Sex met andere man

03-05-2012 07:01 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben al bijna 20 jaar getrouwd. Mijn huidige man is eigenlijk ook mijn eerste vriendje. Ervaring met andere mannen heb ik niet. Over mijn mannetje heb ik niets te klagen. Hij is lief,geduldig en houdt rekening met mijn grenzen. Wij zijn gelukkig.

Echter nu heb ik wel de behoefte om het eens met een andere man te doen. Gewoon uit nieuwsgierigheid en voor 1 keertje.

Mijn man heeft er wel moeite mee en wil eigenlijk liever partnerruil doen, maar dit wil ik niet. Ik ben best wel bang dat hij die andere vrouw leuker gaat vinden dan mij.

Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Hoe vind ik bijvoorbeeld een man die betrouwbaar is en begrijpt wat ik zoek.

Heeft iemand ervaring of tips.
Alle reacties Link kopieren
Het is voor het verdere verloop van dit topic wel even heel belangrijk dat je laat weten wat je nu precies wilt: sex met een man of sex met een ander mannetje.
Alle reacties Link kopieren
Waarom jij wel en hij niet? Jij kan toch ook voor een andere man vallen? Ik zou gaan voor partnerruil omdat je het dan ook samen doet en het geen eenmansactie is. Of ga eens naar een parenclub.
Alle reacties Link kopieren
Vind het wel een beetje egoïstisch van je dat jij het wel wilt, maar je man het niet mag van je.



Wie zegt dat jij niet verliefd wordt op degene waar je seks mee hebt? Ik snap heel goed dat je man er niet om staat te springen dat jij met iemand anders het bed in duikt.



Ik vind het al knap dat je man wel partnerruil wil doen, zou ik niet eens doen. Vind ik trouwens wel een heel goede oplossing voor je probleem. Want je man wil niet dat jij het alleen met iemand anders doet, ga je het dan stiekem doen ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nogal wat, waarom jij wel en hij niet? De kansen voor beide zijn toch evengroot om verliefd te worden? Bij vrouwen is die kans groter, vrouwen worden vaker verliefd na seks dan mannen...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je hiermee iets gaat stukmaken........



Is dat het je waard?



En beetje egoïstisch: jij wel, hij niet. Ik begrijp je man wel, ik zou er ook geen voorstander van zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:irisbloem schreef op 03 mei 2012 @ 07:01:





Mijn man heeft er wel moeite mee en wil eigenlijk liever partnerruil doen, maar dit wil ik niet. Ik ben best wel bang dat hij die andere vrouw leuker gaat vinden dan mij.

.

Serieus?

Doen jullie dat wel vaker thuis?

Meten met twee maten?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Eens met de rest. Waarom ontzeg je je man precies hetgene wat jij van hem vraagt?



Verder schrijf je dat hij er moeite mee heeft. Maakt dat je niet uit? Aangezien je vraag gaat over hoe je een man vindt en niet over hoe je hier met je man uit kan komen. Sla je dan niet een stap over? Of ga je het gewoon doen no matter what?
Alle reacties Link kopieren
Eens met mijn voorgangers. Waarom jij wel en hij niet? Snap je dan niet hoe dat voor hem moet voelen? Jij kan net zo goed die andere man leuker gaan vinden. Bovendien weet je man na 20 jaar vast ook niet meer hoe het met iemand anders was. Ik ben nu meer dan 10 jaar samen met mijn vriend en zou ook best weer eens willen voelen hoe het ook alweer was en ook de spanning mis ik. Maar daarom doe ik het nog niet.



Ik vind het heel egoïstisch om te denken dat jij daar recht op hebt en hij niet. Sterker nog: je gaat al een stap verder door te vragen waar je zo'n man vindt, terwijl je eigen man het er helemaal niet mee eens is. Gewoon niet doen dus.
Alle reacties Link kopieren
Wil je een mannetje als in kaboutertje?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Wat trap jij op de gevoelens van je man. Je houdt helemaal geen rekening met wat hij wil en ondertussen je zin door drijven.

Koop een vieb en ga fantaseren want de relatie problemen die je op je afroept op deze manier zijn niet van de lucht.
Alle reacties Link kopieren
Mijn advies zou zijn...ga eerst goed in gesprek met je man.

Spreek dit goed door en doe geen overhaaste dingen want het is een grote stap om dit te gaan doen.

Dit kan je niet in je eentje beslissen, jullie moeten samen tot een oplossing komen ongeacht wat een ander (buiten jullie relatie) daarvan denkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dit ook niet hoor, jij wel en hij niet. ik vind dat hij al erg over zijn grens heengaat door aan partnerruil te willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Daarom heb ik ook altijd gezegd: Nooit met je eerste (bed)vriendje trouwen....
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op donderdag 03 mei 2012 07:04 Het is voor het verdere verloop van dit topic wel even heel belangrijk dat je laat weten wat je nu precies wilt: sex met een man of sex met een ander mannetje.:D
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Wat ongelofelijk egoïstisch van je dat hij niet 'mag' wat jij wel mag. Lekker gelijk ook...
Alle reacties Link kopieren
Naast het meten met 2 maten, vind ik het wel goed van je dat je hebt aangekaart met je eigen man! Een gesprek staat open, dus je komt vast wel beiden met een oplossing. Als je open partnerruil niks vindt, kan je elkaar ook 1 vrijbriefje geven, zonder dat je weet wanneer ie ligt te krikken met een ander.... Soort van begeleide struisvogelpolitiek. Scheelt je zelf ook een schuldgevoel van een stiekeme rendez-vous.
Alle reacties Link kopieren
uit ervaring raadt ik je aan om dit niet te doen. Je krijgt geheid problemen ermee als je geen rekening houdt met de gevoelens van je eigen man. En geloof me seks met een andere man is niet veel anders dan met je eigen man.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk overigens dat ik mijn eigen relatie eens zwaar zou gaan heroverwegen mocht mijn vriend zichzelf dit wel gunnen en mij niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat verveling met huisvrouwen allemaal kan doen
Alle reacties Link kopieren
als je zo iets bespreekt is het belangrijk met elkaars wensen en grenzen rekening te houden.



Ik herken de situatie, zocht ook de spanning en ben met mijn man samen gaan kijken wat mogelijk was binnen onze relatie.



Ook mijn man wilde dit samen doen en dan bv liefst nog in een club. Ik vind dat als je man zo groots is je een bepaalde vrijheid te geven dat je je handen al dicht mag knijpen met zo veel begrip en dus ook rekening moet houden met wat HIJ wil en kan.



als hij het nodig heeft erbij te zijn dan vind ik dat je daar begrip voor moet hebben, en wat andere al zeggen, wie garandeerd dan dat jij niet meer gaat voelen voor die andere man? Juist als je het samen beleefd is die kans klein,. samen is er geen ruimte voor onderonsjes en stiekeme afspraken, deel je het, en dat kan voor je man wel eens belangrijk zijn om je die ruimte te geven.



Gaat dat goed dan is er mogelijk in de toekomt ruimte het ook apart te beleven, maar soms heb je eerst wat houvast en controle nodig om dit te kunnen los laten.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:elive39 schreef op 03 mei 2012 @ 09:54:

uit ervaring raadt ik je aan om dit niet te doen. Je krijgt geheid problemen ermee als je geen rekening houdt met de gevoelens van je eigen man. En geloof me seks met een andere man is niet veel anders dan met je eigen man.



@elvive ben het met je eens dat je problemen kunt krijgen maar met je laatste zin kan ik het echt niet eens zijn, het kan misschien tegenvallen seks met een andere man, maar als je na 20 jaar het eens met een ander probeert, is dat toch echt anders hoor!



@irisbloem, er zijn er al heel wat voor me geweest die het al geschreven hebben, maar jij kan ook iets gaan voelen voor een andere man! niet alleen je man, en vlgns mij zijn mannen er beter in, iets met knopjes ofzo.

ik kan me trouwens ongelooflijk goed voorstellen dat als je het nog nooooit met iemand anders gedaan hebt, dat je daar wel behoefte aan hebt, ik heb alleen niet zo 123 de oplossing voor je, misschien toch zo gek niet, het voorstel van je man.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Doddie en Iddan. Kan me je verlangen goed voorstellen, TO. Maar jouw plan is veel te link.
Alle reacties Link kopieren
quote:elive39 schreef op 03 mei 2012 @ 09:54:

. En geloof me seks met een andere man is niet veel anders dan met je eigen man.daar ben ik het uit ervaring totaal niet mee eens,. ik vind sex met anderen wel heel veel verschil kunnen maken
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 03 mei 2012 @ 10:47:

[...]





daar ben ik het uit ervaring totaal niet mee eens,. ik vind sex met anderen wel heel veel verschil kunnen makenAls sex met alle mannen hetzelfde zou zijn, zou geen vrouw meer vreemdgaan . Ben het er, ondanks geen ervaring, dus ook niet mee eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven