Smaak

02-05-2012 14:33 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé, hier al vaak vragen gelezen over wel of niet slikken, maar ik vraag me nu af of de slikkers onder ons een verschil proeven tussen het sperma van de verschillende partners die jullie al gehad hebben, m.a.w. lusten jullie het kwakje van sommige mannen liever dan dat van anderen of zouden jullie je partner misschien zelfs blind herkennen aan de smaak van zijn zaad? Ik denk dat ik dat zou kunnen. En jullie? Ben toch wel benieuwd.
quote:elninjoo schreef op 02 mei 2012 @ 17:11:

[...]



Wie doet bij jullie het bed verschonen en de slaapkamer poetsen? Vieze kliederseks is leuk voor in 'n hotel waar je de zooi aan 'n ander over kan laten, maar zou er niet vrolijk van worden als je dat in mijn slaapkamer zou doen. Dan toch maar 'n condoompje om, al heb ik daar zelf eigenlijk 'n hekel aan.Dan hoop ik voor je toekomstige bedpartner dat je géén seks met hem hebt Wat een gezeur, tijdens seks en oorlog is alles geoorloofd hoor.. een beetje rondkliederen dus ook.
quote:Rooss4 schreef op 02 mei 2012 @ 20:02:

[...]



Dan hoop ik voor je toekomstige bedpartner dat je géén seks met hem hebt Wat een gezeur, tijdens seks en oorlog is alles geoorloofd hoor.. een beetje rondkliederen dus ook.Die tijd ligt toch echt achter me. Seks en mannen zijn overrated. Als ze niet iets positiefs toe te voegen hebben aan mijn leven, mogen ze weg blijven
Mannen zijn overrated.. seks niet
Haha! Ik vind viebs op dat gebied 'n goed alternatief: ze zeuren niet en laten geen smeerboel achter!
Ik ga m'n CV ff updaten
Mwoah, ik vind dat den man wel iets meer te bieden heeft dan alleen het vibrerende deel.. als ie verder zijn kop maar houdt!
quote:elninjoo schreef op 02 mei 2012 @ 20:07:

Haha! Ik vind viebs op dat gebied 'n goed alternatief: ze zeuren niet en laten geen smeerboel achter! Bij mij wel .. maar een smeerboel
Zeuren viebs bij jou wel, Fem??
quote:Rooss4 schreef op 02 mei 2012 @ 20:12:

Zeuren viebs bij jou wel, Fem??
Alle reacties Link kopieren
Het smaakt elke keer wel een beetje anders.
quote:Rooss4 schreef op 02 mei 2012 @ 20:12:

Zeuren viebs bij jou wel, Fem?? die van mij zoemen alleen 'n beetje....
quote:elninjoo schreef op 02 mei 2012 @ 20:18:

[...]



die van mij zoemen alleen 'n beetje.... Tegenwoordig gelukkig wel, vroeger maakten ze het geluid van een afkolfapparaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 02 mei 2012 @ 20:02:

[...]



Dan hoop ik voor je toekomstige bedpartner dat je géén seks met hem hebt Wat een gezeur, tijdens seks en oorlog is alles geoorloofd hoor.. een beetje rondkliederen dus ook.+1
Alle reacties Link kopieren
Bovendien is het ook niet zo dat het er met emmers doorheen gaat toch? Valt hier tenminste erg mee met het geklieder.



Verder eens met Caramba, de afwisseling is het leukst...
quote:anouar schreef op 02 mei 2012 @ 23:10:

Bovendien is het ook niet zo dat het er met emmers doorheen gaat toch? Valt hier tenminste erg mee met het geklieder.



Verder eens met Caramba, de afwisseling is het leukst...één vingerhoedje vol met stijfsel
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 02 mei 2012 @ 23:39:

[...]



één vingerhoedje vol met stijfselZo te lezen worden er tegenwoordig alleen nog maar Mona-toetjes gegeten en geen Bulgaarse yoghurt meer (als Bulgaarse yoghurt nog bestaat overigens...)
quote:amand1969 schreef op 02 mei 2012 @ 23:39:

[...]



één vingerhoedje vol met stijfsel
Alle reacties Link kopieren
"quote: amand1969 schreef op 02 mei 2012 @ 23:39 :

[...]



één vingerhoedje vol met stijfsel"



Dat bedoel ik!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een echte nymfomaan

Ik slik iedere dag meerdere ladingen

soms tot wel 20 ladingen (gangbang)

En ja iedere lading sperma smaakt anders

Heeft echt met de voeding te maken die men gegeten heeft de dagen ervoor

Soms is het smerig en soms heel lekker

Laat je man maar eens veel ananas eten de dagen ervoor en het smaakt heerlijk

Eet hij veel pikant eten dan smaakt het bitter
Alle reacties Link kopieren
@lustslavin

Dat jij tussen het consumeren van al dat zaad door nog tijd had om een profiel aan te maken en te reageren!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Caramba... Ja tis nog even schoolvakantie he
Alle reacties Link kopieren
Ik ben stiekem ook een 15-jarige die zich deze week rot verveelt ;)
quote:caramba2 schreef op 03 mei 2012 @ 12:10:

Ik ben stiekem ook een 15-jarige die zich deze week rot verveelt ;)
Ik vind die telegramstijl wel makkelijk lezen trouwens. Lekker overzichtelijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:chyou schreef op 02 mei 2012 @ 14:35:

Nja, ik laat het niet even lekker door mjn mond gaan als of ik een wijn aan het proeven ben, om er vervolgens nog even uitgebreid mee te gaan gorgelen.



Ik vind het gewoon vies, altijd en bij iedereen.Hahahaha amen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven