sex met jezelf na een scheiding

11-01-2015 17:11 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo...na een huwelijk van ruim 30 jaar ben ik vorig jaar gescheiden..nu mis ik toch wel de seks.....Heb de laatste jaren van mn huwelijk geen seks mee gehad.

en seks met mezelf heb ik eigenlijk nooit echt gedaan of gedurfd



Nu wil ik toch wel heel graag seks met mezelf, maar ik vind het ook wel een beetje raar om te doen....is dat gek????

Herkennen meer mensen dit.....

Heb sinds kort wel een speeltje gekocht voor mezelf, maar gebruiken vind ik toch wel raar.....



Heb het er wel met een vriend overgehad en die zegt dat ik het gewoon moet doen......

Maar er is toch een bepaalde drempel.....



Hoop op reacties....
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat is niet gek

Slotje dan maar?
Ik kan het ergens wel begrijpen, dat het 'vreemd' voelt om te masturberen wanneer je het nog nooit hebt gedaan. Iets waar veel mensen al jaren lang van genieten moet jij nu opnieuw gaan 'uitvinden'.



Gelijk met een speeltje beginnen lijkt me overdreven, vooral als je dit onderwerp spannend en vreemd vind.

In plaats daarvan kun je beginnen met je vingers, ga gewoon eens voelen en maak zachte bewegingen over je clitoris, het meest gevoellige plekje bij je vagina.

Je zult vanzelf merken wat lekker is en hier kun je dus ook in gaan experimenteren.



Wanneer je wat meer vertrouwen hebt en eenmaal weet wat je lekker vind kun je gebruik gaan maken van je speeltje. Een elektrische tandenborstel kan je ook helpen om snel klaar te komen. Whatever you like, er zijn zoveel manieren!
Waarom is het raar? Bang dat er iemand meekijkt?



Slotje lijkt me een strak plan.
Alle reacties Link kopieren
Laatste jaren van het huwelijk geen seks meer gehad maar nu mis je de seks opeens wel na de scheiding?
Alle reacties Link kopieren
Huh nog nooit gemasturbeerd?
Alle reacties Link kopieren
mis de seks al jaren hoor...en nee nog nooit gemasturbeerd....

ik begrijp dat wel hoor....

maar ik heb het altijd raar en vreemd gevonden om te doen en de laatste jaren waren gewoon niet leuk in mn huwelijk....

en een slotje, niet nodig, woon alleen dus er kijkt niemand mee, maar toch vind ik het een raar idee
Alle reacties Link kopieren
Haha, leuk misverstand.

Met slotje bedoelen we, dat het onderwerp afgesloten kan worden.



Masturberen is heel normaal, het is eerder opa llend dat je het nooit gedaan hebt.

Gewoon doen dus



Slotje dan maar!
Raar idee? Vrouw, iederéén masturbeert! (Al heb je natuurlijk uitzonderingen.)
Alle reacties Link kopieren
Wow, dat je dat nooit hebt geprobeerd! Er zal straks een wereld voor je open gaan! Veel plezier
Nee hoor, is helemaal niet raar. Veel mensen doen het ook binnen hun relatie, ook als die relatie seksueel verder prima is. Gewoon doen hoor.
quote:frisiandutchie schreef op 11 januari 2015 @ 17:17:



Gelijk met een speeltje beginnen lijkt me overdreven, vooral als je dit onderwerp spannend en vreemd vind.

Speeltje lijkt me júist handig om mee te beginnen als het allemaal wat raar voelt om jezelf aan te raken. Als het een trillend speeltje is, is het vaak het fijnst om die tegen je clitoris aan te houden. Dan voel je vanzelf wat je lekker vindt.
quote:Ephina schreef op 11 januari 2015 @ 17:44:

[...]





Speeltje lijkt me júist handig om mee te beginnen als het allemaal wat raar voelt om jezelf aan te raken. Als het een trillend speeltje is, is het vaak het fijnst om die tegen je clitoris aan te houden. Dan voel je vanzelf wat je lekker vindt.



Kan ook zeker ja. Ik probeer me alleen in te denken in een vrouw die nog nooit heeft gemasturbeerd. Dan lijkt mij zo'n grote roze, met diamantjes bedekte tarzan toch heel erg overwhelming.



Zo'n eitje bij Christine le duc is ook erg leuk.
Waarom zou het gek zijn? Bijna iedereen doet het. Geniet ervan!
quote:frisiandutchie schreef op 11 januari 2015 @ 17:54:

[...]





Kan ook zeker ja. Ik probeer me alleen in te denken in een vrouw die nog nooit heeft gemasturbeerd. Dan lijkt mij zo'n grote roze, met diamantjes bedekte tarzan toch heel erg overwhelming.



Zo'n eitje bij Christine le duc is ook erg leuk. ! Ja, dat lijkt me a bit overboard . Gewoon een kleine maar sterke vib is prima om mee te beginnen. Maar TO heeft er volgens mij al een uitgekozen
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat voor een stupide opmerking over een slotje. Bepalen jullie of een topic gesloten kan worden. Wat een hoogmoed zeg en wat neerbuigend tegenover TO. Waarom moet je mensen zo afmaken als ze een zinvol topic met een hele relevante vraag stellen?



Het is gewoon te belachelijk voor woorden en als ik een verrader was zou ik het staffen.
Alle reacties Link kopieren
ach Willem.....ik maak me er niet druk over.....

ik ben gewoon heel benieuwd naar hoe en wat.....en als andere vinden dat het gesloten moet worden....

Ik niet...

Ik zit er mee en daarom ben ik er over begonnen.....en ik ben heel nieuwsgierig er naar, wat andere er van vinden en misschein er ook mee zitten
Alle reacties Link kopieren
En anders zet je de douchekop er op, ook lekker en misschien wat minder "zwaar" en een drempel dan met een echt sexspeeltje. Have fun!!
Wat ik wil zeggen is wellicht grappig maar ook gemeen, dus ik hou mijn mond.



Dus wat anders met meer empathie:



Der rust geen taboe "meer" op masturberen..het zal aan je leeftijd of geloof liggen, geen zorgen het kwam laatst ook bij omroep max aan de orde en zelfs in de plus las ik een verhaal erover. Ga lekker je gang en jammer dat je er zo laat mee begint.
Kun je uitleggen wat je tegenhoudt? Waarom je het eng vindt om te doen, terwijl je zeker weet dat niemand het ziet?



En waarom heb je het nooit eerder geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
waarom ik het eng vind....geen idee...nooit gedaan .....en waarom nooit eerder..

Geen idee.....altijd te druk met een ander bezig geweest.....nu ik alleen ben wil ik gewoon ook aan mezelf gaan denken en dus ook dat soort dingen doen...
Alle reacties Link kopieren
quote:cobi63 schreef op 11 januari 2015 @ 17:31:

mis de seks al jaren hoor...en nee nog nooit gemasturbeerd....

ik begrijp dat wel hoor....

maar ik heb het altijd raar en vreemd gevonden om te doen en de laatste jaren waren gewoon niet leuk in mn huwelijk....

en een slotje, niet nodig, woon alleen dus er kijkt niemand mee, maar toch vind ik het een raar idee

Ik snap het wel hoor, dat je het een raar idee vindt, als je het nog nooit gedaan hebt. Alsof je iets stiekem doet. Maar dat is dus niet meer zo. Je mag doen wat jij wilt, en als je dit wilt ontdekken, kun je het gerust proberen. Wat voor speeltje heb je gekocht?
quote:lilalinda schreef op 11 januari 2015 @ 17:16:

Nee, dat is niet gek

Slotje dan maar?als je graag wil bepalen waar we wel of niet over mogen praten, dan moet je zelf een eigen forumpje beginnen. beetje onbeschoft om in de eerste reactie al om slotjes te gaan roepen zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 12 januari 2015 @ 10:46:

[...]





als je graag wil bepalen waar we wel of niet over mogen praten, dan moet je zelf een eigen forumpje beginnen. beetje onbeschoft om in de eerste reactie al om slotjes te gaan roepen zeg.Tja en als jij wil bepalen wanneer iemand wat mag zeggen kun je ook beter een eigen forum'pje' beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven