sex met een oudere dame

15-04-2012 13:04 453 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik woon sinds kort in een nieuwe buurt en heb ontzettend veel sjans van een oudere dame zij is namelijk 48 en ik 29.ik heb nog nooit sex gehad met een vrouw van deze leeftijd.mijn vraag is dan ook is het wel te doen? is er niet teveel verschil qua leeftijd en intresse in bepaalde sexuele handelingen...
Alle reacties Link kopieren
Ja, als je seks hebt met iemand van een andere generatie is dat heel anders. Die oudere vrouwen willen namelijk sowieso anaal en op zijn Russisch terwijl de jonge meiden meer houden van baffen.
Alle reacties Link kopieren
there's only one way to find out...
quote:ster89 schreef op 15 april 2012 @ 13:06:

Ja, als je seks hebt met iemand van een andere generatie is dat heel anders. Die oudere vrouwen willen namelijk sowieso anaal en op zijn Russisch terwijl de jonge meiden meer houden van baffen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 15 april 2012 @ 13:06:

Ja, als je seks hebt met iemand van een andere generatie is dat heel anders. Die oudere vrouwen willen namelijk sowieso anaal en op zijn Russisch terwijl de jonge meiden meer houden van baffen.whahahha
Alle reacties Link kopieren
48? Tsja, wel eerst even vragen of ze die steunkousen zelf uit kan krijgen en of die rollator uit bed mag...



Wil zij wel zomaar met zo'n jong gupje van 29? Qua leeftijdsverschil en interesse in seksuele handelingen enzo?
Alle reacties Link kopieren
Eerst even de schaamluis uit borstelen,alvorens het baffen of kanaal.
Tja, als er een gat inzit lijkt het me te doen. Is ze niet stiekum een man die zich voordoet als vrouw? Want dan heb je wel een probleempje.
Alle reacties Link kopieren
Oudere vrouwen neuken alsof het de laatste keer is dat ze het kunnen doen..



Jonge vrouwen neuken met de wetenschap dat er nog meer dan genoeg herkansingen zijn..



Nou, dan weet je denk ik wel wat beter is..



Go4Yours...
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou het niet te doen zijn?

Verplaatst het gat zich ineens naar de knieholtes of zo en loop je dus het risico mis te prikken...



Hoe moet ik het precies voor me zien, is dat te doen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wel voorzichtig doen he, bejaarden breken nogal snel hun botten...
Alle reacties Link kopieren
wat een zielige puberale reacties zeg!! als jullie niks zinnigs te vertellen hebben reageer dan gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt altijd nog gillend wegrennen als het niks is toch? Maar Misschien gaat deze ervaren vrouw je nog verrassen! En je overweegt het dus ga ik er maar even vanuit dat je haar aantrekkelijk vindt....wat let je zou ik zeggen! Ga er gewoon voor , ben je weer een ervaring rijker!
quote:nicemen schreef op 15 april 2012 @ 13:21:

wat een zielige puberale reacties zeg!! als juliie niks zinnigs te vertellen hebben reageer dan gewoon niet.Misschien een zinvolle vraag stellen. Dat scheelt vast een hoop.
Alle reacties Link kopieren
ik ga het maar proberen...
quote:nicemen schreef op 15 april 2012 @ 13:21:

wat een zielige puberale reacties zeg!! als jullie niks zinnigs te vertellen hebben reageer dan gewoon niet.Tja, je stelt dan ook niet bepaald een intelligente vraag. Of het te doen is om met een oudere vrouw sex te hebben. Ze is toch gewoon een vrouw? En het gaat toch om sex? Niet om een relatie (waarin het leeftijdsverschil misschien een probleem kan zijn). En dan de term "oudere vrouw". Ze is 48, geen 80!
Alle reacties Link kopieren
quote:nicemen schreef op 15 april 2012 @ 13:21:

wat een zielige puberale reacties zeg!! als jullie niks zinnigs te vertellen hebben reageer dan gewoon niet.

Van mij was het een oprechte vraag hoor.

Want als dat gat zich daadwerkelijk gaat verplaatsten na je 40ste, dan moet ik even mijn lief op de hoogte gaan brengen dat hij voortaan in de wat lagere regionen gaat prikken..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel mannen zitten er achter deze nick, eigenlijk?
quote:nicemen schreef op 15 april 2012 @ 13:23:

ik ga het maar proberen...Djeez, alsof je de Himalaya gaat beklimmen. Het gaat om seks. Lijkt me nu niet echt een 'onderneming'.
Alle reacties Link kopieren
haha sorry dames als ik jullie heb beledigd..
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 15 april 2012 @ 13:24:

Hoeveel mannen zitten er achter deze nick, eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik denk het wel hoor Mara, we hebben het immers wel over Een Oudere Vrouw
Alle reacties Link kopieren
quote:nicemen schreef op 15 april 2012 @ 13:25:

haha sorry dames als ik jullie heb beledigd..

Waar lees je dat dan weer?

Zit jij op een andere pagina of zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
voor mij is sex iets speciaals ik neuk niet de eerste beste die ik tegen kom...
Alle reacties Link kopieren
Het is pas puberaal om te veronderstellen dat een vrouw van 48 tot de categorie 'ouder' (oké, ouder dan jíj) behoort en dat de seks wel heul anders zal zijn. Kortom: wat je zegt ben je nógal zelf, TO!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven