Smaak

02-05-2012 14:33 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé, hier al vaak vragen gelezen over wel of niet slikken, maar ik vraag me nu af of de slikkers onder ons een verschil proeven tussen het sperma van de verschillende partners die jullie al gehad hebben, m.a.w. lusten jullie het kwakje van sommige mannen liever dan dat van anderen of zouden jullie je partner misschien zelfs blind herkennen aan de smaak van zijn zaad? Ik denk dat ik dat zou kunnen. En jullie? Ben toch wel benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat sperma van een man niet altijd hetzelfde smaakt. Dat hangt namelijk heel erg af van wat hij heeft gegeten en gedronken en of hij rookt. Het lijkt me dus sterk dat je altijd het sperma van je partner zou kunnen herkennen, tenzij hij altijd hetzelfde eet en drinkt.
Alle reacties Link kopieren
Nja, ik laat het niet even lekker door mjn mond gaan als of ik een wijn aan het proeven ben, om er vervolgens nog even uitgebreid mee te gaan gorgelen.



Ik vind het gewoon vies, altijd en bij iedereen.
Ik regel wel 5 mannen! bel jij die van jouw ff?? blinddoek... en testen maar!
Alle reacties Link kopieren
Euh nooit echt op gelet.



Hap slik weg ermee. Vies spul.
Djieses, weet jij nog of de yoghurt die je 20 jaar geleden at hetzelfde smaakte als de yoghurt die je nu eet?



Om de smaakjes te kunnen vergelijken moet je de kwakjes toch wel zeer kort na elkaar proeven lijkt me. Gut wat een aantrekkelijk vooruitzicht......
Dat bedoel ik dus Vl43inder.. ik durf de weddenschap wel aan te gaan, en zeg
Alle reacties Link kopieren
Slik je omdat je het zelf geil vindt of vind je man dit geil. Ik vind het persoonlijk ranzig als een vrouw slikt en zou het niet willen.
Alle reacties Link kopieren
Euh wat heeft dat met het onderwerp maken ray?
Alle reacties Link kopieren
Weet dat ik het bij m'n ex vies vond en bij m'n huidige partner niet. Maar ik kan me niet van iedereen nog een smaak voor de geest halen hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik slik niks, ik spuw het linea recta het gootsteentje in brrrrr!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ik slik alleen als ik deepthroat en dan proef ik niks want gaat niet langs de tong. Dit omdat ik het echt een naar smaakje vind hebben, altijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik slik alleen bij mijn partner en heb het eigenlijk ook nog nooit van iemand anders geproefd. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal
Alle reacties Link kopieren
quote:chyou schreef op 02 mei 2012 @ 14:35:

Nja, ik laat het niet even lekker door mjn mond gaan als of ik een wijn aan het proeven ben, om er vervolgens nog even uitgebreid mee te gaan gorgelen.



Ik vind het gewoon vies, altijd en bij iedereen.+1
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Volgens mij proeft iedere man wel anders, maar ik zou het niet blind aan de smaak kunnen herkennen. Waarom zou ik ook?
quote:chyou schreef op 02 mei 2012 @ 14:35:

Nja, ik laat het niet even lekker door mjn mond gaan als of ik een wijn aan het proeven ben, om er vervolgens nog even uitgebreid mee te gaan gorgelen.



Ik vind het gewoon vies, altijd en bij iedereen.Precies!!
Alle reacties Link kopieren
Als je het vies vindt dan hoef je toch niet te slikken en hier al zeker niet op te reageren toch?

Ik vind het niet vies, doe het graag.Natuurlijk smaakt het elke keer een beetje anders, en natuurlijk kan ik moeilijk vergelijken, want je proeft zo geen vijf porties naast elkaar, maar toch denk ik, dat ik iets van mijn man zou herkennen indien ik blind zou proeven. Ben gewoon benieuwd of dat bij jullie ook zo zou zijn. Net zoals ik me soms afvraag of hij me zou herkennen aan mijn borsten of mijn kutje.
Alle reacties Link kopieren
Misschien slik ik wel om andere redenen dan lekker of vies vinden.
Alle reacties Link kopieren
Goed voor de stembanden he Ruza
Alle reacties Link kopieren
Helpt ook tegen verkoudheid en als vegetarier is je proteine levels goed houden ook nooit weg.
Alle reacties Link kopieren
Nee ff zonder dollen. Je kunt best wel eens iets doen wat je zelf niet zo leuk vindt omdat je partner dat wel leuk vindt. Daarbij vind ik eraf springen als hij bijna klaarkomt bijna gemeen, laat die jongen het lekker goed afmaken. En daarna meteen naar de wasbak rennen is ook niet bepaald sexy. En als je het toch al in je mond hebt kun je het net zo goed doorslikken. T is geen wijnproeverij.
Alle reacties Link kopieren
quote:femminile schreef op 02 mei 2012 @ 14:36:

Ik regel wel 5 mannen! bel jij die van jouw ff?? blinddoek... en testen maar! Heb je er al genoeg gevonden of is er nog hulp nodig? ;)
Alle reacties Link kopieren
LOL caramba.



Precies wat jij zegt Ruza: Ik vind de smaak niet lekker, maar ik weet dat hij het enorm geil vindt als ik het door slik. Ik vind het niet erg, en hij doet ook bepaalde dingen voor mij om me te pleasen, dus slikken met die hap
Hahahah, Caramba... bel ff...



Ik vind het niet vies. Maar óf ik mijn vaste partner er aan zou herkennen?

Denk het niet...
Als het bij de dagelijkse seksbeurt zou horen om 'n man klaar te pijpen, vrees ik dat ik ook heel snel weinig zin meer heb in seks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven