Sex als je ongesteld bent?

08-01-2008 16:12 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames en de heren niet te vergeten,



Ik heb indd een beetje een vreemde vraag, maar hebben jullie sex als jullie ongesteld zijn?

Zo ja hoe doen jullie dat?



Ik heb altijd meer zin in sex tijdens de periode dat ik ongesteld ben.



Sorry voor deze iets wat smerige vraag!
Alle reacties Link kopieren
hey lekker lachen,

Jah ik heb zeker sex als ik ongesteld ben. Uit mijn ervaring werkt een condoom niet. Als het erg is dat wast mn vriend zich gewoon erna. Snachts ben ik nauwelijks ongesteld dus dan is het niet zo´n probleem.

Owjah zorg wel dat je een handdoek onder je kont stopt ofzo om eventueel vlekken tegen te gaan.

Succes
Alle reacties Link kopieren
De smerigheid van de vraag valt wel mee hoor.. Eigenlijk.

Maar nee, ik heb geen seks als ik ongesteld ben. Liever knuffelen en zijn hand op mn buik (lekker warm) Heb er vaak ook gewoon veel last van (menstruatie) met krampen enzo. Moet er dus niet aan denken als ik dan naast duizenden naalden in mn baarmoeder, ook nog een piemel daar in de buurt heb. Au.



Een vriendin gebruikt altijd een handdoekje als ze seks heeft tijdens dr stopweek. Schijnt prima te werken.
Alle reacties Link kopieren
Ha Lekker lachen!



K heb ook sex als ik ongesteld ben.

Bij voorkeur onder de douche,en anders met een condoom! (wat ook prima gaat!)

Mijn ervaring is ook dat er tijdens het vrijen nauwelijks

bloed vrij komt!



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Wel grappig, in veel geloven is een vrouw harstikke onrein (da's niet de letterlijke tekst ;-) ) als ze ongesteld is, tenminste zeven dagen. Maar ze vertellen er idd niet bij dat je dan soms juist super veel zin hebt :) en in principe is dat bloed steriel, dus juist niet vies :)
nvt
anoniem_61080 wijzigde dit bericht op 07-06-2015 20:57
Reden: nvt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
er zijn zowaar volksstammen waarbij de vrouw in haar 'periode' verbannen wordt naar een hutje buiten het dorp! zo onrein vinden ze het...

te zot voor woorden uiteraard. net als dat een gewone bevalling slecht zou zijn omdat het kind lang een onreine weg ter wereld komt. dat de natuur dat zo bedoeld heeft is dan maar een detail.



sex als ik ongesteld ben... de eerste 2-3 dagen niet, dan is het te erg. heb het in het verleden wel eens gedaan, maar het is me dan toch iets te bloederig. als je dat geen bezwaar vindt, leg je er een handdoekje onder of doe het lekker onder de douche idd.

dat het 's nachts minder is, is omdat je dan plat ligt. het bloed is net als alles onderhevig aan de zwaartekracht, en zal als jij horizontaal ligt niet zo snel naar buiten 'stromen'.
Alle reacties Link kopieren
safari ik kon me nooit voorstellen dat zo'n gaatje in het sponsje nu echt zou uitmaken. Maar jij merkt echt dat ze er dan makkelijker uit gaan?



Lekker lachen, om ontopic te blijven, Ik gebruik dus ook voor die dagen een sponsje en vind het een geweldige oplossing.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Jaiks nee! Ik heb geen seks als ik ongesteld bent. Het ruikt gewoon al niet fris dan en dat bloed werkt niet sfeerverhogend... Ik moet er dus niet aan denken.



Ik wacht dus gewoon tot na de menstruatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook altijd meer zin in sex tijdens mijn ongesteldheid. Maar alleen handdoekje is bij mij echt niet genoeg! Ben niet vies van mijzelf en hij ook niet van mij, maar leuk tijdens het sexen naar beneden kijken en alles onder het bloed zien zitten vind ik toch minder...:-(

Maar zo'n eerdergenoemde Beppy werkt altijd prima bij mij. Mocht je 'm er nou niet meer uitkrijgen dan hoorde ik laatst de tip dat je dan met 'n vaginale douche wat water moet inspuiten, wordt dat ding zwaarder van het water en schijnt 'ie makkelijker naar beneden te komen... gewoon flink hurken en met je vingers diep naar binnen onder de douche, et voila! ;-)

Ik heb ook wel eens die cupjes gebruikt (zitten in een paars rond doosje), btje pessarium-achtig, maar vond dat ze minder goed bleven zitten. Kreeg 'lekkage'.

Geloof alleen wel dat mijn vriend bij allebei de dingen wel eens last kreeg van randjes of irritatie aan de eikel van het aanstoten tegen een sponsje. Maar soms ook weer helemaal niet hoor.

Gewoon kwestie van proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ja.

M'n vriend heeft er geen problemen mee. Vingeren en likken niet, maar daar moet ik dan ook niet aan denken. Al die kledders! :D
Alle reacties Link kopieren
soms heb ik seks als ik ongesteld ben. Heb niet zoveel last van ongesteldheid dus dat scheelt.

Wel is het altijd ietwat minder spontaan omdat er een handdoek geregelt moet worden en ik daar ook niet van af wil wijken als we eenmaal bezig zijn.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, het is wat minder spontaan ;-). Maar ja. Ik vind het toch wel gewoon lekker hoor. En wil ook niet elke maand 6/7 dagen onthouden... Voor het gemak vind ik de douche wel het lekkerst dan...
Count your blessings...
Alle reacties Link kopieren
Nee! Ik heb geen seks als ik ongesteld ben. Ik vind het geheel niet echt sfeerverhogend, zoals iemand anders ook al opmerkte, maar de belangrijkste reden is dat ik erge pijn in mijn buik krijg als ik klaargekomen ben. Daar heb ik dus echt geen zin in! Herkent iemand dit?
Alle reacties Link kopieren
... en echte schippers bevaren ook de Rode Zee!

(zei mijn vriend ooit :-)
Alle reacties Link kopieren
fleur1979 schreef op 08 januari 2008 @ 19:12:

... en echte schippers bevaren ook de Rode Zee!

(zei mijn vriend ooit :-)
Mijn partner is ook zo'n echte zeeman! Het maakt hem echt helemaal niks uit, maar zelf vind ik het niet zo frisjes. Dus ik denk dat ik die Beppy Tampons maar eens ga bestellen!!! Dat lijkt me de ideale oplossing!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips!

Ik ga het vanavond gewoon proberen, hij moet gewoon indd door de rode zee! en heb de Beppy's al besteld!



Thx iedereen!
Alle reacties Link kopieren
mn SV heeft er geen problemen mee, maar ik heb het zelf heel lang tegengehouden omdat ik het 'smerig' vond. Nu komt het wel eens voor dat we sex hebben tijdens mijn menstruatie. Handdoekje eronder werkt prima. Bovenden bloed je maar heeel weinig als je opgewonden bent (ik tenminste). Dus eigenlijk geen probleem



ps: als je de pil slikt, menstrueert en het zonder condoom doet... betrouwbaar?
Alle reacties Link kopieren
ja dat vroeg ik me ook af? sweetcandy kan dat geen kwaad indd!

Wie weet dat?
Alle reacties Link kopieren
lotje__ schreef op 08 januari 2008 @ 16:42:

er zijn zowaar volksstammen waarbij de vrouw in haar 'periode' verbannen wordt naar een hutje buiten het dorp! zo onrein vinden ze het...
Maar ik ken ook hele volksstammen van vrouwen die het helemaal niet erg zouden vinden om lekker in een hutje te zitten en verder niks te hoeven als ze ongesteld zijn. Omdat ze zich zo beroerd voelen. Hutje als ziekenboeg.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Precies Tonk X-D

Welke stammen zijn dat dan zoal als ik zo vrij mag zijn? X-D
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
heerlijk zo'n volksstam, waar kan ik me aanmelden? :-]
Alle reacties Link kopieren
Soft cups gebruiken. Ik gebruik ze alleen als ik echt niet meer kan wachten. Het werkt best goed, maar in je achterhoofd hou je toch altijd nog: "Lek ik niet?".
Alle reacties Link kopieren
Festen schreef op 08 januari 2008 @ 22:07:

heerlijk zo'n volksstam, waar kan ik me aanmelden? :-]
:rofl:
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
sweetcandy schreef op 08 januari 2008 @ 21:25:

[...]



ps: als je de pil slikt, menstrueert en het zonder condoom doet... betrouwbaar?
Je kan dan niet zwanger worden nee. Je kunt uiteraard wel soa's en hiv oplopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven