Sexverslaafd of gewoon enorm libido......?

24-07-2014 16:41 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties van diegene die mij een spiegel wilden voorhouden, mensen die mij wel begrijpen, moraal ridders en diegene die succes wilden hebben met de sarcastische opmerking vd dag!



De info uit mijn OP is niet meer actueel en met 180 reacties is dat voor mij een reden om het hierbij te laten!

Sexverslaafde of niet?

Totaal aantal stemmen: 29

Ja, sexverslaafd > zoek hulp! (28%)
Niet sexverslaafd, maar gewoon een groot libido > lekker (55%)
Niet sexverslaafd, maar ik zou er wel hulp voor zoeken. Hele (17%)
anoniem_204344 wijzigde dit bericht op 23-10-2014 08:16
Reden: zie hierboven!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:cip1 schreef op 27 juli 2014 @ 00:39:

Als dit "iets bespreken" moet voorstellen, wens ik je veel sterkte in je huwelijk. Of wat er nog van over is eigenlijk.Bedankt, hier heb ik........ Oh nee, ik zou niet meer reageren, op nietszeggende reacties zonder echt advies of tips ........
quote:kees1971 schreef op 26 juli 2014 @ 20:39:

[...]





Ja maar er zijn er meer met een spiegel dan met een goed advies.

En het is al gebeurt, en ze geeft ook toe dat het fout is maar de vraag is hoe lost ze dit op met haar man.Ah, dus de meerderheid zegt eigenlijk niks dat helpt, leest niet goed, begrijpt het allemaal niet. Dom van me.
Alle reacties Link kopieren
Noem jij " hints " een goed gesprek?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
En er is geen Bananenbar in Rotterdam. Ook vroeger niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat vreemd, wat jij doet is ongelooflijk stom op z'n zachts gezegd. Bedenk wat voor gevolgen dit heeft voor je gezin als dit uitkomt!
Alle reacties Link kopieren
quote:sexymama schreef op vrijdag 25 juli 2014 23:39 <i>"liever nu genot en plezier en over de rest (de eventuele gevolgen van haar pleziertjes voor haar gezin) wilde ze niet nadenken, net als jij nu."</i>



Dat ik nu hier mijn verhaal schrijf en dat ik denk aan een sexverslaving, geeft voor mij aan dat ik niet zomaar willens en wetens mijn man wil bedriegen en mijn huwelijk op het spel wil zetten. Ik heb ook aangegeven dat ik overweeg om hulp te zoeken bij bijv. een psycholoog of sexuoloog. Dus beticht mij er niet van dat ik er niet over na wil denken. Anders had ik dit topic niet geopend, want het was te verwachten dat er veel reacties op zouden komen, waarover ik genoeg na te denken zou hebben.

Overigens druipt de geilheid misschien van mijn OP af, maar dat komt meer omdat het nog nooit met iemand besproken heb, dus is dit ook voor mij een manier om me te uiten.



Het bedriegen is begonnen omdat ik enorm veel behoefte aan spanning heb en heel vaak zin heb. En niet omdat ik verliefd op iemand ben geworden of kik op het vreemdgaan. Wie zegt dat er geen schuldgevoel is.....? Want dat wil iedereen mij nu aanpraten, maar is dus niet nodig, dat is er namelijk wel. Alleen wint soms de hunker naar het spannende genot het. Voor mij reden genoeg om te denken aan een obsessie voor sex oid.

En dat zijn dingen waarvan ik het lastig vindt om met mijn man over te praten en daarom schrijf ik het liever hier anoniem van mij af. Iedereen zit anders in elkaar en elke relatie/huwelijk ook. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige in een huwelijk ben, waarin er weinig / niet gesproken wordt over wensen en fantasieën? Alleen een ander zou misschien niks met die fantasieën doen, maar ik heb ze nu eenmaal wel buiten mijn huwelijk om uitgeprobeerd en dat kan ik niet meer terugdraaien....



<i>Hoe zou je het vinden als je man vreemdgaat en je komt er bij toeval achter? Wat zou dan je reactie zijn?</i>



Om te zeggen dat ik het leuk vind is natuurlijk niet waar, daar hem daarop afrekenen of de deur wijzen zou wel gek zijn......de pot verwijt de ketel, dat hij zwart is dan toch? ""Dat ik nu hier mijn verhaal schrijf en dat ik denk aan een sexverslaving, geeft voor mij aan dat ik niet zomaar willens en wetens mijn man wil bedriegen en mijn huwelijk op het spel wil zetten. Ik heb ook aangegeven dat ik overweeg om hulp te zoeken bij bijv. een psycholoog of sexuoloog. Dus beticht mij er niet van dat ik er niet over na wil denken. Anders had ik dit topic niet geopend, want het was te verwachten dat er veel reacties op zouden komen, waarover ik genoeg na te denken zou hebben.

Overigens druipt de geilheid misschien van mijn OP af, maar dat komt meer omdat het nog nooit met iemand besproken heb, dus is dit ook voor mij een manier om me te uiten.



Het bedriegen is begonnen omdat ik enorm veel behoefte aan spanning heb en heel vaak zin heb. En niet omdat ik verliefd op iemand ben geworden of kik op het vreemdgaan. Wie zegt dat er geen schuldgevoel is.....?"



Die vrouw van het topic wat ik bedoel wilde ook geen relatie met de man met wie ze vreemdging, maar ze kon haar lust gevoelens niet onderdrukken. Toen haar man wilde scheiden kon ze het zich niet meer voorstellen dat ze zich ooit zo had gevoeld.

Nogmaals: weet niemand welk topic ik bedoel?



Maar sorry ik vind wel dat je willens (je lust wint het toch? Niemand dwingt je.) en wetens (als je man erachter komt kan hij willen scheiden en je weet dat je hem hiermee veel verdriet doet) je man bedriegt. Omdat jij denkt aan een sexsverslaving rechtvaardigt dit het absoluut niet.

En je wil misschien niet je huwelijk op het spel zetten, maar dat doe je wel degelijk met deze acties.



Overigens denk ik niet dat dit een sexsverslaving is.
Alle reacties Link kopieren
To, ik kan mij het gevoel best voorstellen dat jij een gemis hebt aan het delen van jouw libido gehalte met jouw man. Dat jij dat gemis buitenhuis aan het oplossen bent, is een keuze die ik nog enigszins kan begrijpen, hoewel dit niet mijn oplossingsrichting zou zijn.



In een dergelijke situatie, zou ik eerst kiesen voor een open gesprek met mijn man en op bassis van de uitkomst, andere acties ondernemen.



Wat mij het meest stoort, in jouw reacties, is dat jij jezelf slimmer inschat als de meeste wietplantagehouders, die ook regelmatig tegen de lamp lopen.



Ga er maar vanuit dat jij ook een fout maakt zodat dit aan het licht komt en dan maar hopen dat jouw man niet te rechtlijnig denkt en jou samen met jouw koffertje buiten de deur zet. En dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:esther55 schreef op 27 juli 2014 @ 02:14: Die vrouw van het topic wat ik bedoel wilde ook geen relatie met de man met wie ze vreemdging, maar ze kon haar lust gevoelens niet onderdrukken. Toen haar man wilde scheiden kon ze het zich niet meer voorstellen dat ze zich ooit zo had gevoeld. Nogmaals: weet niemand welk topic ik bedoel?Jij bedoelt dit topic?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Bananenbar in Rotterdam?



Goed diep gesprek geweest! Je hebt hem bijna om!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Als dit al onder een goed gesprek valt, schiet mij dan maar lek. Waarom zeg je niet; Schat, ik merk dat ik behoefte heb om naar een parenclub te gaan. Hoe sta jij daar tegen over?



Dat halfslachtige gedoe. Het lijkt wel alsof je er niet voor uit durft te komen.
Alle reacties Link kopieren
Voor jullie kan het misschien een makkie zijn om dit met je partner te bespreken, maar voor mij/ons dus niet! Ik zie het niet voor me dat ik het gelijk zo er uit gooi als we bijv. beneden TV zitten te kijken. "Zeg schat, ik wil eigenlijk wel naar een parenclub, en jij?". Ik denk dat hij zich eerst verslikt in z'n cola en vervolgens mij voor gek verklaard!.



Ik wil met mijn post hierboven niet laten zien dat ik gelijk een geweldig gesprek voer, maar dat ik een begin wil maken. Want dat schrijf ik er ook helemaal niet bij hoe geweldig ik nu gepraat heb. Ik wil zijn reactie peilen als ik erover begin en hoe hij reageert op mijn opmerkingen erover - nu en al eerder - geven mij nu ook niet echt moed dat hij er wel open voor zou staan. Het is jammer dat een aantal alsnog doorgaan met aan te geven hoe verkeerd ik bezig ben en wat ik mijn man aan doe! Of maar sarcastische opmerkingen plaatsen.......als je de leukste wilt zijn, raad ik je aan om een moppen topic te starten waar anderen om je opmerkingen kunnen lachen. Ik heb daar niks aan en kan meer met goedbedoelde tips/adviezen.



Ik heb het altijd al moeilijk gevonden om heel direct over lastige dingen te praten. Ik wacht dus eerder op een goed moment, dan dat ik gelijk open er over ben.



Raar maar waar heb ik daar dus meer moeite mee, dan toen ik contact had gelegd voor mijn 1e trio-ervaring. Blijkbaar heb ik er met een vreemde en via app/mail minder moeite mee om open te zijn. Daarmee heb ik niet gelijk een slecht huwelijk, waarin wij ons ongelukkig zouden voelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 27 juli 2014 @ 08:29:

[...]

Jij bedoelt dit topic?



Ik heb dat topic gelezen en snap echt wel dat jullie mij willen waarschuwen. Alleen is er wel een groot verschil; ik ben niet verliefd op een ander, maar heb wel toegegeven aan de verleiding van extra spanning. In mijn OP lijkt het misschien een geil verhaal, maar is zeker niet bedoeld om op te scheppen over hoe spannend het allemaal is en hoe goed ik het doe door vreemd te gaan. Ik kies ook niet voor nu geluk met een ander voor evt ongeluk straks.....zoals bij Mercedes wel gebeurt is. Ik ben nu ook gelukkig met mn man en kinderen, maar zou alleen op sex gebied nog gelukkiger (met hem) willen worden.



Dat ik daarvoor met hem moet gaan praten is mij wel duidelijk! Nu nog doen........
Alle reacties Link kopieren
Als je om te beginnen al eens zegt dat JIJ iets geil vindt, dan kan hij eerlijk(er) zijn in zijn antwoorden. Want heel vaak zeggen mensen iets omdat ze denken dat de ander dat wil horen. Wie zegt er tenslotte op een vaag gestelde vraag dat hij graag eens een ander zou willen bangen?

Nou, dan verslikt hij zich in zijn Cola. Duhhhh....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als ik me er ook even mee mag bemoeien: je moet echt duidelijker zijn richting je man. Ja het zal schrikken zijn en wellicht niet meteen de reactie oproepen die je hoopt, maar een huwelijk kan pas echt goed zijn als je helemaal jezelf kunt zijn. Samen kun je er aan werken, als je zulke belangrijke dingen voor jezelf houdt heeft je man geen schijn van kans te werken aan wat jullie waard zijn tot je op een dag zoveel van zijn grenzen hebt overschreden zonder overleg dat je hem bijna dwingt je buiten te zetten als ie iets van zelfrespect heeft..
Alle reacties Link kopieren
Vraag jezelf ook eens eerlijk af of je die spannende dingen (trio, parenclub) ook wel echt met je man wil doen. Of is het zo dat je dat juist liever met anderen doet omdat het dan spannender is en alleen daarover gaat, en niet ook over drie jengelende kids, de hypotheek, en het lampje van de afzuigkap dat vervangen moet worden.



Als het antwoord daarop is dat je het het liefst alleen met je eigen man zou doen, dan mis je nu iets in je huwelijk en moet je het een kans geven door duidelijker over je wensen te communiceren. Jouw man zal, als hij in de gaten heeft dat het menes is, er toch verder op in moeten gaan dan slechts een vies gezicht trekken. Kijk dan of je elkaar ergens tegemoet kan komen.



Doe je dat niet, dan komen jouw acties buiten de deur vandaag of morgen aan het licht en heb je geen keuzes meer. Of je leeft met een leugen die zodanig groot is, dat je die toch altijd verborgen zal moeten houden. Wat wil je?



Over het morele gehalte van je acties tot nu toe zal ik je maar niet kapittelen, aangezien het halve forum dat doorgaans al doet (de 'spiegelvoorhouders' zijn vaak ook even toe aan lekker roepen hoe moreel fout iemand wel niet is, ik vraag me weleens af hoeveel van hen niet ooit hetzelfde hebben gedaan). Wel dacht ik vrij in het begin van je OP: leuk verhaal, maar je bent 1 ding vergeten in den beginne: voordat je aan die triotoestanden begonnen met die andere fleppo, vergat je je wensen serieus met je eigen man te bespreken. Maar ook dat zal je hier inmiddels wel verteld zijn.



Veel wijsheid toegewenst.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
quote:sexymama schreef op 27 juli 2014 @ 18:44:

Voor jullie kan het misschien een makkie zijn om dit met je partner te bespreken, maar voor mij/ons dus niet! Ik zie het niet voor me dat ik het gelijk zo er uit gooi als we bijv. beneden TV zitten te kijken. "Zeg schat, ik wil eigenlijk wel naar een parenclub, en jij?". Ik denk dat hij zich eerst verslikt in z'n cola en vervolgens denkt dat ik een grapje maak.



Ik wil met mijn post hierboven nt ik gelijk een geweldig even hoe ezen.



Ik heb het altijd al moeilijk gevonden om heel direct over lastige dingen te praten. Ik wacht dus eerder op een goed moment, dan dat ik gelijk open er over ben.





Ik snap dat dat moeilijk voor je is, en ik heb zelf ook wel eens onwijs in de stress gezeten toen ik het met mijn vrouw over fantasiën oid wilde hebven. Maar eerlijk waar, echt: je losy dit en toekomstige huwelijksproblemen alleenop als helder en onomwonden zegt wat je op je hart hebt.



Kies een rustig moment en schep veiligheid voor jullie samen. Dus: je weet dat ik zoveel van je hou, ik ben zo gelukkig met jou, bij jou voel ik me zo thuis (vul in...). En dan: daarom durf ik ook te zeggen waar ik nou mee in de knoop zit, ik zou het fijn vinden als je naar me wilt luisteren. Ik zou graag eens (vul in...). Want (vul in...).



Dan geef je hem de kans om te wennen aan wat je gaat zeggen en help je hem begrijpen waar je mee zit. Beter wordt het niet.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
dit is heel herkenbaar en er is niks mis mee om dit te doen.
Jammer dat je door deze impulsieve actie zo weinig respect voor je huwelijk en gezin hebt, ik vind dat je een en ander wel erg naïef recht probeert te breien door het nog steeds over 'houden van' te hebben. Als je zoveel van hem houdt dan kun je denk ik ook het respect opbrengen om het voor z'n voeten te gooien. Persoonlijk denk ik dat je het niet doet omdat je natuurlijk al lang weet dat je hartstikke fout was en dat je daarmee je eigen glazen in gaat lopen gooien.

Ik denk op zich dat er sowieso iets mis is als je anderen nodig hebt om je seksleven te 'redden', want dat is het gewoon toch? Het wordt saai en we willen niet investeren in onze eigen relatie dus zoeken we het buiten de deur en ondertussen gaan complete gezinnen er kapot aan. En maar denken dat we er niemand kwaad mee doen. Ik denk dus niet dat je seksverslaafde bent maar dat je beter moeite had kunnen steken in het probleem bij de wortel van het 'niet tevreden zijn van mijn seksleven' had kunnen aanpakken door het achter de voordeur te houden en intern bespreekbaar te maken.

Toegegeven, dit is mijn rationele reactie, ik snap ook wel dat er een bepaald verlangen naar het onbekende van anderen bestaat maar ik denk dat het onderkennen daarvan belangrijk is, ook zeker naar je kerel toe.

Ondanks het wapperende vingertje (hij die zonder zonde is....) wens ik je veel sterkte bij het vinden van een goede manier om je eigen verlangens binnen je huwelijk een plek te geven.
Alle reacties Link kopieren
Even weer een reactie van mij, nu we bijna 3 weken verder zijn na mijn OP in dit topic.



Allereerst jammer dat er op zo'n verhaal als dat van mij voornamelijk korte afkeurende reacties komen als: ga maar scheiden en je verkloot je huwelijk, je bent lekker je man aan het bedriegen etc ......dat is voor mij iets anders als een spiegel voorhouden. Bedankt voor alle anderen die mij wel een spiegel op een normale manier wilden voorhouden, kwamen met goede tips of in ieder geval mijn situatie enigszins herkenden.

Ik snap dat mijn OP meer leek op een geil verhaal dan op het verhaal van iemand die spijt heeft. Dit was in ieder geval mijn 1e topic hier en ik heb aan niemand dit verder gedeeld, dus vandaar dat mijn OP zo uitgebreid was en zo geschreven is zoals ik nu gedaan heb. Ook was de vraagstelling misschien wat dubieus, maar ik begon inmiddels echt te denken dat er wat mis aan mijn sexbeleving was en ik een uitzonderlijke sexdrive had. Het is niet dat ik dit als excuus wilde gebruiken om alles goed te praten, maar meer dus dacht hieraan door de duidelijke veranderingen in mijn libido.



Maar goed, ik weet wel degelijk dat ik vreemdgegaan ben en mijn man bedrogen heb. Ik heb er geen spijt van in de zin van het terug te willen draaien, maar ik wil er geen gewoonte van maken om met vreemden het bed te delen. Ik voel me er dus wel degelijk schuldig over.



Een aantal van jullie denken te weten dat mijn huwelijk niet goed is, aangezien ik mijn verlangens niet had gedeeld. Of denken dat ik in de sex met mijn man te kort kom. Allebei is niet waar kan ik melden. Wij houden echt heel veel van elkaar, hebben geen uitzonderlijke ruzies, kunnen prima samenwerken in de opvoeding vd kinderen, communiceren echt wel over heel veel dingen en willen samen oud worden. Dat ik nu al spanning buiten de deur gezocht hebt, komt volgens mij omdat ik daar erg nieuwsgierig naar was en inschatte dat mijn man daar niet voor openstaat. En dus niet zozeer omdat ik echt was mis in mijn huwelijk of sexleven. Ik durfde er alleen niet over te praten met hem omdat ik dus bang ben voor zijn afwijzende reactie. Vandaar ook eerst mijn opmerkingen om zijn reacties te peilen ipv recht voor z'n raap melden wat ik te melden had.



Ik heb er nu inmiddels met hem echt over gepraat. Na een vrijpartij in ons bed, lagen we nog lekker te knuffelen en kwamen van het een op het ander. Ik heb gewoon gezegd wat mij wel spannend lijkt, namelijk een keer met hem naar een parenclub te gaan. Zijn reacties was: "Je bent echt gek, nou ja zeg, dat had ik van jou echt helemaal niet verwacht". Daarna uitgebreid gepraat en heb hem uitgelegd hoe ik het zie; meer uit nieuwsgierigheid en niet omdat hij mij te kort doet. Hij heeft er in ieder geval wel moeite mee om naar een PC te gaan en zou niet weten wat hij daar te zoeken heeft. Ik weet van hem dat hij het gewoon niet aan zou kunnen om mij met een andere man te zien, dat heeft hij ook nog aangegeven. Hij wordt daar heel onzeker van ook mede door een niet zo'n leuke ervaring met een ex (ze boorde hem echt de grond in door bijv. te zeggen tijden de sex "Is dat nu alles wat je hebt", als hij naar haar zin te snel klaarkwam. In ieder geval hebben we nu nog over meer dingen gesproken dan alleen naar een PC gaan of een trio met een vrouw erbij hebben. Hij wil het in ieder geval laten bezinken en daarna samen met mij online ontdekken wat het is en hoe zo'n PC eruit ziet en dan......? Hij kan zich er nu in ieder geval nog niks bij voorstellen en heeft er echt geen behoefte aan.

Ik vind het nu ook wel lastig, nu ik het heb aangegeven bij mijn man. Hij staat er niet echt open voor en wil er later nog wel op terugkomen om mij een plezier te doen. Maar ik heb al tegen hem gezegd, dat hij ook geen dingen moet gaan doen, waar hij echt een slecht gevoel over heeft. Als het voor hem als een verplichting voelt om met mij mee te gaan naar een pc, dan wordt het ook geen leuke, spannende avond. Ik respecteer zijn grenzen, maar wil mijn eigen grenzen graag nu samen met hem verkennen. Ik zie het ook niet gebeuren dat hij mij de vrijheid geeft om dan alleen die grenzen te gaan verkennen zonder hem, omdat hij dan nooit meer ontspannende sex met mij kan hebben, maar zal gaan malen over wat anderen met mij gedaan hebben. Daarom ga en wil ik dus ook niet opbiechten wat ik al gedaan heb. Noem mij dan maar laf of egoïstisch, ik wil geen bom daardoor onder ons huwelijk leggen en hem niet onnodig onzeker maken.
Alle reacties Link kopieren
Een goed en serieus gesprek heb je niet in bed net na een vrijpartij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je nu een gesprek met hem hebt gehad hierover, zal wel moeilijk voor je zijn geweest om ermee te beginnen.

Wel jammer dat je man er niet echt voor open staat maar misschien 'groeit' hij er wel naar toe als hij eenmaal op internet wat informatie heeft gelezen. Op het eerste gezicht lijkt een PC misschien eng maar als je eenmaal daar bent dan zijn het gewoon ook allemaal normale mensen zoals jij en ik. En als je het echt samen kan beleven (dus geen sex met anderen) is het ook nog eens een hele bijzondere gezamenlijke ervaring. En wie weet volgt er daarna meer...

Succes met jullie gezamenlijke zoektocht en hou je ons op de hoogte? (gewoon alle negatieve reacties negeren hoor, ik vind het juist dapper dat je jezelf hier blootgeeft)
Alle reacties Link kopieren
Een gekke vraag;

ben jij wel eens samen met jouw man naar een sauna geweest?



Saunabezoek kan ook helpen met wennen aan andere schaarsgeklede danwel naakte mensen om hem heen.

Zonder dat er gelijk een seksuele lading aan hangt zoals in een parenclub.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Denk niet dat het een verslaving is of een hoog libido. Ik denk dat er iets mis is in je huwelijk.



Speel open kaart naar je man. Geef aan waar je naar verlangt.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
quote:sexymama schreef op 13 augustus 2014 @ 00:42:

Even weer een reactie van mij, nu we bijna 3 weken verder zijn na mijn OP in dit topic.



Allereerst jammer dat er op zo'n verhaal als dat van mij voornamelijk korte afkeurende reacties komen als: ga maar scheiden en je verkloot je huwelijk, je bent lekker je man aan het bedriegen etc ......dat is voor mij iets anders als een spiegel voorhouden. Bedankt voor alle anderen die mij wel een spiegel op een normale manier wilden voorhouden, kwamen met goede tips of in ieder geval mijn situatie enigszins herkenden.

Ik snap dat mijn OP meer leek op een geil verhaal dan op het verhaal van iemand die spijt heeft. Dit was in ieder geval mijn 1e topic hier en ik heb aan niemand dit verder gedeeld, dus vandaar dat mijn OP zo uitgebreid was en zo geschreven is zoals ik nu gedaan heb. Ook was de vraagstelling misschien wat dubieus, maar ik begon inmiddels echt te denken dat er wat mis aan mijn sexbeleving was en ik een uitzonderlijke sexdrive had. Het is niet dat ik dit als excuus wilde gebruiken om alles goed te praten, maar meer dus dacht hieraan door de duidelijke veranderingen in mijn libido.



Maar goed, ik weet wel degelijk dat ik vreemdgegaan ben en mijn man bedrogen heb. Ik heb er geen spijt van in de zin van het terug te willen draaien, maar ik wil er geen gewoonte van maken om met vreemden het bed te delen. Ik voel me er dus wel degelijk schuldig over.



Een aantal van jullie denken te weten dat mijn huwelijk niet goed is, aangezien ik mijn verlangens niet had gedeeld. Of denken dat ik in de sex met mijn man te kort kom. Allebei is niet waar kan ik melden. Wij houden echt heel veel van elkaar, hebben geen uitzonderlijke ruzies, kunnen prima samenwerken in de opvoeding vd kinderen, communiceren echt wel over heel veel dingen en willen samen oud worden. Dat ik nu al spanning buiten de deur gezocht hebt, komt volgens mij omdat ik daar erg nieuwsgierig naar was en inschatte dat mijn man daar niet voor openstaat. En dus niet zozeer omdat ik echt was mis in mijn huwelijk of sexleven. Ik durfde er alleen niet over te praten met hem omdat ik dus bang ben voor zijn afwijzende reactie. Vandaar ook eerst mijn opmerkingen om zijn reacties te peilen ipv recht voor z'n raap melden wat ik te melden had.



Ik heb er nu inmiddels met hem echt over gepraat. Na een vrijpartij in ons bed, lagen we nog lekker te knuffelen en kwamen van het een op het ander. Ik heb gewoon gezegd wat mij wel spannend lijkt, namelijk een keer met hem naar een parenclub te gaan. Zijn reacties was: "Je bent echt gek, nou ja zeg, dat had ik van jou echt helemaal niet verwacht". Daarna uitgebreid gepraat en heb hem uitgelegd hoe ik het zie; meer uit nieuwsgierigheid en niet omdat hij mij te kort doet. Hij heeft er in ieder geval wel moeite mee om naar een PC te gaan en zou niet weten wat hij daar te zoeken heeft. Ik weet van hem dat hij het gewoon niet aan zou kunnen om mij met een andere man te zien, dat heeft hij ook nog aangegeven. Hij wordt daar heel onzeker van ook mede door een niet zo'n leuke ervaring met een ex (ze boorde hem echt de grond in door bijv. te zeggen tijden de sex "Is dat nu alles wat je hebt", als hij naar haar zin te snel klaarkwam. In ieder geval hebben we nu nog over meer dingen gesproken dan alleen naar een PC gaan of een trio met een vrouw erbij hebben. Hij wil het in ieder geval laten bezinken en daarna samen met mij online ontdekken wat het is en hoe zo'n PC eruit ziet en dan......? Hij kan zich er nu in ieder geval nog niks bij voorstellen en heeft er echt geen behoefte aan. Over een trio met een vrouw erbij was hij niet zo stellig negatief en hij gaf toe dat toch ook wel opwindend te vinden. Maar dat is natuurlijk nog wel iets anders dan daadwerkelijk actief die fantasie in vervulling willen brengen.....



Ik vind het nu ook wel lastig, nu ik het heb aangegeven bij mijn man. Hij staat er niet echt open voor en wil er later nog wel op terugkomen om mij een plezier te doen. Maar ik heb al tegen hem gezegd, dat hij ook geen dingen moet gaan doen, waar hij echt een slecht gevoel over heeft. Als het voor hem als een verplichting voelt om met mij mee te gaan naar een pc, dan wordt het ook geen leuke, spannende avond. Ik respecteer zijn grenzen, maar wil mijn eigen grenzen graag nu samen met hem verkennen. Ik zie het ook niet gebeuren dat hij mij de vrijheid geeft om dan alleen die grenzen te gaan verkennen zonder hem, omdat hij dan nooit meer ontspannende sex met mij kan hebben, maar zal gaan malen over wat anderen met mij gedaan hebben. Daarom ga en wil ik dus ook niet opbiechten wat ik al gedaan heb. Noem mij dan maar laf of egoïstisch, ik wil geen bom daardoor onder ons huwelijk leggen en hem niet onnodig onzeker maken.Sorry, zie nu pas deze post. Knap van je dat je eerlijk bent geweest. Nu moet je hem even de tijd geven. Hij kapt het niet direct allemaal af... Wellicht een goed teken?
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
oud bericht
anoniem_205568 wijzigde dit bericht op 10-01-2015 20:35
Reden: oud bericht
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven