Slikken

21-01-2017 14:23 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man heeft aangegeven dat hij het leuk zou vinden als ik hem keer klaar pijp en doorslik. Maar eerlijk gezegd durf ik op een of andere manier niet ( heb dit ook aangegeven) geen idee waarom ik niet wil.... tips om me over de streep te trekken?
Hoezo meerwaarde?

Sommige mannen vinden het gewoon lekkerder en geiler denk ik. Dat is een gevoel, geen rekensommetje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbaa schreef op 10 februari 2017 @ 16:27:

Hoezo meerwaarde?

Sommige mannen vinden het gewoon lekkerder en geiler denk ik. Dat is een gevoel, geen rekensommetje.Dus dat. Overigens gaat het om de beweging. Op het laatste moment stoppen ten opzichte van het doorgaan tot de laatste druppel is nogal een verschil qua gevoel en intensiteit.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
Moeten beiden willen vind ik altijd hoor. Maar dat willen heeft dan ook wel weer met grenzen verleggen te maken. Zou het mooi vinden als man en vrouw dat beide wel zien zitten
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 10 februari 2017 @ 17:33:

[...]





Dus dat. Overigens gaat het om de beweging. Op het laatste moment stoppen ten opzichte van het doorgaan tot de laatste druppel is nogal een verschil qua gevoel en intensiteit.



Ik heb het toch niet over het klaarkomen in mijn mond. Ik heb het over het doorslikken.

Mijn vraag was dus wat voor meerwaarde in gevoel dit heeft voor de man.

Hij is immers op dat moment al klaar met zijn orgasme
het is gewoon retegeil, een vrouw die alles van je wil.
Alle reacties Link kopieren
De meerwaarde is niet fysiek, het is wat Amand zegt denk ik.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlammetje schreef op 11 februari 2017 @ 20:15:

De meerwaarde is niet fysiek, het is wat Amand zegt denk ik.Dat is precies wat ik bedoel. Qua gevoel van het orgasme is er geen verschil.
Alle reacties Link kopieren
Maar seks gaat toch veel verder dan alleen fysiek? Daar doet je hoofd toch ook in mee? En als je dan iets kan doen dat zijn orgasme nog lekkerder maakt... Of denk jij: maar dat orgasme is al geweest?

Weten dat jij gaat slikken is het geile idee en die geiligheid versterkt het orgasme... maar moet je het wel echt doen.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is er niet echt verschil tussen wel en niet slikken. opvangen in de mond en dan langzaam laten lopen vind ik wel net zo geil, Stoppen net voor het klaarkomen is wel een afknapper wat mij betreft. Vind het heerlijk om haar helemaal vol te spuiten
Wees meester en vormgever van jezelf
Seks zit tussen je oren, ja.
Alle reacties Link kopieren
Of tussen je benen
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Wij3747 schreef op 11 februari 2017 @ 20:23:

[...]





Dat is precies wat ik bedoel. Qua gevoel van het orgasme is er geen verschil.Klaarkomen is klaarkomen ja. Maar er is toch echt een reden voor dat het gros van de mensen seks wil, in plaats van het bij masturberen te houden.
quote:maar moet je het wel echt doen.Huh?!?
Alle reacties Link kopieren
Ha, SWV...Ja? Onduidelijk? Als je zegt dat je gaat slikken omdat hij dat geil vindt om te horen, maar je doet het niet echt, dan was het klaarkomen die ene keer misschien wel geiler, maar de keer erna niet meer. Omdat hij denkt: ze doet het dus toch niet.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Ik ben normaalgesproken niet zo van het 'ja maar hullie', maar misschien kan ik het als volgt verduidelijken; wat zou je er als vrouw van vinden wanneer de man waarmee je seks hebt je alleen maar wil likken met een een beflapje eroverheen, 'omdat-ie het anders vies vindt'?
Doe 'ns voor?
Alle reacties Link kopieren
Ah, je bent nog helemaal dezelfde....



Amand, das natuurlijk geen vergelijk. De meeste vrouwen produceren geen lauw zouterig papje als ze klaar komen. Dus pijpen en in de mond klaarkomen maar niet slikken is niet te vergelijken met beffen met en lapje. Maar goed,ik blijf erbij dat als hij dat slikken heel geil vind en ik heb er geen pijn van/ ga er niet van kotsen/ krijg er last van dan doe ik dat. Omdat het geil is. Als je vrouw het echt, echt niet geil vind en je weet dat, dan denk ik dat je er als man ook minder op zal kicken?
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 11 februari 2017 @ 22:09:

Ik ben normaalgesproken niet zo van het 'ja maar hullie', maar misschien kan ik het als volgt verduidelijken; wat zou je er als vrouw van vinden wanneer de man waarmee je seks hebt je alleen maar wil likken met een een beflapje eroverheen, 'omdat-ie het anders vies vindt'?

Of vlak, vlák voordat je schoftig orgasmerend het hele bed/bank/vloerkleed doordanst zijn mond weghaalt.

Ik denk dat ik ga slaan dan.
...
quote:Robertooooh schreef op 11 februari 2017 @ 20:43:

Voor mij is er niet echt verschil tussen wel en niet slikken. opvangen in de mond en dan langzaam laten lopen vind ik wel net zo geil, Stoppen net voor het klaarkomen is wel een afknapper wat mij betreft. Vind het heerlijk om haar helemaal vol te spuiten



met 10 ml...



hate to burst your bubble maar voordat ze vol zit ben je even zoet hoor
Ik wilde niet meteen op de details ingaan, maar je dwingt me



Ja, het is wel een vergelijk (uiteraard). Het likken van een vagina is het likken van grote delen slijmvliezen (wanneer je niet al te lafjes alleen met het puntje van je tong 2 vierkante millimeter van de clitoris likt); het is nogal up close and personal je tong steken in een gebied met een nogal uitbundige flora.



Imho is het alleen maar in je mond nemen van een penis daarmee vergeleken nogal een klinische bedoening; het is vooral huid. Een vrouw die slikt stelt zich pas op hetzelfde niveau van intimiteit en geiligheid als de man die (een beetje fatsoenlijk) likt.



Vind ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Ze schreef dat hij wel in haar mond mocht komen, maar ze wilde het niet doorslikken. En sorry, maar een pik is niet schoner dan een kut. Maar goed, ik denk echt niet over die dingen na als ik geil ben. En ben al helemaal geen puntenteller. Als ik wil pijpen, doe ik dat. Als ik wil slikken, doe ik dat. En of en hoe die man me dan beft zien we dan wel weer...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
geweldig..het likken van grote delen slijmvliezen



likken zal nooit meer hetelfde zijn
Dat laatste ben ik met je eens hoor, Vlammetje. Wanneer ik echter aan het kortste eind van de puntentelling trek is de relatie geen lang leven beschoren, aangezien ik niet minder dan all-in wil en zelf met minder geen genoegen neem.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja. Voor een relatie moet er wel wederzijdse actie zijn. Voor het dategebeuren til ik daar minder zwaar aan...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:tomcat schreef op 11 februari 2017 @ 22:34:

geweldig..het likken van grote delen slijmvliezen



likken zal nooit meer hetelfde zijn Welja. Je doet het omdat je zelf geil en lekker vindt (hoop ik dan maar).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven