Slikken

21-01-2017 14:23 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man heeft aangegeven dat hij het leuk zou vinden als ik hem keer klaar pijp en doorslik. Maar eerlijk gezegd durf ik op een of andere manier niet ( heb dit ook aangegeven) geen idee waarom ik niet wil.... tips om me over de streep te trekken?
quote:Amand schreef op 21 januari 2017 @ 18:31:

[...]



Hij moet niks, hij wil iets. En -wederom imho- is toestemming of instemming vragen aan je eigen partner wanneer het om seks gaat, ongelofelijk on-geil.Dus jij drukt letterlijk je wil door op seksueel gebied, mijn partner zou je niet zijn
We zijn het eens, aife.
quote:Amand schreef op 21 januari 2017 @ 18:34:

We zijn het eens, aife.
quote:aife schreef op 21 januari 2017 @ 18:32:

Dat zou toch te gek voor woorden zijn?Vandaar dat ik vroeg of ik dat zo goed interpreteerde. Blijkbaar zijn we een nieuwe periode ingegaan waarin primair egoïsme en vrouwonvriendelijkheid opnieuw de norm geworden zijn. Kan hoor, misschien realiseren wij ons dat nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Boks terug.



Het hoeft geen opdringen te zijn hè? Het kan ook een duwtje over een drempel zijn waar je achteraf blij om bent. Het kan zijn dat een dominante houding in wat je wil meer geilheid opwekt, waardoor het gewoon gebeurt en lekker is.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Als je het niet prettig vindt, mag je het lekker laten. Als je het wel graag wilt proberen, maar je bent bang dat je het wel vies vindt, kun je hem misschien blinddoeken? Dan kan hij niet zien wat je ermee doet (uitspugen of juist niet). Misschien wel extra spannend voor jullie beide?!



Als je dan weet wat je ervan vindt, kun je het de volgende keer zonder blinddoek doen of gewoon niet meer. Maar dan hoef je, je op DAT moment niet druk te maken dat je er toch gauw vanaf moet.



Ikzelf vind het bij mijn eigen vriend totaal niet erg. Ik heb nooit one night stands gehad, want ik houd niet zo van vreemden aan mijn lijf, maar bij mijn eigen vriend is het niet vies. Vind ik dan.



Succes TO! Alleen doen waar je je goed bij voelt, hoor!
Vrouwonvriendelijk is een term zonder uniforme definitie. Dat snap je toch wel, HuLang?
quote:HuLang schreef op 21 januari 2017 @ 18:36:

[...]



Vandaar dat ik vroeg of ik dat zo goed interpreteerde. Blijkbaar zijn we een nieuwe periode ingegaan waarin primair egoïsme en vrouwonvriendelijkheid opnieuw de norm geworden zijn. Kan hoor, misschien realiseren wij ons dat nog niet.



Zou niet best zijn, uit vrije wil ben ik veel meer een voorstander van.



En uit vrije wil kan je ook hele goede seks hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:GijsdeGoede schreef op 21 januari 2017 @ 16:19:

Ik snap niet dat als je ziet wat een gemiddeld mens aan slecht spul eet en slikt en aan chemische troep, of het nou in eten of medicijnen is, wat er dan zo erg kan zijn aan een keer dat kleine kwakkie zaad door slikken.



Waarom probeer je het niet.

Je hoeft het niet in je mond te houden en proeven. Gewoon als je voelt dat het uit zijn lul begint te spuiten ga je slikken. Net als hoest siroop je keel in laten glijden zonder proeven... slik slik klaar



Dat wilde ik ook zeggen. Of je voelt al wanneer hij gaat klaarkomen of je vraagt hem om dat even aan te geven. "jaaaaaaaaaaaaah, ik kom klaar!"

Achterin je keel stoppen en gelijk slikken. Dan komt de boel niet in aanraking met jouw smaakpapillen.

Kleine moeite, groot plezier
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:pokkewijf schreef op 21 januari 2017 @ 18:42:

[...]





Dat wilde ik ook zeggen. Of je voelt al wanneer hij gaat klaarkomen of je vraagt hem om dat even aan te geven. "jaaaaaaaaaaaaah, ik kom klaar!"

Achterin je keel stoppen en gelijk slikken. Dan komt de boel niet in aanraking met jouw smaakpapillen.

Kleine moeite, groot plezierTO wil het niet, dan is het toch geen kleine moeite?
Het halve forum staat vol met topics over een slecht seksleven. Naast de topics die gaan over mannen met een laag libido, is volgens mij minstens de helf van alle andere topics hierover te wijten aan het feit dat mannen niet durven te doen wat ze willen en daarom afhaken.



Iemand meaki in "Weinig seks met partner." zei het eergisteren al; treat her like a princess, fuck her like a whore.
anoniem_153776 wijzigde dit bericht op 21-01-2017 18:59
Reden: Gevonden!
% gewijzigd
quote:aife schreef op 21 januari 2017 @ 18:49:

[...]





TO wil het nietDat schreef ze helemaal niet.
quote:Amand schreef op 21 januari 2017 @ 18:54:

[...]



Dat schreef ze helemaal niet.Je hebt gelijk, TO durft niet zie ik nu.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 21 januari 2017 @ 18:50:

... treat her like a princess, fuck her like a whore.Dat.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~




Daarom is het ook zo belangrijk om niet te lang te wachten met seks wanneer je een nieuwe potentiële partner hebt ontmoet; wanneer het niet klikt op seksueel gebied, weet je zeker dat je zojuist een tijdbom hebt geactiveerd. Zie het Viva-forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 21 januari 2017 @ 18:49:

[...]





TO wil het niet, dan is het toch geen kleine moeite?Is een tip. Daar vraagt TO om. Ik zeg niet dat het móet.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:pokkewijf schreef op 21 januari 2017 @ 19:22:

[...]





Is een tip. Daar vraagt TO om. Ik zeg niet dat het móet.Ik vind het best een goede tip, maar ik denk voor iemand die niet durft of wil dit wel gelijk een hele grote stap is
TO is erg stil na haar OP.
quote:Amand schreef op 21 januari 2017 @ 19:32:

TO is erg stil na haar OP.Misschien aan het oefenen?
Alle reacties Link kopieren
Amand is de tegenwoordige bdsm prediker van het forum zie ik?



Ik slik want ik vind het geil. De controle over mans orgasme, hem steeds geiler zien en voelen worden, het naderende orgasme en uiteindelijk de beloning. Voor beiden. Ik vind hem lekker dus zijn zaad ook.

Voor mij persoonlijk is niet slikken een beetje gek, onaf. Ik voel zelf ook graag zijn mond erop tot het eind en iets eroverheen
...
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor nog niet geprobeerd haha. Ben aan het werk dus vandaar de stilte.quote:plukjeroos schreef op 21 januari 2017 @ 18:18:

Jazeker, maar als op er tegenop ziet kun je toch tussenstapjes inbouwen?



Nou zoiets.



De drempel is gewoon erg hoog. Zou het wel willen proberen misschien maar ergens houd me het idee, wellicht vieze smaak of substantie me een beetje tegen.
Wat houdt je tegen om de modus te vinden waarin je niets liever wil doen dan wat je man van je verlangt?
quote:Amand schreef op 21 januari 2017 @ 20:06:

Wat houdt je tegen om de modus te vinden waarin je niets liever wil doen dan wat je man van je verlangt?En waarom zou je als vrouw precies willen doen wat je man van je verlangt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 21 januari 2017 @ 20:06:

Wat houdt je tegen om de modus te vinden waarin je niets liever wil doen dan wat je man van je verlangt?Die modus... misschien zit het hem daar wel. Ergens blijft er een drempel.
quote:jacjac schreef op 21 januari 2017 @ 20:08:

[...]





Euh.... geen ideeEn waarom zou je dat willen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven