Slikken

21-01-2017 14:23 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man heeft aangegeven dat hij het leuk zou vinden als ik hem keer klaar pijp en doorslik. Maar eerlijk gezegd durf ik op een of andere manier niet ( heb dit ook aangegeven) geen idee waarom ik niet wil.... tips om me over de streep te trekken?
Waar ben je precies bang voor? Wat kan er gebeuren? Ben je bang dat je het vies vindt, of dat er iets (wat?) mis zou kunnen gaan?

En je niet laten overhalen iets te doen wat je niet wilt.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet doen, klaar!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Laten Overhalen zal ik niet doen hoor, man zal ook echt niet pushen ofzo.



Het lijkt me gewoon heel erg smerig.
Alle reacties Link kopieren
Vind je het heel spannend, maar wil je het toch een keer proberen dan doen.



Wil je het niet, dan ook niet doen
Je meent het..
Ik vind het persoonlijk helemaal niet smerig. En ik geniet enorm van de geilheid van m'n Lief als ik het doe.

Als het voor jou echt over de grens is, dan moet je het zeker niet doen. Als je er wel nieuwsgierig naar bent, dan gewoon een keer proberen, zodat je weet hoe het is en op grond daarvan kan beslissen of het voor herhaling vatbaar is.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt je smerig!

Is het niet zo dat je dat pas weet als je het een paar keer hebt gedaan?

pijpen vind je lekker en doe je graag neem ik aan? Als je dan eens heel geil bent ga je door en probeer je het, natuurlijk alleen als je het zelf wil. Maar eng is het niet hoor en smerig ook niet vind ik. Wie weet is het niks voor jou en wie weet maakt het je mega heet. Man blij en jij blij. Just try!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon proberen. Ik kom niet verder dan in mn mond en weer uitspugen, maar dat vindt mn man al opwindend genoeg.

Een heel enkele keer, in een hele geile bui , lukt het me wel om het door te slikken,maar als ik al aanvoel dat dat m niet gaat worden dan doe ik het niet.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon proberen en niet over nadenken dat ie in je mond klaarkomt. Meestal kan je aan zn voorvocht wel proeven of de rest ook lekker zal zijn. Op grond daar an kan je op het moment van ejaculatie wel beslissen te slikken of niet. Hou voor de zekerheid een handdoekje bij de hand zodat je het uit kan spugen en niet naar de badkamer hoeft te rennen.

En laat je man wat zoete dingen eten een week lang voor jullie weer intiem gaan zijn... dan vakt de smaak meestal ook wel mee...
Alle reacties Link kopieren
alleen doen als je het zelf wil
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je man er lekker aan?.
Alle reacties Link kopieren
quote:Froezel schreef op 21 januari 2017 @ 15:40:

Wat vind je man er lekker aan?.



Aangezien ze het nooit gedaan heeft, denk ik dat ie het een geil idee vindt.



En daar heeft ie volkomen gelijk in natuurlijk. Maar het is zoals alles met seks: als het iets is wat ze duidelijk voor jou doet en er zelf niks aan vindt, is het een heel stuk minder geil dan wanneer ze het opslurpt alsof er niet genoeg kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ok zou het gewoon een x proberen vind je het niks, dan doe je het niet meer.



Ik heb er zelf geen probleem mee en vind het best geil als ik mijn partner of minnaar in mijn mond laat klaar komen en slik het ook zonder probleem door.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat als je ziet wat een gemiddeld mens aan slecht spul eet en slikt en aan chemische troep, of het nou in eten of medicijnen is, wat er dan zo erg kan zijn aan een keer dat kleine kwakkie zaad door slikken.



Waarom probeer je het niet.

Je hoeft het niet in je mond te houden en proeven. Gewoon als je voelt dat het uit zijn lul begint te spuiten ga je slikken. Net als hoest siroop je keel in laten glijden zonder proeven... slik slik klaar
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het verschillende keren gedaan..uit liefde of geilheid, maar ik vind het inderdaad smerig. Huidige partner heeft er niets mee, dus is al jaren geen issue meer.
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar vind het echt smerig. Onder de douche laat ik mijn man wel eens klaarkomen in mijn mond, zodat ik het dan direct kan uitspugen en mijn mond kan spoelen. Ik laat hem dan altijd onder mijn tong spuiten als het ware, dan proef ik er bijna niets van. Ik kan absoluut niet diep pijpen, dus als ik hem "gewoon" laat spuiten proef ik het heel goed en dan ga ik kokhalzen.
Je moet de absolute slet in jezelf loslaten. Dan kan alles.
Ik snap echt niet waarom sommige mensen er zo'n probleem van maken. Als je geen probleem met pijpen hebt, dan is het maar een heel klein stapje verder.

Het is niet alsof het een glas vol is wat je er van in je mond krijgt en zó erg is de smaak nou ook weer niet. Of je partner moet veel roken en bier drinken, dan is het wel wat viezer van smaak.
Ik hoop van harte dat iedereen op een gegeven moment in zijn of haar leven opeens de seks-schakelaar vindt; het normale leven uit, seks aan.
Oh, is dat wat er gebeurd als ik mijn Lief pijp, het is de sloerie in mij die los komt
Ik ben altijd een sloerie. Niks is vies en alles mag. Geile seks is iets dat in je hoofd moet leven. De handelingen komen vanzelf.
quote:Eindeloos schreef op 21 januari 2017 @ 14:42:

Gewoon niet doen, klaar!Dit
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet teveel bij nadenken. Geef je vriendje gewoon een heerlijke pijpbeurt en laat hem klaarkomen. Door al dat speeksel merk je er echt niks van.
Life is fun. Live it.
quote:Zebraa schreef op 21 januari 2017 @ 17:29:

Gewoon niet teveel bij nadenken. Geef je vriendje gewoon een heerlijke pijpbeurt en laat hem klaarkomen. Door al dat speeksel merk je er echt niks van.Daar ben ik het niet mee eens, tenzij je wel heel veel speeksel aanmaakt want ik vind echt wel dat je het merkt en proeft.
quote:Amand schreef op 21 januari 2017 @ 17:24:

Ik ben altijd een sloerie. Niks is vies en alles mag. Geile seks is iets dat in je hoofd moet leven. De handelingen komen vanzelf.

Dat ben ik helemaal met je eens.

En verbaas me dan ook als mensen zo bezig zijn met dingen die ze te vies vinden om te doen.

Als je je door je lust laat leiden, genieten je samen meer van de seks vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven