SL part 1

11-09-2015 14:05 125 berichten
Heel wat gehoord over dit forum dus ik dacht laat ook ik mijn hoofd is in een wespennest steken.



Sinds enkele maanden heb ik een profiel aangemaakt op second love.

Mijn fantasie ging de eerste dagen met me aan de haal en ik zag mijzelf al als minnaar van een slimme, intelligente en natuurlijk beeld schone vrouw door het leven gaan. Ik was er helemaal klaar voor.



Ik las menig profiel en werkte hard om mijzelf zo goed mogelijk te presenteren aan de vele gegadigden die ook nog allemaal WO bleken te hebben gevolgd. Ik waande me even in het paradijs.



Na enkele tientallen berichten te hebben verstuurd veranderde mijn hoop al snel in deceptie, mijn fantasie was niet meer dan een wazige herinnering geworden en mijn beeld van de vrouw moest ik drastisch gaan bijstellen.



Er gebeurt iets met vrouwen die een profiel aanmaken op Second Love en andere datingsites.

Menig profieltekst laat veel te wensen over. Het stikt er van de "leuke" vrouwen die een "leuke" man zoeken, discretie en wederzijds respect hoog in het vaandel dragen maar niet het fatsoen hebben te reageren op al die mannen die hun best doen om contact te leggen.

Vervolgens hebben ze een waslijst aan eisen waar geen man aan kan voldoen, niet reageren op mannen die geen foto open hebben staan terwijl ze zelf geen enkele foto plaatsen omdat ze bang zijn om herkent te worden.



Dan is er nog dat obesitas probleem onder de aanwezige dames. Ze schrijven dat ze zo ongelukkig zijn thuis en geen sex hebben met hun partner ( jeetje wat raar?) weer eens vlinders willen voelen en wat al niet meer. Denken ze dan werkelijk dat wij mannen daar op zitten te wachten?

Mijn ( ongevraagd) advies is om van je dikke kont af te komen, jezelf naar de sportschool te slepen en er voor te zorgen dat je wat aan je lijf doet. Wie weet wil je man dan wel weer een keer en hoef ik niet eindeloos profielen door te spitten van dames waarmee ik in mijn ergste nachtmerries nog niet mee naar bed ga .

Al die "hoogopgeleide" dames moeten dat toch zelf wel kunnen bedenken?



En dan is er nog al dat laffe vreemdgaan......maar daarover de volgende keer.



Uiteraard gaat dit niet over jullie hier.
quote:vivapimpelmees schreef op 11 september 2015 @ 14:30:

[...]

Dat niveau gaat je goed af...

In je OP al een storende spelfout, maar 'nog' in deze zin slaat alles.In zijn OT staan behoorlijk veel fouten...
De reacties die ik krijg op mijn stuk zijn niet echt inhoudelijk.

Mijn vrouw zal wel dik zijn

ik zal al wel een tijd niet hebben geneukt

ik ben arrogant

needy

en schrijf is ipv eens.......



Jeetje.



feit blijft dat SL afgeladen is met dikke tot te dikke vrouwen. Enig idee hoe dat komt? Heeft iemand daar iets zinnigs over te zeggen?
quote:Aviv2810 schreef op 11 september 2015 @ 14:37:

[...]





Haha misschien willen ze laten zien hoe lang hun grasspriet is ;')
Misschien omdat 40% (meen ik) van de Nederlandse bevolking overgewicht heeft? Deze mannen/vrouwen kunnen dus ook op SL staan?
Alle reacties Link kopieren
Misschien omdat ze zo hoogopgeleid zijn dat ze extra veel eten kunnen kopen....



Wat maakt het uit!?!!
Alle reacties Link kopieren
Misschien vinden die vrouwen jou ook super lelijk omdat je zo'n mager scharminkel bent?
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:49:

De reacties die ik krijg op mijn stuk zijn niet echt inhoudelijk.

Mijn vrouw zal wel dik zijn

ik zal al wel een tijd niet hebben geneukt

ik ben arrogant

needy

en schrijf is ipv eens.......



Jeetje.



feit blijft dat SL afgeladen is met dikke tot te dikke vrouwen. Enig idee hoe dat komt? Heeft iemand daar iets zinnigs over te zeggen?

Ik heb inhoudelijk gereageerd, maar je negeert mijn reactie....



Verder kan ik niets zeggen over SL en wie daar is aangemeld. Want ik heb daar geen profiel. Jij blijkbaar, iemand die zegt een open relatie te hebben maar dat is niet echt controleerbaar. Weet jouw vrouw ook dat jullie een open relatie hebben?
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:49:

De reacties die ik krijg op mijn stuk zijn niet echt inhoudelijk.

Mijn vrouw zal wel dik zijn

ik zal al wel een tijd niet hebben geneukt

ik ben arrogant

needy

en schrijf is ipv eens.......



Jeetje.



feit blijft dat SL afgeladen is met dikke tot te dikke vrouwen. Enig idee hoe dat komt? Heeft iemand daar iets zinnigs over te zeggen?



Geen idee. Ik weet niet of dat zo is. Ik kom niet op zulke sites. Vraag het eens op een mannenforum.



En ga eens op zoek naar slanke, niet vreemdgaande vrouwen in de supermarkt, bij de tramhalte, bibliotheek of op een schoolplein.



Je weet nooit.
quote:Sharon-Viva schreef op 11 september 2015 @ 15:16:

[...]



Ik heb inhoudelijk gereageerd, maar je negeert mijn reactie....



Verder kan ik niets zeggen over SL en wie daar is aangemeld. Want ik heb daar geen profiel. Jij blijkbaar, iemand die zegt een open relatie te hebben maar dat is niet echt controleerbaar. Weet jouw vrouw ook dat jullie een open relatie hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:49:

De reacties die ik krijg op mijn stuk zijn niet echt inhoudelijk.

Mijn vrouw zal wel dik zijn

ik zal al wel een tijd niet hebben geneukt

ik ben arrogant

needy

en schrijf is ipv eens.......



Jeetje.



feit blijft dat SL afgeladen is met dikke tot te dikke vrouwen. Enig idee hoe dat komt? Heeft iemand daar iets zinnigs over te zeggen?Yep, ik zei toch dat ik Geertje uit Meppel wat dikker had gemaakt omdat mijn mailbox dan niet zou overstromen? Misschien heb je wel op dat fakeprofiel gereageerd.
quote:Sharon-Viva schreef op 11 september 2015 @ 15:16:

[...]



Ik heb inhoudelijk gereageerd, maar je negeert mijn reactie....



Verder kan ik niets zeggen over SL en wie daar is aangemeld. Want ik heb daar geen profiel. Jij blijkbaar, iemand die zegt een open relatie te hebben maar dat is niet echt controleerbaar. Weet jouw vrouw ook dat jullie een open relatie hebben?TO weet niet wat 'inhoudelijk' betekent
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft er komt geen reactie ... ja hallo? vind je het gek .. voor elke vrouw die op second love een profiel heeft staan er gewoon 100 geile mannen tegenover ... Lijkt mij logisch dan dat die vrouwen echt geen zin en tijd hebben om altijd maar terug te reageren ..



De kwestie vrouwen met obesitas .. Ik zie dat heel simpel .. omdat er alleen maar geile mannen die wat te n**ken zoeken op de site een profiel hebben heeft de vollere vrouw ook eens het gevoel een kans te maken bij de mannen .. En tja .. als zij niet aan jouw verwachting voldoen dan is dat jouw probleem .. niet die van hun .. Waarom probeer je niet via Lexa een sexdate te regelen .. Daar is het nog simpeler om dat voor elkaar te krijgen .. en staan ook hoogopgeleide vrouwen op en die maatje 0 hebben ..



Het is maar net wat voor probleem jij er van maakt .. en als ik hoor hoe jij over de mede mens spreekt dan zul je alleen maar problemen houden bij het vinden van een leuke minnares ..
Alle reacties Link kopieren
Filter waarom ga je niet in op de reacties over het typen site wat SL is..voor mensen die iets zoeken naast hun huwelijk en jouw afschuw van vreemdgangers?

En er zijn genoeg mannen die houden van een stevige vrouw net zoals dat niet alle vrouwen jouw woest aantrekkelijk vinden...



Oh ja lengte van een grasspriet is wel een ding ;) maar een heel erg lange grasspriet met een voor mij niet aantrekkelijke man er aan is toch een no-go..
"Uiteraard gaat dit niet over jullie hier."



hoe weet je dat nou, misschien zit een kwart van de dames hier wel op second love.



ik heb er geen ervaring mee, maar heb wel eens gelezen dat op dergelijke sites de vrouwen in de minderheid zijn en dus worden overspoeld met berichten van de mannen die in veel grotere getale aanwezig zijn. ik kan me voorstellen dat je dan alleen reageert op mannen waarvan je denkt dat het wat is.

dus daar zou ik een conclusie uit trekken, als ik jou was.
Eh... ik vraag me vooral af wat je met dit topic wil. Vertellen hoe goed jij het allemaal voor elkaar hebt? Laten merken dat jij, in tegenstelling tot je publiek, het wèl snapt allemaal? De lezers waarschuwen? De lezers opvoeden?



Wat jij volgens mij in ieder geval niet snapt:

- vreemdgangers zitten juist op SL omdat dat de doelgroep van die site is;

- dat jij zwaarlijvige mensen onaantrekkelijk vindt, wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt;

- de tijd dat mensen die er volgens anderen onappetijtelijk uit zien zich achter gesloten gordijnen moeten verstoppen en vooral niet het lef moeten hebben om een leven te hebben, ligt godinnedank al lang achter ons.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluffyhunnybunny schreef op 11 september 2015 @ 15:31:

Je schrijft er komt geen reactie ... ja hallo? vind je het gek .. voor elke vrouw die op second love een profiel heeft staan er gewoon 100 geile mannen tegenover ... Lijkt mij logisch dan dat die vrouwen echt geen zin en tijd hebben om altijd maar terug te reageren ..



De kwestie vrouwen met obesitas .. Ik zie dat heel simpel .. omdat er alleen maar geile mannen die wat te n**ken zoeken op de site een profiel hebben heeft de vollere vrouw ook eens het gevoel een kans te maken bij de mannen .. En tja .. als zij niet aan jouw verwachting voldoen dan is dat jouw probleem .. niet die van hun .. Waarom probeer je niet via Lexa een sexdate te regelen .. Daar is het nog simpeler om dat voor elkaar te krijgen .. en staan ook hoogopgeleide vrouwen op en die maatje 0 hebben ..



Het is maar net wat voor probleem jij er van maakt .. en als ik hoor hoe jij over de mede mens spreekt dan zul je alleen maar problemen houden bij het vinden van een leuke minnares ..Ik heb een vermoeden dat die vrouwen niet echt op een seksdate zitten te wachten.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Haha... tegenvaller dus? Ik dacht dat hoogopgeleiden vaak minder obees waren. Iig volgens de onderzoeken van nu.nl. ;)



Wat beweegt jou om je in te schrijven? SL is toch voor vreemdgaanders/mensen met een open relatie?
quote:Sharon-Viva schreef op 11 september 2015 @ 14:21:

[...]



Klopt, het gaat hier niet over mij, zie onderstaande



Beeldschoon: check

Hoog opgeleid: check (ik weet zelfs dat het beeldschoon is, en niet beeld schoon... en dat het noch is, en niet nog...)

Veel reacties op datingsites: check

Geen reactie op mannen zonder foto: check

Geen reactie op mannen met standaard tekst: check

.... enz....



Overgewicht: uncheck

Niet into mannen met een relatie: check



En het moet herkenD zijn en niet herkenT. Op het WO onderwijs letten ze niet zo op hun eigen taal lijkt het. Ze leren vooral om zichzelf op te blazen en belangrijk voor te doen?



Maar goed. Vervelend hoor dat SL zo enorm tegenvalt. Je vrouw zal het vast ook erg vervelend voor je vinden, toen jullie samen de profielen door aan het nemen waren.

En ze zal het ook niet leuk voor je vinden dat je hier van die negatieve reacties krijgt.



(Aangezien jullie een open relatie hebben, neem ik aan dat zij hiervan op de hoogte is)
Alle reacties Link kopieren
quote:grasspriet schreef op 11 september 2015 @ 15:33:

Filter waarom ga je niet in op de reacties over het typen site wat SL is..voor mensen die iets zoeken naast hun huwelijk en jouw afschuw van vreemdgangers?





Dat doet hij toch? Hij is getrouwd en zijn vrouw weet ervan. Is dus op zoek naar een vrouw die ook een open relatie heeft.

En niet te dik is en niet zo veel noten op haar zang heeft.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Sterke binnenkomer, TO. Zeker voor op de vrijdag. Jij gaat nog héél groot worden hier , voorspel ik
Dit topic ga ik volgen, ben benieuwd hoe het eindigd/afloopt/ of doodbloed.
quote:RozaRomee71 schreef op 11 september 2015 @ 16:28:

Dit topic ga ik volgen, ben benieuwd hoe het eindigd/afloopt/ of doodbloed.



Ik denk het laatste, en snel ook.

Ik kan me niet voorstellen dat dit een serieus iets is.
quote:Amand schreef op 11 september 2015 @ 16:10:

Sterke binnenkomer, TO. Zeker voor op de vrijdag. Jij gaat nog héél groot worden hier , voorspel ik
quote:RozaRomee71 schreef op 11 september 2015 @ 16:28:

Dit topic ga ik volgen, ben benieuwd hoe het eindigd/afloopt/ of doodbloed.Ik lees, behalve een mislukte poging om een stok in het kippenhok te gooien, vooral héél veel nieuwe spelling.
Alle reacties Link kopieren
Die stok werd keihard weer naar buiten geflikkerd, ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven