Snelsex blues

09-10-2016 00:37 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over de redenen waarom ik, buiten mijn huwelijk om, af en toe aan snelsex doe, ga ik nu niet uitwijden. Het valt kort samen te vatten onder 2 noemers: libido verschil en erectiele dysfunctie. Waardoor, als het uberhuipt lukt, hij nog steeds niet stijf is.



Valt niks aan te doen.



Ook al probeer ik me in te houden, soms kan ik het echt niet meer uithouden en doe ik het toch met iemand anders. Met de kennis van mijn man, laten we maar verstaan. En met het idee om niet verliefd te worden of een ander soort ellende op mezelf te roepen (dus safe en blabla).



Daardoor 'snelsex': laagdrempelig en ongecompliceerd. Tenmienst dat was het idee...



Dat had een reeks ontmoetingen ogeleverd, waarbij bij sommigen ik niet wist of ik lachen of janken wou. Tot aan het bizzare toe.



Zo heeft er eentje, na mijn zeggen dat ik dat niet zo vaak doe, gepraat en gepraat en gepraat. En nog eens gepraat. Dagen lang kwam hij langs om te......praten . Tot de 4de date als ik me goed herinner. Totdat ik bijna scheel ging kijken. Ik wou hem het liefst goed doorschudden: laten we maar neuken! Daarom hebben we elkasr opgezocht! (Want je intereseert me geen drol ook alben je een leuke man). Waarom hij dat zo wou aanpakken is nog steeds a mistery to me...



Maar dat bleek slechts een voorbode van wat nog volgde.



Je kan het soms zo gek niet bedenken.



In de komende posts zal ik nog een paar noemen, afsluitend met eentje waarover zelfs google niets kon verzinnen waarom het zo is gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Sex exited mijn huwelijk al ja-ren geleden. Kan me niet eens meer herinneren wanneer was het normaal.



Sinds 2011 date ik, zoals omgeschreven, on&off, met gedoog.

Maar waar is de fun gebleven?



In deze periode (2011 t/m 16) heb ik maar 1 man ontmoet met wie het en in t bed klikte en in praktijk goed ging. Maar een! En dat ook niet helemaal zonder hobbels, in het begin. Het bloedde spontaan dood toen de passie weg was. En dat is ok. Still on speaking terms, maar geen spanning.



Ik dacht als ik maar niet verliefd word, dan zou het vanzelf goed gaan. Niks is minder waar.



Maar 1 (letters: een!) normaal contact in al die jaren.!



Nogal slechte statistiek.



Dus is het ik? Of is dat hele 'snelsex' gebeuren net iets 'te roze' gekleurd?
TO: nogmaals wat wiljemet dit topic? Wil je advies of alleen je verhaal kwijt? Ik snap het niet echt
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjuptjup schreef op 09 oktober 2016 @ 03:37:

TO ik heb je topic gelezen (grotendeels) maar wat wil je precies met je topic? Dat wordt me niet helemaal duidelijk...



Ik wil het begrijpen.



Waarom is iedereen zo weg van?

Ligt het aan mij dat het, ongeacht onbevangenheid, zo vaak raar loopt?

Of is de rest te rooskleurig erover?



Wat mij ook verbaasd heeft is hoe oneerlijk heel vaak die contacten zijn. Waarom in hemelsnaam? Niemand is niks verplicht! Er worden geen eisen gesteld, geen toekomst geplanned, er moet geen vorm worden voldaan. dus waarom?



Het zou lichtjes en plezierig zij. Maar ook al stap je zo light-hearted en zonder emoties in, je kan het soms zo gek niet bedenken waarmee de mensen komen!





Eigenlijk wat mij nu enorm zou helpen is een storm van soortgelijke verhalen. Dan zou ik me iig wat normaler volen.



Schouderklapje ook goed, als niets anders *sigh*
Tja ik heb ook n tijdje (toen ik single was na 17 jr relatie/huwelijk) "genoten" van casual seks. Via de gebruikelijke kanalen als badoo en tinder. En het heeft mij een boost voor mijn zelfrespect gegeven en een boost voor m'n seksleven. Maar wat je zegt vwb de houding van de mannen dat klopt. Merendeel is onbetrouwbaar/ egoïstisch / narcistisch. Dus mijn Inge tip is: wees ook egoïstisch / narcistisch etc. Zo zijn die causal seksrelaties nou eenmaal. Zelfs al weten ze dat ze niks te vrezen hebben. Toch moeten ze hun "ding" (als in egoïsme / narcisme ) doen.



Dus mijn tip is. Doe als zij doen. En geniet er zo veel sla mogelijk van! En verwacht niks meer
Alle reacties Link kopieren
Ik snap jou wel, dt. Je zoekt naar een seksleven dat jou vervult en gelukkig maakt, je houdt je aan de 'regels' wat gevoelens betreft maar ontmoet op een uitzondering na de verkeerde mannen. Hoe kies je uit? Misschien moet je iets kieskeuriger zijn. Iemand zoeken die ook een stabiele seksrelatie wil?
All truly great thoughts are conceived by walking.
Friedrich Nietzsche
Alle reacties Link kopieren
Misschien te veel naar sex gericht.

En met een 'knik', iets waardoor ik niet kon houden (te jong bijv.)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk alleen maar. Hoe kan je nou 24 uur van huis weg blijven als je een kind hebt. Wat zeg je dan als je helemaal kapot thuis komt.
Koop een dagboek als je je verhaal zo nodig kwijt moet!

Wat moeten wij met deze slecht geschreven stukjes?
Alle reacties Link kopieren
Probeer je een boek te schrijven of zo? Ik zou zeggen: doe een nieuwe poging of probeer het eens als je nuchter bent. Je schrijft raar.
Alle reacties Link kopieren
Wow nog nooit zo'n gek topic gelezen snap geen bal van al die halve gekke teksten
Alle reacties Link kopieren
quote:keukenstoel schreef op 09 oktober 2016 @ 08:21:

Wow nog nooit zo'n gek topic gelezen snap geen bal van al die halve gekke teksten



Inderdaad. En al die verhalen interesseren me ook geen biet. Ik heb de eerste 2 gelezen, verder niet.



TO, ik snap je insteek niet. Wat wil je nou met je opsomming van fiasco's?



Kun je niet beter een topic openen over hoe je wel een leuke seksvriend krijgt, hoe anderen dat doen?



Ik vind je semi hippe manier van schrijven ook erg onprettig om te lezen.



En prijs mezelf heel gelukkig met mijn lieve man.
Alle reacties Link kopieren
quote:stokske schreef op 09 oktober 2016 @ 07:13:

Ik denk alleen maar. Hoe kan je nou 24 uur van huis weg blijven als je een kind hebt. Wat zeg je dan als je helemaal kapot thuis komt.



En dit ook. Je moeder zou maar nachten wegblijven en op vage plekken uithangen in de hoop op wat slechte seks. En dan terugkomen stinkend naar de blowlucht.



Het zou je leven maar zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:stokske schreef op 09 oktober 2016 @ 07:13:

Ik denk alleen maar. Hoe kan je nou 24 uur van huis weg blijven als je een kind hebt. Wat zeg je dan als je helemaal kapot thuis komt.

Kind is niet klein, zou over 2-3 jaar ergens onder begeleiding kunnen gaan wonen, miets we de juiste plek kunnen regelen.



Ik ga in overerleg met mijn mani. Dat kan als je het niet stiekem doet.



Dat het supergoed voelt is niet en zou nooit worden. In een complete huwelijk zou het niet gebeuren (denk)



Het hoeft niet op gore plekken zijn en aangezien het gemiddelde van een paar keer pe jaar zou je echt arm moeten zijn als dat niet kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat boek maar achterwege laten.



Heb de eerste paar berichten gelezen, maar er valt niet doorheen te komen.



Oke, Nederlands is niet je moedertaal (zeg je), maar Duits (uberhuipt) of Engels (mistery) is dat blijkbaar ook niet?
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Waarom geen gigolo huren als t toch maar een paar X per jaar is. Heb je ook dat vermoeiende gedoe met daten niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 09 oktober 2016 @ 02:41:

[...]





ik snap je heel goed.

een sexvriend vinden is erg lastig, heb ik gemerkt.

mannen voelen zich snel gebruikt enzo.Is dat zo? Als je gewoon voor wederzijds plezier met iemand bent, waarom zou iemand zich dan gebruikt voelen? Die ervaring deel ik niet hoor.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Of je regelt gewoon een gigolo. Probleem opgelost toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:bashasha schreef op 09 oktober 2016 @ 04:33:

Ik snap jou wel, dt. Je zoekt naar een seksleven dat jou vervult en gelukkig maakt, je houdt je aan de 'regels' wat gevoelens betreft maar ontmoet op een uitzondering na de verkeerde mannen. Hoe kies je uit? Misschien moet je iets kieskeuriger zijn. Iemand zoeken die ook een stabiele seksrelatie wil?Dit dus, lijkt me duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Principe-Prinses schreef op 09 oktober 2016 @ 08:34:

[...]





Inderdaad. En al die verhalen interesseren me ook geen biet. Ik heb de eerste 2 gelezen, verder niet.



TO, ik snap je insteek niet. Wat wil je nou met je opsomming van fiasco's?



Kun je niet beter een topic openen over hoe je wel een leuke seksvriend krijgt, hoe anderen dat doen?



Ik vind je semi hippe manier van schrijven ook erg onprettig om te lezen.



En prijs mezelf heel gelukkig met mijn lieve man.

Even nog eens over de schrijfstijl:



Als je wist wie persoon in mij avatar is, dan zou je ook weten dat zij ooit een experimentele schrijfstijl ontwikkelde, waarbij ze de novels opschreef zoals ze in haar gedachten uitrollden. Het heet novel of the stream of consciousnss. En zo is het ook nu hier gebeurd.



Het moet blijkbaar 'zals het hoort', minimum aan worden en zelfs misschien met wat akortingen, dan is het goed gescreven. Een verhaal in stukjes afwikkelen is te veel gevraagd.



Een gedeelte ligt natuurlijk aan het feit dat ik buitenlands ben met Nederlands als derde taal, aleen in het hotel en nog een beetje in the wtf toestand na zo een apart gelopen nacht. Helemaal nuchter maar nog steeds geen oog dicht gedaan. Met de talen door elkaar heen. Gelukkig zit er geen straf op, anders was ik er geweest :rolleyes:



Goed voor jou en jou leuke leven en man. Laat je het toe dat niet iedereen dat heeft?



Laat je het toe dat ook als je je niet echt supercorrect kan uitdrukken, je wel recht hebt op gemengde gevoelens? En dat je dat ergens op kan schrijven? Anoniem, maar zou ook in het open kunnen, want je verbergt niks.



Want scherm, die verdraagt alles ( mensen blijkbaar niet, ongeacht het een vrije medium is)
Alle reacties Link kopieren
quote:divergentthinking schreef op 09 oktober 2016 @ 08:43: Kind is niet klein, zou over 2-3 jaar ergens onder begeleiding kunnen gaan wonen, miets we de juiste plek kunnen regelen.



Ik ga in overerleg met mijn mani. Dat kan als je het niet stiekem doet.



Dat het supergoed voelt is niet en zou nooit worden. In een complete huwelijk zou het niet gebeuren (denk)



Het hoeft niet op gore plekken zijn en aangezien het gemiddelde van een paar keer pe jaar zou je echt arm moeten zijn als dat niet kan.

Begrijpelijk dat jij allesbehalve vrolijk word van je lotgevallen tot dusver.

Die paar keer per jaar dat je erop uit gaat vang je telkens bot, frustrerend!

En zo te lezen zit je nog een paar jaar huwelijk met je beste vriend uit.

Wanneer jullie kind 'op kamers' gaat kun ook jij definitief gaan uitvliegen.



Zit je voor nu nog met 'n overbruggingsfase waarin je 'n seksvriend wil.

Dan kun je blijven hengelen in troebel water of je maakt 't jezelf gemakkelijk.



Plaats een oproep op een daarvoor bestemde website om mee te beginnen.

Dat bespaart jou geleur en gezeur in allerhande uitgaansgelegenheden.

Zet voor jezelf duidelijk op een rij wat jij wilt van zo'n vriend en houd jezelf daaraan.

Ga alleen op kennismaking met degenen die aan jouw voorwaarden voldoen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Er zijn genoeg sites op internet waar mannen zitten te wachten op vrouwen die geen goede gesprekken willen, geen relatie, geen vriendschap, geen gedoe, gewoon weten waarom je afspreekt en dat is sex.

Waarom doe dat niet gewoon?
Alle reacties Link kopieren
quote:Honingdropje79 schreef op 09 oktober 2016 @ 08:57:

Waarom geen gigolo huren als t toch maar een paar X per jaar is. Heb je ook dat vermoeiende gedoe met daten niet.

Hoe vind je een gigolo? Ik heb me suf gezocht en kon geen betrouwbare site vinden. Meestal zijn dat solo bi mannen die adverteren, zonder recensies en al.



Dat allemaal los van het feit dat ik het niet te doen vind met een man die echt 0,0 voor voelt.



Geloof niet in erecties op commando.



Zelfs als er wel dat wederzijdse 'spark' is wil het mis gaan, zoals al geschreven. En ik wil geen 'geaai', intieme yoni massage of hoe het allemaal voorlopig heet. Ik wil doodgewone man-vrouw sex waarbij ik me enigziens goed voel.



Heeft iemand het gedaan met een gigolo of zo? Enibadi?
Alle reacties Link kopieren
Na veel lezen kom ik je vraag tegen:

"Dat 'snelsex' via internet is nog meer beschikbaar dan in het echt. Dus hoe komt het dat het in mijn geval zo ontspoort? Ligt het aan mij? Of is het in het algemeen bij iedereen zo (op zijn zachtst gezegd) afwisselend van kwaliteit?"



Nou ga ik gewoon maar eerlijk en oprecht af op de info & indrukken die jij me geeft, dus vergeef mij de kort-door-de-bocht-psychologie. Voor de duidelijkheid: ik vind je prima zoals je bent.



Natuurlijk wisselen alle mannen van 'kwaliteit'. Maar ik denk dat je:

- ongeduldig bent (je maakt veel spel- en taallfouten, zelfs voor schrijven op een mobiel),

- je misschien wat chaotisch bent en moeite hebt met focussen (je verhaal is niet altijd samenhangend en je springt van de hak op de tak),

- je vaak veel emotionele druk voelt,

- en veel van je emoties en behoeftes onderdrukt (je wilt gewoon neuken en je laat ondertussen je potentiële sekspartner 4 dates lang praten).



Geen wonder dan dat je (a) thuis gefrustreerd raakt. Zin in seks en een partner met erectieproblemen is sowieso al heel lastig. Als je daarbij je emoties remt, geeft je dat veel opgekropte stress.

En (b) kies je niet de handige mannen. Jouw oog valt op mannen die willen praten, of zelf ergens mee zitten. Misschien vind je het eng om je behoefte aan seks kenbaar te maken, omdat je onzeker over jezelf bent? Nu zoek je (ik denk onbewust) contact met mannen die ook zo'n onzekerheid hebben, want dat voelt veilig (is mijn gok). Maar die mannen willen hun ei kwijt en willen "ahh, wat sneu" horen, niet hun pik uit de broek halen voor een simpele wip.

En (c) als je een man gevonden hebt, zeg je niet duidelijk genoeg wat je wilt. Als je een poëtisch-watje-in-de-knoop treft, luister jij. Als je meteen zegt: "kom op joh, neuken ja of nee?" verspil je veel minder tijd en energie, en verminder je je frustratie.



Dus zoek een vent op tinder of second love oid. Een geile vrouw die gewoon even wil neuken en verder niks, kan daar heus wel een geïnteresseerde kerel vinden. Je bent zowat de ideale vragende partij.

En als je dat niet ziet zitten, of je denkt dat dat niet bij je past, of je ziet daar tegenop: vraag je dan af of je op zoek bent naar een stijve pik, of naar een luisterend oor en een arm om je heen.



Nogmaals, dat zijn maar mijn indrukken en ik vind je prima zoals je bent.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:Antoon69 schreef op 09 oktober 2016 @ 02:25:

Hey DT Ik heb vroeger vaak jouw posts in het minnaar topic gelezen. Ik vroeg me pas nog af hoe het met jou zou zijn (ik volg het minnaar topic al een tijd niet meer). Ik snapte je toen wel, zeker naarmate je meer over je partner en je gezin vertelde. Ik moet zeggen dat ik je nu niet helemaal meer kan volgen, maar ik hoop dat de storm snel weer gaat liggen en je je draai weer vindt . Snelsexblues is volgens mij een typisch vrouwenprobleem trouwens

Hey,

Leuk, een (vaag ) bekend gezicht (ok, nick )!

Sndsdien schreef ik ook niet. Is veel veranderd ( werk, verhuizen, opleiding en nog van alles om al mjn huwelijksgaten op te vullen). Maar dat is helaas niet veranderd. Veel moeite om gedaan, therapie in alle richtingen , maar zit nog steeds erin gevangen.



Er was toen een vrouw die in vergelijkbare scheutje zat als ik (noeksie), maar zij stopte met het schrijven en ik weet niet hoe zij dat voor zichzelf had opgelost. Iemand?



Ik zie nu al dat ik een aantal onbeantwoorde messages heb, uit die tijd nog. Kwam zeker heel onbeleefd over, maar ik was gewoon niet ingelogd, in de poging om 'zonder' mijn leven te leiden.
Alle reacties Link kopieren
quote:GV72 schreef op 09 oktober 2016 @ 09:00:

[...]





Is dat zo? Als je gewoon voor wederzijds plezier met iemand bent, waarom zou iemand zich dan gebruikt voelen? Die ervaring deel ik niet hoor.

Daar ben ik mee eens.



Ongeacht alle apart gelopen sex dates, Ik heb me tot dusver nog nooit gebruikt gevoeld.

Andere kant ook niet.



Ik heb wel gemerkt dat als ik to the point ben en te assertief opteeed, mannen al gauw neiging hebben om af te schrikken.



Waarom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven