Sperma doorslikken?

23-01-2012 11:06 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Slikken jullie het sperma van je partner door, als er gepijpt wordt?

Of vinden jullie dat giga ranzig?



Zo ja, hoe doen jullie dit, zonder er meteen bijna van over je nek te gaan? Ik heb het wel eens gedaan hoor, maar toch met wat moeite. Vind het niet erg om te doen, mijn vriend vind het ook heerlijk, maar op het 'moment supreme' schiet dat zaakje natuurlijk als een raket je keel in, waardoor ik die kokhals neigingen krijg. Niet erg charmant dus. Tips anyone?



Alle reacties Link kopieren
Dat het sperma doorgeslikt wordt zie ik niet als iets opwindend. Enige voordeel is dat je het kwakje achteraf niet hoeft op te ruimen.

Mijn vriendin vind klaarkomen in haar mond zelfs smerig. De kokhals geluiden van de eerste/enige keer staan me nog bij en zijn zeker geen afrodisiacum

2 seconden voor het eind neemt de hand het over van de mond. Da's dan weer wel jammer, maar so be it. Ben er na al die jaren al zo aan gewend, dat het me niet eens meer lukt bij haar. Wat natuurlijk ook wel weer voordelen biedt.
Alle reacties Link kopieren
Niet opwindend? Het hoeft niet altijd maar het is wel supergeil als het gebeurd. Ik vind het altijd erg jammer als een meisje er vies van is, maar je doet er weinig aan. Ik ben misschie wel verwend
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel lekker als mijn mannetje in mijn mond klaarkomt en dan slik ik het gewoon door :-)
Alle reacties Link kopieren
Je mannetje? Met zijn piemeltje in je mondje?
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 24 januari 2012 @ 20:20:

Je mannetje? Met zijn piemeltje in je mondje?Ja en ik boedel gewoon mijn man
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 24 januari 2012 @ 20:20:

Je mannetje? Met zijn piemeltje in je mondje?Dacht jij dat ze een kabouter thuis had ?
Alle reacties Link kopieren
quote:angel1971 schreef op 24 januari 2012 @ 21:37:

[...]



Dacht jij dat ze een kabouter thuis had ?hahahaha thnx angel
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook niet vies van hoor . n tegendeel, ik slik graag hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 50+. Nou, dan spuit het echt niet meer hoor. Dan moet je het er echt uitzuigen.



Liefhebbers?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex heb ik wel regelmatig in mijn mond laten komen.

Ook wel eens doorgeslikt. Maar meestal opgevangen en hem dan op een geile manier aankijken en uit mijn mond laten lopen.



Was wel prettig. Nu heb ik regelmatige losse mannelijke contacten. Ja, die laat ik niet komen in mijn mond. Opvangen netjes in een condoom.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Opwindend ? Ja



Maar tis geen moetje, als ze door wil slikken is het wel geil, maar de keuze is aan haar.
Alle reacties Link kopieren
Met ex en huidige partner had/heb ik liever niet dat hij in m'n mond komt. Er valt in ieder geval goed te 'onderhandelen' om op me te komen, dan vind ik wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het altijd erg opwindend als mijn vriend in me mond komt. het schokken terwijl hij klaarkomt is een echte turn on voor me.
Alle reacties Link kopieren
Als je niet slikt, hou je niet van je man.
Alle reacties Link kopieren
quote:Onrustig schreef op 23 januari 2012 @ 11:35:

Krijgen we nu weer de discussie van het slikken? Dames, als wij jullie beffen slikken wij ook heel wat lichaamssappen van jullie door, daar hoor ik jullie ook nooit over zeuren hier!

Ja dit, dat gezeik altijd. "ieeuw het is vies, die perverse mannen ook altijd", kom nou. Een echte vent likt bij een vrouw ook alles wat los en vast zit, en als ik mezelf kon pijpen zou ik het ongetwijfeld doen ja.



quote:Mirremara schreef op 23 januari 2012 @ 12:58:

Veel chocola eten.Fruit!
Alle reacties Link kopieren
quote:flutzel schreef op 23 januari 2012 @ 12:52:

Waarom vinden mannen dat het meest opwindende dat slikken? Dat vraag ik me nou echt al jaren af, eigenlijk hoor. Zou zeggen dat het pijpen opwindend is maar het slikken, daar heb ik zoiets bij van "nah, is maar slikken hoor, kwak eruit, slik-weg, meer niet" Waar zit daar dat "extraatje" dan? Is het omdat het kwakje dan eindelijk geloosd word en je een bombastisch moment hebt? Of zit er meer achter dan dat?Is iets psychologisch denk ik. Het is gewoon een beetje taboe, iets stouts, het geeft gewoon een onwijze kick als een vrouw je met een ondeugende blik in d'r ogen klaarpijpt, en dan met een geile gezichtsuitdrukking de boel nog doorslikt ook. Levert beslist bonuspunten op!
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend wil het zelf niet.

Als hij bijna komt wil die gewoon in me (dus neukend) klaarkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikki_28 schreef op 29 januari 2012 @ 11:39:

mijn vriend wil het zelf niet.

Als hij bijna komt wil die gewoon in me (dus neukend) klaarkomen.

Ja daar kan ik me dan ook wel in vinden. Althans, kijk ik vind het hartstikke lekker om af en toe gepijpt te worden (en dat er dan ook geslikt wordt) maar het lekkerste vind ik uiteindelijk toch om 'gewoon' in haar te komen.



Dingen zoals pijpen zijn voor mij een leuke variatie, net als anale seks (ik kom dan ook klaar in haar), of als ze me een keer aftrekt, of als ik hem vlak voordat ik klaarkom eruit trek en over d'r buik of kont spuit ofzo, dat soort acties. Lekker geil, leuk voor de afwisseling, maar het állerlekkerste is toch gewoon in haar vagina.
quote:joop_2000 schreef op 29 januari 2012 @ 11:34:





Ja dit, dat gezeik altijd. "ieeuw het is vies, die perverse mannen ook altijd", kom nou.



Nounou.. sommige mannen smaken zo ongelooflijk bitter, dan is slikken bepaald geen feestje. Sterker nog, het blijft de hele nacht in je keel prikken en zelfs als je `s morgens wakker wordt merk je het nog, en dat is niét overdreven.

Dat is dan eens en niet weer. Volgens mij is vooral de combi roken en bier de boosdoener.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw wil het niet. Ze vind het echt niet lekker. Ik ben daarop mijn eigen gaan proeven. Ik vond het niet echt ergens naar smaken. Een van haar commentaren was ook dat het zo in haar keel spoot enz. Dat vond ze ook niet lekker.

Daarop ben ik het zelf gaan proberen. Mannen zat die gepijpt willen worden. Dus stoute schoenen aan en op onderzoek.

Ik vond het reuze meevallen. Qua smaak maar ook qua gevoel in de mond. Ik kan me wel voorstellen dat sommige het mondgevoel van sperma vergelijken met andere glibberige smeuige substantie's en dat dit psychisch een blok veroorzaakt van vies.

Dus vrouwen die het niet willen kan ik heel goed begrijpen.

Zelf vond ik het gewoon wel geil om te doen. Vooral ook het pijpen op zich. Ik werd een beetje geplaagd. Hij haalde z'n natte pik uit mijn mond en wreef ermee door mijn gezicht. Ik voelde me onderdanig. Toen hij spoot had ik het eerst nog niet door, en slikte het door voor ik het wist.
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 29 januari 2012 @ 11:33:

Als je niet slikt, hou je niet van je man.

Oh, dan ken ik er nog een paar:

-als je niet anaal wilt hou je niet van je man

-als je niet aan plasseks doet hou je niet van je man

-als je niet aan poepseks doet hou je niet van je man

-als je je niet aan sm doet hou je niet van je man



Ik kan er nog legio opnoemen hoor, maar wat een belachelijke en kortzichtige opmerking van jou, ongelofelijk!
Alle reacties Link kopieren
Tja love sucks.... but true love swalows...
Alle reacties Link kopieren
En als je geslikt heb ruik je na een tijdje vreemd uit je adem.

Het sperma zorgt voor een raar luchtje.

Daar hoor ik niemand over melden.

Of ben ik de enige die daar last van heeft?
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk om te zien hoe mijn vrouw een andere man of andere mannen pijpt en in haar mond klaarkomt/klaarkomen.....en daarna mij pijpt....
.
Alle reacties Link kopieren
Dat je het met en bij je eigen partner doet: prima.



Maar is er dan niemand die zich zorgen maakt over SOA's bij 'vreemd' zaad?



Als ik lees dat een man maar even een vreemde gaat slikken om het te snappen.... en een vrouw die andere mannen in haar mond laat komen en dan haar man...



???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven