voeten naar de overkant dan maakte onze leraar dus de opmerking : Goed uizicht hier vandaan.

Ook heeft hij een ander meisje beledigd die al overgewicht heeft maar dit werd nog even onder de neus gewreven. Ook pkte hij mij en een klasgenootje steeds beet in de schouders.



Kan ik hiervan aangifte doen bij de poltie? iik voel mij niet goed hierbij en durf de lessen van deze leraar ook niet meeer inn



Groetjes

Meisje1997
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik niet inzie waarom bij elk akkefietje de politie erbij moet komen, vind ik persoonlijk nog veel onsjieker. Hij heeft een paar suffe opmerkingen gemaakt en is wat te vrij geweest, dat kan je face to face wel af toch? Die meiden zijn geen 12 meer.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Jeweethetniet schreef op 24 september 2015 @ 22:33:

[...]





Elegant. En niet effectief. De werkgever van deze man hoort geïnformeerd te worden, zodat deze passende maatregelen kan treffen om de man op zijn donder te geven en herhaling te voorkomen. Dit soort dingen moet je niet onder de radar oplossen, want dan kan het jaren ongestraft doorgaan bij minder mondige slachtoffers.Precies. Melding maken.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:meisje1997 schreef op 24 september 2015 @ 22:38:

[...]





Dat is dus ook een probleem, ik heb PDD nos en een angstoornis. Ik kan moeilijk met dit soort situaties omgaan en ik vind et moeilijk om dan rechtstreeks dit tegen mijn leraar te zeggen.