soa: Genitale Herpes rond anus

24-09-2012 14:50 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pijnlijke periode maak ik momenteel door met mijn vriendin/ex. Ze is vreemdgeweest en heeft hierdoor genitale herpes opgelopen. Mocht ze dit niet opgelopen hebben, was ik er nooit achter gekomen! Ik weet nog niet of het goed gaat komen met ons.



Ze heeft me verteld wat er allemaal is gebeurd, ze beweert o.a. stellig geen anale sex te hebben gehad.



Wel is het zo dat de herpes zich voornamelijk, bijna alleen maar, rond haar anus concentreert, dus ik heb wat argwaan bij haar verhaal.



Hoe groot is de kans dat ze liegt, dat als de herpes zich hier concentreert, dat ze anale sex heeft gehad?



Ik heb wel gehoord dat het niet persé iets hoeft te zeggen, ook al zit het voornamelijk daar, maar toch....
Alle reacties Link kopieren
Je weet hoe dichtbij elkaar de anus en vagina van vrouwen zitten?
Alle reacties Link kopieren
maakt het uit als het blijkt dat ze dit wel gedaan hebben? Ik bedoel ze is al vreemd gegaan, sex met een ander. Is anale sex zoveel erger dan?



wel zwaar klote voor je trouwens!
Alle reacties Link kopieren
En... Als ze anale seks heeft gehad is dat erger dan alleen vaginale seks?



Ik zou iemand sowieso al dumpen als'ie vreemd ging, laat staan onveilig. Wie weet heeft ze ook wel HIV opgelopen en jij ook. Zit je dan.
Alle reacties Link kopieren
Dumpen die viezerik! Je gaat met je gezondheid toch geen Russisch roulette spelen door bij haar te blijven?!
Alle reacties Link kopieren
genitale herpes kan je ook krijgen door veilig te vrijen dus waarom concluderen dat het onveilig was?



gebeft worden door iemand met een koortslip is genoeg hoor...........
Alle reacties Link kopieren
Aan je koortslip krabben en dan aan je anus krabben is ook al genoeg..
Alle reacties Link kopieren
quote:Floortje_1981 schreef op 24 september 2012 @ 14:52:

maakt het uit als het blijkt dat ze dit wel gedaan hebben? Ik bedoel ze is al vreemd gegaan, sex met een ander. Is anale sex zoveel erger dan?



wel zwaar klote voor je trouwens!



Nee is allebei even erg natuurlijk! k zou alleen willen weten of ze nog steeds liegt over wat er exactly gebeurt is. Nu nog blijven liegen zou het namelijk NOG erger maken. Ze zegt geen anaal, maar hard to believe als de herpes daar zit?



ja ik weet dat 't dichtbij elkaar zit van onderen.
Alle reacties Link kopieren
Balen zeg voor je, sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Waarom dr nog zoveel energie in steken? Ze is vreemd gegaan, ik zou mezelf dan niet nog meer pijnigen door precies te willen weten wat er gebeurt is. En zou me ook erge zorgen maken of je misschien ook herpes heb opgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Probleem met een ziekte als Herpes Genitalis is dat je het al oplopen kan zelfs al doe je het met condoom. Huid contact is al genoeg en een comdoom dekt nooit alles af. Dat het meeste zich concentreert rond de anus wil niet zo veel zeggen, je kan het bijvoorbeeld al overbrengen naar andere delen van je lichaam met je vingers.



Lastige situatie overigens. Herpes kom je nooit meer van af als je er eenmaal mee besmet bent. Dus als jij het nog niet hebt dan zou ik heel hard weglopen....
Alle reacties Link kopieren
quote:Weekend schreef op 24 september 2012 @ 15:05:

Waarom dr nog zoveel energie in steken? Ze is vreemd gegaan, ik zou mezelf dan niet nog meer pijnigen door precies te willen weten wat er gebeurt is. En zou me ook erge zorgen maken of je misschien ook herpes heb opgelopen!



Eens, waarom jezelf pijnigen door precies te weten te willen komen wat er precies is gebeurd, welke standjes ze hebben gedaan, hoe groot die ander zijn penis was en hoeveel ze ervan genoten heeft? Dat gaat je echt niet gelukkig maken hoor.



Je zegt dat je dit doet omdat je wilt weten of ze nog liegt, maar dat zou een leugen zijn die ik me wel kan voorstellen. Natuurlijk wil ze niet met jou bespreken welke standjes ze heeft gedaan terwijl ze vreemd ging.
Komt tie dan:
Alle reacties Link kopieren
Ik know mensen, moet mezelf ook niet teveel pijnigen.



Had graag willen weten hoe sterk ik stond in mijn argwaan naar leugens. Maar deze kan ik niet sterk maken, inderdaad, teveel kans dat ze op een andere manier daar besmet is geraakt.
quote:mrs__timid schreef op 24 september 2012 @ 14:55:



gebeft worden door iemand met een koortslip is genoeg hoor...........

Ik heb begrepen dat een koortslip type 1 is en HG type 2. Type 1 kan gaan ontwikkelen op de genitaliën maar dan krijg je een vrij milde uitbraak, die in de regel éénmalig is.



Inderdaad kun je het ook overbrengen als je een condoom gebruikt en 80-90% van de (nederlandse) bevolking draagt het virus bij zich.



Ik vrees dat het vreemdgaan rotter is dan het hele herpesgebeuren, hoe lastig ook...
Allereerst wat ontzettend lullig voor je!



Een vriendin van mij heeft een herpes infectie opgelopen van haar vriend die herpes heeft. Hij heeft regelmatig aanvallen. Tijdens zo'n aanval doen ze heel voorzichtig om haar niet te besmetten, helaas toch gebeurd en alleen rondom en op haar billen, waar allemaal precies heeft ze me niet tot in detail verteld. Zij denkt, dat het gekomen is omdat hij naakt tegen haar aan heeft gelegen.



Haar aanval was gelukkig licht en eenmalig.
Je hebt het uitvoerig en van dichtbij bekeken??
Alle reacties Link kopieren
Nou een herpes kan zich volgens mij jaren later pas openbaren, daarbij is 80 a 90 % van de mensen drager van het herpes virus zonder dat ze ooit uitslag krijgen maar ze zijn wel besmettelijk voor andere.



Het is dus totaal niet zeker dat ze dit vanwege haar vreemdgaan heeft opgelopen, ze kan het net zo goed van jou hebben gekregen.



Haal er maar een folder over bij de apotheek dan lees je hoe het zit met herpes en overdraagbaarheid.



Dus als jij bv drager bent en haar eens tijdens een besmettelijke periode hebt gelikt kan ze het ook van jou hebben gekregen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:koettie schreef op 24 september 2012 @ 15:02:

Aan je koortslip krabben en dan aan je anus krabben is ook al genoeg..





en ook dit is dus mogelijk zelfbesmetting als je aan eigen koortlip hebt gezeten.



http://www.huidziekten.nl ... erlands/herpessimplex.htm



http://www.purmerendse-ap ... df/zelfzorg-koortslip.pdf
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:koettie schreef op 24 september 2012 @ 15:02:

Aan je koortslip krabben en dan aan je anus krabben is ook al genoeg..Is dat niet wat ze noemen 'ass-to-mouth'?
Alle reacties Link kopieren
quote:creativo schreef op 24 september 2012 @ 14:50:



Ze heeft me verteld wat er allemaal is gebeurd, ze beweert o.a. stellig geen anale sex te hebben gehad.





Ze is dus gerimd door een lesbo met een koortslip.



No worries, met een vrouw is het toch eigenlijk geen vreemdgaan vind ik. Wel balen van die herpes natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 24 september 2012 @ 15:26:

[...]Ik heb begrepen dat een koortslip type 1 is en HG type 2. Type 1 kan gaan ontwikkelen op de genitaliën maar dan krijg je een vrij milde uitbraak, die in de regel éénmalig is.



Inderdaad kun je het ook overbrengen als je een condoom gebruikt en 80-90% van de (nederlandse) bevolking draagt het virus bij zich.



Ik vrees dat het vreemdgaan rotter is dan het hele herpesgebeuren, hoe lastig ook...



Nog even en we krijgen Noord-Koreaanse besmettingscijfers: online lees ik 50 - 70%!
Alle reacties Link kopieren
quote:spraakwaterval schreef op 24 september 2012 @ 18:27:

[...]





Is dat niet wat ze noemen 'ass-to-mouth'?
quote:quattro35 schreef op 25 september 2012 @ 00:59:



[...]







Nog even en we krijgen Noord-Koreaanse besmettingscijfers: online lees ik 50 - 70%!

Ehm, ik vind 70 best dicht bij 80 liggen persoonlijk.

In elk geval is het grootste deel van de volwassenen op één of andere manier besmet met dit virus. Men test er ook niet op, heeft geen enkele zin.
Alle reacties Link kopieren
quote:quattro35 schreef op 25 september 2012 @ 00:59:



[...]







Nog even en we krijgen Noord-Koreaanse besmettingscijfers: online lees ik 50 - 70%!Ik heb die 80 a 90% uit de folder bij de apotheek. Kan zijn dat er andere cijfers bekend zijn op internet ik heb mijn info uit deze bewuste folder die ook op internet te vindern is
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven