spanking / billenkoek

25-10-2014 03:36 83 berichten
Hallo, ik zal maar eerlijk zijn ik ben het type meisje dat het echt nodig heeft afentoe om een flink pak voor haar billen te krijgen, niet erotisch maar echt als straf. Nu kreeg ik dat wel regelmatig, maar nu is mijn tekstje uit en tja het is niet iets wat voor iedereen is weggelegd natuurlijk. ... nouja ik mis het dus heel erg en weet niet zo goed hoe ik in contact moet komen met mensen die daar hetzelfde over denken.



Btw voor mensen die willen gaan reageren met dat ik ziek ben of hulp niet gaan zoeken, bemoei je met je eigen zaken ....
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 25 oktober 2014 @ 16:20:

Rooss, die blauwe billen, dat zal wel meevallen. Dokter zal dat heus wel aan Renate vragen.

Dokters gaan echt niet achter de rug van hun patienten naar de politie.Vergis je niet.
...
quote:renate73 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 16:02 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="zas in "spanking / billenkoek"" class="messagelink">zas schreef op 25 oktober 2014 @ 14:55</a>:</b>

Werkelijk, ik heb hier echt nog nooit van gehoord!? Dat mensen seksueel opgewonden raken van een portie billenkoek, daar kan ik nog wel inkomen. Heb er zelf niks mee, maar ieder zijn meug, ik kan het me in ieder geval wel voorstellen.

Maar dat je in het dagelijks leven door je partner gedomineerd wilt worden, ik vind dat gewoon onbegrijpelijk. Hoe moet ik dat dan zien? Ben je onderdanig in alles wat je doet? Krijg je slaag als je het eten niet op tijd klaar hebt of zo? Maar dan is dat toch gewoon mishandeling? Ik wil echt heel graag openminded zijn, maar je wilt toch gelijkwaardig zijn in je relatie? En als je kinderen hebt, krijgen die daar dan ook iets van mee? Ik vind dit vrij bizar, eerlijk gezegd.</div></blockquote>Ja ik ben onderdanig aan mijn man en ja ik krijg slaag als ik adspraken niet nakom, maar dat is iets waar ik (ik ben de vragende partij en heb het voorgesteld) zelf voor gekozen he. Is dat mishandeling, ik vind van niet. Ik vind het heel bijzonder. En zolang jij je er goed bij voelt, is er ook niks aan de hand. Maar vanaf de zijlijn vind ik het er "ongezond" uitzien. Maar hebben jullie kinderen? Hoe kijken vrienden/familie er tegenaan dan? Of weet men het niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 25 oktober 2014 @ 16:12:

[...]



Dus jullie hebben een 24/7 relatie?



Hoe doen jullie dat wanneer je bij familie en vrienden bent? Krijg je dan straf wanneer je thuis bent of geeft hij je ook op je donder wanneer je bij anderen bent?

Zo zou je het kunnen zien ja. Maar onze relatie is gebaseerd op afspraken en het is niet zo dat ik hem 24/7 moet gehoorzamen in alles. Maar ik moet me wel aan de afspraken houden.



Ik kan wel een waarschuwing of aanzeggen kunnen krijgen elders, maar straf is altijd thuis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 16:13:

[...]



Maar dat is toch precies wat ik schreef? Hij geeft jou seks, jij vindt dat op een bepaalde manier lastig en je voelt je beter wanneer hij jou daarna je plek weer laat voelen.



Wil je op de rest van de vragen geen antwoord geven? Dat is prima hoor, het is ook best intiem allemaal.



Wanneer je zelf om slaag vraagt is het inderdaad geen mishandeling te noemen.



Renate, weet jouw huisarts van je voorkeuren? Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat je een keer voor een schimmeltje naar de HA gaat, hij jouw blauwe billen ziet en melding maakt bij de politie. Dan kan jouw partner van zijn bed gelicht worden.

Zijn jullie je daarvan bewust?

Onze relatie heeft veel meer plaats buiten de seks, maar idd ook wel tijdens.



Nee, maar als het ooit zo ver is zal ik het vertellen. Hij kan trouwens genoeg aflezen aan mijn mattenklopper tattoo
Alle reacties Link kopieren
quote:zas schreef op 25 oktober 2014 @ 16:57:

[...]



Ik vind het heel bijzonder. En zolang jij je er goed bij voelt, is er ook niks aan de hand. Maar vanaf de zijlijn vind ik het er "ongezond" uitzien. Maar hebben jullie kinderen? Hoe kijken vrienden/familie er tegenaan dan? Of weet men het niet?

De oudste weten van onze 'afwijking' zoals ze het noemen, de jongste niet. Maar van strafsessies krijgen ze niets mee, daar houden we ze buiten.



Familie en vrienden weten het niet.
quote:renate73 schreef op 25 oktober 2014 @ 21:08:

[...]



De oudste weten van onze 'afwijking' zoals ze het noemen, de jongste niet. Maar van strafsessies krijgen ze niets mee, daar houden we ze buiten.



Familie en vrienden weten het niet.Je roept tenslotte niet op een kinderverjaardag: jongens we trekken ons ff terug, want ik moet ff m'n vrouw afrossen, want ze deed dit of dat....
Alle reacties Link kopieren
Hoezo is zo n verlangen raar?



Sorry hoor maar mijn vriend ken in bed ook erg dominant zijn.

Om eerlijk te zijn vindt ik daar helemaal niks mis mee zorgt ook wel een beetje voor wat extra spanning erin.

In het begin moest ik er heel even aan wennen omdat ik nooit eerder een dominante man in bed had,

Nu vindt ik dat wel leuk.



Nog sterker ik daag hem er nu zelfs regelmatig toe uit.

Bedoel hallo beetje passie in bed is niks mis mee.



Alleen jammer dat andere mensen er je gelijk mee op beoordelen en ondertussen zelf wilde fantasieen hebben.

Kijk eerst naar jezelf voor je een ander beoordeelt zeg...
@suus, het gaat hier niet om spanking tijdens de sex maar daarbuiten.

Ik zit dit met verwondering te lezen eerlijk gezegd, ik wist niet dat dit bestond.

@renate Als buitenstaander krijg ik er een vreemd gevoel bij als ik dit lees maar als jullie het beide fijn vinden dan zal het wel goed zijn. Ik vraag me dan wel af hoe je man zich voelt in dit geheel. Het zou mij niet lukken om iemand waarvan ik hou te slaan. Hoe is dat voor hem?
Alle reacties Link kopieren
quote:madamepolish schreef op 26 oktober 2014 @ 07:57:



@renate Als buitenstaander krijg ik er een vreemd gevoel bij als ik dit lees maar als jullie het beide fijn vinden dan zal het wel goed zijn. Ik vraag me dan wel af hoe je man zich voelt in dit geheel. Het zou mij niet lukken om iemand waarvan ik hou te slaan. Hoe is dat voor hem?Mijn man ziet dat ik er baat bij heb, dat ik er gelukkiger en fijner door in mijn vel zit. Daarom heeft hij er geen moeite mee, maar het is niet zo dat hij de behoefte heeft om te slaan, zoals ik wel de behoefte heb om te ontvangen.
Misschien te weinig tikken van pappie gehad??
Alle reacties Link kopieren
quote:madamepolish schreef op 26 oktober 2014 @ 07:57:

@suus, het gaat hier niet om spanking tijdens de sex maar daarbuiten.



Het zal ongetwijfeld met een reden in het onderwerp 'seks' staan denk je ook niet???



En tja mijne ken ook buiten het bed gewoon dominant zijn hoor.

En soo what als sommige vrouwen erop kicken dat het ook buiten bed gebeurd. Het is voor jezelf toch een stukje amusement.

Ik ken niet snel schaamte dus mij een rotzorg wat een ander erover zegt. Mijn leven, mijn keuze is dan het motto!
Alle reacties Link kopieren
quote:suusj91 schreef op 26 oktober 2014 @ 09:05:

[...]





Het zal ongetwijfeld met een reden in het onderwerp 'seks' staan denk je ook niet???



En tja mijne ken ook buiten het bed gewoon dominant zijn hoor.

En soo what als sommige vrouwen erop kicken dat het ook buiten bed gebeurd. Het is voor jezelf toch een stukje amusement.

Ik ken niet snel schaamte dus mij een rotzorg wat een ander erover zegt. Mijn leven, mijn keuze is dan het motto!Klopt, alleen heeft het verhaal ondertussen een andere wending gekregen, billenkoek die niets met seks te maken heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:jo-elise schreef op 26 oktober 2014 @ 08:55:

Misschien te weinig tikken van pappie gehad??Dit is zo'n onzin, wordt een vrouw lesbisch van te veel broeken dragen of een man homo omdat hij bij zijn moeder opgroeit
Alle reacties Link kopieren
Renate snap ik maar ook daarbij vindt ik moet kunnen ;)



Zoals ik al zei ik ken niet snel schaamte dus ook al gebeurd het buiten de slaapkamer ik maak mij er niet druk om wat een ander er van vindt.



Bedoel maar als jij als persoon zijnde kiest dit ook buiten de slaapkamer te doen is dat toch eigen keuze. Vindt niet dat een ander het recht heeft er over te oordelen.

Verbaasd mij ook dat sommige leden zich zo aangevallen voelen. Voor mij een teken dus dat er meerdere dames zijn die hier kennelijk ook naar verlangen.
quote:suusj91 schreef op 26 oktober 2014 @ 11:28:

Verbaasd mij ook dat sommige leden zich zo aangevallen voelen. Voor mij een teken dus dat er meerdere dames zijn die hier kennelijk ook naar verlangen.Maar natuurlijk. Kom, geef die vriend van je eens ff door.
Alle reacties Link kopieren
quote:suusj91 schreef op 26 oktober 2014 @ 11:28:

Renate snap ik maar ook daarbij vindt ik moet kunnen ;)



Zoals ik al zei ik ken niet snel schaamte dus ook al gebeurd het buiten de slaapkamer ik maak mij er niet druk om wat een ander er van vindt.



Bedoel maar als jij als persoon zijnde kiest dit ook buiten de slaapkamer te doen is dat toch eigen keuze. Vindt niet dat een ander het recht heeft er over te oordelen.

Verbaasd mij ook dat sommige leden zich zo aangevallen voelen. Voor mij een teken dus dat er meerdere dames zijn die hier kennelijk ook naar verlangen.

Tjonge, als de reacties je niet bevallen maak je het persoonlijk?

Wat een sneue reactie
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit helemaal niet raar.

En 24/7 relaties.. je wil ze niet de kost geven want het zijn er heel veel.



Ieder zijn ding en ik vind het alleen maar leuk om te lezen dat mensen ergens juist gelukkig van worden.

Fijn toch?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook wel heel bijzonder om iemand die dit helemaal niks vindt en er een mening over heeft te betichten van stiekeme verlangens Suusje, dat gaat helemaal nergens over. Heb jij geen ideeën over panty dragende mannen, regenlaarzen aflikkende vrouwen of in de modder rollende, als beesten verklede stellen? Ligt daar altijd een verlangen onder?



Bijzonder.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73 schreef op 26 oktober 2014 @ 08:47:

[...]



Mijn man ziet dat ik er baat bij heb, dat ik er gelukkiger en fijner door in mijn vel zit. Daarom heeft hij er geen moeite mee, maar het is niet zo dat hij de behoefte heeft om te slaan, zoals ik wel de behoefte heb om te ontvangen.

Hij heeft niet de behoefte om je te slaan maar hij doet het omdat jij het wilt/eist?

Hoe werkt dit?



De Ds relatie met mijn ex werkte niet omdat ik op geen enkele wijze ongelijkwaardig met hem om wilde gaan, ik wilde beslist niet in die rol gedwongen worden.

Dat van mij eisen zie ik als net zo "fout" dan een dominant die zijn sub op de knietjes eist.
...
Alle reacties Link kopieren
Uhm hallo jullie vallen eerst zelf een ander aan die je niet eens kent... Als mensen alleen reacties gaan geven als te weinig aandacht gehad reageer dan gewoon niet. Ze vraagt om hulp niet om kritiek en sarcasme.
Ze vraagt juist niet om hulp (zie laatste alinea OP). En hou nou maar op met snotteren suusje. Waarom voer jij het woord voor haar eigenlijk? Waar is ons stoute TO'tje zelf?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 oktober 2014 @ 12:15:

[...]



Hij heeft niet de behoefte om je te slaan maar hij doet het omdat jij het wilt/eist?

Hoe werkt dit?



De Ds relatie met mijn ex werkte niet omdat ik op geen enkele wijze ongelijkwaardig met hem om wilde gaan, ik wilde beslist niet in die rol gedwongen worden.

Dat van mij eisen zie ik als net zo "fout" dan een dominant die zijn sub op de knietjes eist.

Nee hij doet het niet omdat ik het wil/eis. Hij staat volledig achter onze relatie en heeft er zelf ook baat bij. Alleen zou hij ook een 'normale' relatie kunnen hebben, omdat bij hem de verlangens niet ingebakken zitten. Ik daar in tegen heb het nodig. Het is dus niet zo dat ik hem verplicht, maar hij ziet dat dit werkt voor onze relatie en dus staat hij er achter.



Het zou inderdaad niet kunnen, als 1 van de 2 de ander zou dwingen, maar ik heb gevraagd of hij deze relatie zou zien zitten en hij heeft ingestemd het te willen proberen. En nu hij inziet dat het werkt binnen onze relatie staat hij er ook volledig achter.
Alle reacties Link kopieren
quote:courtisane schreef op 26 oktober 2014 @ 14:25:

Ze vraagt juist niet om hulp (zie laatste alinea OP). En hou nou maar op met snotteren suusje. Waarom voer jij het woord voor haar eigenlijk? Waar is ons stoute TO'tje zelf?Dit vraag ik me ook al2 dagen af ze zou hier interessante dingen kunnen lezen.
Alle reacties Link kopieren
TO heeft hier een avondje zitten geiten met haar dubbelnickster/vriendinnetje en is toen verdwenen.



Duidelijk Renate.

Vindt je man het ondertussen ook leuk of doet hij het nog steeds alleen omdat jij het nodig hebt?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 oktober 2014 @ 19:19:

TO heeft hier een avondje zitten geiten met haar dubbelnickster/vriendinnetje en is toen verdwenen.



Duidelijk Renate.

Vindt je man het ondertussen ook leuk of doet hij het nog steeds alleen omdat jij het nodig hebt?Ondertussen is hij wel ontwikkeld tot een echte dominant ja en heeft er dus ook plezier (klinkt stom, net of hij er constant oplos ramt, maar dat dus niet) in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven