Sex gehad met open scheerwond, wel met condoom, probleem?

25-06-2015 16:23 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,



Ben een man en heb me gister na het scheren me open gehaald, deze gedept met wc papiertje.

De scheerwondje was 2 cm voordat mijn penis begint, dus niet op mijn penis.

Heb een pleistertje op gedaan en heb 45 minuten later sex gehad met condoom met een vrouw.

Sexcontact was kort, maar is er kans op een besmetting van iets?

De vrouw verder is gewoon en GEEN prostituee.



Wat kan ik hier tegen doen evt.?

Voel me niet echt lekker bij me gedachte.
Alle reacties Link kopieren
tja, je kan er altijd iets van jodium of sterilon op doen.. dat ontsmet lekker..

kan goed gaan branden, als het niet gaat branden betekend dat dat het wondje schoon is ;)

weet alleen niet of je daar blij van wordt op die plek
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Denken met je hoofd en niet met je Harry, voorkomen is beter dan genezen!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 25 juni 2015 @ 16:25:

Denken met je hoofd en niet met je Harry, voorkomen is beter dan genezen!ohja, en dit inderdaad
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Gatverdamme, je had haar wel even kunnen laten weten van die wond, ik had het waarschijnlijk even uitgesteld.

Maar ja daar had je zeker geen oren naar als die mogelijkheid erin zat.
Alle reacties Link kopieren
De vrouw is verder gewoon en geen prostituee?! En dat zegt wát?!
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
hoe groot kan een scheerwondje zijn? als ik mijn been eens ophaal is dat inimie sneetje want 2 minuten later al dicht is. Beetje overdreven om van een WOND te spreken.
Alle reacties Link kopieren
Waarom scheer je je dan ook zo kort van tevoren?

Gewoon de wond ontsmetten en kijken of er verder geen herpes vormt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Mijn glazen bol zegt dat je nu aids, herpes en hepatitis b hebt opgelopen.

Gauw naar de dokter dan maar
Alle reacties Link kopieren
Jeetje man!



Ik schrik mij een hoedje bij je topictitel dacht te maken hebben met een nieuw soort fetisjme en je van sex met open scheerwonden hield...



Je krijgt geen schoonheidsprijs, maar kan weinig kwaad lijkt mij. Dokter in de zaal?



Hup, scheer je weg
Alle reacties Link kopieren
quote:geordie schreef op 25 juni 2015 @ 16:41:

hoe groot kan een scheerwondje zijn? als ik mijn been eens ophaal is dat inimie sneetje want 2 minuten later al dicht is. Beetje overdreven om van een WOND te spreken.Wij mannen spreken al snel over een WOND
Alle reacties Link kopieren
Lekkere reacties weer.



Maar heb contact gehad, de deskundige zegt dat er niets aan de hand is.
Alle reacties Link kopieren
quote:cijfernerd schreef op 25 juni 2015 @ 16:56:

[...]





Wij mannen spreken al snel over een WOND Ja écht he?! Ik denk dat TO nog even snel sex wilde voordat de poorten van de hemel open gingen.. Zó'n WOND was het..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
quote:onzekereman schreef op 25 juni 2015 @ 16:58:

Lekkere reacties weer.



Maar heb contact gehad, de deskundige zegt dat er niets aan de hand is.Gelukkig.. had niet anders verwacht..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
@bloosje

Bedankt voor je reactie's.



Maar waarom zeg je niet meteen dan, niets aan de hand?
Alle reacties Link kopieren
quote:bloosje schreef op 25 juni 2015 @ 16:39:

De vrouw is verder gewoon en geen prostituee?! En dat zegt wát?!Waarom ik dat niet gelijk zei Onzekereman? Ik werd eigenlijk afgeleid door bovenstaande opmerking in je OP..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
O ok, tsja maar dacht dan dat er meer kans is op ziektes.

Maar waarom is er geen risico voor ziektes?



Er is toch mogelijk lichaamsvocht van haar tegen die van ingekomen, rechtstreeks contact.
Alle reacties Link kopieren
quote:onzekereman schreef op 25 juni 2015 @ 16:58:

Lekkere reacties weer.



Maar heb contact gehad, de deskundige zegt dat er niets aan de hand is.Waarom zet je het hier dan neer?
Alle reacties Link kopieren
En het kan iedereen overkomen,ik heb mijzelf is een keer in de zak geknipt toen ik het aan het bijsnoeien was, jeetje wat deed dat pijn,meteen sterilon er op gedaan.........

Sinds 5 jaar heb ik een bril,en niet meer misgeknipt
Alle reacties Link kopieren
quote:onzekereman schreef op 25 juni 2015 @ 17:12:

O ok, tsja maar dacht dan dat er meer kans is op ziektes.

Maar waarom is er geen risico voor ziektes?



Er is toch mogelijk lichaamsvocht van haar tegen die van ingekomen, rechtstreeks contact.Je had toch een condoom om?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of er dan meer kans is op ziektes, zal het niet zo zijn dat die vrouwen veel voorzichtiger zijn dan 'gewone' vrouwen.. maar dat was hier de vraag niet.. Je gedachtegang triggerde me..



Voor wat je wond betreft, moet er toch een beetje om glimlachen, daar zat toch een pleister overheen? Snap heus dat je er een bepaald gevoel bij hebt hoor. Bloedde het nog erg? De dame in kwestie heeft ook niet gezegd 'Wat heb je daaaaar nou?!' Vandaar dat ik er geen levensbedreigende situatie in zag..



Welke deskundige heeft je te woord gestaan? Wat voor, bedoel ik dan..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Kans is nihil. Ik begrijp niet zo goed of jij bang bent dat je haar hebt besmet of andersom?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:cijfernerd schreef op 25 juni 2015 @ 17:19:

En het kan iedereen overkomen,ik heb mijzelf is een keer in de zak geknipt toen ik het aan het bijsnoeien was, jeetje wat deed dat pijn,meteen sterilon er op gedaan.........

Sinds 5 jaar heb ik een bril,en niet meer misgeknipt ... ik las Sinds 5 jaar heb ik een bril en niet meer bijgeknipt! Maar eh.. AUW!
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, die opmerking over een prostituee is wel vreemd en blijkbaar gekleurd door een verkeerd aangeleerd beeld.



Het grotere merendeel van de prostituees is juist extreem hygiënisch, het is tenslotte niet alleen hun gezondheid maar ook hun inkomen waar ze rekening mee moeten houden. Daarnaast is het ook voor de klanten een visitekaartje waarmee ze later terug kunnen komen.



Van een willekeurige vrouw die een ONS aangaat na een ontmoeting kan je qua hygiëne vaak slechter uitkomen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:cijfernerd schreef op 25 juni 2015 @ 17:19:

En het kan iedereen overkomen,ik heb mijzelf is een keer in de zak geknipt toen ik het aan het bijsnoeien was, jeetje wat deed dat pijn,meteen sterilon er op gedaan.........

Sinds 5 jaar heb ik een bril,en niet meer misgeknipt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven