Sperma doorslikken?

23-01-2012 11:06 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Slikken jullie het sperma van je partner door, als er gepijpt wordt?

Of vinden jullie dat giga ranzig?



Zo ja, hoe doen jullie dit, zonder er meteen bijna van over je nek te gaan? Ik heb het wel eens gedaan hoor, maar toch met wat moeite. Vind het niet erg om te doen, mijn vriend vind het ook heerlijk, maar op het 'moment supreme' schiet dat zaakje natuurlijk als een raket je keel in, waardoor ik die kokhals neigingen krijg. Niet erg charmant dus. Tips anyone?



Alle reacties Link kopieren
Ik ben in de gelukkige situatie als man zijnde dat mijn vriendin slikt. Heb haar duidelijk gemaakt dat ze het niet voor mij moet doen indien ze het zelf niet wil, maar kennelijk vind ze het zelf erg geil en vind ze mijn smaak niet vies. Heerlijk als je klaarkomt en zij blijft maar doorpijpen tot werkelijk alles weg is. Daarna kussen we gewoon, (sperma is dan reeds doorgeslikt) ook dit maakt mij niets uit en wind haar weer enorm op.In eerdere relaties wel ooit meegemaakt dat dames die sperma in de mond nemen meteen naar het toilet hollen om het uit te spugen en de mond te reinigen, wat ik me trouwens wel kan voorstellen. Mijn huidgige vriendin slikt en we knuffelen en vallen in slaap lekker in elkaars armen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen moeite mee alleen als er bier gedronken is of iets dergelijks dan pas ik liever , dat proef je, echt ranzig..
Mooi zelfinzicht liesbetje
Alle reacties Link kopieren
quote:naish schreef op 31 oktober 2012 @ 10:22:

Ik ben in de gelukkige situatie als man zijnde dat mijn vriendin slikt ... Heerlijk als je klaarkomt en zij blijft maar doorpijpen tot werkelijk alles weg is. Daarna kussen we gewoon... Mijn huidgige vriendin slikt en we knuffelen en vallen in slaap lekker in elkaars armen.Gewoon té ranzig voor woorden. Lekker die vislucht in je straat de volgende dag. Maar goed, ieder zijn meug, dus vooral doen als je het leuk vindt. Er zijn ook mensen die poep eten etc. zelfde verhaal in mijn optiek ..
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 31 oktober 2012 @ 11:28:

Gewoon té ranzig voor woorden. Lekker die vislucht in je straat de volgende dag. Maar goed, ieder zijn meug, dus vooral doen als je het leuk vindt. Er zijn ook mensen die poep eten etc. zelfde verhaal in mijn optiek ..

Dat je niet dol bent op slikken is wel duidelijk. Is natuurlijk ook ieders goed recht om het wel- of niet te doen.



Maar om dit nu te vergelijken met poep eten......

Ik vind dat daar wel een groot verschil in zit wamozart.
Ik neem aan dat wamozart ook niet gebeft wil worden "daar beneden".
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er helemaal geen probleem mee. Over me heen klaarkomen, op lichaam of gezicht, in me, of in mijn mond - als je opgewonden genoeg bent zit je echt niet met een beetje sperma.



Ik slik zonder problemen en als het op mij komt neem ik gewoon een handdoekje of tissue. Bij lekkere seks hoort sperma.
Alle reacties Link kopieren
sophie_emma, you're my kind of lady
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 31 oktober 2012 @ 11:28:

Er zijn ook mensen die poep eten etc. zelfde verhaal in mijn optiek ..

Bizarre optiek...



Verder, wat sophie_emma zegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Onrustig sceen shreef op 31 oktober 2012 @ 11:54:

Ik neem aan dat wamozart ook niet gebeft wil worden "daar beneden".klopt, nee geen belangstelling. Ik heb er gewoon niet zoveel mee. Ik vind het nix bijzonders, maar vooral extra vies erbij. Misschien wel een laag libido, zal wel, maar geef portie maar aan fikkie arme fikkie
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn ex wilde ik zelfs niet pijpen vond het super goor. maar bij vorige vriend vond ik pijpen heerlijk en als hij in mijn mond klaar kwam slikte ik ook door. Inderdaad niet echt lekker zo'n snot gevoel en ik had daarna het gevoel een dood vogeltje in mijn mond te hebben maar het gezicht van mijn vriendje vond ik echt geweldig.. Daarna lekker een glas cola en verder genieten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw slikt mijn sperma voor een gedeelte door de rest tuft ze uit op mijn buik en daarna likt ze mijn lul schoon. Als beloning lik ik haar goddelijk klaar.
Alle reacties Link kopieren
begrijp de comotie niet,vind het byzonder opwindend om mn man zo te zien genieten ,en wil dan ook elke druppel
Alle reacties Link kopieren
Ik zou best graag willen en mijn SV ook alleen heb ik t pas 1 x gedaan, 12 jaar geleden, toen was t zo vies dat ik t meteen moest uitkotsen. Nu ben ik bang dat t weer gebeurt. Misschien me er maar overheen zetten? Dat idee om t met mijn tong tegen te houden is wel een goede tip
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik slik géén sperma door. Ik vind ik het sowieso niet zo prettig om hem te laten klaarkomen in mijn mond. Mijn huidige partner heeft er ook nooit om gevraagd en ik was het eerlijk gezegd ook niet van plan. Toen ik nog vrijgezel was, is er wel eens een ONS, tijdens het pijpen klaargekomen in mijn mond. Toen had ik er gek genoeg niet zo'n moeite mee. Maar nu, nee dank je. Slikken heb ik overigens nog nooit gedaan,
Alle reacties Link kopieren
Ik heb liever dat hij in mijn mond komt en dat ik het dan doorslik, ipv dat hij op mn gezicht komt en het risico loop dat mijn lange haar vol kwak zit.... wat een ellende is dat................
Alle reacties Link kopieren
Ohw beetje heel oud topic zie ik
Klopt. Maar ja, aan de andere kant, aan sperma zal weinig veranderd zijn sinds 2012.
Gewoon slikken.
lijkt elke week wel zo een sperma slik topic te komen.

TO zegt dat het als een raket in je keel schiet. maar je kunt zijn lul toch ook beetje schuin houden zodat je zijn zaad eerst in je mond krijgt. dan kun je daarna gewoon rustig doorslikken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een van de geilste dingen die er is en ik doe het ook vrijwel altijd. Vind je dat niet, dan doe je het niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken deze situatie ook schat. Maar als je niet wilt slikken spuug je het uit in je hand en smeert het uit op je billen. Dat vinden ze heerlijk. Enne het is of dit of slikken
quote:coralie76 schreef op 03 november 2015 @ 14:27:

lijkt elke week wel zo een sperma slik topic te komen.

TO zegt dat het als een raket in je keel schiet. maar je kunt zijn lul toch ook beetje schuin houden zodat je zijn zaad eerst in je mond krijgt. dan kun je daarna gewoon rustig doorslikken.



Deze was van 2012 hoor ;)



En verder.. ja dat je een goede methode
Goh, hoe vies kan het zijn? Een beetje houterig ofzo, maar smerig toch beslist niet. Smerige smaken vind ik bedorven vlees, weeïge kaas, rottende dingen... Maar sperma kan ik niet vies vinden. Hoewel, mijn nieuwe vriend rookt en houdt wel van een biertje en heb z'n sperma nog niet geproefd... zal hem de volgende keer dat hij hier is een paar aardbeitjes voeren;-) (hoe snel werkt dat?).
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin slikt het meestal in, tenzij ik op haar gezicht klaarkom . Zij vindt het heerlijk - maar ze is zeker niet gemiddeld in haar seksualiteit. Meeste exen hielden er niet zo van. Af en toe kokhalsen hoort erbij, maar moet je je niet te druk om maken, wij lachen er om
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven