Spelregels voor een sexdate?

22-06-2014 16:50 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet meer van toepassing!
Regels? Gewoon zeggen dat je niet op een relaassie zit te wachten maar wel zin heb in een lekkere zomerfling.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik zal je mijn ervaring met seksrelaties besparen, op een ding na dan. Het werd meestal toch wel 'gedoe'.



Inderdaad is het slim om in het begin duidelijk aan te geven, dat je je niet wilt binden, dus alleen de lusten en niet de lasten. Verder lekker van genieten, want het kan wel zeer spannend en leuk zijn. Vooral na een lange relatie, hahaha..... Veel geluk!!
Alle reacties Link kopieren
Zijn daar regels voor?



Mijn regels zouden zijn:

- Direct open zijn dat het voor de lust is, niet voor de liefde

- Alleen doen wat goed voelt, benadrukken voor beiden (!)

- Condoom gebruiken



Zoiets?
Wil jij jezelf echt zo te grabbel gooien? Dat je alleen maar goed bent om te neuken?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha dat zijn goede adviezen...we weten dat het allebei voor de lust is, hij komt ook net uit een relatie dus heeft ook geen zin in serieus gedoe...en we vinden elkaar erg aantrekkelijk...we ontmoeten elkaar op een neutrale plek en dan maar even wachten hoe het is het echt is...kan natuurlijk altijd weer een afknapper zijn...ik heb een dik jaar geen sex gehad dus dat word ook wel ff wennen denk ik....oeii
Alle reacties Link kopieren
Kiki; ik kies er toch zelf voor...ik wil helemaal geen serieus gedoe op het moment, dat heb ik wel gehad...wat is daar mis mee?
quote:kiki1987 schreef op 22 juni 2014 @ 17:01:

Wil jij jezelf echt zo te grabbel gooien? Dat je alleen maar goed bent om te neuken?Kssst, terug naar de jaren 50 jij.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 22 juni 2014 @ 17:05:

[...]Kssst, terug naar de jaren 50 jij.
Alle reacties Link kopieren
Er is op hoop jong grut van rond de 25 die een sv met dame van jou leeftijd wel spannend vinden. Minder risico dat iemand na een date of 3 toch gaat zeuren om een relatie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als je ze goed uitzoekt, gaat niemand zeuren om een relatie ;)



- Kies persoon uit op uiterlijk; een klik is leuk maar geen eigenschappen waar je uiteindelijk op zou kunnen vallen verkleint het risico op verliefd worden;

- Ben duidelijk vanaf het begin en begin er niet eens aan als hij er vanaf het begin al anders in staat;

- Geen probleem gesprekken. Houd het oppervlakkig en meld niet als het even niet goed gaat, waarom je relatie uit is gegaan, of andere zaken. Gewoon koetjes en kalfjes.

- Veiligheid voorop

- Geen contact tussendoor als je niet op sex uit bent. Dus niet: hoe was je dag, blabla zonder dat je wil dat hij langskomt.

- Geen uitgebreide knuffel sessies. Knuffelen maakt dat je sneller iets voor iemand gaat voelen (althans dat is bij mij zo).



Zoiets?
Wat Nadine zegt, plus:

Ooit, lang geleden werkte bij mij afspreken, en diegene kon niet blijven slapen wel. Ik vond het erg lekker om na de daad nergens meer naartoe te hoeven maar blijven slapen is ook weer zoiets. Maar een vriendin ging juist altijd liever naar haar date omdat hè dan kan weggaan wanneer je wil.

Maar dat is persoonlijk. Verder sprak ik verder niks met die mensen af, geen lunch, niet uitgaan niks.
Alle reacties Link kopieren
zelf zoiets gehad ongeveer 1,5 jaar lang.

was met een getrouwde vrouw maar die werd ook als

bagger behandeld laat ik dat voorop stellen.



beide hebben duidelijk gemaakt dat een relatie no go werd.

verder was het gewoon lief leuk en lekker.

1 avond per week waren wij gewoon even elkaars lover.

ging heel goed moet ik zeggen



open eerlijk en duidelijk, daar draait het om vind ik.
hier mag de url van mijn hobby website niet staan
quote:Leentje_71 schreef op 22 juni 2014 @ 17:02:

Kiki; ik kies er toch zelf voor...ik wil helemaal geen serieus gedoe op het moment, dat heb ik wel gehad...wat is daar mis mee?

Niets, laat die moraalridderessen maar lekker in de middeleeuwen ronddarren



Duidelijk zijn in bedoelingen. Knuffelen is beslist lekker maar ook zeker gevaarlijk. Niet alleen voor jou maar ook voor hem, kans dus op ongewenste gevoelens van 1 van jullie. Safe, uiteraard.



Hoe was je dag kan zolang het maar geen probleemgesprek is.

Niet samen slapen vind ik wel heel erg klinisch, maar is maar net wat voor jou prettig is.



Zeker als je wil gaan voor meer dan hop erop eraf (en een tweede, derde, vierde, xxxe ronde ook wel ziet zitten) is het kunnen voeren van een gesprek wel prettig. Dan is dus enig raakvlak gewenst, zo niet noodzakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Nou mijn date gaat vandaag even niet door, ik heb onverwacht visite gekregen, allebei erg teleurgesteld maar word vervolgd..bedankt voor de adviezen en de "kritieken".
Alle reacties Link kopieren
gewoon genieten hoor, je bent niemand iets verplicht.



Hier ook fwb, gaat prima, af en toe af spreken, wel tussendoor contact hier, maar dat is gewoon leuk



Echt alleen seks zou ik dan weer niet willen, moet er ook wel lekker mee kunnen praten



maar dat is ieders keus



Overigens ben ik niet bang verliefd te worden, "heb" hem al 2 jaar en heb wel wat dingetjes bij hem die ik niet wil bij een partner

maar daar irriteer ik me niet aan, want het is mijn partner niet, en ik zie hem toch geen uren achter elkaar. blijf ook nooit slapen.

maar die dingetjes zouden wel een rol spelen als hij mijn vriend was
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 22 juni 2014 @ 17:15:

Er is op hoop jong grut van rond de 25 die een sv met dame van jou leeftijd wel spannend vinden. Minder risico dat iemand na een date of 3 toch gaat zeuren om een relatie.oudere vrouwen begrijpen gewoon veel beter hoe het moet in bed.
hier mag de url van mijn hobby website niet staan
Alle reacties Link kopieren
Overigens neem ik onze afspraken wel serieus, dus onverwacht bezoek zou ik gewoon niet binnenlaten, dan zeg ik altijd dat ik lekker wat ga drinken bij een vriend en dus al een afspraak heb



de afspraak die het eerst staat gaat voor (tenzij iemand echt in de problemen zit)
Alle reacties Link kopieren
Voor mij werkte het het beste: niet te vaak afspreken, niet blijven slapen, geen dingen erom heen doen zoals uiteten, uitgaan o.i.d.

App contact tussendoor prima maar geen sores met elkaar gaan delen.
wij slapen nooit.
Mag ik vragen waar jullie zo'n friend with benefits vinden? Doen jullie dat via betaalde datingsites?
Alle reacties Link kopieren
Ik stond idd ingeschreven via een betaalde adult site.
wij slapen nooit.
Je hebt weinig aan regels TO. Allicht kun je het proberen... dan komen jullie uit op dingen als

-niet claimen

-niet verliefd worden

-etc etc



Maar alles valt of staat met gevoelens en emoties. Het kan een tijdje goed gaan dat je op dezelfde lijn zit. Geniet er dan van. Of de interesse gaat er vervolgens af bij een van de twee en die houdt de boot dan af en dan is het over.

Of een van de twee wordt verliefd of krijgt andere gevoelens, jaloezie of zo. Dat gaat er voor zorgen dat de een iets anders wil dan de ander en dan gaat de schoen wringen.

Dan stopt het ook.



Maar tot die tijd: neuk ze! en geniet van je vrijheid!
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaLoona schreef op zondag 22 juni 2014 17:08 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="StoraHuntur in "Spelregels voor een sexdate?"" class="messagelink">StoraHuntur schreef op 22 juni 2014 @ 17:05</a>:</b>

[...]Kssst, terug naar de jaren 50 jij.</div></blockquote> Whaha echt een vooroorlogse reactie. Dat dit nog bestaat!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een jaar zo'n relatie gehad. Heerlijk. Op het einde kreeg ik toch behoefte aan een "echte" relatie en hij niet. Toen hebben we gebroken.



Het werkte voor ons goed om gewoon alles te doen wat we beiden wilden, uiteten, vrijen, slapen, ontbijten, weer onze eigen gang gaan. Als een van beide verliefd werd of meer ging voelen namen we meer afstand.



Mijn advies: genieten van wat er is, en laten waar je geen zin in hebt. Ik heb hiervan trouwens geleerd ook in mijn latere relaties goed uit te spreken wat ik wilde en wat niet. En ook mijn eigen leven te behouden.



Veel plezier!
Volg je hart. Dat klopt.
Alle reacties Link kopieren
- nooit blijven slapen, als je uit gesekst bent ga je naar huis

- niet bij jou thuis, maar spreek bij hem af. Zo voorkom je dat ie bij je voor de deur komt te staan

- hou je privéleven en je seksleven gescheiden.

- zet meerdere lijntjes uit. Voor de afwisseling en zo voorkom je dat je je ongemerkt weer bindt.

- vertel elkaar nooit en te nimmer over andere seksuele contacten

- stel je niet afhankelijk op. Ga bv niet op hem zitten wachten. Het is graag of helemaal niet.

- alleen contact om een afspraak te maken of een booty call. Tussendoor geen contact.

- geen openbaar contact. Als je elkaar tegen komt is het " hoi "

- alleen seks, geen andere activiteiten zoals samen uitgaan

- genegenheid, knuffelen ed kan best als he get maar in proporties ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven