Smaak

02-05-2012 14:33 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé, hier al vaak vragen gelezen over wel of niet slikken, maar ik vraag me nu af of de slikkers onder ons een verschil proeven tussen het sperma van de verschillende partners die jullie al gehad hebben, m.a.w. lusten jullie het kwakje van sommige mannen liever dan dat van anderen of zouden jullie je partner misschien zelfs blind herkennen aan de smaak van zijn zaad? Ik denk dat ik dat zou kunnen. En jullie? Ben toch wel benieuwd.
Verandering van spijs doet eten, Elninjoo.. dat geld wat mij betreft ook voor seks...
Alle reacties Link kopieren
Daarom doe ik het ook niet dagelijks. Moet wel een beetje leuk blijven en teveel proteine is ook weer niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel ermee te zeggen dat ik het niet uitgebreid ga staan proeven. Het is gewoon vies en als het gebeurd dat het in mijn mond terecht komt, dan slik ik het zeker niet door. Dat is zeker sexy? Als je sekspartner bijna kokhalzend en neus dichtknijpend sperma moet doorslikken?



Wat is er mis met netjes uitspugen in een zakdoekje?



En wat Elninjoo zegt, als het bij de dagelijkse kost zou horen dan zou de lol er voor mij ook af zijn. Wil hem best pleasen, maar alleen als mijn kop er ook naar staat. Geldt andersom ook.
Alle reacties Link kopieren
Dus nee, ik zou mijn partner niet herkennen aan zijn sperma.



Maar aan zijn pielewops zou ik hem wél herkennen. Hij zou mij ook herkennen aan bep en miep en m'n flamoes down under. Maar dat is een uiterlijk kenmerk, geen 'smaak'.
Niets mis met een zakdoekje en uitspugen.. Als je het echt vies vindt.



Doen wat je niet laten kunt, of juist wel ... laten, wat je niet doen wilt.
Alle reacties Link kopieren
quote:tamara1234 schreef op 02 mei 2012 @ 16:34:

LOL caramba.



Precies wat jij zegt Ruza: Ik vind de smaak niet lekker, maar ik weet dat hij het enorm geil vindt als ik het door slik. Ik vind het niet erg, en hij doet ook bepaalde dingen voor mij om me te pleasen, dus slikken met die hap



Blijft hij dat enorm geil vinden?

Ik bedoel, bij vriendinnen die het maar af en toe deden, vond ik het geiler dan bij een vriendin die het altijd zelf graag wilde. Dat is natuurlijk vooral de menselijke natuur... iets dat moeilijker bereikbaar is trekt aan en iets dat in overvloed is, wordt 'gewoner'.



Mijn huidige vriendin kan van pijpen geen genoeg krijgen en wil het ook het liefste doorslikken omdat ze dat zelf geil vind. Ik vind dat nog steeds heel fijn, maar merk dat ik de keren dat ze er voor kiest om het over haar gezicht of lijf te laten spuiten, of gewoon in los in de rondte te laten spuiten (en maar zien waar het terecht komt) ik net zo geil vind.

Eigenlijk is die afwisseling wat het geil maakt, denk ik nu.

Zo heeft zij met het pijpen meestal het initiatief over hoe we het 'afronden', maar we vinden het allebei fijn als ik af en toe op het einde ineens de touwtjes in handen neem. Bijvoorbeeld haar aan de haren van mijn penis afhalen en hem dan in de hand nemen om vervolgens zelf te kiezen waar ik mijn zaad laat.



Is dat bij jullie ook niet zo, dat juist die afwisseling het spannend houdt? Waarbij je volgens mij altijd wel bepaalde dingen hebt die je het vaakst doet, omdat ze favoriet zijn zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer het om te draaien en zie voor me dat een man zijn tong afveegt met een zakdoekje slaat nergens op, i know...
Alle reacties Link kopieren
Als vrouw kun je het tenminste nog uitspugen wij smaken ook niet naar aardbei.
Eensch met je Caramba...



Maar ging het hier niet om de smaak? en herkennen?



Ruza... zou wat zijn, een man die een zakdoekje gebruikt
Alle reacties Link kopieren
quote:femminile schreef op 02 mei 2012 @ 16:57:

Eensch met je Caramba...



Maar ging het hier niet om de smaak? en herkennen?



(



Sorry voor de OFF topic.



Mijn duit in het zakje dan maar: de smaak van het vrouwelijke vocht verschilt ook. Ik neig te zeggen dat ik het zou herkennen, maar bij een blinde test zal het toch lastig kunnen worden.

Denk dat de meeste vrouwen het ook moeilijk krijgen, als ze echt alleen de smaak hebben ter vergelijking.
Dus TO, je vraagt het je af, en er is maar 1 manier om erachter te komen...

Bellen?



Anders.. nutteloze vraag lijkt me....lekker belangrijk...
quote:Ik vind dat nog steeds heel fijn, maar merk dat ik de keren dat ze er voor kiest om het over haar gezicht of lijf te laten spuiten, of gewoon in los in de rondte te laten spuiten (en maar zien waar het terecht komt) ik net zo geil vind.Wie doet bij jullie het bed verschonen en de slaapkamer poetsen? Vieze kliederseks is leuk voor in 'n hotel waar je de zooi aan 'n ander over kan laten, maar zou er niet vrolijk van worden als je dat in mijn slaapkamer zou doen. Dan toch maar 'n condoompje om, al heb ik daar zelf eigenlijk 'n hekel aan.
OMG... denk je daar echt over na? over die 10 min. werk?
Bed afhalen, wassen, drogen er weer op doen is wel meer dan 10 minuten werk. Dat soort overbodig geklieder zou mijn zin in seks toch sterk doen afnemen. Als een man dat wil dan bij hem thuis in zijn bed, dan mag ie zelf de zooi opruimen!
Mmhh.. ik ga niet in discussie over de tijd die daarvoor staat.. maar alleen al de gedachte, dat jij dat een dealbreaker vindt..

A pitty for you!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mijn eigen vocht vrij smakeloos, hooguit lichtelijk bitterzoet en ziltig. Niet echt vies van smaak. Het vies vinden komt denk ik voort uit het idee dat het uit een piemel komt, lichaamssappen en excreten van een ander mijdt je van nature. Daarnaast is de structuur van het spul niet echt vergelijkbaar met een gerecht.

Smaakvergelijking vind ik totale onzin, zorg ervoor dat je mannetje gezond eet en geniet.

@elninjoo: Kliedervoorzorg: badlakens, handdoeken, oude matrassen in de woonkamer opde parketvloer die je naderhand kunt dweilen.

@caramba2: Smaken van vrouwen verschillend ook enorm, vaak even doorbijten. Ik denk dat vrouwen meer invloed hebben op hun geur en smaak dan mannen door persoonlijke hygiëne.

@Ruza: Spuugdoekjes voor mannen idd een ranzig idee, wat zijn mannen toch tolerant Heb heel wat dames naat het toilet zien rennen met halfopen mond, ik voelde me meteen net zo vies al het gezicht wat zij trokken.
quote:Maupy schreef op 02 mei 2012 @ 17:37:



@caramba2: Smaken van vrouwen verschillend ook enorm, vaak even doorbijten. Ik denk dat vrouwen meer invloed hebben op hun geur en smaak dan mannen door persoonlijke hygiëne.

Echt? invloed daarop? denk je dat echt? ik denk dat ik maar eens een topic open, over de smaak bij vrouwen
Alle reacties Link kopieren
ik zie nog geen topic verschijnen, maar van mij mag je..... smaken verschillen
wat een leuk idee bij wedden dat ik het kan. Zet tien van die rukkers achter een schot, snikkel door het gat en zuigen maar.
quote:waarbij schreef op 02 mei 2012 @ 17:58:

wat een leuk idee bij wedden dat ik het kan. Zet tien van die rukkers achter een schot, snikkel door het gat en zuigen maar.
quote:Maupy schreef op 02 mei 2012 @ 17:57:

ik zie nog geen topic verschijnen, maar van mij mag je..... smaken verschillen Ik ben benieuwd..
De gedachte aan doorslikken na het pijpen vond ik echt enorm vies, maar dit blijkt in de praktijk niet het geval te zijn, want de sperma smaakte alleen maar wat zoutig.



Ik heb overigens wel eens mannen gepijpt met heel erg sterk smakend en ruikend voorvocht. Dat was echt .
Dat heet verliefd Iris
Liefde maakt blind zeggen ze, maar verlies je dan ook je reuk- en smaakvermogen?
Ik denk t wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven