Sexspeeltjes

26-03-2015 14:20 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik zou graag samen met mijn vriend eens willen experimenteren op het gebied van SM, we willen dus wat hulpmiddelen gaan kopen. Weet iemand op welke site ik het beste kan bestellen?



En wat raden jullie aan om mee te beginnen?



x Saar
Hebben jullie al eens iets geprobeerd? Met bijv gewone huis-, tuin- en keukenspullen? Blinddoeken met een shawl, spelen met een riem, knijpers, spatels, kaarsvet?

Waar gaat jullie interesse vooral naar uit?
Gamma?
quote:TheHorseWithNoName schreef op 26 maart 2015 @ 14:37:

Gamma?Zo flauw, maar;
Niks flauw, er zijn hele leuke hulpmiddelen bij de Gamma te koop, zie Mr Grey

En bij de Ikea, en de HEMA, en en en...





Saartje vraag het anders eens hier: BDSM, voor de liefhebbers - deel II
quote:marana schreef op 26 maart 2015 @ 14:42:

Niks flauw, er zijn hele leuke hulpmiddelen bij de Gamma te koop, zie Mr Grey

En bij de Ikea, en de HEMA, en en en...





Saartje vraag het anders eens hier: BDSM, voor de liefhebbers - deel IIIk kan je vertellen dat ik noch het boek, noch de film heb bekeken. Maar goed Mr. Grey adviseert dus gamma, interessant
De tool-belt, voor beginners. De vlakschuurmachine voor ver gevorderden
Alle reacties Link kopieren
Christine Le Duc heeft wel leuke dingen



Klik mij!
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op de facebook pagina lovecafe [...] daar staan leuke weetjes over BDSM en wellicht vind je daar wat je zoekt
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-04-2015 09:29
Reden: Spam
% gewijzigd
Ik vind persoonlijk Miranda een stuk beter
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 26 maart 2015 @ 14:58:

Ik vind persoonlijk Miranda een stuk beterMiranda? O ja, die heeft een soort speelgoedwinkel met Stevie.
Alle reacties Link kopieren
Om te beginnen zou ik een blinddoek (b.v. sjaal of theedoek) nodig hebben.

In plaats van handboeien neem je een stukje touw of nog beter een oud T-shirt (niet strak).

Een plumeau om de geblinddoekte en vastgebonden partner gek te maken door te strelen en al en toe een tikje op de billen.

Daarna een massage die de partner moet ondergaan.



Geen kosten en voldoende leuk om een eerste keer te proberen toch? Kan je zien of het leuk is. Creatief denken, ha, ha. En is het voor herhaling vatbaar? Dan kan je altijd nog naar de winkel gaan om spulletjes te kopen.
quote:fjorgyn schreef op 26 maart 2015 @ 15:04:

[...]



Miranda? O ja, die heeft een soort speelgoedwinkel met Stevie.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Christine le Duc hebben ze zelfs setjes voor beginners. Dan ben je gelijk in een keer klaar.
Alle reacties Link kopieren
Lego

so many ways to play
quote:blije-bij schreef op 26 maart 2015 @ 16:26:

Bij de Christine le Duc hebben ze zelfs setjes voor beginners. Dan ben je gelijk in een keer klaar.

Bij Miranda.nl ook. En bij Willie.nl.



Ik snap niet waarom iedereen toch altijd weer met Christine aan komt zetten, andere shops hebben zoveel meer keus!
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 26 maart 2015 @ 16:52:

[...]



Bij Miranda.nl ook. En bij Willie.nl.



Ik snap niet waarom iedereen toch altijd weer met Christine aan komt zetten, andere shops hebben zoveel meer keus!Eigenlijk heel eenvoudig, ken Miranda.nl niet. Maar ga straks even kijken (nu op werklaptop enne die 'trekt' sexsites niet)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook hele leuke speeltjes op dat gebied

Ook is er een facebook pagina vol met weetjes [...]

je kunt daar ook je ervaringen/foto's etc delen met elkaar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-04-2015 09:28
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 26 maart 2015 @ 16:52:

[...]



Bij Miranda.nl ook. En bij Willie.nl.



Ik snap niet waarom iedereen toch altijd weer met Christine aan komt zetten, andere shops hebben zoveel meer keus!Omdat ik geen fan ben van online bestellen. Heb hier in ieder geval geen fysieke Miranda of Willie gezien. Wil gewoon ouderwets een niet schimmige zaak binnen kunnen lopen, daar mijn spullen halen en de deur weer met mijn spullen uit kunnen lopen. Daar hoeft voor mij geen postbode bij te komen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Zo ene dubbele voorbinddildo. Het ene end gaat in je kut en die andere steekt als een lul voor je uit. Jij pakt hem daarmee in zijn kontje en bij elke stoot in zijn anus geniet je zelf van de druk die het zet op de dildo in jouw kutje. Of ging jij de onderdanige zijn? Dan raad ik je de beginners SM set van Christine Le Duc aan. Hij kan jou een bal in je mond stoppen, je blinddoeken, handen vastbinden en met touwen je benen gespreid vast maken zodat je zijn slaaf bent.
quote:blije-bij schreef op 26 maart 2015 @ 17:10:

[...]





Omdat ik geen fan ben van online bestellen. Heb hier in ieder geval geen fysieke Miranda of Willie gezien. Wil gewoon ouderwets een niet schimmige zaak binnen kunnen lopen, daar mijn spullen halen en de deur weer met mijn spullen uit kunnen lopen. Daar hoeft voor mij geen postbode bij te komen kijken.Miranda heeft juist twee hele grote fijne winkels (Breda en Utrecht) met een assortiment om je vingers (en andere lichaamsdelen) bij af te likken. Ik ben het er helemaal mee eens dat een leuke winkel binnen lopen ook veel fijner is dan online bestellen. Je kan rondkijken, iets zien en vasthouden en eventueel wat advies vragen. Je kan beginnen met huis-tuin-en-keuken hulpmiddelen (of de gamma), maar juist samen zo'n winkel binnen stappen helpt om samen een beetje te bekijken waar nu je interesse naar uit gaat. Als je hier geen ervaring mee hebt is het best lastig om in te schatten of een touw van de bouwmarkt nou vervelend knoopt/schuurt/los gaat. Een leuk beginnerssetje zou mijn advies zijn. Natuurlijk is het redelijk goedkope rotzooi en zitten er dingen in die je wellicht ook niet leuk vindt, maar je leert wel op een redelijk eenvoudige manier voor niet te veel geld uitvissen wat jullie leuk vinden. Naast het setje zou ik nog specifiek iets spannends samen uitzoeken om te proberen. In de winkel, met z'n tweeën.
Alle reacties Link kopieren
om alles te proberen kan je ook gewoon een keer een weekend een ingericht huisje huren of zo. Via de site van Roxy kan je leuke chalets huren bij Turnhout met alle mogelijke atributen
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-04-2015 09:07
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-04-2015 17:59
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2015 09:30
Reden: Spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven