Sex als je ongesteld bent?

08-01-2008 16:12 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames en de heren niet te vergeten,



Ik heb indd een beetje een vreemde vraag, maar hebben jullie sex als jullie ongesteld zijn?

Zo ja hoe doen jullie dat?



Ik heb altijd meer zin in sex tijdens de periode dat ik ongesteld ben.



Sorry voor deze iets wat smerige vraag!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel sex met ongesteldheid. Met ex gewoon, die was niet vies van de rode zee. Huidige vriend vindt dat minder aanlokkelijk, dus soms houd ik mijn mini-tampon in en kan hij 'erbij' (als ie voorzichtig doet en niet te diep) of we doen het op die twee heftige dagen niet of handmatig.



Nog een mooie spreuk van een canadese kennis:

"when the river runs red, take the muddy path"

oftwel anaal.....
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, ik ben geloof ik meer van "when te river runs red, give me chocolate and stay out of my bed" ;-)
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Alle reacties Link kopieren
Inad schreef op 08 januari 2008 @ 23:35:

Hmmm, ik ben geloof ik meer van "when te river runs red, give me chocolate and stay out of my bed" ;-)




kook!

X-D
Alle reacties Link kopieren
Inad schreef op 08 januari 2008 @ 23:35:

Hmmm, ik ben geloof ik meer van "when te river runs red, give me chocolate and stay out of my bed" ;-)
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef op 08 januari 2008 @ 21:56:

[...]





Maar ik ken ook hele volksstammen van vrouwen die het helemaal niet erg zouden vinden om lekker in een hutje te zitten en verder niks te hoeven als ze ongesteld zijn. Omdat ze zich zo beroerd voelen. Hutje als ziekenboeg.
zolang het vrijwillig is.... meld ik me ook graag aan hoor ;-)
Alle reacties Link kopieren
lotje__ schreef op 09 januari 2008 @ 13:15:

[...]



zolang het vrijwillig is.... meld ik me ook graag aan hoor ;-)






er is dus animo voor...

X-D
Alle reacties Link kopieren
hehehe gelukkig kun je met pil tijdens menstruatie niet zwanger raken. Anders had ik al heel vaak een heel groot risico gelopen.. lol
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen probleem, wel lekker zelfs, een beetje kinky he..

Alleen het beffen sla ik even over.
Alle reacties Link kopieren
ieeeuuwww ja beffen moet ie niet mee aankomen zetten ! En vind het ook niet zo fris als hij met zn vingers naar binnen gaat. Dan maar beetje clitje strelen, lichaam strelen en dan gelijk neuken .... vind het anders zelf niet zo fris.. handen waar je vervolgens ook weer overal aan zit (lichamelijk) etc..
fleur1979 schreef op 08 januari 2008 @ 19:12:

... en echte schippers bevaren ook de Rode Zee!

(zei mijn vriend ooit :-)
......maar dan moet de zee ook willen......
Alle reacties Link kopieren
fleur1979 schreef op 08 januari 2008 @ 19:12:

... en echte schippers bevaren ook de Rode Zee!

(zei mijn vriend ooit :-)


Dan kan ik het toch niet laten:



"Een echte soldaat schiet niet op het Rode Kruis"





(oftewel: mijn vriendin en ik vinden het allebei niet prettig om te doen als ze ongesteld is, dus wij wachten altijd een paar daagjes. Daarna is het altijd ook erg lekker trouwens!)
Alle reacties Link kopieren
frenk schreef op 10 januari 2008 @ 11:16:

[...]



"Een echte soldaat schiet niet op het Rode Kruis"



Die kende ik nog niet! :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Heb er vaak ook gewoon veel last van (menstruatie) met krampen enzo. Moet er dus niet aan denken als ik dan naast duizenden naalden in mn baarmoeder, ook nog een piemel daar in de buurt heb. Au.



Volgens verschillende onderzoeken (en bovendien ook mijn eigen ervaring) werkt sex tijdens de menstruatie juist pijn verlagend!!!



Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
@ Frenk:

Hahahahahaha! Die kende ik ook nog niet :-) !!!!!
Alle reacties Link kopieren
Gats, gats, gats...dat vind ik echt heel vies hoor. Alles onder het bloed (heb het nogal heftig), pijn en je voelt je dan toch echt gewoon niet sexy en opwindend he?

Als het zo de laatste dag dan geloof ik het wel (met een douche of een badderbuurt erna uiteraard), maar verder?????
Alle reacties Link kopieren
' Het lichaam maakt soms natuurlijke pijnstllers aan, endorfine (verwand aan morfine). Deze verdoven je enige tijd Ze komen vrij bij sporten, en bij sexuele opwinding. Bij onderzoek in Illinois bleek de helft van de proefpersonen van een migraine aanval verlost te raken door een orgasme. Bij veel vrouwen helpt een orgasme ook tegen menstruatie pijn.'



Bron; Gezondstegids.nl 8 maart 2003
Alle reacties Link kopieren
Sex is altijd lekker...zowel bij wel als geen ongesteldheid.
Alle reacties Link kopieren
ach gadver Q..........
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook sex tijdens de ongesteldheid, maar alleen onder de douche. Ik heb het altijd heftig en lang dus denk dat zo'n handdoek mij een gerust gevoel zou geven. Bovendien mijn vriend is niet gek van al het bloed (en ik ook niet). De douche is trouwens heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er echt absoluut geen problemen mee, heb dan net zo veel zin als dat ik niet ongesteld ben. Alles onder het bloed, dat heb ik niet hoor dan, soms een beetje erbij, maar echt geen bloedbad gelukkig...



Q-Q ik ben het dus met je eens!
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend wil niet als ik ongesteld ben.

Is hij wel normaal? of is hij een homo?
Alle reacties Link kopieren
stout1975 schreef op 09 januari 2008 @ 15:00:

Ik vind het geen probleem, wel lekker zelfs, een beetje kinky he..

Alleen het beffen sla ik even over.






beetje flauw X-D



http://www.horrorphile.net/images/blood-for-dracula-udo-kier-licking-his-lips.jpg
Alle reacties Link kopieren
hahahahahaa
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alles gelezen. Ik gebruik natuurspons als ik ongi ben (wel eerst uitkoken)

Is die beppy dan een beter gevormde voor speciaal dat soort doeleinden spons? Ik kan de site niet bekijken :S

Persoonlijk heb ik ook meer zin als ik ongesteld ben, maar ik vind het gewoon niet hygienisch, ik voel me vies als al dat bloed eruit drupt. :S
Alle reacties Link kopieren
gut.... nu draaiden SV en ik al het hele weekend om elkaar heen (lees: sinds do.dag). En steeds als we van plan waren elkaar te zien, kwam er op de een of andere manier iets tussen. Ik probeerde em nog enorm op te geilen :P want ik wist dat mijn maandelijkse eraan kwam te zitten. En het is niet mijn favoriet, liever zonder. En nu heb ik mn maandelijkse en hebben wij nog steeedsss niks gedaan, lol Extra geil natuurlijk tijdens de menstruatie, dus wordt waarschijnlijk binnen nu en een paar dagen vast wel een keer weer heerlijk sexen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven