Sex in Audi a8

11-12-2012 23:27 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste medelezers en lezeressen. UIt mijn vorige onderwerp is gebleken dat er best wat dames kicken op een mooie man (dat ben ik, en dat zeg ik zonder van mijn stoel te vallen) in een driedelig pak, ideale schoonzoon type ..en met een "last but not least" de allermooiste ideale schoonzoon auto ter wereld, namelijk een vlamnieuwe Audi a8. Ik heb altijd natte tissues in de auto om de sop en swirtvlekken van mijn auto en kleding af te poetsen. Als ze naar me toelopendoe ik mijn been omhoog tussen hun kruis en voel dan een warm nat slakkenspoor..mmmm zon klefffe streep.

Nu denken jullie allemaal, dat die dames me voor de gek houden op het school plein. En dat is ook zo. Zo doen ze inderdaad allemaal tegen elkaar. Ze houden me "zogenaamd" voor de gek maar niet allemaal een paar daarvan grijpen wel hun kans. Zoals ik jullie al vertelde, ik heb er met twee geneukt, om maar even met de deur in huis te vallen. Buiten het uitirlijk vertoon ben ik denk ik ook een hele leuke man, dat ontdekken ze nu ik niet meer met mijn fietskarretje aan school sta. In die tijd had ik ook nog een baardje en een nerdbrilletje en ongeschoren zak , naar dat laatste zagen ze niet, nu wel hahaha. Volgende week ga ik een anderere vrouw, neuken in de audi a8. Wie heeft ervaring met autoneuken??? hebben jullie autoneuktips?? of anekdotes.
Alle reacties Link kopieren
Heb je hem weer met zijn geleuter over snikkelsnot.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hé, Summerdance, haal eens heel snel mijn foto weg!



Ik ben toevallig erg gehecht aan mijn praivessie.



Zijn wel geile ijsjes, die swirls!



Alle reacties Link kopieren
Jij hebt vast zo'n oude A8 of een 4.2.



En kan iemand mijn foto even weghalen? Ik zat net lekker een ijsje te eten nadat ik een hip kapsel had laten knippen... Niks blijft ook onopgemerkt hier!
Enn, het gaat niet over snikkelsnot, maar over slakkenslijm!

Wel opletten hé!



Wist je trouwens dat slakkenslijm heel goed is voor je huid?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cher78 schreef op 11 december 2012 @ 23:52:

Hé, Summerdance, haal eens heel snel mijn foto weg!



Ik ben toevallig erg gehecht aan mijn praivessie.





Sorry, ik dacht dat je juist heel trots was op je net geverfde haar!

Het staat je ZO goed, zeker onwijs veel sjans op het schoolplein?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Molly_Bolt schreef op 11 december 2012 @ 23:52:



En kan iemand mijn foto even weghalen? Ik zat net lekker een ijsje te eten nadat ik een hip kapsel had laten knippen... Niks blijft ook onopgemerkt hier! zijn jij en Cher dezelfde en zit je nu gewoon te dubbelnicken???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:secondhandsuus schreef op 11 december 2012 @ 23:54:

Wist je trouwens dat slakkenslijm heel goed is voor je huid?Ik zal het vanaf nu uitspugen in mijn dagcrème.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 11 december 2012 @ 23:54:

[...]



Sorry, ik dacht dat je juist heel trots was op je net geverfde haar!

Het staat je ZO goed, zeker onwijs veel sjans op het schoolplein?Zien ik er zo oud uit dan? Ik heb nog helemaal geen schoolgaande kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:slempie schreef op 11 december 2012 @ 23:43:

Waarom zou je autoneuken? Zo'n wagen heeft toch helemaal geen gevoel?Autoneuken is een ander woord voor masturberen. Dat kan ook prima op de fiets (niet in de sloot rijden), maar heeft niets met het vervoermiddel an sich van doen. Of je hebt een autofetisj en wordt opgewonden van een auto, dan heeft het wel met het vervoermiddel van doen. A8 slaat dan op het formaat poster van de auto, waarop TO zich afrukt, denk ik. Afrukken op een poster is tenslotte veiliger dan je afrukken op een echte auto. Maar het kan zijn dat je ook weer op het gevaar van ontdekking kickt, of graag swaffelt en het swaffelt fijner tegen een auto dan tegen een poster. Tenzij er net op dat moment een 8 jarige jongen het portier opengooit, waardoor je een nare schram oploopt. In dat geval altijd even het kenteken noteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:w00t schreef op 11 december 2012 @ 23:39:

[...]





Kleine kokette Katinkaw00t !!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
He, Molly, dubbelganger! Ik hoor wel vaker dat ik op iemand lijk. Tja, zo'n verschijning blijft wel hangen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Enn !!
Hei sportman, krijg ik nog antwoord op mijn vragen? Doe vannacht anders geen oog dicht hoor!

En reken maar dat ik je ter verantwoording roep bij mijn baas!

Als die klaagt dat ik mijn werk niet goed doe!

Want dan zeg ik het hem gewoon hoor! Dat het jouw schuld is!
Alle reacties Link kopieren
quote:secondhandsuus schreef op 12 december 2012 @ 00:01:



Want dan zeg ik het hem gewoon hoor! Dat het jouw schuld is!

Sportman komt vermoedelijk graag zijn schuld bij je aflossen.

Plaats: schoolplein.

Hij: maatpak en audi A8.



Gelieve niet daar de schuld aflossen inzake kinderen die op het plein spelen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Een A8.... Ghaap.



Mijn man heeft een RS8. Dát neukt lekker. Hou jij je seksloze ouwelullenbak maar bij je.
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
quote:summer73 schreef op 12 december 2012 @ 00:07:

Een A8.... Ghaap.



Mijn man heeft een RS8. Dát neukt lekker. Hou jij je seksloze ouwellSullenbak maar bij je.Weer een hit minder missSporty.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb geen kinderen dus sta nooit op een schoolplein...

En nu dan Enn?

Loop ik nu sportman mis? Dat zou ik erg vinden....
Neuken in een Volkswagen T2! dat is pas neuken in een auto!

Damn!
Alle reacties Link kopieren
quote:secondhandsuus schreef op 12 december 2012 @ 00:09:

Ik heb geen kinderen dus sta nooit op een schoolplein...

En nu dan Enn?

Loop ik nu sportman mis? Dat zou ik erg vinden....Je hoeft toch geen kinderen te hebben om op dat plein te staan? Die heeft Sporty ook niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:w00t schreef op 11 december 2012 @ 23:58:

[...]





Autoneuken is een ander woord voor masturberen. Dat kan ook prima op de fiets (niet in de sloot rijden), maar heeft niets met het vervoermiddel an sich van doen. Of je hebt een autofetisj en wordt opgewonden van een auto, dan heeft het wel met het vervoermiddel van doen. A8 slaat dan op het formaat poster van de auto, waarop TO zich afrukt, denk ik. Afrukken op een poster is tenslotte veiliger dan je afrukken op een echte auto. Maar het kan zijn dat je ook weer op het gevaar van ontdekking kickt, of graag swaffelt en het swaffelt fijner tegen een auto dan tegen een poster. Tenzij er net op dat moment een 8 jarige jongen het portier opengooit, waardoor je een nare schram oploopt. In dat geval altijd even het kenteken noteren.







Welcome back.
Alle reacties Link kopieren
quote:sportman1964 schreef op 11 december 2012 @ 23:27:

nu ik niet meer met mijn fietskarretje aan school sta. In .





Wat een ziel ben je toch eigenlijk Miss.S.





*Ik heb nu je OP ook even gelezen*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:w00t schreef op 11 december 2012 @ 23:33:

1964? Mooie tijd was dat hè? Neuken in zwart wit.
Alle reacties Link kopieren
quote:w00t schreef op 11 december 2012 @ 23:39:

[...]





Kleine kokette Katinka jij bent echt grappig!!
Alle reacties Link kopieren
Wat een slecht verhaal is dit.

Van harte gefeliciteerd met je zogenaamde geweldige nieuwe leven en enorme ego die je door middel van je auto hebt verkregen.



Ik droog bij dit verhaal spontaan op.

Nogmaals: Slecht verhaal
Je m"appelle belle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven