Slikken

21-01-2017 14:23 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man heeft aangegeven dat hij het leuk zou vinden als ik hem keer klaar pijp en doorslik. Maar eerlijk gezegd durf ik op een of andere manier niet ( heb dit ook aangegeven) geen idee waarom ik niet wil.... tips om me over de streep te trekken?
quote:aife schreef op 21 januari 2017 @ 20:08:

[...]





En waarom zou je als vrouw precies willen doen wat je man van je verlangt?Omdat je hem wilt behagen?
Alle reacties Link kopieren
Behagen of voldoen aan de verlangen is volgens mij toch een verschil
Er is niets vreemds aan om de diepste verlangens van je partner te willen vervullen, imho. Ik zou zelf niets anders willen.
quote:jacjac schreef op 21 januari 2017 @ 20:12:

Behagen of voldoen aan de verlangen is volgens mij toch een verschilBullseye!
quote:Amand schreef op 21 januari 2017 @ 20:10:

[...]



Omdat je hem wilt behagen?



Mmm zou kunnen maar dan zou ik alleen dat gene wat ik zelf ook graag wil doen.



Dus als TO het niet durft dan vind ik niet dat ze dat zomaar ineens moet gaan doen omdat haar man dat wil
De seks-schakelaar dus. Ik heb het er al eerder over gehad.
quote:jacjac schreef op 21 januari 2017 @ 20:12:

Behagen of voldoen aan de verlangen is volgens mij toch een verschilDaar zit wel degelijk verschil in
quote:Amand schreef op 21 januari 2017 @ 20:12:

Er is niets vreemds aan om de diepste verlangens van je partner te willen vervullen, imho. Ik zou zelf niets anders willen.Dat ben ik wel met je eens maar alleen als ik niet over mijn grens heen hoef. Want dat zou ik nooit willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk ik nu aan een knopje van het licht



Knip... zin in sex

Knip... zin in sex weg
Grenzen? Welke grenzen?



(De seks-schakelaar)
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 21 januari 2017 @ 20:16:

[...]





Dat ben ik wel met je eens maar alleen als ik niet over mijn grens heen hoef. Want dat zou ik nooit willen doen.Dit
quote:jacjac schreef op 21 januari 2017 @ 20:16:

Waarom denk ik nu aan een knopje van het licht



Knip... zin in sex

Knip... zin in sex wegIk zou zeggen ga is zoeken, aan te bevelen dit met het licht aan te doen
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 21 januari 2017 @ 20:17:

Grenzen? Welke grenzen?



(De seks-schakelaar)



Dus

Knip geen grenzen

Knip wel grenzen
Alle reacties Link kopieren
quote:jacjac schreef op 21 januari 2017 @ 20:12:

Behagen of voldoen aan de verlangen is volgens mij toch een verschilleg uit?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:Amand schreef op 21 januari 2017 @ 20:17:

Grenzen? Welke grenzen?



(De seks-schakelaar)Nou mijn grenzen gaan niet weg, schakelaar of geen schakelaar. En dat is maar goed ook
Alle reacties Link kopieren
quote:pokkewijf schreef op 21 januari 2017 @ 20:18:

[...]





leg uit?Behagen vind ik iets wat wederzijds is. Voldoen aan verlangen eenzijdig.
Niet om het een of ander hoor TO, maar wanneer het doorslikken van een volkomen onschuldig goedje als het sperma van nota bene je eigen partner een probleem voor je is, dan heb je nog een lange weg te gaan om de seks-schakelaar te vinden. Wellicht zijn mijn commentaren nog veel te hoog gegrepen voor je. Waarvoor mijn excuses.
quote:jacjac schreef op 21 januari 2017 @ 20:22:

[...]





Behagen vind ik iets wat wederzijds is. Voldoen aan verlangen eenzijdig.



Zo zie ik het ook.



Voldoen betekent ook dat je bv ook over je grens moet gaan om aan dit verlangen te kunnen voldoen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 21 januari 2017 @ 20:22:

Niet om het een of ander hoor TO, maar wanneer het doorslikken van een volkomen onschuldig goedje als het sperma van nota bene je eigen partner een probleem voor je is, dan heb je nog een lange weg te gaan om de seks-schakelaar te vinden. Wellicht zijn mijn commentaren nog veel te hoog gegrepen voor je. Waarvoor mijn excuses.Gelukkig heeft het forum Amand! Zonder jou en je tips zijn we nergens. We kunnen wellicht wat van je leren. Betekend niet dat we het eens moeten zijn met alles wat je schrijft.
Alle reacties Link kopieren
Jac, hoe heb je het tot nu toe gedaan pijptechnisch? Je mond ver van tevoren weggehaald ofzo?
...
Je hoeft het niet met me eens te zijn, TO. Ik vertel alleen maar over hoe ik seks wil beleven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 21 januari 2017 @ 20:28:

Je hoeft het niet met me eens te zijn, TO. Ik vertel alleen maar over hoe ik seks wil beleven.Maar volgens mij hebben we het hier niet over hoe jij het beleeft maar wordt er advies gevraagd hoe een drempel te nemen
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 21 januari 2017 @ 20:28:

Jac, hoe heb je het tot nu toe gedaan pijptechnisch? Je mond ver van tevoren weggehaald ofzo?Niet ver van te voren maar wel optijd zeg maar
quote:jacjac schreef op 21 januari 2017 @ 20:31:

[...]





Maar volgens mij hebben we het hier niet over hoe jij het beleeft maar wordt er advies gevraagd hoe een drempel te nemenDat is precies wat ik deed.
Alle reacties Link kopieren
quote:jacjac schreef op 21 januari 2017 @ 20:31:

[...]





Niet ver van te voren maar wel optijd zeg maarEn heb je wel eens iets van voorvocht geproefd ofzo?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven