Sperma doorslikken?

23-01-2012 11:06 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Slikken jullie het sperma van je partner door, als er gepijpt wordt?

Of vinden jullie dat giga ranzig?



Zo ja, hoe doen jullie dit, zonder er meteen bijna van over je nek te gaan? Ik heb het wel eens gedaan hoor, maar toch met wat moeite. Vind het niet erg om te doen, mijn vriend vind het ook heerlijk, maar op het 'moment supreme' schiet dat zaakje natuurlijk als een raket je keel in, waardoor ik die kokhals neigingen krijg. Niet erg charmant dus. Tips anyone?



Alle reacties Link kopieren
Alleen het idee moet ik al kotsen , een topic om te kotsen haha
Alle reacties Link kopieren
Als een man weinig vette producten (chips, pizza, frieten) consumeert en niet rookt, veel fruit eet vooral dan zoet fruit (kiwi, meloen, druiven etc e ;) ) dan heeft sperma niet meer dat verschrikkelijke smaakje en valt het best wel mee. Natuurlijk blijft het een kwestie of je dit wil doen.

Ik denk ook dat het slikken voor mannen een psychologisch effect heeft zoals hierboven al is vermeld. Als vrouw maken wij toch ook bepaalde sappen en daar heeft een man (de meeste) toch ook geen problemen mee? die gaat toch ook niet telkens spuwen. Maar het blijft een persoonlijke keuze.
Alle reacties Link kopieren
nee bedankt
train eat sleep repeat
Alle reacties Link kopieren
Nee bedankt, ik slik liever niet (meer). Ben bij mijn huidige vaste partner ben ik daar altijd vrij duidelijk over geweest, niet dus! Het hoeft van mij sowieso niet. In m'n vrijgezellen tijd had ik erg gek genoeg nooit zo'n problemen mee en is het eigenlijk wel meerdere keren voor gekomen. Gek genoeg waren het altijd de wat oudere ONS die het graag wilden. Jonge bedpartners eigenlijk nooit, vreemd toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op zondag 29 januari 2012 11:33 Als je niet slikt, hou je niet van je man.jah hoor , waar slaat dit nou weer op ...
Alle reacties Link kopieren
quote:madelon1979 schreef op 13 augustus 2012 @ 15:26:

Gek genoeg waren het altijd de wat oudere ONS die het graag wilden.



Niets geks aan, gewoon vieze oude mannen.



En ook: slikken of niet slikken, who cares?
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 13 augustus 2012 @ 15:33:

[...]





Niets geks aan, gewoon vieze oude mannen.



En ook: slikken of niet slikken, who cares?Ja, bij jonge ONS heb ik die ervaring niet. Het waren altijd oudere, dan bedoel ik mannen van 30 á 35 jaar oud. Ik was toen een jonge meid van begin 20. Dat waren ook altijd de mannen die in mijn optiek wilden kliederen met sperma.
Alle reacties Link kopieren
Vingerverven voor mannen met een midlifecrisis denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 13 augustus 2012 @ 22:50:

Vingerverven voor mannen met een midlifecrisis denk ikJa misschien. Ik weet ook niet wat het is... waarom willen sommige mannen zonodig in je mond klaarkomen. Ik heb het nooit begrepen.
Alle reacties Link kopieren
Wou het gewoon aan iemand kwijt en op je werk vertel je dit niet.[/quote]



Neuhh... Zou ik ook niet aanraden.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
@ all komt het niet van het feit dat als een vrouw pijpt (en niet doorslikt) er een laatste stap wordt overgeslagen?



zelfde als je als man een vrouw oraal verwent en net op 1-voor-12 stopt omdat je de (extra) sappen niet ok vind
Alle reacties Link kopieren
Ik Slik het gewoon door .. Ben niet vies van mn vriend en hij niet van mij
Alle reacties Link kopieren
precies........en dames: weten jullie wel hoeveel mili liters vocht een man oplikt bij een goede orale sessie en een hete vrouw? vast in de buurt vh bekende theelepeltje ;)
Alle reacties Link kopieren
Theelepeltje... nou het gevoel is bij mij wel eens anders geweest, kan ik je vertellen. Er zit een heel groot verschil tussen mannen qua sperma én of ze druppelen of spuiten. Mijn huidige partner druppelt en er komt ook niet veel uit. Maar ik heb wel eens jongens in bed gehad, daar schrok ik gewoon van. En als het zoveel is...bah
Alle reacties Link kopieren
Als ik dan uiteindelijk kom is het echt geen theelepel hoor..
Alle reacties Link kopieren
Het is dan net of ze een flesje conditioner leeg knijpen...
Alle reacties Link kopieren
Hoesten, proesten, zoiets ja.
Alle reacties Link kopieren
grappig less is better dus qua sperma
Alle reacties Link kopieren
Mijn huidige vriend heeft het lekkerste sperma dat ik ooit geproeft heb. En nee, ik vind het nog steeds geen delicatesse maar het is verre van vies terwijl ik bij sommige exen gewoon bijna over mijn nek ging van de smaak.
Alle reacties Link kopieren
Ik slik niet altijd door.. Als ik het niet door wil slikken dan hou ik het met de tong in mijn mond tegen en kan ik het met een handdoek afvegen.



Wat betreft de smaak kan je het zelf beinvloeden.

Geregeld zoet fruit (vooral verse ananas), geen pittig eten, weinig tot geen alcohol en niet roken maken het sperma zoet.

Zelfde geld trouwens voor de vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:denmanspuppy schreef op 14 augustus 2012 @ 19:41:

maken het sperma zoet.

Zelfde geld trouwens voor de vrouw. Juist ja.
Alle reacties Link kopieren
@stout je doet alsof dat niet waar is. ;)
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik date dus nooit met vrouwen die sperma spuiten.
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 14 augustus 2012 @ 19:58:

Nou, ik date dus nooit met vrouwen die sperma spuiten.Nee, ik geloof ook niet dat ik ze ken, vrouwen die sperma spuiten...
Alle reacties Link kopieren
quote:Elin_ schreef op 14 augustus 2012 @ 07:30:

Mijn huidige vriend heeft het lekkerste sperma dat ik ooit geproeft heb. En nee, ik vind het nog steeds geen delicatesse maar het is verre van vies terwijl ik bij sommige exen gewoon bijna over mijn nek ging van de smaak.





Ik hoor dat zo vaak en lees het hier ook weer: verschillende smaken.



Nooit bemerkt en mijn bepartners leefden qua eten en 'vergif' allemnaal anders.



Het enige smaakverschil dat ik merk of het vers is (1 dag), 2-3 dagen of ouder. Dat laatste vond ik wel heul vies, bah bah bah x100



Ik heb altijd geslikt, prima. En aangezien ik toen 30 jaar jonger was, had ik het er nog veel over met anderen, geen internet etc... Ik ontdekte later pas dat er ook vrpouwen zijn die niet slikten.



Ik heb er dus geen problemen mee en vind lichaamsvochten ook wel opwindend. Hem uitrgebreid zoenen als hij mij gelikt heeft, zijn sperma op mijn tong laten zien

Hoeft allemaal niet perse maar wij zijn niet vies van elkaar.



Voor de rest nooit verschil bemerkt
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven