Sex als je ongesteld bent?

08-01-2008 16:12 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames en de heren niet te vergeten,



Ik heb indd een beetje een vreemde vraag, maar hebben jullie sex als jullie ongesteld zijn?

Zo ja hoe doen jullie dat?



Ik heb altijd meer zin in sex tijdens de periode dat ik ongesteld ben.



Sorry voor deze iets wat smerige vraag!
Alle reacties Link kopieren
quote:EarthlyMatters schreef op 03 juni 2010 @ 08:43:

Een echte schipper bevaart ook gewoon de rode zee!



of: "Een echte soldaat schiet niet op het Rode Kruis."



danwel



"When the river turns red: take the muddy track."
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog maar een keer sex geha als ik ongesteld was.



En het was heerlijk. Je voelt alles veel intenser. Ook hij vond het erg geil.
Alle reacties Link kopieren
Geen problemen mee... Bevalt net als anders erg goed...
Alle reacties Link kopieren
[quote]mrsLucky schreef op 09 juni 2010 @ 13:39:

Nee, die Beppy houdt alles tegen. Moet je natuurlijk wel geen uren van tevoren er al in doen want dan is het sponsje doordrenkt.





Mwhah, bij mij niet helemaal. Maar dat komt ook doordat ik laatst 6 uur aan het vrijen/sexen was Was een beetje te lang voor Beppie

Toen zat er toch een klein beetje bloed aan mijn vingers als ik van binnen voelde. Hij ging er ook erg moeizaam uit. Moest em onder de douche vol laten lopen en dan persen (lekker praatje ).

Als ik erg ongesteld ben (de 1e twee dagen) kan ik hem eigenlijk maar een uur of 4 inhouden.

Ik merk het met hard stoten ook: dan is de ruimte in de vagina toch korter en stoot de man er tegen aan. Maar de man voelt er dan weer niks van gelukkig... zelf voelt het voor mij dan het zelfde als wanneer een man te hard stoot.



Maar ik heb een ander vraagje: kan je dit gewoon gebruiken als je een spiraaltje hebt? Lijkt me wel, maar weet t niet zeker? (stomme vraag misschien).
Alle reacties Link kopieren
Waarom een sponsje?



De keer dat ik sex had toen ik ongesteld was, vond de man het letterlijk heerlijk om een rode lul te krijgen. Als je een beetje heftig bent krijg je wel een rommeltje, dat dan weer wel.



Maar verder............ TOP
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk geen voorstander van, tenzij op de lichte (lees; laatste) dagen. Mjin advies als je het toch wil doen: gebruik een sponsje. Er zijn 2 soorten (die rubbere ring, met een klein zakje eraan, vreemd geval, moeilijk in te brengen en ja die voelt de bedpartner indien redelijk geschapen ook) of de zachte sponsjes (makkelijk in te brengen, en handig). 6 Sponsjes voor ong. 20 euro. Highly recommended! Enjoy
Alle reacties Link kopieren
Ik ben juist supersnel opgewonden als ik ongesteld ben. En als mijn vriend niet wil (dat ligt er niet aan dat ik ongesteld ben, dat vind hij niet erg) dan doe ik het zelf met de douchestraal .....
Alle reacties Link kopieren
"... en echte schippers bevaren ook de Rode Zee!"



Achter de Rode Zee ligt ook nog een klein meertje....
Alle reacties Link kopieren
Haha Vivan, heb je tijd en dag van je reactie gezien? Knap hoor!



Ik heb tegenwoordig een spiraaltje, waardoor ik niet meer ongesteld wordt. Maar daarvoor was vriendlief ook een echte schipper en boeide dat bloed hem (en mij) echt niet, want je bent o zo veel geiler dan, hmmm
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivan schreef op 11 november 2010 @ 11:11:

"

Achter de Rode Zee ligt ook nog een klein meertje.... De beste oplossing in dat geval.
Alle reacties Link kopieren
mmm sex als je ongesteld bent. Ik ben voor, en m'n huidige vriend gelukkig ook. Het interesseert hem dus echt helemaal niets of daar bloed bij komt kijken. Al vind ik het zelf in de zware dagen wel vervelender qua bloedverlies, het fijne eraan is wel dat je die dagen juist heel fijn aanvoelt voor de man en andersom voel je hem ook extra goed! Ik ga binnenkort eens van die beppy's proberen, al ga ik me eerst eens even goed inlezen wat m'n gynefix betreft. Iemand ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, geen enkel probleem mee. Ik laat het aan de vrouw in kwestie over, als zij zich er okee bij voelt gaan we d'r gewoon tegenaan.
Alle reacties Link kopieren
Lekker seks als ik ongesteld ben. Ik gebruik ook Beppy's en dan merk je het nauwelijks. Toch laat ik het hem even weten, want ik wil niet dat hij bij diep vingeren dat sponsje opduikt. Ik wil dan ook niet dat hij me beft, maar volgens mij wil hij dat zelf ook niet haha... En gelijk heeft ie.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf niet echt heel zwaar ongesteld dus bij mij is het niet echt moeilijk gewoon met condoom want vind het wel een vies idee als al dat bloed op de penis van mijn vriend zit. Maar goed mijn huidige vriend heeft het er niet op dus we doen het ook niet. Maar gewoon met een condoom en afhankelijk van hoe zwaar je ongesteld bent miss pas wat later in de periode zeg maar. Zodat het ergste alweer voorbij is.
Alle reacties Link kopieren
quote:angela170 schreef op 01 november 2011 @ 19:50:

mmm sex als je ongesteld bent. Ik ben voor, en m'n huidige vriend gelukkig ook. Het interesseert hem dus echt helemaal niets of daar bloed bij komt kijken. Al vind ik het zelf in de zware dagen wel vervelender qua bloedverlies, het fijne eraan is wel dat je die dagen juist heel fijn aanvoelt voor de man ....Hoe bedoel je precies?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd wel meer zin in seks tijdens m'n menstruatie maar het doen, neine. Ik heb echt teveel pijn dan.
Alle reacties Link kopieren
Aan mijn lijf geen gedoe. Ik vind mezelf niet fris, mijn buik is opgezet en ik hou vocht vast.

Ieder zijn ding maar ik vind het voor mezelf en partner niet hygienisch en voor hem hoeft het ook niet.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf totaal geen zin als ik ongesteld ben... ik bloed de eerste dagen ook erg veel, en heb erge buikkrampen dus mn hoofd staat er dan niet naar... mn vriend zou er denk ik niet zoveel problemen mee hebben om het wel te doen.

als het bloeden bijna over is doen we het wel gewoon..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen zin en vind het vies. Dus nee, hier geen seks als ik ongesteld ben.
Alle reacties Link kopieren
!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
?? dus: menstrueren gaat niet tijdens je zwangerschap
Alle reacties Link kopieren
quote:lekkerlachen schreef op 08 januari 2008 @ 20:14:

Bedankt voor de tips!

Ik ga het vanavond gewoon proberen, hij moet gewoon indd door de rode zee! en heb de Beppy's al besteld!



Thx iedereen!





naast beppies kun je ze tegenwoordig ook bij sommige drogisten krijgen onder de naam gynotex sponsjes of iets dergelijks..



ik zweer erbij.. ze zitten ook gewoon veel prettiger dan tampons omdat de vorm zich beter aanpast aan de vagina..



nadat ik mij er goed over heb laten informeren (ook bij de huisarts) gebruik ik nu gewoon 1 sponsje per dag. bij toiletgang eruit goed heet uitspoelen en weer inbrengen.. dit kan gedurende 1 dag mits je vooraf je handen ook even wast (anders loop je de kans dat je bacteriën erin werkt!).. hoor ook van mensen die ze uitkoken en dan vrolijk nog een dag gebruiken maar daar ben ik dan weer geen fan van.. na een keer of drie uitspoelen gaan ze verkleuren.. als ze niet schoon worden kwa kleur hoef ik ze niet meer zelf jak..



het komt uit de prostitutie vandaan, en dat is weer gebaseerd op de situatie voor de ob/inlegkruisjes.. vroeger was het heel normaal dat men oude linnen gebruikte.. of een spons in stukken knipte..



overigens voor de echte crea bea's onder ons.. ipv beppies kun je ook een natuur spons kopen en die verknippen.. het schijnt deze deze wel zonder bezwaar uitgekookt kunnen worden (gaat mij daar nog eens in verdiepen want de sponsjes zijn best prijzig met meer dan een euro per stuk)..
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik doen het gewoon als ze ongesteld is. In het begin niet, ik heb er niet zo veel moeite mee maar liet het aan haar over. Ik vind het namelijk niet van veel respect getuigen om om sex te vragen als ze ongesteld is maar als zij er geen probleem mee heeft dan maakt het mij ook niet uit. De eerste keer kwam ze op de laatste dag ineens boven op me zitten en zegt ik bloed nog een beetje maar wil eigenlijk, vind je dat goed? En sindsdien doen we het gewoon als ze ongesteld is. Sowieso douchen we even van te voren, ze legt er een handdoek onder en na afloop douchen we weer even.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tutje1970 schreef op 04 mei 2010 @ 13:47:

was het maar zo ..maar ik krijg mijn man echt niet zover tijdens de maandelijkse ellende ( en ja ik heb dan juist ook heel veel zin





Zonder oordeel hoor maar weet je waarom je man dit niet wil?



Ik ken nl geen man die er moeite mee heeft, wel vrouwen (wat ik soms ook wel snap als je niet lekker bent/veel vloeit).
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven