SL part 1

11-09-2015 14:05 125 berichten
Heel wat gehoord over dit forum dus ik dacht laat ook ik mijn hoofd is in een wespennest steken.



Sinds enkele maanden heb ik een profiel aangemaakt op second love.

Mijn fantasie ging de eerste dagen met me aan de haal en ik zag mijzelf al als minnaar van een slimme, intelligente en natuurlijk beeld schone vrouw door het leven gaan. Ik was er helemaal klaar voor.



Ik las menig profiel en werkte hard om mijzelf zo goed mogelijk te presenteren aan de vele gegadigden die ook nog allemaal WO bleken te hebben gevolgd. Ik waande me even in het paradijs.



Na enkele tientallen berichten te hebben verstuurd veranderde mijn hoop al snel in deceptie, mijn fantasie was niet meer dan een wazige herinnering geworden en mijn beeld van de vrouw moest ik drastisch gaan bijstellen.



Er gebeurt iets met vrouwen die een profiel aanmaken op Second Love en andere datingsites.

Menig profieltekst laat veel te wensen over. Het stikt er van de "leuke" vrouwen die een "leuke" man zoeken, discretie en wederzijds respect hoog in het vaandel dragen maar niet het fatsoen hebben te reageren op al die mannen die hun best doen om contact te leggen.

Vervolgens hebben ze een waslijst aan eisen waar geen man aan kan voldoen, niet reageren op mannen die geen foto open hebben staan terwijl ze zelf geen enkele foto plaatsen omdat ze bang zijn om herkent te worden.



Dan is er nog dat obesitas probleem onder de aanwezige dames. Ze schrijven dat ze zo ongelukkig zijn thuis en geen sex hebben met hun partner ( jeetje wat raar?) weer eens vlinders willen voelen en wat al niet meer. Denken ze dan werkelijk dat wij mannen daar op zitten te wachten?

Mijn ( ongevraagd) advies is om van je dikke kont af te komen, jezelf naar de sportschool te slepen en er voor te zorgen dat je wat aan je lijf doet. Wie weet wil je man dan wel weer een keer en hoef ik niet eindeloos profielen door te spitten van dames waarmee ik in mijn ergste nachtmerries nog niet mee naar bed ga .

Al die "hoogopgeleide" dames moeten dat toch zelf wel kunnen bedenken?



En dan is er nog al dat laffe vreemdgaan......maar daarover de volgende keer.



Uiteraard gaat dit niet over jullie hier.
Alle reacties Link kopieren
Al dat laffe vreemdgaan?



Wat doe je dan op SL?



Of ben ik nou gek dat ik dat niet snap.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
nou die kunnen jullie in je zak steken dames
quote:BellatrixVanDetta schreef op 11 september 2015 @ 14:08:

Al dat laffe vreemdgaan?



Wat doe je dan op SL?



Of ben ik nou gek dat ik dat niet snap.



+1



En als je eigen vrouw zich naar de sportschool sleept, dan ga jij niet meer op Second Love?

Ik neem aan dat je een vrouw/vriendin hebt. Anders zoek je geen 'Second' Love, vrouw/vriendin?
quote:BellatrixVanDetta schreef op 11 september 2015 @ 14:08:

Al dat laffe vreemdgaan?



Wat doe je dan op SL?



Of ben ik nou gek dat ik dat niet snap.Inderdaad Bella, de pot verwijt de ketel, enz....
Jij bent geen laffe vreemdganger?
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 11 september 2015 @ 14:08:

Al dat laffe vreemdgaan?



Wat doe je dan op SL?



Of ben ik nou gek dat ik dat niet snap.+1
quote:KingImmortal schreef op 11 september 2015 @ 14:10:

nou die kunnen jullie in je zak steken dames

Ik zou eerder denken dat TO nog wat werk heeft te verrichten: zelfs bij (toekomstig) overspelige vrouwen maakt hij geen kans.



En dus al helemaal niet bij single vrouwen, die niet te zwaar zijn maar gewoon goed in haar vel zitten, die inderdaad worden overspoeld door reacties van mannen die net zo saai en wanhopig overkomen als TO.
beste dames, denk eerst even na voor je een reactie plaatst.



Zou het ook kunnen dat ik niet vreemd ga?
Als je een hekel hebt aan vreemdgaan, zoek dan een leuke meid/dame die monogaam is...ze zijn er heus nog wel hoor, maar dan ben je op SL echt de verkeerde plek..
Eh wat is WO????
Alle reacties Link kopieren
Je hebt zeker ook een obesitas vrouw thuis zitten die zich nergens van bewust is? Je wil iets wat niet bestaat blijkbaar. In je fantasie is het allemaal perfect, maar de werkelijkheid is anders.



Je hebt dus geen vrouw blijkbaar, maar blijkbaar denk je dat je gods gift to women bent. Zoals vele mannen dat van zichzelf vinden. Dat schrikt af.
Alle reacties Link kopieren
Wauw...
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:13:

beste dames, denk eerst even na voor je een reactie plaatst.



Zou het ook kunnen dat ik niet vreemd ga?



Dus je vrouw/vriendin weet ervan dat je een second zoekt?



Nou, nog ff geduld hebben en je komt de afgetrainde, hoogopgeleide vrouw vanzelf wel tegen hoor.



Of zij jou willen is een tweede.



Succes.
Vreemd dat er hier dames zijn die zich blijkbaar aangesproken voelen terwijl ik toch eindigde met de zin,



Uiteraard gaat dit niet over jullie hier.
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:13:

beste dames, denk eerst even na voor je een reactie plaatst.

Zou het ook kunnen dat ik niet vreemd ga?Als je een stabiel persoon bent die uit is op een gelijkwaardige relatie, dan neem je inderdaad geen genoegen met wat stiekem geneuk in een hotelkamer of auto.
Alle reacties Link kopieren
Iemand heeft me laatst de streek geleverd om mijn mailadres te gebruiken op SL. Ik kreeg dus ineens allerlei berichten van die site en van mannen. Het nepprofiel bleek van Geertje uit Meppel te zijn. Hoger opgeleid, baan, toe aan een verzetje. Er kwamen nogal wat reacties op. Ook nadat ik haar twintig jaar ouder, dertig kilo zwaarder en moeder van vijf kinderen had gemaakt. Gelukkig vond ik na enig zoeken hoe ik de meldingen kon blokkeren en hield het proefabonnement vanzelf op.



Volgens mij is het grootste deel van die profielen fake. Verveelde puberjongens die wat dollen met hun vrienden. Leuk voor hun dat jij er in trapt.
Alle reacties Link kopieren
Als je single bent, wat zoek je dan op SL? De vrouwen daar zitten niet op een vrijgezel te wachten hè...
vind t leuk geschreven filter! en moest grinniken om het optimistische 'part 1', je hoopt op een sequal
quote:Sharon-Viva schreef op 11 september 2015 @ 14:13:

[...]



Ik zou eerder denken dat TO nog wat werk heeft te verrichten: zelfs bij (toekomstig) overspelige vrouwen maakt hij geen kans.

dat jullie nog serieus in gaan op zo'n openingspost, laat toch kletsen
Alle reacties Link kopieren
Hee Endlesslover, tellnowan of kameleon3. Hoest nu?
...
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:16:

Vreemd dat er hier dames zijn die zich blijkbaar aangesproken voelen terwijl ik toch eindigde met de zin,

Uiteraard gaat dit niet over jullie hier.Waarom zou dat iets uit moeten maken? Dat staat daar uiteraard helemaal los van.
Wat ik dan niet snap....

Je ziet jezelf wel als minnaar van zo'n vreemdgaande vrouw, (of zie ik dat verkeerd?) maar je vindt het wel laf?

Ik vind je standaard dan op z'n minst behoorlijk hypocriet..

Dan ga jij daar echt niet slagen, mensen voelen dat heus wel aan, en zitten niet te wachten op iemand die hun gedrag "afkeurt",maar wel wil meesnoepen van het concept...
Wo = wetenschappelijk onderwijs.



Even iets ophelderen denk ik, zal me aan het niveau aanpassen.



Mijn vrouw en ik hebben een open relatie, en nee, mijn vrouw nog ik behoren tot de categorie zwaarlijvig.
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:16:

Vreemd dat er hier dames zijn die zich blijkbaar aangesproken voelen terwijl ik toch eindigde met de zin,



Uiteraard gaat dit niet over jullie hier.Wat lief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven