Sex is love and sex is love?

28-02-2017 14:29 604 berichten
Seks is love and love is seks?



Ik las hier een tijdje terug de term polyamoureus. Ik had er nog nooit van gehoord maar ik besefte me dat dat de verklaring was van mijn hoge libido. Lege seks heeft me nooit wat gedaan. Dat leek met elkaar in tegenspraak. Ik zucht naar liefde. Het is wat mij drijft. Dat is het antwoord.



Ik vroeg me af wat jullie zoeken: liefde of seks? En wie ervaart seks als liefde? Hou je het liever gescheiden of kan seks niet zonder liefde?
anoniem_191675 wijzigde dit bericht op 28-02-2017 14:33
Reden: Betere titel
% gewijzigd
quote:leclair schreef op 19 maart 2017 @ 13:15:

[...]





Eureka Daar hebben ze nou condooms voor uitgevonden nooit meer last van vieze kleverige plakkerige vagina.



O nee, Je doet niet meer aan seks, eerst trouwen.

Zijn er dan mannen die hun leven lang sex met een condoom willen?

Ik hoor altijd beweren dat ze het zonder dat plastic om hun piemel veel lekkerder vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 20 maart 2017 @ 01:09:

[...]sex niet lekker vinden is taboe op het Viva forum!

Absurd.



Je hebt het nu al een post of twintig alleen maar over jouw eigen probleem, dat heel makkelijk is op te lossen. Je kunt de man gewoon een condoom laten gebruiken, en als hij dat niet lekker vind kun je hem ook eerst een keertje laten klaarkomen onder de douche of op een handdoek.



Verder heeft jouw probleem sowieso niets met het oorspronkelijke onderwerp te maken, zoals Roos je een hele poos terug al zei. Dus zou je zo vriendelijk willen zijn je eigen topic te openen als je behoefte hebt er verder over te praten?
kennis is knowledge
quote:SubterraneanHomesickAlien schreef op 20 maart 2017 @ 02:13:

[...]



Absurd.



Je hebt het nu al een post of twintig alleen maar over jouw eigen probleem, dat heel makkelijk is op te lossen. Je kunt de man gewoon een condoom laten gebruiken, en als hij dat niet lekker vind kun je hem ook eerst een keertje laten klaarkomen onder de douche of op een handdoek.



Verder heeft jouw probleem sowieso niets met het oorspronkelijke onderwerp te maken, zoals Roos je een hele poos terug al zei. Dus zou je zo vriendelijk willen zijn je eigen topic te openen als je behoefte hebt er verder over te praten?

Het thema is toch onder andere sex? En ik heb het toch over sex? Niet zeuren dus.

Maar ik zal je tegemoet komen met je drang naar aansluiting bij het thema.

Voor mannen die niet klaar komen met veel sperma is er geen sprake van goede sex voor sommige vrouwen (ik ben daar één van). Indien er echter sprake is van echte liefde van die man voor die vrouw denk je dan dat hij bereidt zal zijn levenslang een condoom om te hebben?
Alle reacties Link kopieren
Tot zover mijn poging er serieus op in te gaan. Ik post wel weer gewoon kattenplaatjes.



kennis is knowledge
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 20 maart 2017 @ 01:09:

[...]



Ik blijf erbij dat sperma vies is.

Zonder veel sperma is sex aangenaam.

Met veel sperma is sex vies. Mijn mening.

En volgens mij ook van andere vrouwen maar die durven dat niet toe te geven want sex niet lekker vinden is taboe op het Viva forum!



Eventueel seks niet lekker vinden is geen taboe. Dit kan komen door weinig ervaring , of laag libido.



Wat schiet jij er nou mee op, als hier bv antwoorden woorden gegeven dat sommige vrouwen sperma vies vinden.

Sperma is voor de meeste vrouwen totaal geen probleem, niet vies. dus je vraag is al vaak beantwoord.



In tegenstelling tot jou. Jij geeft geen antwoorden.

Je blijft maar stug doordrammen over overmatige sperma produktie, terwijl je ook daar antwoord op hebt gehad. ( nogmaals er bestaat geen overmatige sperma produktie. Het is slechts 2 ml tot 6 ml .Thee of paplepel vol. )

Jij blijft maar herhalen dat jij het vies vindt. Wat wil je met die informatie.?

Dan heb ik het over ,gebruik een condoom, probleem opgelost. en dan ga jij weer vragen of een man dat nou prettig vindt en dit heel zijn relatie wil of moet volhouden. Wat denk je zelf. ?? Liefde is...............

Als er massaal wordt geschreven , Ga eens googlen, krijgen we geen antwoord.

Alles wat je hier vraagt, is terug te vinden op google. OOk zijn er diverse boeken te koop over alles wat met seks te maken heeft.

Maar nee, we lezen er overheen en schrijven de zelfde vraag weer opnieuw.



Het enige wat ik weet is; Je hebt ooit seks gehad, vond daar niets aan, je hebt nog nooit een orgasme ervaren en vindt sperma vies. Je bent al lange tijd vrijgezel en wil eventueel alleen seks, als je getrouwd bent. Je doet ook niet aan zelfbevrediging, want dat is zielig. (of mag je niet doen ?)

Je vindt vaak dat er de draak met je gestoken wordt, Je schijnt totaal niet door te hebben dat je vragen zeer ongeloofwaardig, zelfs puberaal, over komen, vooral als je inderdaad een vrouw bent van 56 jaar.

Of je moet in je 20erjaren seks gehad hebben en daarna nooit meer. Waardoor zeer onwetend.?? (over seks praten/lezen taboe)



Dus mijn vraag aan jou is. Waarom al die vragen, als je ze toch niet in de praktijk brengt en nog steeds zit te wachten op een man, die jou graag zou willen.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens met bovenstaand bericht. Verder krijg ik het idee dat het een manier is om met het onderwerp bezig te zijn maar tegelijk in de comfortzone te blijven. Zie andere topic over pech in de liefde.
Bewonderingswaardig dat jullie uberhaupt nog denken dat er een serieus persoon achter zit.

Ik ben het er wel mee eens dat hij hulp nodig heeft
Alle reacties Link kopieren
Ha, jij dacht het ook.

Hulp? Welnee, gewoon zijn hand uit zijn broek halen, heeft hij ook niet zo'n last van die plakkerige overproductie..
Alle reacties Link kopieren
Ruim 1400 berichten in 6 jaar tijd. Wie een beetje moeite doet zal zien dat deze aannames niet kloppen.
Alle reacties Link kopieren
Want? Mannen doen dat niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net het topic pech in de liefde gelezen.



Volgens dat topic heeft Cynthia een 1 jarige relatie gehad. daarna volgens mij wat losse.

Wat haar tegen stond, was dat volgens haar de mannen alleen maar seks wilde.

Aangezien zij daar nooit van heeft kunnen genieten en het maar vies vindt. Besluit ze daarna pas weer seks te willen als ze de juiste partner is tegen gekomen.

Daten online doet ze niet ( ENg) of ze uberhaubt uitgaat , is nergens te lezen.

Dus vermoed ik, dat ze of thuis op de ware wacht of op haar werk ( want het moeten wel bekenden zijn voor haar. )

en tijdens de eventuele toekomstige opbouw van een relatie geen seks tot aan de tijd dat ze gevraagd wordt te willen trouwen.



Ze is in de leer, zoals ze geschreven heeft.

maar hier opener vertellen hoe zij dan die ware hoopt te vinden en wat voor moeite zij er eventueel voor doet is niet bekend.
Alle reacties Link kopieren
@ Phoebal; Je hebt niet gelezen, loepen en ook ver terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 21 maart 2017 @ 00:57:

Bewonderingswaardig dat jullie uberhaupt nog denken dat er een serieus persoon achter zit.

Ik ben het er wel mee eens dat hij hulp nodig heeft Zover ik er uit haal is Cynthia een vrouw.
O. Ik ben dus een uitzondering omdat ik sperma vies vind. Oke.
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 20 maart 2017 @ 02:21:

[...]

Voor mannen die niet klaar komen met veel sperma is er geen sprake van goede sex voor sommige vrouwen (ik ben daar één van).

Huh??

Nu moet hij dus weer klaarkomen met veel sperma om het goede seks te noemen?

Ik word gek.
...
quote:cynthiao schreef op 21 maart 2017 @ 09:10:

O. Ik ben dus een uitzondering omdat ik sperma vies vind. Oke.Je kunt in ergere dingen een uitzondering zijn. Soms heb ik ook geen zin in sperma hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 21 maart 2017 @ 09:10:

O. Ik ben dus een uitzondering omdat ik sperma vies vind. . JA
Alle reacties Link kopieren
quote:ooitverlegen schreef op 21 maart 2017 @ 08:17:

@ Phoebal; Je hebt niet gelezen, loepen en ook ver terug.I did. Onvoorstelbaar dat er oeverloos gereageerd blijft worden op deze persoon (ik ben nog niet overtuigd, wellicht heb ik tunnelvisie..). Anyway, het zou je probleem maar zijn, overmatig, plakkerig sperma.
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 20 maart 2017 @ 02:21:

[...]





Voor mannen die niet klaar komen met veel sperma

is er geen sprake van goede sex voor sommige vrouwen

(ik ben daar één van).





Wat heeft een sperma produktie en klaarkomen van de man nou te maken met GEEN goede seks.

Niets Cynthia. Helemaal niets.

In jouw optiek is het dus zo: 2 ml geen goede seks

en 6 ml wel goede seks ????????????????



Man man man , wat een zeer kromme kort door de bocht gaande redenatie.

Je weet inderdaad niets van seks en zijn beleving.
Een probleem hebben met andermans problemen is pas echt crisis.
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 21 maart 2017 @ 10:16:

Een probleem hebben met andermans problemen is pas echt crisis. Nou inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Vraag mij wel af, op hoeveel fora Cynthia de zelfde vragen heeft gelanceerd.
quote:leclair schreef op 21 maart 2017 @ 10:20:

Vraag mij wel af, op hoeveel fora Cynthia de zelfde vragen heeft gelanceerd.

Waarom vraag je het niet aan cynthioa? Of... eh...

.
quote:leclair schreef op 21 maart 2017 @ 08:34:

[...]





Zover ik er uit haal is Cynthia een vrouw. Ik sluit niks uit. Maar de meeste mensen die het leuk vinden om langdurig zinloos en inhoudsloos over seks te praten zijn mannen. En ver terug loepen geeft alleen maar aan dat hij dat al heel lang leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 21 maart 2017 @ 10:16:

Een probleem hebben met andermans problemen is pas echt crisis. Vivaforum maar opdoeken dan?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven