Seksuele match

14-07-2016 12:34 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ervaringen gevraagd

Ik ben een enorme piekeraar en ik heb een relatie met een fantastische vent. Nu ongeveer een jaar.



Máár: ik pieker vaak over onze seksuele match. Mijn vriend heeft andere voorkeuren, waaronder een hang naar een bepaalde lichte fetisj (vrij onschuldig, maar niet iets waar ik op kick). Ik probeer daar af en toe in mee te gaan, net als mijn vriend af en toe mee gaat in huis-tuin-keuken sex (want dat vind ik het lekkerst!).



Zo krijg ik weleens een sexting bericht (vaak betrekking tot de fetisj) en dan weet ik gewoon echt niet hoe ik daar op moet reageren omdat ik daar niet zo warm of koud van word. Vervolgens voel ik mij weer schuldig, want dan ben ik bang dat ik niet genoeg van m'n vriend houd. Of ik begin te piekeren of ik wel genoeg libido heb. Ook wil ik mijn vriend niet onderkennen in zijn seksuele identiteit door afwijzend te reageren op zijn voorkeuren, want hij mag er zijn met al zijn karaktereigenschappen en trekjes.!

Zijn we gewoon geen seksuele match of ontstaat het probleem omdat ik overpieker en daarme blokkeer? Graag jullie ervaringen en tips.



Overigens: ik vind het heerlijk om te knuffelen met mijn vriend. Samen hand in hand lopen, kroelen en kussen. Als we samen zijn, doen we dit veel en vaak en daar geniet ik erg van. Als we niet bij elkaar zijn, is het vooral deze vorm van lichamelijkheid die ik het meeste mis.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie het er al eens over gehad?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Weet hij, dat jij zijn fetisj niet bijzonder vindt, en er niet opgewonden van raakt??
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat je je vriend hebt vertelt dat je niet zoveel met zijn fetish kan?



Je hoeft niet afwijzend te reageren op zijn voorkeuren. Je kan gewoon het onderwerp een beetje veranderen door te reageren vanuit jouw voorkeuren, zeker als het om berichtjes gaat.



Iemand met een bepaalde fetish wordt echt niet alleen maar opgewonden van die bepaalde fetish natuurlijk, en aangezien het voor jullie allebei leuk moet zijn neem ik aan dat je vriend zich wel een beetje aan wil passen. Zo niet, dan zou ik hem vertellen dat jouw fetish inhoudt dat je graag mannen neemt met een grote zwarte voorbinddildo.
Alle reacties Link kopieren
We hebben zeker fijne en goede gesprekken hierover gehad en hij weet dat ik er niet mega opgewonden van raak.

De eind stand van zulke gesprekken zijn meestal dat we allebei zullen geven en nemen.



Maar blijkbaar voelt dat bij mij toch een beetje vreemd aan: want anders zou ik geen topic openen op het viva forum en vragen naar jullie advies



Ik word overigens wel opgewonden van om hem heel opgewonden te zien. Het is fijn om hem een keertje te verwennen, maar van de fetisj zelf word ik echt niet warm...
Wat voor fetish? Het zou voor mij nogal verschil uitmaken of hij het leuk vindt dat ik mijn panterpumps in bed aanhou, of dat ik ermee over hem heen moet lopen.
quote:sandra1905 schreef op 14 juli 2016 @ 12:52:

Wat voor fetish? Het zou voor mij nogal verschil uitmaken of hij het leuk vindt dat ik mijn panterpumps in bed aanhou, of dat ik ermee over hem heen moet lopen.Nou inderdaad. Ik ga echt geen panterprint dragen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbeneenstoel schreef op 14 juli 2016 @ 12:49:

We hebben zeker fijne en goede gesprekken hierover gehad en hij weet dat ik er niet mega opgewonden van raak.

De eind stand van zulke gesprekken zijn meestal dat we allebei zullen geven en nemen.



Maar blijkbaar voelt dat bij mij toch een beetje vreemd aan: want anders zou ik geen topic openen op het viva forum en vragen naar jullie advies

.

Ik zou wel aangeven, dat jij jou appen rondom de fetisj niet zo nodig vindt.

Om de grenzen wat beter te bepalen
Alle reacties Link kopieren
Wat Sandra zegt...niet uit sensatie maar ik ben ook benieuwd. Als het om iets "milds en speels" gaat zou ik (als ik het op mezelf zou betrekken) namelijk makkelijker te hanteren vinden er mee om te gaan (en dan inderdaad genieten van zijn genieten, niet van de handeling of het voorwerp op zich).
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het al heel goed is dat jullie dit bespreken.

Allebei een beetje water bij de wijn doen is goed maar het komt op me over alsof jij toch nog een beetje het gevoel krijgt dat het je opgedrongen wordt.

Daar zou ik met hem over praten... Dat zijn fetisj prima is eens in de zoveel tijd in the heat of the moment maar dat je het niet prettig vind als hij het daarbuiten steeds benoemd.

Mijn partner vind ook bepaalde dingen geil waar ik niet zo 1,2,3 warm voor loop maar ik merk bv dat ik er meer in mee ga als ik zelf bloedgeil ben en merk dat hij nog geiler wordt van mijn handeling.
Alle reacties Link kopieren
Zijn voorkeuren mee laten doen in het spel kan prima zijn als dat voor beiden oke voelt, ik snap echter niet waarom hij jou hiermee appt, wetende dat jij er niet warm of koud van wordt.

Is het niet een plan om daar de grens te trekken?



Waarom je denkt dat je niet genoeg van hem houdt om deze reden is me een raadsel, wat heeft het een met het ander te maken? Je accepteert hem volledig zoals hij is, wat wil een mens nog meer? Hij hoeft je alleen per app niet in verlegenheid te brengen met zijn voorkeuren, er wordt dan nl van jou een antwoord verwacht en die kun je eigenlijk niet geven aangezien dit jouw dingetje niet is.
...
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor jullie reacties.



Voor dat ik dit topic opende heb ik al andere topics gelezen en ik merkte dat er stomme reacties op de fetisj kwamen toen vrouwen het benoemde. Daarom heb ik er voor gekozen om in eerste instantie niet te zeggen wat het exact is.



Maar:

WEG

Vervolgens pieker ik dus eindeloos over bovenstaande dilemma's door en weet ik opeens helemaal niet meer wat juist is...
Alle reacties Link kopieren
Daar zou ik ook erg kriegelig van worden... Zowel van de fetisj opzich als van het appen.

Ik zou het toch heel kort houden, zeggen dat je een heel stuk tegemoet komt maar dat de grens dit en dit is.

Als hij je respecteert houdt hij zich daar aan.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben ik preuts, maar jij vind geilen op poepende vrouwen dus een milde/lichte/onschuldige fetisj?
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:DuploPanda schreef op 14 juli 2016 @ 13:55:

Misschien ben ik preuts, maar jij vind geilen op poepende vrouwen dus een milde/lichte/onschuldige fetisj?hij doet er toch niemand kwaad mee??
Alle reacties Link kopieren
quote:DuploPanda schreef op 14 juli 2016 @ 13:55:

Misschien ben ik preuts, maar jij vind geilen op poepende vrouwen dus een milde/lichte/onschuldige fetisj?Het is mijn ding ook niet maar het is niet zo dat hij haar neukt zonder toestemming of afranseld ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Nee ok klopt, hij doet er niemand mee kwaad, onschuldig is het in die zin wel.



Ik vond alleen dat TO het bracht alsof vriendlief een heel normale/lichte fetish had (en toen moest ik denken aan fetisjes zoals latex of een beetje roleplay o.i.d.).



Ikzelf zou de fetisj van vriendlief dus niet onder de 'milde/lichte/normale' fetisjes scharen.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:DuploPanda schreef op 14 juli 2016 @ 14:08:

Nee ok klopt, hij doet er niemand mee kwaad, onschuldig is het in die zin wel.



Ik vond alleen dat TO het bracht alsof vriendlief een heel normale/lichte fetish had (en toen moest ik denken aan fetisjes zoals latex of een beetje roleplay o.i.d.).



Ikzelf zou de fetisj van vriendlief dus niet onder de 'milde/lichte/normale' fetisjes scharen.

maar juist door het oordeel van anderen, is het voor TO lastig om het hier over te hebben, blijkbaar zelfs op dit forum

Waarom voel jij de aandrang (pun intended) om te vertellen wat je van zijn fetisj vindt??
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er bijzonder weinig vrouwen zijn die opgewonden worden van een berichtje als: ben je erg winderig vandaag? Ik zou daar zelf nogal schijtlollig van worden geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een milde fetisj omdat hij het niet perse nodig heeft om klaar te komen.

In mijn optiek is een fetisj zeer hinderlijk en ernstig wanneer een persoon enkel dáárdoor kan klaar komen. Dit is bij mijn vriend niet het geval.



Reacties dat jullie het ook allemaal niet chill vinden heb ik ook weinig aan, want die mening deel ik dus grotendeels.

De vraag is: in hoeverre kan je beiden water bij de wijn doen?



De sex zelf is altijd goed. Toen we net aan daten waren, vond ik dat we een fantastische klik en chemie hadden. Ik kom ook altijd klaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 14 juli 2016 @ 14:11:

[...]



maar juist door het oordeel van anderen, is het voor TO lastig om het hier over te hebben, blijkbaar zelfs op dit forum

Waarom voel jij de aandrang (pun intended) om te vertellen wat je van zijn fetisj vindt??



Oh excuses, mijn bericht was geenszins aanvallend bedoeld. TO vraagt zich alleen af of ze een slechte partner is als ze niet aan zijn onschuldige fetisj wil deelnemen. ('Want een beetje vriendin heeft dat toch wel voor haar vriend over? Ik bedoel het is maar een lichte fetisj, waar praten we nou over?.')



Terwijl ik het dus wél een rare fetisj vind.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Nevermind, negeer mijn vorige post, ik zag niet dat TO al gereageerd had.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbeneenstoel schreef op 14 juli 2016 @ 14:35:



Reacties dat jullie het ook allemaal niet chill vinden heb ik ook weinig aan, want die mening deel ik dus grotendeels.

De vraag is: in hoeverre kan je beiden water bij de wijn doen?





jij doet al water bij de wijn, in bed ga je af&toe wat mee in zijn fantasie

Hij kan dan wel respecteren, dat je liever overdag geen appjes krijgt
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbeneenstoel schreef op 14 juli 2016 @ 14:35:

Ik vind het een milde fetisj omdat hij het niet perse nodig heeft om klaar te komen.

In mijn optiek is een fetisj zeer hinderlijk en ernstig wanneer een persoon enkel dáárdoor kan klaar komen. Dit is bij mijn vriend niet het geval.



Reacties dat jullie het ook allemaal niet chill vinden heb ik ook weinig aan, want die mening deel ik dus grotendeels.

De vraag is: in hoeverre kan je beiden water bij de wijn doen?



De sex zelf is altijd goed. Toen we net aan daten waren, vond ik dat we een fantastische klik en chemie hadden. Ik kom ook altijd klaar.

Maar ik word dus wel krielig van zijn scheetjes voorkeur.



Maar hier zit wat mij betreft wél een causaal verband in. Als iedereen het namelijk een rare fetisj zou vinden dan zou de algemene tendens ook zijn dat jij niet hoeft de participeren in zijn fetisj. Terwijl als het een heel normale fetisj zou zijn de algemene opinie "kom op meid, zet je eigen gevoelens even aan de kant" zou zijn. Hoeveel water bij de wijn geschonken dient te worden hangt dus af van de aard van de fetisj.



Maar goed, nu inhoudelijk: ik neem aan dat je jouw vriend kenbaar hebt gemaakt dat je niet warm wordt van zijn fetisj? Hoe reageert hij daarop?

Een fetisj bij de sex hebben is heel normaal, maar de fetisj zou (wat mij betreft) niet de boventoon moeten voeren.
Vivo per lei
quote:Ikbeneenstoel schreef op 14 juli 2016 @ 13:45:

Dankjewel voor jullie reacties.



Voor dat ik dit topic opende heb ik al andere topics gelezen en ik merkte dat er stomme reacties op de fetisj kwamen toen vrouwen het benoemde. Daarom heb ik er voor gekozen om in eerste instantie niet te zeggen wat het exact is.



Maar:

- m'n vriend vindt het fantastisch als ik lycra draag. Sportbroekjes tot onderbroekjes. Vind ik zelf niet heel bijzonder, maar ga ik graag in mee.

- m'n vriend ziet bovenstaande het liefste gecombineerd met scheetjes en een vrouw die naar het toilet (poepen) moet. Hij wil geen poep tijdens de sex, maar hij vindt het schattig en opwindend als een vrouw hier open over is en gewoon scheetjes laat of als hij haar kan zien poepen. Om het even in de praktijk te brengen. Ik krijg soms weleens een bericht met de vraag: ben je vandaag erg winderig?

Dat vind ik dus echt heel irritant. Ik wil best open zijn over m'n scheetjes, maar wél wanneer ik daarvoor kies. En niet tijdens de seks. Ik kan moeilijk op commando scheten laten.

Vervolgens pieker ik dus eindeloos over bovenstaande dilemma's door en weet ik opeens helemaal niet meer wat juist is...Mild? Einde relatie wmb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven