Smeerlapperij

25-08-2016 13:38 54 berichten
Tips van de Viva-redactie: http://www.viva.nl/sex-en-liefde/sex-sa ... -en-donts/



Weer een bewijs voor mijn overtuiging dat de huidige generatie niet langer het verschil weet tussen publiek en privé.
De 'huidige generatie'... wat is dat? Hoor jij daar niet bij ofzo?
Wat een dom artikel.
Dom artikel, en die foto met die fluitketel ( zal wel door de warmte komen) begrijp ik niet bij dit artikel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 25 augustus 2016 @ 13:44:

Wat een dom artikel.Dit dus. Maar ik vind dat viva overwegend domme artikelen heeft.
Wat een dom artikel
quote:SallySpectra schreef op 25 augustus 2016 @ 13:42:

De 'huidige generatie'... wat is dat? Hoor jij daar niet bij ofzo?De huidige Viva-lezers. Nee, daar hoor ik niet bij, ben ik zo'n 20 jaar te oud voor.
quote:1234512345 schreef op 25 augustus 2016 @ 13:47:

Dom artikel, en die foto met die fluitketel ( zal wel door de warmte komen) begrijp ik niet bij dit artikel.Sauna, stoom? Leuter, fluit? Zoiets, vermoed ik.
Tja het overschreiden van de fatsoensnormen promoten als zijnde spannend en geil en dus echt iets voor de Vivavrouw. Het is niet de eerste keer dat dat gebeurt
Theodore Dalrymple had weer eens gelijk.
Handig artikel.

Ik weet nu dingen die ik niet eerder kon bevroeden.

Dat met zwart zien voor je ogen....briljante tip om dan de koelte op te zoeken.

Was ik niet opgekomen anders.



Of dat van die handdoek, wow, Theo Maassen zei het al; je moet er maar ópkomennnnnnn!



Ik ga dit uitprinten en op de koelkast magneten.

Slimme types daar bij de redactie!
Alle reacties Link kopieren
Om te beginnen een bijzonder en dom artikel.

Verder ben ik benieuwd wie er met de "huidige generatie" wordt bedoeld, aangezien ik heel goed het verschil tussen privé en publiek weet
Ik verheug me op de volgende artikelen:



Masturberen in de tram, doe jij het al? (Tip: als je het doet in de 7, naar Artis, goed timen dat nét de kleuterschool uitgestapt is.)



10 dingen om te doen met een vol condoom. (Bewaren om er een voedend maskertje van te maken.)



25 dingen die je beter niet bij jezelf kunt inbrengen. (1. Wekkerradio. 2. Flipperkast. 3. Huissleutel zonder touwtje eraan. 4. Cocaïne. 5...)
Alle reacties Link kopieren
quote:orkenflow schreef op 25 augustus 2016 @ 14:41:

Ik verheug me op de volgende artikelen:



Masturberen in de tram, doe jij het al? (Tip: als je het doet in de 7, naar Artis, goed timen dat nét de kleuterschool uitgestapt is.)



10 dingen om te doen met een vol condoom. (Bewaren om er een voedend maskertje van te maken.)



25 dingen die je beter niet bij jezelf kunt inbrengen. (1. Wekkerradio. 2. Flipperkast. 3. Huissleutel zonder touwtje eraan. 4. Cocaïne. 5...)
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
quote:Ma-de-lief-ke schreef op 25 augustus 2016 @ 14:40:

Om te beginnen een bijzonder en dom artikel.

Verder ben ik benieuwd wie er met de "huidige generatie" wordt bedoeld, aangezien ik heel goed het verschil tussen privé en publiek weet Jongens met baardjes en meisjes met koptelefoontjes. Ofwel 'de jeugd van tegenwoordig'.
Alle reacties Link kopieren
Waarom lees je daar dan ook? Het is pure zelfkastijding
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:orkenflow schreef op 25 augustus 2016 @ 14:43:

[...]



Jongens met baardjes en meisjes met koptelefoontjes. Ofwel 'de jeugd van tegenwoordig'.



Maar

maar



Ik liep als meisje ook met koptelefoon, mijn man nog steeds.. tot welke generatie behoren we nu?



Wat jammer dat jij nav een artikel op viva er maar gelijk van uit gaat dat er een héle generatie is, die seks gaat hebben in een sauna. Als het gebeurt, gebeurde het al. En voor zover ik weet is juist de 'jeugd van tegenwoordig' een stuk preutser dan 20 jaar terug. Grote kans dus dat deze tips door 50-ers opgepikt gaan worden, die weer eens wat anders willen en voor wie de wc-van-de-kroeg, een duinpannetje en de lift niet meer zo spannend zijn.
Later is nu
Ha, daar is de eerste stroman al. Gezellig!
Het is allemaal op herhaling. Of het nou om sex in de sauna gaat of vrouwen die elkaar met een eendenbek in de baarmoeder gaan zitten turen. Heren probeer ook eens een man en vrouwen probeer ook eens een vrouw of stop hem in de uitlaat, het is allemaal al een keer geopperd en gedaan, dus niks spannends aan.

Ooit was ik er te klein voor en nu ben ik er te groot voor. Zo gaan die dingen.
quote:orkenflow schreef op 25 augustus 2016 @ 14:41:

Ik verheug me op de volgende artikelen:



Masturberen in de tram, doe jij het al? (Tip: als je het doet in de 7, naar Artis, goed timen dat nét de kleuterschool uitgestapt is.)



10 dingen om te doen met een vol condoom. (Bewaren om er een voedend maskertje van te maken.)



25 dingen die je beter niet bij jezelf kunt inbrengen. (1. Wekkerradio. 2. Flipperkast. 3. Huissleutel zonder touwtje eraan. 4. Cocaïne. 5...)



De voordelen van een was/droogcombinatie:

1) je kunt er mee wassen

2) je kunt er mee drogen

3) je kunt er dingen bovenop zetten

4) je kunt er (natuurlijk) stomende seks tegenaan hebben.



Haal alles uit je kruiwagen!

Gebruik je kruiwagen....

1) om spullen in te vervoeren

2) om decoratief neer te zetten met planten er in.

3) als speeltoestel voor je kinderen.

4) voor als je geen winkelwagen hebt.

5) om stomende seks in/naast te hebben



Volgende week: wat doe jij zoal met contactlenzen?
Alle reacties Link kopieren
quote:orkenflow schreef op 25 augustus 2016 @ 14:41:



25 dingen die je beter niet bij jezelf kunt inbrengen. (1. Wekkerradio. 2. Flipperkast. 3. Huissleutel zonder touwtje eraan. 4. Cocaïne. 5...)
Slik die kikker!
quote:Eleonora-1 schreef op 25 augustus 2016 @ 15:00:

[...]



Volgende week: wat doe jij zoal met contactlenzen?Tip: met contactlenzen in kun je vóór de stomende seks checken of je sekspartner het gedoe wel waard is!
quote:Eleonora-1 schreef op 25 augustus 2016 @ 15:00:

[...]





O wacht eens even. Was jij niet jarig vandaag?



Hartelijk gefeliciteerd en dat je nog maar vele jaren in goede gezondheid stomende seks mag hebben!

Alle reacties Link kopieren
Wat een achterlijk artikel zeg.

Er zijn in de loop van de tijd hier op het viva forum genoeg topics geweest over seks in de sauna, en telkens was de algemene consensus hierover vrij duidelijk: seks in de sauna is een no-go.
Cute :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven