Sperma doorslikken?

23-01-2012 11:06 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Slikken jullie het sperma van je partner door, als er gepijpt wordt?

Of vinden jullie dat giga ranzig?



Zo ja, hoe doen jullie dit, zonder er meteen bijna van over je nek te gaan? Ik heb het wel eens gedaan hoor, maar toch met wat moeite. Vind het niet erg om te doen, mijn vriend vind het ook heerlijk, maar op het 'moment supreme' schiet dat zaakje natuurlijk als een raket je keel in, waardoor ik die kokhals neigingen krijg. Niet erg charmant dus. Tips anyone?



Alle reacties Link kopieren
quote:pippeloentje11 schreef op 23 januari 2012 @ 11:06:

Hi dames,



Slikken jullie het sperma van je partner door, als er gepijpt wordt?

Of vinden jullie dat giga ranzig?



Zo ja, hoe doen jullie dit, zonder er meteen bijna van over je nek te gaan? Ik heb het wel eens gedaan hoor, maar toch met wat moeite. Vind het niet erg om te doen, mijn vriend vind het ook heerlijk, maar op het 'moment supreme' schiet dat zaakje natuurlijk als een raket je keel in, waardoor ik die kokhals neigingen krijg. Niet erg charmant dus. Tips anyone?



kan je daar geen tips geven...vind t wel leuk als hij in mn mond klaarkomt maar slikke nee vind dat niks...je zegt t leuk ik heb dat moment supreme dan lieve rop mn gezicht of borsten...
Alle reacties Link kopieren
Geen moeite mee hoor, ben echt niet vies van zijn sperma, maar als je het meteen doorslikt proef je niets.
Alle reacties Link kopieren
vind het ook heerlijk als man lief in mijn mond spuit maar slikken moet ik nog leren agja niet alles lukt in een keer. Oefenen vind hij ook oke als we maar samen genieten want daar gaat het om.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het helemaal niet erg als die in mijn mond komt.

de ene keer smaakt het lekkerder als de anderen keer maarja. toch een stukje voldoening van het is me weer gelukt hij is heerlijk gekomen hahaha. Gewoon snel slikken en weg is het.wels soms zo makkelijk, Mijn vriend vind het erg geil heeft die wels verteld dat hij het mag doen. is geven en nemen tijdens de sex als belonging moet hij mij goed verwennen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog nooit gedaan, doorgeslikt.. En hem er ook nog nooit over gehoord dat hij dat liever wel heeft, volgens mij heeft hij het juist liever dat hij niet klaarkomt in m'n mond? Is dat raar? ik lees hier bijna alleen maar mensen die het wel doen?
Alle reacties Link kopieren
Ohja, bij mij is het dan meestal op mn buik, benen of borsten, volgens mij vindt hij dat veel leuker om te zien..
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet vreemd lalala19.

Het kan zo gaan dat het geen onderdeel is van je seksuele relatie.

Met een andere partner kan het dan wel gebeuren en zelfs iets toevoegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik slik altijd door. Tot op t laatste druppel. Vind ik geil. T smaakt meestal wel goed. Partner moet gewoon veel fruit enzo eten..
Alle reacties Link kopieren
lalala19 ieder zijn eigen manier



ik vind je moet alles een keer gedaan hebben justr try haha
Alle reacties Link kopieren
Als het in m'n mond (of op m'n gezicht) komt wanneer hij klaarkomt tussen m'n borsten, heb ik er helemaal geen moeite mee. Maar ik vind het minder als hij er echt voor gaat door zich boven mij af te trekken. Net het tikkeltje verschil dat ik ik een afknapper vind.
Alle reacties Link kopieren
Zoveel vrouwen, zoveel meningen . De vrouwen waarmee ik heb gevreeën vonden slikken juist heel spannend en geil.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen moeite met slikken. En mijn vriend mag ook op mijn lichaam en gezicht klaarkomen. Ik vind dat echt super geil.
Alle reacties Link kopieren
quote:pippeloentje11 schreef op 23 januari 2012 @ 11:06:

Hi dames,



Slikken jullie het sperma van je partner door, als er gepijpt wordt?

Of vinden jullie dat giga ranzig?



Zo ja, hoe doen jullie dit, zonder er meteen bijna van over je nek te gaan? Ik heb het wel eens gedaan hoor, maar toch met wat moeite. Vind het niet erg om te doen, mijn vriend vind het ook heerlijk, maar op het 'moment supreme' schiet dat zaakje natuurlijk als een raket je keel in, waardoor ik die kokhals neigingen krijg. Niet erg charmant dus. Tips anyone?



Ik heb er nog nooit last van gehad dat ik er door moest kokhalzen? Ik vind het ook écht geen enkel probleem, en ergens ook wel geil eigenlijk. Ik weet niet hoe ver hij in je mond zit als hij klaar komt? Maar als die er ver in zit kun je proberen om alleen even de eikel er in te hebben dan schiet het ook niet zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maudie87 schreef op 19 februari 2012 @ 17:34:

Ik heb ook geen moeite met slikken. En mijn vriend mag ook op mijn lichaam en gezicht klaarkomen. Ik vind dat echt super geil.Mmm.... had elke man maar zo'n vriendin.
quote:vivalabart schreef op 31 januari 2012 @ 12:37:

Dat je het met en bij je eigen partner doet: prima.



Maar is er dan niemand die zich zorgen maakt over SOA's bij 'vreemd' zaad?



Als ik lees dat een man maar even een vreemde gaat slikken om het te snappen.... en een vrouw die andere mannen in haar mond laat komen en dan haar man...



???Ik ben het helemaal met je eens Bart... Pijpen met slikken doe ik alleen bij mijn vaste partner.. dan vind ik het echt geen enkel probleem!
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar wel met een vaste partner.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk, gewoon hem extra veel vruchtensap laten drinken en het is extra lekker.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eigen partner niet, mijn minnaar wel. :-)



Ik ben een enorme fan van orale bevrediging. Heerlijk hoe hulpeloos kronkelend de man onder mijn aanrakingen extatisch wordt en als ie lief is mag ie in mijn mond spuiten en zuig ik hem leeg of mag hij het over me heen spuiten.



Ik voel me niet onderdanig maar juist in control op die momenten.
quote:vivalabart schreef op 31 januari 2012 @ 12:37:

Dat je het met en bij je eigen partner doet: prima.



Maar is er dan niemand die zich zorgen maakt over SOA's bij 'vreemd' zaad?



Als ik lees dat een man maar even een vreemde gaat slikken om het te snappen.... en een vrouw die andere mannen in haar mond laat komen en dan haar man...



???Nee hoor Bart helemaal met je eens. Slikken vind ik heerlijk, maar dan wel alleen van mijn eigen vriend...
Alle reacties Link kopieren
quote:aphrodite schreef op 21 februari 2012 @ 16:44:

Ik ben een enorme fan van orale bevrediging. Heerlijk hoe hulpeloos kronkelend de man onder mijn aanrakingen extatisch wordt en als ie lief is mag ie in mijn mond spuiten en zuig ik hem leeg of mag hij het over me heen spuiten.



Ik voel me niet onderdanig maar juist in control op die momenten. Haha... ik snap precies wat je bedoelt. Ik doe het ook heel graag en als hij klaarkomt in mijn mond, dan slik ik het ook door. Heb wel gemerkt dat je het veel minder proeft dan wanneer je het uitspuugt. En ik kan ook best wel onderdanig zijn eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zuper als mijn vrouw het slikt. maar wat ze gister heeft gedaan was eigenlijk veel beter.

Net voor ik klaar ging komen drukte ze alleen haar tong tegen mijn eikel aan en mijn sperma kwam overal rond haar mond.

Echt geweldig voor een man om dit te zien.



Wou het gewoon aan iemand kwijt en op je werk vertel je dit niet.
Alle reacties Link kopieren
sperma ik vindt het zo vies ik ga er van kokhalsen als ik het al zie
Alle reacties Link kopieren
mijn vrouw slikt niet, wel kom ik over haar klaar, ook een heeriljk gevoel. En ja, zal wel met macht en zo te maken hebben, heerlijk om soms sletterig te zijn als je vrijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:karintje1983 schreef op 12 maart 2012 @ 10:07:

sperma ik vindt het zo vies ik ga er van kokhalsen als ik het al zieMijn ex werkte in de zwakzinnigenzorg. Ze haalde volwassen kerels en vrouwen uit de stront, kwijl en kots, maar als ze een lul zag "kokhalzen". deed ze vrolijk mee.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Als je vriend het zo lekker vind,tap je toch een beetje voor hem af in een kopje?

Kijken of hij het dan nog zo lekker vindt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven