Slaapkamer frustraties

27-09-2015 11:25 69 berichten
Sorry, privacy.
anoniem_243459 wijzigde dit bericht op 05-11-2017 10:12
98.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet een keer een gesprek erover hebben?
Sorry hoor maar je vriend klinkt als een onwijze holbewoner. Als hij niet naar jou wensen luistert, wordt t tijd om eens verder te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Wordt hij geil op de wc of van de cartoons?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso geen TV in de slaapkamer....het is de doodsteek voor de gemiddelde relatie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Id wat viva-Amber zegt.
Alle reacties Link kopieren
Maak de tv onklaar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
TV uit je kamer flikkeren. En dat hij gekwetst reageert is echt zijn probleem. Hij neemt niet de moeite om bij jou af te tasten waar jij zin in hebt en terecht dat je hem daarin afremt. Gekwetst pfff...is hij een kleuter?
Tv de slaapkamer uit.

Doe het eens 's ochtends na een lekker ontbijtje.

Begin eens met zoenen na het eten en ga lekker tegen elkaar aan zitten als je dan toch tv kijkt.
Gooi die tv uit de slaapkamer.

Er wordt in de slaapkamer geen tv gekeken, alleen in de woonkamer.
Privacy
anoniem_243459 wijzigde dit bericht op 05-11-2017 10:14
97.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bijv als je s avonds op de bank zit of tijdens een etentje. Gewoon een rustig moment zoeken, en inderdaad niet als je al in bed ligt.
Alle reacties Link kopieren
Tv (de slaapkamer) uit.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Hij dringt op om zich te laten onderwerpen, en wel meteen als hij zin heeft. Ik wil me ook wel eens zo laten onderwerpen,



Hoe moet ik dit voor me zien?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon eens een goed gesprek samen hebben en de tv, tablet of telefoon uit laten. Probeer hem te verleiden, doe mooie lingerie aan, druk de tv uit en kijk dan hoe hij reageert..
De tijd heelt alle wonden, maar slaat er nog veel meer..
In plaats van tv kijken een goed gesprek hebben hierover.
Alle reacties Link kopieren
Dus omdat je 'te veel van hem houdt' laat je je zo bespringen door een holbewoner? Kweek wat zelfrespect.
Privacy.
anoniem_243459 wijzigde dit bericht op 05-11-2017 10:14
98.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen dat aangeven, maar een open gesprek over wat je fijn vind en niet. Open zijn, anders wordt het nog niet allemaal opgelost.
Alle reacties Link kopieren
En waarom gaat het niet lukken de tv uit de slaapkamer te halen? Kwestie van oppakken en op zolder zetten toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Papillonette schreef op 27 september 2015 @ 11:36:

Blijfgewoonbianca - hij wordt geil van mij. Vindt dat ik er sexy en dominant bij lig.

.



???



En vervolgens gaat hij heel dominant met jou aan de gang?





Klinkt niet logisch.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
TV de slaapkamer uit gaat niet lukken? gooi je er een hele gieter in leeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Papillonette schreef op 27 september 2015 @ 11:36:

Blijfgewoonbianca - hij wordt geil van mij. Vindt dat ik er sexy en dominant bij lig.



Tv de kamer uit gaat niet lukken, ik heb er echt enorm spijt van dat we dat destijds hebben gedaan bij het samenwonen. Zijn lokkertje was dat we dan gezellig samen film konden kijken. Ik vind dat helemaal niet erg. Maar midden onder het tv kijken gaan vrijen is een enorme afknapper.



Ik ga sowieso tijdens een gesprek wel aangeven dat tv + vrijen voor mij echt niet werkt.Hij wil jou blijkbaar altijd wel en heeft daar geen voorspel voor nodig, dat het voor jou zo niet werkt moet je hem toch duidelijk maken.
Waarom gaat tv de kamer uit niet lukken? Hebben jullie geen woonkamer met bank waar je gezellig samen tv kunt kijken?
Privacy.
anoniem_243459 wijzigde dit bericht op 05-11-2017 10:15
97.10% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven