Smerige taal tijdens sex

20-09-2016 15:06 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen probleem, maar gewoon 's een vraag. Met mijn vriend ben ik nu een jaartje samen en ons sexleven is nog steeds in ontwikkeling. Nu we elkaar beter kennen in bed en de sex echt lekker is heb ik de neiging om 'smerig' tegen hem te praten, terwijl dat helemaal niet zo in mijn aard ligt. Nu ik dat smerig praten aan het opbouwen ben merk ik dat de sex nog prikkelender wordt, voor hem en mij. Ben alleen nog op zoek naar de grens, maar die ontdek ik wel. Wie van jullie slaat ook vieze taal uit? En... (snap dat dat persoonlijk is) wat zeggen of horen jullie zoal?
Alle reacties Link kopieren
als ik echts iets smerigs wil zeggen, dan roep ik: "keuken"!
Ik word soms geile badmeester met je derde been genoemd



Soms slaat ze me met de vlakke hand op mijn wang en zegt ze: kus mijn voeten kutbadmuts.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 20 september 2016 @ 15:09:

als ik echts iets smerigs wil zeggen, dan roep ik: "keuken"!ik ben meer van de huidziektes
Alle reacties Link kopieren
Tja, wat is vies? De een gaat heftig blozen en stotteren van "kutje" terwijl het voor de ander een dagelijks koosnaampje is.
tsja, wat is smerig? veel smeriger dan kutje, lul en neuken wordt het niet hoor
Als ik echt een gekke bui heb roep ik weleens keuteltjes....ik heb ook weleens diarree geroepen maar dat vond mijn bedpartner te vies. Bij ons ligt daar dus de grens.
Alle reacties Link kopieren
lik me reet, hoer!
very metal
quote:verbena78 schreef op 20 september 2016 @ 15:17:

Als ik echt een gekke bui heb roep ik weleens keuteltjes....ik heb ook weleens diarree geroepen maar dat vond mijn bedpartner te vies. Bij ons ligt daar dus de grens.Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Als mijn vrouw "Oh, ja, schatje, ga door, lik mijn geile clitje" roept, roep jij dan "Diarree, diarree, mmmm, oh, diarreeeeeeeeee"?
Alle reacties Link kopieren
"Maden in de grijze container!"



"Haren in het doucheputje!"



"Poepluier!"
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 20 september 2016 @ 15:17:

lik me reet, hoer!

Klinkt inderdaad wat heftiger dan; "oh schattebouten-snoeziepoezie, zou ik je nederig mogen verzoeken het gebied tussen mijn derrière met je tong te beroeren, scheetepeteetje, hartendiefje."

En korter, bondiger en praktischer ook hahaha.
quote:-KING- schreef op 20 september 2016 @ 15:17:

lik me reet, hoer!Is het wc-papier op?
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, ik roep regelmatig 'kots' of 'rotte watermeloen' in bed!

Nee grapje, doe vooral wat jij en je partner fijn vinden, dan is het altijd goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Docteur_Phile schreef op 20 september 2016 @ 15:28:

[...]





Is het wc-papier op?
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
quote:photonic schreef op 20 september 2016 @ 15:19:

[...]





Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Als mijn vrouw "Oh, ja, schatje, ga door, lik mijn geile clitje" roept, roep jij dan "Diarree, diarree, mmmm, oh, diarreeeeeeeeee"?
Alle reacties Link kopieren
quote:photonic schreef op 20 september 2016 @ 15:19:

[...]





Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Als mijn vrouw "Oh, ja, schatje, ga door, lik mijn geile clitje" roept, roep jij dan "Diarree, diarree, mmmm, oh, diarreeeeeeeeee"?
quote:photonic schreef op 20 september 2016 @ 15:19:

[...]





Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Als mijn vrouw "Oh, ja, schatje, ga door, lik mijn geile clitje" roept, roep jij dan "Diarree, diarree, mmmm, oh, diarreeeeeeeeee"?Ja precies zo, maar dat werd dus niet gewaardeerd....
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat er op de sekspijler altijd zo goed gereageerd wordt op seksvragen.



TO: de grens ligt waar jij en je partner m trekken. Dat uitvinden is al leuk op zich, toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Duratys schreef op 20 september 2016 @ 16:02:

Fijn dat er op de sekspijler altijd zo goed gereageerd wordt op seksvragen.



TO: de grens ligt waar jij en je partner m trekken. Dat uitvinden is al leuk op zich, toch?Zeker leuk om dat te ontdekken!
quote:verbena78 schreef op 20 september 2016 @ 15:59:

[...]





Ja precies zo, maar dat werd dus niet gewaardeerd....Het lijkt me ook vrij piemelverslappend eerlijk gezegd
Alle reacties Link kopieren
quote:Duratys schreef op 20 september 2016 @ 16:02:

Fijn dat er op de sekspijler altijd zo goed gereageerd wordt op seksvragen.



TO: de grens ligt waar jij en je partner m trekken. Dat uitvinden is al leuk op zich, toch?maar ook jij geeft geen antwoord op de vraag wat jullie zoal zeggen in bed
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het niet. In the heat of the moment heel hard slet of hoer roepen ? Vrouwen kennende komen ze daar vast en zeker op terug als je dat totaal niet verwacht..........
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Als ik echt heel opgewonden was, kon ik het wel. Maar zelfs na 5 jaar lag het niet in mijn aard. Bij een nieuwe relatie zal het ook niet snel voor komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Docteur_Phile schreef op 20 september 2016 @ 15:28:

[...]





Is het wc-papier op?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 20 september 2016 @ 15:20:

[...]



Klinkt inderdaad wat heftiger dan; "oh schattebouten-snoeziepoezie, zou ik je nederig mogen verzoeken het gebied tussen mijn derrière met je tong te beroeren, scheetepeteetje, hartendiefje."

En korter, bondiger en praktischer ook hahaha.alleen maar voordelen.
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven