Sex met een oudere vrouw

15-06-2011 15:49 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een tijdje zin om een keer sex te hebben met een wat dame van middelbare leeftijd, rond de 40 jaar. Ik ben zelf 18, maar het lijkt me een keer mooi om het mee te maken met een wat oudere vrouw in plaats van de meiden van mijn leeftijd. Hoe pak je dit aan, en dan heb ik het niet over naar een prostituee gaan, want sex heb ik al gehad, maar een keer met een dame van middelbare leeftijd
anoniem_127272 wijzigde dit bericht op 15-06-2011 16:18
Reden: reacties van forumleden
% gewijzigd
Helaas, het eerste wat in mij opkomt: interesse in sex met iemand die qua leeftijd maar 8 jaar scheelt met mijn kind en met mij 22 .



Genoeg sexdatingsites te vinden hoor, maak daar een profiel aan zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik 18 was vond ik mensen van boven de 40 al bejaard.

Ben ik nu zelf ook hoor.

Ik dacht zelfs dat je boven de 40 jaar echt niets meer zou doen op dat gebied.

Het lijkt me beter om alles te ontdekken met iemand van je eigen leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Wie stopt Sander even toe?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bergje65 schreef op 15 juni 2011 @ 16:17:

40 jaar "een oudere vrouw".



Oh my God... ik voel me bejaard!Ik ben 50+..... Nu voel ik me dood, begraven (of gecremeerd). Zie je wel...: het leven houdt op boven de 50....
Alle reacties Link kopieren
quote:obsession schreef op 15 juni 2011 @ 16:56:

Daar ben ik helemaal niet zo zeker van. Er zijn echt wel vrouwen van 40 die sex met een jonge man zouden willen hebben. Dat kan wel degelijk erg opwindend zijn. Waarom zou de man altijd de meest ervaren sex partner moeten zijn? Ik vind het zelf wel wat hebben om een jongere man wat te leren. Bovendien is een strak lichaam zonder rimpels en een goed uithoudingsvermogen ook lekker.



Daar ben ik dan weer niet zo zeker van.

Zo'n ventjes lichaam heeft niet mijn voorkeur en het uithoudingsvermogen is bij jonge mannen juist stukken minder.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 52, dus bejaard en sta al met een been in het graf

Voel me trouwens allerminst aangetrokken tot zulke jonge mannen. Dat vind ik kinderen, al denken ze zelf dat ze volwassen zijn. Heb de neiging om een bordje pap voor ze te koken.
.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik schijn een uitzondering te zijn hier maar ik ben ook rond de 40 en heb een paar keer een jongere man gehad (23, 31, 33) en dat bevalt me hartstikke goed. Vooral die van 23. Het oog wil ook wat hoor. Een schitterend afgetraind lichaam, knap koppie... en echt niet zo onervaren als jullie hier allemaal schijnen te denken. Ook als je zo jong bent kun je al een relatie van een jaar of 8 hebben. Ok, 18 is dan misschien wat erg jong maar... ach... als hij er lekker uitziet en enthousiast is... ik vind het raar om bij voorbaat iemand af te wijzen puur op leeftijd. De éne 18 jarige is de andere niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:obsession schreef op 16 juni 2011 @ 11:45:

Vooral die van 23. Het oog wil ook wat hoor. .Jawel. Het is alleen zo jammer dat ze er voor en erna nog tegen je aan willen ouwehoeren. Als ze dat nou eens niet zouden doen, zou ik het nog het overwegen waard vinden, misschien.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend die toen 21 was heeft het ook met een vrouw van 40 gedaan en ik vind het absoluut not done. Zowel van hem als van haar... Het idee, ik wil het echt niet voor me zien. Hou het gewoon bij meiden van je eigen leeftijd. Wanneer een vrouw van 40 interesse heeft in een ventje van 18, vind ik dat een hele rare gewaarwording... andersom ook trouwens.!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 38

Zeker nog te jong?



*doet naakt rondedansje op de salontafel*



Oe yes, oe yes, oe yes....ik ben ook weer eens ergens te jong voor!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Anders had ik het gedaan hoor TO...geen punt!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Obsession, mijn man is 56, ik ben 52. We zijn zeer sportief, en beiden zitten we nog strak in het pak, zal ik maar zeggen. Ik schroom niet om naast een dame van 18 te gaan staan. En met ons uithoudingsvermogen is ook helemaal niets mis.
Alle reacties Link kopieren
En nou weet ik verdorie nog steeds niet waarom,. Sander.
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 16 juni 2011 @ 15:04:

Obsession, mijn man is 56, ik ben 52. We zijn zeer sportief, en beiden zitten we nog strak in het pak, zal ik maar zeggen. Ik schroom niet om naast een dame van 18 te gaan staan. En met ons uithoudingsvermogen is ook helemaal niets mis.



ja, ik ook. ik sport iedere dag maar dat wil niet zeggen dat er niets veranderd is. hoe erg je je best ook doet, er is verschil met iemand van begin twintig. al is het alleen al dat alles steviger is (huid enzo) en ze geen rimpels hebben.



Maar nóg een goed argument voor een oudere vrouw met een jongere man: een vrouw beleeft haar sexuele piek op haar 40ste, een man op zijn 25ste. Beste combinatie lijkt me dan toch een vrouw van 40 met een man van 25, die lusten er allebei wel pap van!
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 16 juni 2011 @ 15:04:

Obsession, mijn man is 56, ik ben 52. We zijn zeer sportief, en beiden zitten we nog strak in het pak, zal ik maar zeggen. Ik schroom niet om naast een dame van 18 te gaan staan. En met ons uithoudingsvermogen is ook helemaal niets mis.



Ik kan dat beamen....Mel gaat door voor een lekker ding!!!!

Daar ben ik met mijn 74 nog jaloers op!!!!

(oké oké...ik ben 44...das gelukkig ook 4 jaar te oud voor TO...doe dat zelfde ronde dansje naakt op de salon tafel met Summerdance)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon genetisch zeer gezegend. Net als Ednaloy heb ik Indisch bloed (maar zij meer dan ik). Scheelt enorm.

Rimpels heb ik niet.



Als ik de gemiddelde twintigjarige bekijk... geef mij dan mijn lichaam maar. Durf ik gerust te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Summerdance, Ednaloy: ik zet de muziek alvast aan! Waar dansen we op?
Alle reacties Link kopieren
Alles behale de nieuwe nummers van Beyonce en Lady Gaga...die worden hier grijs gedraid door mijn dochter...;-)



Oh....Mel...geen idee dat ik in jou een mede pinda had!!!! Aduh seg!! So gesellig!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg zo'n zin om zelf eens een " ik zoek een puber als sexvriend " te openen. Een kijken hoeveel manvolk dat trekt.

Gokje wagen hoeveel berichten er binnen 24 uur op staan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 16 juni 2011 @ 17:50:

Ik ben gewoon genetisch zeer gezegend. Net als Ednaloy heb ik Indisch bloed (maar zij meer dan ik). Scheelt enorm.

Rimpels heb ik niet.



Als ik de gemiddelde twintigjarige bekijk... geef mij dan mijn lichaam maar. Durf ik gerust te zeggen.52 jaar en geen rimpels? botox/facelift dan toch zeker. de meeste mensen beginnen al rimpels te krijgen als ze begin 30 zijn. Maar goed, het ging me niet om hoe jij er uit ziet maar om hoe de gemiddelde man van jouw leeftijd er uit ziet en nee dank je, geef me dan maar een jong blaadje van 25!
Alle reacties Link kopieren
Oh nee hoor obsess....mijn schoon zusje nog meer pinda dan ik is 58 en heeft ook geen rimpels. Moet zeggen ze blijft ook uit de zon en drinkt ook veel water. Maar nis botox/facelift!!!

Hoop op die leeftijd ook zo'n mooi huidje te hebben....
Alle reacties Link kopieren
Oh enne zag op mijn vorige sportschool ook broekies van 25....maar dat zijn toch echt wel broekies hoor...daar wordt ik niet opgewonden van!!!

Maar smaken verschillen....

Hugh Hefner hoeft nou ook niet weer niet voor mij....maar als hubbie die leeftijd heeft ga ik hem toch echt niet inruilen....
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 18:19:

Ik krijg zo'n zin om zelf eens een " ik zoek een puber als sexvriend " te openen. Een kijken hoeveel manvolk dat trekt.

Gokje wagen hoeveel berichten er binnen 24 uur op staan?Ik gok: 78...
Alle reacties Link kopieren
quote:obsession schreef op 16 juni 2011 @ 18:21:

[...]





52 jaar en geen rimpels? botox/facelift dan toch zeker. de meeste mensen beginnen al rimpels te krijgen als ze begin 30 zijn. Maar goed, het ging me niet om hoe jij er uit ziet maar om hoe de gemiddelde man van jouw leeftijd er uit ziet en nee dank je, geef me dan maar een jong blaadje van 25!



Moet ik eerlijk zijn: ik laat eens in de 8 a 9 maanden mijn fronsrimpel wegspuiten. Maar dat is alles. Ik zie het niet hoor, de aantrekkelijkheid van zoveel jongere mannen. Objectief wel: ze zien er goed uit, zal ik niets van zeggen... Maar ik vind het niet aantrekkelijk, en de keren dat ik door een veel jongere man werd benaderd, schoot ik eigenlijk gewoon in de lach.

Iedereen moet het helemaal zelf weten natuurlijk (zoals Sophie Tucker al zei tegen boyfriend Ernie: "20 goes into 80 a hell of a lot more than 80 goes into 20!")



De gemiddelde man van mijn leeftijd... tja, ik heb een leuke (en Ed natuurlijk ook), maar ik zie inderdaad niet veel leuks. Potverdrie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven