Sex met ex

08-08-2016 01:11 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mijn ex en ik zijn nu 2.5 week uit elkaar en hij wou graag sex maar was bang dat ik er meer van zou gaan denken.. nu hou ik nogal van sex en dacht enigsinds over hem heen te zijn. maar nu hebben we net sex gehad en 1 keer zei die van moet hem eff hard maken schatje en meteen erachter aan sorry dat ik dat zei.. heb hem tijdens de sex ook niet geknuffeld of gezoen en deed afstandelijk echt alleen voor sex. Hij gaf me wel een klein kusje in me nek tijdens de sex. Nu zei die toen we klaar waren en ik wou gaan of die een knuffel kreeg.. heb die gegeven maar merk dat het mij best veel doet en hem mis hij zegt dat die niet meer van me houd maar waarom dan die knuffel?? Ben in de war wat denken jullie... vraagt jullie ex naar de sex ook een knuffel als je weg gaat?
Alle reacties Link kopieren
misschien vond ie het te onpersoonlijk om alleen 'nou doei' te zeggen en zijn hand op te steken.

als ie zegt dat ie niet meer van je houdt, geloof dat dan maar.
very metal
Als hij weer om sex vraagt, vertel hem dan dat er voor betaald moet worden, kom op zeg je bent toch zeker geen deurmat of wel soms.
Alle reacties Link kopieren
Hou je broek nou maar aan...veel verstandiger.
Smoesjes, dat past wel...als je eerlijk bent tegen jezelf en je ex dan weet je dat sex nu niet gaat werken voor je.
Seks met T?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond je OP al een beetje vaag, maar na te loepen blijkt het wel te passen.
Alle reacties Link kopieren
Met T ? En je bent toch gek op M ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
hij heeft je gebruikt,, voor de sex ,, of ben je nu echt zo dom?!!
Alle reacties Link kopieren
Haha...je ex dacht dat je er meer van ging denken....



Ja dus.....hij kent jou beter dan jij jezelf...



Sex met je ex? Waar is je zelfrespect?



En sex met je ex, alleen voor je eigen lust gevoelens, dus ego sex.



Niet samen, maar puur voor jezelf, dat deed je ex wel..



Jij niet, blijkbaar.....alles is nep...dus hecht er geen waarde aan!
Alle reacties Link kopieren
Ah, was dit in het kader van het overtuigen van M dat je nu echt voor hem zou gaan?
Alle reacties Link kopieren
Je ex kan gewoon niet zonder een lekker potje neuken. En jij trapt erin
quote:kerol schreef op 08 augustus 2016 @ 06:55:

Ah, was dit in het kader van het overtuigen van M dat je nu echt voor hem zou gaan?
"vraagt jullie ex naar NA de sex ook een knuffel als je weg gaat?"



Mijn ex vraagt mij helemaal niets meer als de relatie verbroken is. Hij weet namelijk dat seks er niet meer in zit. Een knuffel ook niet.



Hij wil geen relatie meer met je zegt hij. Dat is heel duidelijk. Ga alsjeblieft niets achter die knuffel zoeken. Wanneer je trouwens als vrienden -hij heeft je niet als een hond behandeld- uit elkaar gaat en de gevoelens na een tijdje bij jullie allebei helemaal weg zijn, zou je seks weer kunnen overwegen. Maar als één of beide niet het geval is, maak je jezelf volkomen belachelijk.
quote:kerol schreef op 08 augustus 2016 @ 06:55:

Ah, was dit in het kader van het overtuigen van M dat je nu echt voor hem zou gaan?Nou, inderdaad zeg. Lekker bezig to.
Alle reacties Link kopieren
Wat had hij anders moeten doen? Je moet toch iets doen of zeggen. Zonder iets te doen of te zeggen weglopen kan niet, omdat jullie zojuist in elkaars intieme zone zijn geweest.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik zou voor een trio gaan met T en M
Ik doe niet aan seks met een ex!



Nu zei die? Het is: Nu zei HIJ!
Alle reacties Link kopieren
Hoe voelt het om gratis prostituee te zijn?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 08 augustus 2016 @ 08:48:

Hoe voelt het om gratis prostituee te zijn?Doe niet zo raar. Ze zegt zelf dat ze nogal van sex houdt en daarmee kan je er vanuit gaan dat zij er ook zin in had. Vrouwen zijn niet gelijk hoeren als ze sex hebben op initiatief van een ander.
Ik hou ook van sex, maar zoenen en knuffelen hoort er voor mij wel bij.

Zonder zoenen etc is het toch meer een technische handeling om aan je gerief te komen of zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tessvd31 schreef op 08 augustus 2016 @ 09:12:

[...]





Doe niet zo raar. Ze zegt zelf dat ze nogal van sex houdt en daarmee kan je er vanuit gaan dat zij er ook zin in had. Vrouwen zijn niet gelijk hoeren als ze sex hebben op initiatief van een ander.Nee. Maar je door je ex laten gebruiken voor seks is toch wat anders.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
[Hoe voelt het om gratis prostituee te zijn?]



Niks op tegen, sterker nog, goed voor de mensheid. Zouden veel vrouwen dat gaan doen, dan was het snel afgelopen met de gedwongen prostitutie.
Altijd in voor een lekkere leuke middag
Alle reacties Link kopieren
quote:Huib1968 schreef op 08 augustus 2016 @ 10:48:

[Hoe voelt het om gratis prostituee te zijn?]



Niks op tegen, sterker nog, goed voor de mensheid. Zouden veel vrouwen dat gaan doen, dan was het snel afgelopen met de gedwongen prostitutie.



Ben ik met je eens, maar dan wel mannen en vrouwen, en alles wat daar tussen inzit!



Want anders is t zo discriminerend. Whahahaha
quote:Fame schreef op 08 augustus 2016 @ 09:17:

[...]





Nee. Maar je door je ex laten gebruiken voor seks is toch wat anders.



Of jij gebruikt je ex, wat is het verschil hier ?

Ze gebruiken elkaar, als ze dat willen prima toch, de spelregels stonden van te voren vast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven