Sperma doorslikken?

23-01-2012 11:06 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Slikken jullie het sperma van je partner door, als er gepijpt wordt?

Of vinden jullie dat giga ranzig?



Zo ja, hoe doen jullie dit, zonder er meteen bijna van over je nek te gaan? Ik heb het wel eens gedaan hoor, maar toch met wat moeite. Vind het niet erg om te doen, mijn vriend vind het ook heerlijk, maar op het 'moment supreme' schiet dat zaakje natuurlijk als een raket je keel in, waardoor ik die kokhals neigingen krijg. Niet erg charmant dus. Tips anyone?



Nou smerig niet hoor, ook niet super lekker. Maar ik vind direct daarna uitspugen ook niks, want dat komt beetje denigrerend over (vind ik dan) en alles behalve geil, en daarbij heb je de smaak ook in je mond Dus ik slik gewoon door, geen moeite mee. Ik ben niet vies van sexpartner. Maar ieder moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Bah, ik vind het allemaal erg vies. Wat ik ook wel weer vervelend vind, want ik vind pijpen sowieso erg vervelend om te doen, omdat ik me als een soort onderdaan voel, hebben jullie dat ook? Ik heb zo'n 3 jaar een relatie (eerste seksuele relatie) en op het begin ging het nog wel, maar nu.. Hebben jullie dit gevoel totaal niet, of negeren jullie dat gewoon? Mij laten gebeft worden vind ik trouwens op dezelfde manier vervelend, zit er zo'n hoofd tussen je benen alsof het een slaafje is..
quote:peolpedavvord schreef op 08 december 2015 @ 10:33:

Bah, ik vind het allemaal erg vies. Wat ik ook wel weer vervelend vind, want ik vind pijpen sowieso erg vervelend om te doen, omdat ik me als een soort onderdaan voel, hebben jullie dat ook? Ik heb zo'n 3 jaar een relatie (eerste seksuele relatie) en op het begin ging het nog wel, maar nu.. Hebben jullie dit gevoel totaal niet, of negeren jullie dat gewoon? Mij laten gebeft worden vind ik trouwens op dezelfde manier vervelend, zit er zo'n hoofd tussen je benen alsof het een slaafje is..Nou sex is geven en nemen...beetje viezigheid hoort erbij. Lijkt mij persoonlijk niet prettig als je sex en met name orale sex zo ervaart? Geniet je wel van sex (buiten het orale stuk)? Vraag me toch wel af waar dit vandaan komt dat je dit zo ervaart...klinkt niet echt positief. En beffen/pijpen is ook kwestie van de ander een stukje plezieren, heeft niks met onderdanigheid te maken, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:peolpedavvord schreef op 08 december 2015 @ 10:33:

Ik vind pijpen sowieso erg vervelend om te doen, omdat ik me als een soort onderdaan voel, hebben jullie dat ook? Mij laten gebeft worden vind ik trouwens op dezelfde manier vervelend, zit er zo'n hoofd tussen je benen alsof het een slaafje is..



Ik zie misschien niet zo gauw iets onderdanigs in orale seks, maar wel dat degene die pijpt of beft zich kwetsbaar opstelt. Je zit tenslotte met je mond aan iemands pik/kut en dat levert meestal ook wat geklieder op. Dat aspect van kwetsbaarheid herken ik wel.



Maar dat maakt het nog niet onderdanig of slaafs. Je doet het namelijk vrijwillig (als je het doet), je kiest er zelf voor. Die ander dwingt je ook niet. Ik vind het heel opwindend om te doen, dus ik zet mij wel over die kwetsbaarheid heen. Sterker nog, je partner vindt het helemaal fantastisch en die maak je er helemaal gek mee. Dus je hebt iemand ook in je macht.



Volgens mij voelt het slaafs aan als je je alleen op de kwestbaarheid richt, en niet het gevoel toelaat van opwinding, of plezier in controle over de ander.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 23 januari 2012 @ 12:36:

Ik vind dit een van de meest opwindende dingen uit het hele seksuele arsenaal.



Helaas heb ik nog weinig vrouwen getroffen die het willen doen.



Ik zou er veel voor overhebben als al mijn toekomstige vriendinnen hier liefhebber van waren.Ga je ze er voor betalen ofzow ?
Aliquando et insanire lucundum est
Alle reacties Link kopieren
Weinig vrouwen tegen gekomen die dit doen? Kan aan mij (of mijn vriendengroep) liggen. Maar ik ken er weinig die er moeilijk over doen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Liekeinspanje schreef op 08 december 2015 @ 10:39:

[...]





Nou sex is geven en nemen...beetje viezigheid hoort erbij. Lijkt mij persoonlijk niet prettig als je sex en met name orale sex zo ervaart? Geniet je wel van sex (buiten het orale stuk)? Vraag me toch wel af waar dit vandaan komt dat je dit zo ervaart...klinkt niet echt positief. En beffen/pijpen is ook kwestie van de ander een stukje plezieren, heeft niks met onderdanigheid te maken, vind ik.Ja ben het met je eens hoor (sex is geven en nemen)! Ik denk dat het van mijn ouders vandaan komt, praatten vroeger nooit over seks en ik moest nog lang mijn ogen dichthouden. En ik geniet verder wel veel van seks hoor! Maar dit gaat mij een soort van net te ver haha. Maar we proberen samen het vertrouwen weer op te bouwen en het gaat steeds beter! Zelf ook een lichte depri periode achter de rug waardoor het nog moeilijker werd, maar dat gaat nu langzaam voorbij:)
Ja misschien is het wat bugs ook zegt, het is je kwetsbaar opstellen en je aan overgeven. Als je nog steeds een beetje vanuit destijds in het achterhoofd hebt dat sex iets is wat niet mag, zeg maar, dan wordt dat misschien wat



Misschien heeft het wat tijd nodig. Maar wel belangrijk dat je dingen doet waar je achter staat en waar je je beiden fijn bij voelt. Maar geloof me als je nou eenmaal die controle los kunt laten, is zelfs pijpen (zeker als je ziet hoe de ander geniet) iets prettigs.
quote:VesperLynd schreef op 22 november 2015 @ 01:12:

Goh, hoe vies kan het zijn? Een beetje houterig ofzo, maar smerig toch beslist niet. Smerige smaken vind ik bedorven vlees, weeïge kaas, rottende dingen... Maar sperma kan ik niet vies vinden. Hoewel, mijn nieuwe vriend rookt en houdt wel van een biertje en heb z'n sperma nog niet geproefd... zal hem de volgende keer dat hij hier is een paar aardbeitjes voeren;-) (hoe snel werkt dat?).Huh, sperma vind je niet vies maar van je huidige vriend heb je nog nooit eens een lekkere zaadlozing verorbert? Ook niet eens zijn lul schoongelikt na het pijpen? Is er dan toch niet iets wat je tegen houdt of is het er nog gewoon niet van gekomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:peolpedavvord schreef op 08 december 2015 @ 13:28:

Ik denk dat het van mijn ouders vandaan komt, praatten vroeger nooit over seks en ik moest nog lang mijn ogen dichthouden. En ik geniet verder wel veel van seks hoor! Het is lastig voor je als zulke dingen van vroeger nog zo voelbaar aanwezig zijn in je seksleven. Maar fijn dat jullie samen vertrouwen opbouwen, en bedenk vooral dat je niks hoeft. Doe het vaak, geniet er vooral van. En als het goed is, ontdek je dan vanzelf je eigen grenzen (ipv grenzen die iemand anders ooit voor jou heeft bepaald).
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
is het vies, is het dit, is het dat,sex is een vies gedoe als je bij na gaat denken punt..

Dus niet te veel nadenken,gewoon zo af en toe eens doen.
Als mijn vriend in mijn mond klaarkomt slik ik het ook altijd door. Hij rookt en drinkt koffie, dus nee, het smaakt niet echt lekker meestal. En ja, soms krijg ik tijdens het slikken even 1 kokhalsneiging. Maar daar lachen we dan gewoon om, ik vind het verder echt niet erg. Vind het juist heerlijk om hem zo te zien genieten en ik doe het pijpen zelf sowieso graag, dus de smaak van zijn sperma achteraf neem ik dan gewoon voorlief . Beetje geven en nemen maakt de seks een stuk leuker.



Oh ik heb trouwens nog een tip voor dat in je keel schieten gedoe! Had ik ook last van. Als ik merk dat hij bijna komt laat ik mijn mond rond zijn eikel stilstaan, en ga verder met mijn hand. Op die manier kan ik de achterkant van mijn tong voor mijn keel houden, werkt erg goed!
Alle reacties Link kopieren
Bij alle relaties die ik had, slikken de vrouwen sperma gewoon door na klaarkomen.

Snap niet dat er vrouwen zijn die daar moeilijk over doen.
Life is fun. Live it.
quote:thanx schreef op 08 december 2015 @ 13:23:

Weinig vrouwen tegen gekomen die dit doen? Kan aan mij (of mijn vriendengroep) liggen. Maar ik ken er weinig die er moeilijk over doen.Denk aan je vriendengroep, van mijn vriendinnen ben ik ook echt de enige die het doet. Zelfs de enige die gewoon ook zonder slikken pijpt. En eigenlijk snap ik het gewoon nogsteeds niet. Dat je sperma vies vindt, a la, maar de penis van je eigen vriend? Daar kan ik echt niet bij met m'n hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Met een volle mond opstaan en naar de wastafel lopen om daar alles uit te spugen is een afknapper. Maak het dan af met je handen...
Alle reacties Link kopieren
Geen moeite mee hoor, scheelt troep en om het te uitspugen is nu ook niet echt heel charmant.
You have to go on and be crazy, craziness is like heaven.
Alle reacties Link kopieren
Best Dames en Heren,



Wat een discussie dit. Veel reacties gaan over vies. Dan heb ik een tip. Vraag je partner dan niet om te beffen, want dan slikt hij ook een en ander naar binnen. Ik persoonlijk weet hoe sperma smaakt en idd het is slijmerig! Net zoals vaginaal vocht slijmerig kan zijn.

Ik lees ook reacties wat mannen er nu aan vinden. Wanneer wij ejaculeren komt het hoogtepunt van het samen trekken van de penisspier en dus het fijne gevoel daarna! Daarom is direct terug trekken zeer onbevredigend voir de meeste mannen.

Net zoals bij een vrouw je bijna daar bent en er abrupt gestopt wordt met stimulatie. Ik vind veel reacties dan ook erg egoïstisch en verbaas mij hier over. Net een verwend kind die alles wil, maar er niets tegenover wil zetten. Ik chargeer bewust daar ik in ieder geval deze fora deelnemers eens een spiegel wil voorhouden. Geef jij wel wat je vraagt?Voor degene die het nog niet heeft begrepen. Ben een getrouwde man die graag geeft, maar ooj graag krijgt. Geldt ook voor mijn vrouw. In een geheel gelijkwaardige relatie.
anoniem_301293 wijzigde dit bericht op 31-07-2016 14:29
Reden: Spelfouten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een spiegel wil voorhouden!

En het hele fora ook nog!



Als je een keer een man gepijpt hebt inclusief zaadlozing mag je terugkomen, oke?

Ga ik ondertussen effe een vrouwtje beffen.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het wel een paar keer meegemaakt dat ze het "huppa" meteen weer uitspuugde.. Dat kwam de eerste keer toch wel wat raar over, maar aan de andere kant.. als je zomaar één of ander slijmerig kwakkie van onbekende samenstelling in je mond voelt stromen (dat echte raket-spuiten valt toch wel mee?) kan ik best enige "mwah, zo'n delicatesse is dat ook weer niet"-reactie indenken.

Daar staat tegenover dat ik al heel wat vrouwensmaakjes in mijn mond heb gehad en het eigenlijk nooit echt vies heb gevonden. Tja, soms zit er nog een restje bij dat in gewone omstandigheden geen eerste keus is, maar tijdens het vrijen en zelfs zoenen vind je nou eenmaal dingen lekker die anders maar vies zijn.

Ik moet er niet aan denken dat alle vrouwelijke forumleden hier me opeens in mijn mond zouden spugen, maar met een fors aantal zou ik probleemloos een tongzoentje wagen. :P



Kortom, het is weer het aloude: volg je gevoel.
gv72 wijzigde dit bericht op 31-07-2016 15:36
Reden: aanvullinkje
% gewijzigd
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
GV, bij het idee van dat "restje" krijg ik onmiddellijk rooie vlekken en nare jeukende uitslag, huuuu! Ik wil er niet eens een voorstelling van maken.



Verder is beffen echt een significant andere activiteit dan pijpen. Het is stukken minder arbeidsintensief en de stromende vloeistoffen komen in de regel zeer gedoseerd je mond in. Je kunt zelfs een deeltje lozen zonder dat iemand daar erg in heeft.

Ik kan serieus snappen dat er dames zijn die liever geen zaad in hun mond hebben, sommige mannen smaken bijzonder goor, mooier kan ik het niet maken.



Mannen die daar geen berip voor hebben, prima. Maar ik zou zeggen, probeer het eens, dat weten we waar we over lullen.

De vergelijking met beffen inclusief het slikken van ons kostbare vocht gaat niet op. Echt niet.
...
Alle reacties Link kopieren
Lieve Rooss, je hebt natuurlijk gelijk.

Van beffen krijg je inderdaad nooit lamme kaken en er komt alleen maar ananassap uit de vagijn.

haha, maar serieus, je hebt vast gelijk dat elke vergelijking ongetwijfeld mank gaat.

Je suggetsie om een andere man te pijpen om erachter te komen hoe lekker dat is, laat ik maar even aan me voorbij gaan.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
Valt me van jou vies tegen dan toch, GV, ik dacht.. Als ik iemand kan verleiden tot dan ben jij het wel

Is suggetsie een vertieping of een grapje?

Beide is leuk!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 31 juli 2016 @ 15:48:

Is suggetsie een vertieping of een grapje?

Dat je het zag.. ;)
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Wat maakt het uit? Als een vrouw wil slikken slikt ze gewoon lekker en als ze niet wil, jammer dan. Er zijn genoeg andere dingen waar je samen van kan genieten toch. Een vrouw die niet wil slikken is misschien wel weer dol op anale seks bijv. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
quote:GV72 schreef op 31 juli 2016 @ 15:51:

[...]





Dat je het zag.. ;)Vanzelf.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven