Sperma doorslikken?

23-01-2012 11:06 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Slikken jullie het sperma van je partner door, als er gepijpt wordt?

Of vinden jullie dat giga ranzig?



Zo ja, hoe doen jullie dit, zonder er meteen bijna van over je nek te gaan? Ik heb het wel eens gedaan hoor, maar toch met wat moeite. Vind het niet erg om te doen, mijn vriend vind het ook heerlijk, maar op het 'moment supreme' schiet dat zaakje natuurlijk als een raket je keel in, waardoor ik die kokhals neigingen krijg. Niet erg charmant dus. Tips anyone?



Alle reacties Link kopieren
Goh zou ik ook wel willen weten..! Vriend vind het heerlijk maar ik ga ook helemaal kokhalzen !
Alle reacties Link kopieren
Ja slikt je vriend het zelf door?
Alle reacties Link kopieren
Ik laat hem meestal linea recta een emmer in schieten, we hebben het hele huis er al mee behangen.
Ben je nou helemaal uit je Snuggie gepleurt?
Alle reacties Link kopieren
Geen moeite mee, het smaakt niet vies (ook niet echt lekker maarja) en het schiet ook niet helemaal achterin m'n keel. Kwestie van tegenhouden met je tong.
Alle reacties Link kopieren
Dan laat je je vriend het toch doorslikken. Ff snowballen en klaar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Haha ja zal goede behanglijm zijn !
Gelukkig is mijn partner momenteel bezig met uitsmijter aan het bakken, gezond ontbijtje doet wonderen.Laat het ontbijt van TO maar even gaan.
Alle reacties Link kopieren
niet teveel doen, 15 calorieen per theelepel.... Maar wel rijk aan eiwitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik slik niet door maar laat hem soms wel in mijn mond klaarkomen, nouja dat probeer ik en dan laat ik het eruit lopen. Gelukkig doet hij nooit moeilijk, mocht hij moeilijk gedaan hebben dan is mijn stelling: slik het eerst zelf maar door dan doe ik het de tweede keer. Is nog geen man op in gegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 23 januari 2012 @ 11:09:

Ja slikt je vriend het zelf door?Precies!
Ja, ik slik mezelf ook door als het gaat.



Krijgen we nu weer de discussie van het slikken? Dames, als wij jullie beffen slikken wij ook heel wat lichaamssappen van jullie door, daar hoor ik jullie ook nooit over zeuren hier!
Alle reacties Link kopieren
quote:miss25hro schreef op 23 januari 2012 @ 11:19:

Haha ja zal goede behanglijm zijn !



De kamer sausen?



En hij heeft zichzelf idd ook wel eens 'geproeft' , puur uit nieuwsgierigheid, maar dat was volgensmij niet voor herhaling vatbaar
Alle reacties Link kopieren
Ik vind uitspugen nog veel viezer. Hij komt helemaal achterin mijn mond, niet eens in de buurt van mn smaakpapillen. In een adem en slik is het weg, heb het vaak niet eens door. Heb er dus echt geen enkele moeite mee. Naar voren halen met tong en

dan uitspugen: dat lijkt me pas vies



Daarbij komt dat ik mijn vriend uberhaupt verre van vies vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Onrustig schreef op 23 januari 2012 @ 11:35:

Ja, ik slik mezelf ook door als het gaat.



Krijgen we nu weer de discussie van het slikken? Dames, als wij jullie beffen slikken wij ook heel wat lichaamssappen van jullie door, daar hoor ik jullie ook nooit over zeuren hier!Ik vind het ook absoluut niet erg om te doen hoor, vind het ook niet vies smaken, het is geen funky spunk. Maar om nou een hele tsunami in je keel te verwerken, is soms een beetje lastig.
quote:pippeloentje11 schreef op 23 januari 2012 @ 11:47:

[...]





Ik vind het ook absoluut niet erg om te doen hoor, vind het ook niet vies smaken, het is geen funky spunk. Maar om nou een hele tsunami in je keel te verwerken, is soms een beetje lastig.Dat kan ik me voorstellen ja, maar de meeste reacties hier gaan erover dat mannen zichzelf moeten proeven, dat het goor is etc. etc.
Alle reacties Link kopieren
Als mijn vriendin onze huisvriend pijpt en hij komt klaar, gedeeltelijk in haar mond, vindt ik het wel geil om daarna met haar te zoenen......
.
Alle reacties Link kopieren
quote:koettie schreef op 23 januari 2012 @ 11:10:

Geen moeite mee, het smaakt niet vies (ook niet echt lekker maarja) en het schiet ook niet helemaal achterin m'n keel. Kwestie van tegenhouden met je tong.Ik heb er ook geen enkele moeite mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit een van de meest opwindende dingen uit het hele seksuele arsenaal.



Helaas heb ik nog weinig vrouwen getroffen die het willen doen.



Ik zou er veel voor overhebben als al mijn toekomstige vriendinnen hier liefhebber van waren.
Alle reacties Link kopieren
ik ben na een keer gelijk genezen,ik word nog misselijk als ik er aan denk :puke:

ik eet nog liever spruitjes brrrrr
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 23 januari 2012 @ 12:36:

Ik vind dit een van de meest opwindende dingen uit het hele seksuele arsenaal.



Helaas heb ik nog weinig vrouwen getroffen die het willen doen.



Ik zou er veel voor overhebben als al mijn toekomstige vriendinnen hier liefhebber van waren.Waarom vinden mannen dat het meest opwindende dat slikken? Dat vraag ik me nou echt al jaren af, eigenlijk hoor. Zou zeggen dat het pijpen opwindend is maar het slikken, daar heb ik zoiets bij van "nah, is maar slikken hoor, kwak eruit, slik-weg, meer niet" Waar zit daar dat "extraatje" dan? Is het omdat het kwakje dan eindelijk geloosd word en je een bombastisch moment hebt? Of zit er meer achter dan dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 23 januari 2012 @ 12:36:

Ik vind dit een van de meest opwindende dingen uit het hele seksuele arsenaal.



Helaas heb ik nog weinig vrouwen getroffen die het willen doen.



Ik zou er veel voor overhebben als al mijn toekomstige vriendinnen hier liefhebber van waren.Veel chocola eten.
Alle reacties Link kopieren
quote:flutzel schreef op 23 januari 2012 @ 12:52:

[...]





Waarom vinden mannen dat het meest opwindende dat slikken? Dat vraag ik me nou echt al jaren af, eigenlijk hoor. Zou zeggen dat het pijpen opwindend is maar het slikken, daar heb ik zoiets bij van "nah, is maar slikken hoor, kwak eruit, slik-weg, meer niet" Waar zit daar dat "extraatje" dan? Is het omdat het kwakje dan eindelijk geloosd word en je een bombastisch moment hebt? Of zit er meer achter dan dat?



Volgens mijn man gaat het om het moment zelf, dat je nog in het zachte warme deel zit zeg maar en dat je niet ruw de koude buitenlucht in wordt getrokken op het fijnste moment.

Het maakt hem gelukkig niet uit wat ik daarna ermee doe. Als hij maar klaar kan komen in mijn mond en zelfs dat hoeft niet altijd. Gelukkig. Ik vind orale seks ook fijn maar verplicht hem ook niet dat dat er elke keer bijhoort. Afwisseling is altijd ok toch?
Alle reacties Link kopieren
Voor mij gaat het idd meer om het klaarkomen in de mond dan specifiek om het slikken. Al vind ik dat laatste psychologisch ook wel geil.
Alle reacties Link kopieren
Ok, bedankt voor de antwoorden, heb me dat altijd al afgevraagd En afwisseling is zeker ok, doet spijzen he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven